خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تقدیم به مسافرم

سلام مسافرم

انگار بار اول ست میدانم نیست ، میدانم این خیلی بار است که تو با یک گروه که هر بار آدم هایش عوض میشوند میروی سفر ، سفر قهرمانی ، از آنها که افتخار سوغات میآورند ، یک جور امتحان هم هست که اگر ترا نپذیرند ، که را بپذیرند؟
اشتباه کردم زود با تو خداحافظی کردم یکی نبود بگوید آدم! یا چه میدانم عاشق! شب را مگر از تو گرفته بودند چند ساعت دیر تر بهتر ، نادانی کردم . حالا احساس میکنم از فردا تا چند روز دیگر اینجا امنیت نیست ، راه که میروم باید برگردم و مدام پشت سرم را نگاه کنم ، امشب باید به اندازه ی تمام شب های نبودنت بخوابم ، اما مگر خوابم میبرد زیبا ، آب بپاشم که بد نیست ، من فقط برای تو میپاشم ، چه گناهی کرده ام که ممکن است لطف صافی و زود بازگشتن شامل حال آنها هم بشود .
نکند به طاق ناز چشمان روشن عجیبت بر بخورد و بگویی بیخود ، وقتی تنها بودم یک چیزی ، اما بهانه نگیر ، بهانه قشنگ من برای زندگی ، من همین طوریش در حال دق کردنم دیگر تو شروع نکن ، خوب ست که پاییز
است و لااقل غصه ی سرد بودن آنجا را نمیخورم . اما درد که یکی دوتا نیست نگرانم زیبا ، تو مرا به کسی سپردی یا نه؟
فکر نمیکنم شاید به همین دلیل است که احساس نا امنی میکنم ، خوش به حال تو ، کار خوب را تو میکنی . برایت مهم نیست که وقتی تو نیستی من چه میکنم و از نظر تو معنایی ندارد که حتی در قالب یک جمله ساده بگویی مراقب خودم باشم . حق با توست من باید ثابت کنم که دیوانگی ام از این جا تا اقیانوس همیشه منجمد و شاید تنهای شمالی از مجنون بیشتر است و تو اصلا حوصله ی تماشای این نمایش بدون پرده ی آخر را نداری و اگر داشته باشی کلی غنیمت و نعمت است .
زیبا کی جمعه میشود ، جمعه ته سفر توست و ابتدای امنیت من ، ناامنی من و سفر تو هر دو کهنه اند با یک فرق ، مقصد تو جدید و نداشتن امنیت من یک درد قدیمی ، پش از همیشه منتظر ترم ، و عاشقانه تر نی لبکی پر از نغمه های نارنجی رو به پاییز میزنم تا برگردی ، فکرش را بکن با تمام شدن سفر تو مهر میمیرد ، فکر میکنم او یک جور یواشکی دور از چشم من عین مهربانی آدم های متولد مهر خودش را نذر به سلامت رسیدن تو کرده است ، زنده باد فداکاری مه ، اما اگر عمرش بیشتر بود حسودیم سر ریز میشد و کار دستم می داد
زیبا ، چند روز تو و یک عمر من خلاصه میگذرد . امیدوارم به تو خوش و بر من پر از تحمل و صبوری بگذرد . کوتاه باشد بر عکس شب یلدا ، یادت بماند تمام آسمان من خلاصه در دو چشم توست ، مراقبشان باش .

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «تقدیم به مسافرم»

سلام.
آقا این که هم پست رو کامل بخونی، هم توی لایک کردن اول بشی، هم توی کامنتها کار هر کسی نیستهاااااااااااا.!
بله. ما همچین آدمایی هستیم.
فقط مدال منو بهم بدید لطفً!
عالی بود.
خیلی خیلی عالی و سرشار از احساس خالصانه.
ممنون و موفق باشید.

با سلام بر خانم یاسمین گرامی.
گل واژه های عشق تنها واژه هایی هستند که نه نوشتنیند نه گفتنی
این جور حروف و کلمات و جملات را تنها عاشق حس می کند
زیبا بود ولی زیباتر از آن تک تک لحظات وصال عاشق و معشوق است.مرسی

سلام و درود بر یاسمین.
گل کاشتی.
نهاید دوستی رو رقم زدی.
من که حسودیم شد.
آفرین بر تو دوست باوفا.
البته من که متوجه نشدم این یه جور خداحافظی جدی بود یا فقط یه دل نوشته.
آخه خطابت به پری بود یعنی احتمالا پریسیمای ما و پری دریایی خودت.
از جمعه حرف زدی، جمعه کی باید بره؟ یا کی باید بیاد؟
شاید عقل من به جایی نرسیده و یا منظورتو درست متوجه نشدم.
زیبا چیه؟ پری کیه؟ من کی هستم؟ این جا کجاست خخخ؟
یاسمین، توم نویسنده قابلی هستی هااااا!!!
من که خیلی لذت بردم.
به تو میگن یه دوست واقعی در حد لالیگا.
ادامه بده، ما منتظر بعدیهاش هم هستیم.

سلام عمو
مرسی شما لطف دارید زیبا همون پری دریایی منه اینم فقط یه دل نوشته بود منظورم از جمعه همان روزهایی که من و پری بیشتر لحظاتشو باهمیم بود مرسی که بودید
در ضمن شما قبلا عمو بودید الان فکر کنم دایی هستید

سلام یاسمین جونم
یعنی باریکلا
نوشته ات که بعله
ولی دوستیتون رو هزار هزار هزار بار باریکلا …. آفرین …..
امیدوارم همیشه همیشه همیشه برای هم دو تا دوست خوب باشید و هیچ وقت ارزش دوستیتون رو فراموش نکنید
“راستی فکر کنم با این متنی که نوشتی پریسیما اونجا هی به یادت باشه هی دعات کنه …. خب ناقلا یه خبری می‌دادی می ذاشتی یک دو سه بگیم هرکی زودتر این پست رو زد ….. پری بیشتر یادش باشه …..
خب اینا هم شکلک شوخی در عین جدی و جدی در عین شوخی بود که تقدیم حضورتون شد.
همیشه دوستیهاتون پابرجا و زندگیتون شاد شادان و ایام به کام

شلام که . وایی یاسمین خدا صبرت بده . دل رو به دلدار برسونه زودی یعنی . دلم یه جوریش شد . چقدر عالیه که دوستای به این خوبی هستین . واقعا جای تشویقو اینا داره . شکلک یه عالمه گل بدرقه ی راهش . شکلک یه عالمه آب قند که فشارت نیوفته درنبودش خخخ . شوخی . حالا خداییش میگم ها . قدر دوستیتونو بدونین . این روزا دوستای حقیقی خیلی کمن .

اووووه خوش به حالت پری سیما خععععلییی شکلک جدی منم یه دوست می خوام برام یه خط بنویسه …. بگه بانو هعییی
واقعا آفرین و درود بر شما و دوستی تون…..
راستی یاسمین خانمی سلاااام کجاییید نیستید؟ خوبید …. باید سراغتون رو از پریسیما بگیرم …. سر بزنید گاه های به ما …. البته کامنت و پست هم بذارید که متوجه حضورتون بشیم ….. شکلک دل تنگی ….

دیدگاهتان را بنویسید