خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

از نصب پیشنمایش ویندوز 10 تا کرک جاز و درگیری من با مسؤول فروش شرکت گاتا توزیع کننده ی ماهور

سلاااام سلاااام بر دوستان عزیز هم محله ای گل دوست داشتنی.

خوبین خوشین سلامتین،  خُب خدا رو شکر.

من امروز هم اومدم با یه پست،

حالا نمیدونم که این پست تا چه اندازه به دردتون میخوره ولی گفتم شاید یکی یه چی یاد بگیره،

همینطوری که میدونید چند روز پیش نسخه ی پیشنمایش ویندوز 10 منتشر شد، در حالی که همه منتظر ویندوز 9  بودیم،

اما به نظر من شرکت مایکروسافت ویندوز 8.1  رو به جای ویندوز 9  به مشتریهاش قالب کرد و  ویندوز 10 رو عرضه  کرد.

شاید بالا رفتن شماره های ویندوز کلاس داره، نمیدونم شاید هم همه رو وسوسه میکنه که ببینن این ویندوز چیه،  فقط اینو میدونم که تا نسخه ی نهایی ویندوز 10 منتشر نشده من ویندوز پیشنمایشش را از

 

دانلودها

 

دانلود کردم و روی کامپیوتر نصبش کردم.

این فقط برای این  بود که بدونم که برنامه هایی که داریم ازش استفاده میکنیم مثل جاز روی این ویندوز هم کار میکنه یا نه.

حالا برای نصب این ویندوز شما اگه بخوایید که اقدام کنید باید قبل از هر چیز دو سهتا کار مهم رو انجام بدید.

اول اینکه نسخه ی  پیشنمایش را از لینک بالا که در چند بخش هست و نسخه ی  32 بیت و  64 بیتش بصورت جداگانه قرار گرفته دانلود کنید و سپس فایل های دانلود شده رو در یک پوشه جمع و extract کنید،  ،  حتماً برای این کار روی پارت اول قرار بگیرید و با استفاده از اپلیکیشن گزینه ی extract here را پیدا کنید و این کار را انجام بدید،  بقیه ی پارتها بصورت اتوماتیک از حالت رار خارج خواهند شد.

در این مرحله شما  یک فایل با فرمت iso در اختیار دارید که یک فایل ایمیج هست،  شما باید این فایل را هم از حالت ایمیج خارج کنید که با استفاده از برنامه ی وینرار این کار را هم میشه انجام داد.

علت این کار هم اینه که نانابیناها فایلهای iso را روی dvd یا u s p رایت میکنند و با استفاده از همون dvd یا u s p سیستم خود رو بوت و اقدام به نصب ویندوز میکنند ولی نابیناها برای اینکه ویندوز نصب کنند باید با استفاده از برنامه ی

 

ویندوز گویا

 

این کار رو انجام بدند که این برنامه هم از فایلهای iso پشتیبانی نمیکنه.

دومین کاری  که باید انجام بشه اینه که شما باید یک حساب کاربری یا همان ایمیل در مایکروسافت داشته باشید که با پسبند live.com یا outlook.com باشه، که اونایی که دارن یه قدم از بقیه جلوترند اما اونایی که ندارند میتونند که به

 

این سایت

بروند و با کلیک روی link Sign up now اقدام به ساخت یک اکانت کاربری یا ایمیل برای خود کنند،

سومین کاری هم که باید انجام بشه اینه که شما اگه بسته ی درایور پچ رو ندارید باید با مراجعه به

 

این صفحه ی soft98

آن را دانلود کنید،

تا بتوانید درایورهای خود را بدون دردسر پس از نصب ویندوز نصب کنید.

حالا شما میتوانید براحتی و با استفاده از برنامه ی ویندوز گویا و همچنین آموزش نصب ویندوز  برای نابینایان که برای نصب ویندوز 7  توسط

 

موج نور اصفهان

تهیه شده اقدام به نصب ویندوز 10 کنید و از ویندوز جدید خود لذت  ببرید.

فقط همه ی مراحل نصب طبق همان آموزش خواهد بود جز قسمت آخر کار که از شما یه ایمیل با پسورد خواهد خواست که شما ایمیلی که دارید یا طبق توضیح بالا درست کردید با پسورد ایمیلتون وارد میکنید و نصب را ادامه و به پایان میرسانید.

پس از نصب کامل ویندوز شما وارد صفحه ی اصلی ویندوز یا دسکتاپ ویندوز خود میشوید که تقریباً حالت  دسکتاپ ویندوز 7  رو بصورت پیشرفتهتر داره،

منوی استارت به حالت قبل از ویندوز 8  برگشته البته با تغییراتی همراه هست که شما خود مشاهده خواهید کرد.

حالا برای نصب برنامه های خود مثل جاز شما ابتدا باید از قسمت کنترلپنل ویندوز و قسمت کنترل تنزیمات یوزر اکانت خود  امنیت ویندوز خود را به صفر برسانید و اقدام به نصب کنید.

حتماً به یاد داشته باشید که قبل از کرک برنامه ی جاز در کنترلپنل روی category کلیک کرده و روی large icons کلیک کنید سپس بر روی administrative tools  اینتر بزنید و بعد به local security policy بروید در این قسمت گزینه ی local policies را باز کنید و  بر روی گزینه ی security options قرار بگیرید و تب بزنید حالا شما به یک لیست رسیده اید که 95 گزینه دارد شما باید کلید ِند را  بزنید و به گزینه ی نود و پنجمی برسید سپس با جهت نمای بالا دوتا به سمت بالا حرکت کنید  تا روی گزینه ی  نود و سوم که user account control: run all administrators in admin apprvoeal mode هست قرار بگیرید و  اپلیکیشن بزنید و از قسمت properties  گزینه ی disabled را انتخاب و ok کنید.

بعد از این کار شما باید مراحل کرک جاز را طبق کرک کردن جاز در ویندوز 7  و  پایینتر ادامه دهید.

بقیه ی برنامه ها یعنی تا آنجایی که من تا به حال نصب کرده ام مثل ویندوزهای قبلی نصب و اجرا خواهند شد و مشکلی نخواهند داشت.

حالا بریم سر اصل مطلب:

راستش من وقتی ویندوز رو نصب کردم و برنامه ی جاز و بعضی از دیگر برنامه هام رو روش نصبیدم با یه مشکل روبرو شدم و اون هم این بود که برنامه ی ماهور روی ویندوز فعال نمیشد.

خیلی سعی کردم اما نشد که نشد.

با هر زحمتی بود شماره تلفن شرکت گاتا رو پیدا و با اون تماس گرفتم که یه دختر خانم گوشی رو برداشت،  وقتی بهشون گفتم که من این مشکل رو دارم یعنی اینکه وقتی بهشون گفتم که من نمیتونم برنامه ی ماهور رو روی ویندوز دوم کامپیوتر خودم فعال کنم ایشون فرمودند که شما نمیتونید همزمان یه برنامه رو روی دوتا ویندوز فعال کنید یعنی باید برنامه رو از روی اون یکی ویندوزتون پاک و بر روی این یکی ویندوزتون نصب کنید،

راستیتش من وقتی این حرف رو شنیدم عصبانی شدم اون هم به چه شدتی، بعد بهشون گفتم که خانم محترم شما وقتی این برنامه رو به من میفروختید گفتید که شما برنامه رو روی یه هارد فقط میتونید استفاده کنید حالا به شما چه ربطی داره که من روی یه هارد یه ویندوز دارم یا ده تا، ایشون گفتن که سیستم امنیتی برنامه جوری طراحی شده که این کار امکان پذیر نیست و شما فقط روی یه یه ویندوز میتونید استفاده کنید.

به جون شما نباشه به جون خودم این سیستم امنیتی رو یه جوری گفت من فکر کردم که اشتباهی با شرکت مایکروسافت تماس گرفتم،

یعنی خودشون و برنامه نویسشون رو یه جوری دست بالا گرفته بود که انگار دارن واسه موساد کار میکنن خخخخ

البته قبلش یه چیز دیگه هم گفت اون هم این بود که ایشون فرمود که ما برنامه رو به شما نفروختیم شما برنامه رو از ما خریدید،  وقتی این حرف رو زد من فکر کردم که من برنامه رو از یه لباسفروشی یا شاید مثلاً میوه فروشی یا شاید بقالی سر کوچه خریدم.

هوهوهوهوهوهوهوووووهوهوهوووهوهوهوووهو

من بهشون گفتم که خُب حالا ما چطوری میتونیم اون برنامه نویستون رو پیدا کنیم تا حرفمونو بهشون بزنیم، ایشون فرمودن که شما حتی اگه بگین هم ایشون هیچ کاری نمیتونن انجام بدهند .  جون من مشتری مداری رو حاااااآل میکنین؟  هاهاهاهاهاهاهاهااا

حالا یه اتفاق جالب هم افتاد:

اون هم این بود که وقتی من داشتم حرف میزدم اگرچه با عصبانیت  خانم گوشی رو گذاشت یعنی انگار با یه رئیس جمهور حرف بزنی وسط حرفات یه مشکلی برا کشور پیش بیاد اون وقت گوشی رو بذاره بدون اینکه خداحافظی یا حد اقل خدافظی کنه. هوهوهوهو

حالا من وقتی دوباره اومدم سراغ کامپیوتر و باز هم تلاش کردم با کمال تعجب و در میان ناباوری تمام ماهور روی این یکی ویندوزم هم فعال شد. به مرگ خودم اون قده خندیده بودم که نگو و نپرس.

به اون خانم نه ها به خودم داشتم میخندیدم.

فکرشو بکن شب و روزت با کامپیوتر بگذره اون وقت یکی که حتی خاموش روشن کردن کامپیوتر رو هم بلد نیست بذارتت سر کار. شما بودید نمیخندیدید؟

خُب دیگه فکر کنم زیادی حرف زدم یعنی پست خیلی طولانی شد.

امیدوارم که تو کامنتها ببینمتون.

سؤالی بود در خدمتم.

حتی اگه خواستید هر برنامه ای رو بگید روی ویندوز نصب کنم ببینیم کار میکنه یا نه.

 

دیگه من دارم میرم.

خدافظی خدافظی.

بابایییی بابایییی

هوعوعوعوعوعوعوووووعوعوعوووووعوعوعووووووعوعوعوووووعوعوعووووعوعوووو

شکلک خوشحالی.

هاهاهاهاهاهاهاااا

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «از نصب پیشنمایش ویندوز 10 تا کرک جاز و درگیری من با مسؤول فروش شرکت گاتا توزیع کننده ی ماهور»

سلام بر آقای خیر اندیش مقدم همیشه خیر اندیش
خب یعنی شما جدی جدی فقط یک سال هست کامپیوتر خریدید ؟ یعنی شکلک نا امیدی بسی بسیار از خودمان داریم ….
ممنون از توضیحاتتون که کامل بود و البته جامع ….
اگه خدا هم قبول کنه و دوستان بذارند اوووولووووولم
“راستی هیچی پارسآوا نمی‌شه اونم از نوع میناش”

سلام خانم وکیل، اولی مبارک، شکلک مدال طلا از اون پررنگهاش،
بله من یه سال هم نشده که کامپیوتر خریدم، تازه یه ماه هم به خاطر خرابی رم کامپیوتر هم که فرستاده بودم برا قارانتی بدون کامپیوتر بودم، مرسی که اومدید و نظر دادید.

سلام .پارساوا خعلی ماههههه.
ما ک با طناب پوسیده ی بعضی دوستان افتادیم تو چاهه پاررسال ۳۵ تومان ناقابل رو تقدیم گاتاییان فرمودیم ک اگه حلال حروم سرشوون بشه من ک نه از برنامشون راضی هستم و نهه تبلیغ کننده هاعی محترم این نرم افزاااااااااااااار.
مبلغین محترم حلالتون نمیکنم اگه اینجا رو میخوننین.
ب نظر من گناه شما هم ب اندازه شرکت سازنده بود ک ندیده و نشناخته ب ما توصیه ماهور رو کردید و ……….هعی

سلام که . میسی از پست . اتفاقا دوست داشتم این ویندوزو نصب کنم بلدم نیود که یعنی . اما بابت اون مشکلی که داشتم . یعنی من کتابخانه ی پک جاز یا نمیدونم نویدو دانلود کردم . اما خود پک جازو ندارم . نمیدونم چطور باید به کتابا دسترسی پیدا کنم . اینجا اون چیزی که گفته بودینو پیدا نکردم . میشه کمکم کنین آقای اصغر آقا . شکلک یه عالمه خجالتی . شکلک میسی ولی اما

سلاااام یلدا خانم،
شما برنامه ی نوید مشترک رو از
http://www.golsanmusic.xzn.ir/Navid_Moshtarak.rar
دانلود کنید.
من همین الآن آپلودش کردم.
یه پست آموزشی هم همین الآن مینویسم میذارمش تو گوشکن،
اون هم بخونید مشکلتون حل میشه.

مجدد سلام
خب ببینین من پارس آوا رو داشتم حالا پریده نمیدونم نصبش رو از کجا شروع کنم تو یه پوشه ای که داخل نرم افزارم دارم اینا هستن
idndl.amd64.exe
دومیش
idndl.ia64.exe
سومیش
idndl.x86.exe
parsava_x86.exe
حالا از کجا شروع کنم من یه چندتا نصب انجام دادم ولی …

سلام زهره خانم اولش اینکه شما یه فایل کم دارید که اون رو از لینک زیر بگیرید
http://www.golsanmusic.xzn.ir/Parsava2.0crack/update&crack.reg
خُب شما اول باید parsava_x86.exe
رو نصب کنید سپس توسط فایلی که از لینک بالا گرفتید کرکش کنید که اگه نحوه ی کرک رو بلد نبودید بگید تا توضیح بدم،

سلام.کجا با این عجله مگه نمی دونی عجله کار …
دلت می یاد،دلت می یاد من سوار نکرده بری آمدم پستت و زحماتت رو بلایکم برم.
اصغر جون یه بار نه صد بار لایسی.
البته تبلیغات ماهور من رو هم بدجور گول زده باور کن از روز خریداری ماهور تا حالا فقط یک بار آن هم برای یکی دو روز نصبش کرده ام.
بعدش هم انداختمش همون جایی که لایقشه

سلام. وقت به خیر. آدم به هیچ چی ناراحت نمیشه که؛ از کامپیوتر هیچ چی نمیدونن ولی کمم نمیارن آدم به اون میسوزه. خودشون اصلاً نمیدونن چی ساختن. اصلاً اطلاعی در موردش ندارن. بارها بارها باهاشون در مورد نرم افزار رسا زنگیدم و صحبت کردم انگار نه انگار. اصلاً هیچ چی. در مورد ماهور و جاز چهارده باهاشون تماس گرفتم آخرین حرفشون این بود شما جازی که ما گذاشتیم تویسایت رو وردارید. نمیدونم جاز ۱۴ اینا با جاز ۱۴ ما چه فرقی میکنه. جاز چهارده رو که نصب میکنیم هی هنگ میکنه و اخطار don’t sent میده. بازم خدا رفتگان جناب ایزدی رو بیامرزه فرمود جاز ۱۳ رو نصب کن اونم نصب کردم از شر don’t sent خلاص شدم ولی باز هنگ میکنه.

درود
از روز اول بزرگترین مشکلاتم با ماهور یکی این بود که دمو تقریبا نداشت و میگفتن داره و دیگه این که میتونستن مثل خیلی از نرم افزارها قفلش رو طوری قرار بدن که اگرم نرم افزاریه بشه از روی یه هارد برش داشت و روی یه هارد دیگه نصب کرد.
کسیم که گذاشتن اونجا مطلع نیست که!
یه نفر رو میارن بهش میگن هر کی این حرفو زد اینو بهش بگو و اگه اونو گفت اونو بهش بگو!

سلام سعید جان خُب بدبختی اینه که اونی که آوردن گذاشتن اونجا فکر میکنه رئیس شرکت مایکروسافت هست یعنی در این حد فکر میکنه.خوشم میاد اعتماد به نفس بالایی داشت
سیستم امنیتی هوهوهوهوهوهوهوهوهوهوهوهوهوهوووو

دورود خدمت جناب خیر اندیش و همه یه گوش کنی هایه عزیز جناب اصغر عزیز لطف می کنید یه آموزش بدهید که چگونه رو یه رایانه خود مان می توانیم دو ویندوز نصب کنیم و هر وقت بخواهیم از آنها چطوری می توانیم استفاده کرده و بینشان سوییچ نمود و چه کنیم که اگر هر دو ویندوز نصب شد پیش فرض کدام بیاد بالا خلاصه یه آموزشی بدهید ممنون سپس بفرمایید که چگونه فایل آیسو ویندوز یا همان ایمیج را بیآوریم رو یه سیدی یا دیویدی بینهایت از لطفتان سپاسگزارم وقت خوش با تشکر فاروق خسروی از استان کرمانشاه

سلام فاروغ عزیز
برای نصب دو ویندوز روی یه سیستم باید شما علاوه بر درایو c که ویندوز اول شما روی آن نصب شده یکی از درایوهای خود را خالی و برای نصب ویندوز دوم آماده کنید
سپس با استفاده از cd ویندوز گویا یا dvd ویندوز که میخواهید بعنوان ویندوز دوم روی سیستم شما نصب شود سیستم را بوت و شروع به نصب ویندوز میکنید فقط در صفحه ای که درایو را برای نصب ویندوز انتخاب میکنید به جای درایو c درایوی را انتخاب میکنید که برای نصب ویندوز دوم آماده کرده اید.
دقت کنید که اشتباهی در انتخاب درایو رخ ندهد که در این صورت یا ویندوز اول یا یکی از درایوهاتون که پر از اطلاعات هست پاک خواهد شد.
هنگام بالا آمدن سیستم هم یه صفحه به نمایش در میاد که شما میتوانید انتخاب کنید که سیستم با کدام یک از ویندوزها بالا بیاد،
با این روش شما میتوانید به تعداد پارتهایی که هارد شما دارد ویندوز داشته باشید ولی خُب یه ویندوز برای یه سیستم کافیه مگر در مواردی که بخواهید مثل من ویندوزی را آزمایش کنید.
در مورد رایت فایلهای ایمیج یا iso هم شما میتوانید با استفاده از برنامه های رایتر که قابلیت رایت فایلهای ایمیج را دارند مثل آشامپو یا کلُن cd این کار را انجام دهید.
مرسی که اومدید و نظر دادید موفق باشید.

این که چیزی نیست. من با وجود این که میدونستم پارسآوا فقط بعضی از پیدی افارو میخونه، گفتم شاید یه راه حلی باشه که بشه پیدی افای بیشتری رو بخونه. خودمو به اون راه زدمزنگ زدم خانه نور و گفتم: چرا پارسآوا همه پیدی افارو نمیخونه؟ با اطمینان کامل گفت: پارسآوا اصلا نمیتونه پیدی اف بخونه.
البته بازم دمشون گرم ماهور از بدو تولدش ادعا کرد که پیدی اف میخونه اما از این نظر هیچ فرقی با پارسآوا نداشت.

سلام زهره خانم،
کار زیاد سختی نیست
خجالت هم که نداره
خُب ما خودمون هم نمیدونستیم و پرسیدیم.
شما پس از این که روی فایلی که از لینک چند کامنت بالاتر که گفتم بهتون دانلود کردید اینتر بزنید اول ازتون یه yes و بعد یه ok میخواد که میزنید. البته این کار رو پس از اینکه پارس آوا رو نصب و کامپیوترتون رو ریستارت کردید انجام میدید.
پس از اینکه yes و ok رو زدید در درایو c به قسمت program files و در آن قسمت هم به پوشه ی pars ava برید و گزینه ی tiny.ocx رو پیدا کنید و روش یه f2 بزنید و عبارت ocx رو پاک و عبارت txt رو بجاش بنویسید و اینتر کنید.
حالا اگه یه بار دیگه سیستم خود رو ریستارت کنید پارس آوا روی سیستم شما کار خواهد کرد.
البته این نکته رو به یاد داشته باشید که این کرک روی تعدادی از ویندوزهای ۷ و البته همه ی ویندوزهای ۸ و بالاتر جواب نمیده که روشهای کرک اون رو آقای شکاری چند ماه پیش تو یه پست توضیح داده اند.
من الآن یاد ندارم وگرنه توضیح میدادم براتون.
البته اگه پارسآوا قبلاً روی سیستم شما کار میکرده الآن هم مشکلی نخواهید داشت و کار خواهد کرد.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید