خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود آموزش صوتی نحوه کار با بازار اندروید ویژه نابینایان

سلام سلام و بازم سلام
دوستان چند روزی بود داشتم به یه موضوعی فکر می کردم که چرا من به هرکسی میگم از بازار دانلود کن فکرش جائی دیگه می رفت
منم ساده فکر می کردم اصلأ متوجه نشدن این بنده خداها یا شایدم میدانستند اما چون بلد نبودن کار کنند باهاش خجالت می کشیدن
دوستان این آموزشی که تهیه شده برای اون دسته از دوستانی هست که مبتدی هستند و تازه کار کردن با اندروید را یاد گرفتن
اگر کمی یا کاستی داشت به بزرگواری خودتان ببخشید من سعی کردم چیزائی که مورد نیاز بود را به صورت خودمانی آموزش بدم و از کتابی و نرم افزاری کمی دور بشم
برای دانلود این آموزش که حدود 11مگ می باشد

اینجا اینتر کنید

 

امیدوارم توانسته باشم بخشی ازمشکلات   کار شما را در زمینه به روز رسانی نرم افزارها حل کرده باشمو شما را یک قدم دیگر به مرز خودکفائی رسانده باشم.
دوستار تک تک شما میلاد.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آموزش صوتی نحوه کار با بازار اندروید ویژه نابینایان»

سلام،
اولاً که اوووووللللل شدمدوماً که مرسی بابت آموزشت، چون خیلی کاربردی هست.
و سوماً که:
آیا شما برنامه ای می شناسید برای قفل صفحه نمایش گوشی اندروید؟ که با همون کلید پاور قفل بشه، و با فشردن مجدد پاور و کشیدن ۲انگشت، قفل باز بشه؟
نمی دونم چرا قفل خود گوشی خراب شده.
وقتی گوشی رو خاموش روشن می کنم، تا ۲ ۳ دقیقه درست هست، قفل میشه و باز میشه، اما بعد از ۲ ۳ دقیقه، دیگه گوشی قفل نمیشه، صفحه خاموش میشه، اما قفل نمیشه. یعنی پاور رو می زنیم، گوشی باز هست.
تنظیمات رو هم چک کردم، تو قسمت قفل صفحه، کشیدن با انگشت انتخاب شده، اما بازم مشکل حل نشد.
اگه راهی برای حل این مشکل، یا نرم افزاری خوب برای این کار می شناسید، ممنون میشم اینجا قرار بدید.
مدل گوشی هم سامسونگ گلکسی استار هست.
مرسییییی

سلام خدمت شما
اول مرسی که تشریف دارید
دومأ این آموزش را نیاز همه دانستم و ضبط کردم
سومأ من چنین نرم افزاری ندیدم اما شما می توانید در قسمت قفل صفحه کشیدن انگشت را بردارید تا با همان دکمه خاموش و روشن هم باز بشود و هم قفل بشود
اگر نشد در خدمتم
۰۹۱۳۲۳۹۴۳۰۴

سلام امیر جان
شما اول باید از سمت چپ به راست و سپس به پائین بکشید که نوار اعلام باز بشود
دوم اینکه مدل گوشی من هم گلکسی اس ۳ هست و چنین مشکلی در تایپ با گوگل کیبورد ندیدم
فقط قابل توجه دوستان اینکه ورژن جدید گوگل کیبورد کمی اذیت میکنه و با لمس کردن بعضی حروف را میخواند و بعضی ها را نمیخواند شما اگر ورژن ۳.۱۹ را نصب کنید که همان نسخه قدیمی هست مشکل تایپ شما هم در لاین و هم نرم افزار های مشابه حل میشه

سلام. وقت به خیر. دوستان، من دو سه تا سؤال دارم یکی این که من تو قسمت نوشتاری حروف ذ و غ و ظ و حرف ژ اشغال دارم. حروف ص یا د یا ع یا ز رو نگه میدارم عدد میفته. گوگل کیبرد رو که نصب کردم وضعیت گوشی چنان نا به سامان شد که کم مونده بود restart یا فورمت کنم. گوگل کیبرد رو که پاک کردم درست شد. مودل گوشی منم سامسونگ گالکسی s3 هستش. خودشم از اون بزرگا. من چه کار میتونم بکنم.؟ سؤال دوم اینه که شما که تو آموزش قبلی فرمودید که دستتون رو از سمت چپ بیارید سمت راست تا اعلانات باز بشه من اون قسمت رو تو تنظیمات talk back فعال کردم اما عمل نمیکنه. سوم این که من آیا راهی هست اعلانات رو بازش کنم و به تنظیماتش رجوع کنم یا نه؟ و سؤال چاهارم این که من تو بعضی نرم افزار ها مثل لاین یا نرم افزار های دیگه که میخوام لاگ این بشم حروف رو برام نمیخونه که بدونم چی رو زدم. اگه سریع تر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. متشکرم.

سلام.
اگه جوابم زیر کامنت امیر فتوحی قرار بگیره باید بگم که یکی از بهترین راههای دسترسی به نوار اعلانات البته به شرط داشتن آخرین ورژن تاک بک یعنی ورژن ۳.۴۸.۰۵ به این ترتیبه که:
به بخش تنظیمات، گروه دستگاه من، قابلیت دسترسی، تاک بک، تنظیمات تاک بک، مدیریت حرکات، وارد میشیم و گزینه یک ضربه به کناره یا دو ضربه به کناره رو انتخاب میکنیم که داخل اون گزینه ها هر آیتمی رو که خواستیم علامت دار میکنیم که یکی از آیتمها همان نوار اعلانهاست.
اگر شما هر کدام را انتخاب کنید با یک ضربه یا دو ضربه به کناره گوشی میتوانید مستقیما به گزینه انتخاب شده برید، مثلا همان نوار اعلان.

درود بر میلاد عزیزم.
ممنون از تهیه این آموزش کاربردی.
میلاد جان آموزشهایت را قطع یا کم نکن. لطف کن برای قسمتهای مختلف گوشی و اندروید آموزشهای مختلفی را داشته باش.
به هر حال باز هم ممنونم. سپاسگزارم پسر کوشا و پر تلاش.

مرسی میلاد جان. من که اندروید نخریدم ولی حالا که میخوام بخرم بدجوری بین نکسوس پنج، گالاکسی اس پنج و مینی اس پنج سردرگم شدم. از طرفی نگران به روز نشدن احتمالی اس پنجم از طرفی نگران دسترس پذیری نصفه نیمه ی نکسوس. مرسی بابت آموزش هات. حتما به درد من یکی میخوره.

سلام مجتبی اول از هر چیز قدم رنجه فرمودی
نکسوز را که من قبولش ندارم چرا که از همه نظر خیلی پائین تر و از نظر سیستم عاملی خیلی مزخرف تشریف داره یعنی بهت بگم که این گوشی چینی ها ازش سر هستند
اما به نظرم گلکسی اس ۵گوشی خوبی هست هرچند با گلکسی ۳ زیاد تفاوتی نداره

خب همه دستا بالا
.
.
نه بابا بی جنبه بازی در نیارین دیگه خخخ
مثل ربنا منظورم بود
.
.
خب همه باهم
..
.
خدایا به همه یبی اندرویدیها گوشی اندروید عطا بفرما
حالا همه باهم آآآآآمییییین
ممنون حتما بعدن که اندرویدی میشم به دردم میخوره

سلام. وقت به خیر. آقا میلاد لطف کنید ورژن ۳.۱۹ گوگل کیبرد رو تو اینجا قرار بدید. هر چی گشتمش نتونستم پیدا بکنم. و جناب چشمه اگه شما هم ورژن ۳.۴۸ نرم افزار talkback رو محبت کنید ممنون میشم. یا حد اقل لینک دانلود رو تو این جا قرار بدید. و و بفرمایید آیا لازمه ورژن قبلی talkback رو حذف کنم یا نه. و این که واقعیتش از سؤال اولم بازم نتونستم نتیجه بگیرم. یا من نمیتونم درست همین طوری که فرمودید دستمو بکشم یا این که نمیدونم والله. و اما سؤال چهارم رو که یادتون نرفته. وقتی میخوام مثلاً تو اسکایپ sign in بشم اعداد یا حروف برام خونده نمیشه. آیا تنظیمی برای این مورد تو talkback هست یا نه.

سلام امیر جان
برای نصب تاک بک جدید نیازی نیست قبلی را حذف کنی و میتوانی تاک بک جدید را روی قبلی نصب کنی
اما در مورد خواندن اعداد دو راه به نظرم رسید
یکی اینکه در قسمت قابلیت دسترسی تیک خواندن رمزهای عبور گفتاری را تیکش را برداشتید
یا اینکه در ای اسپیک دستکاری صورت گرفته و تنظیماتش را به هم زدید
من امیرجان آخرین نسخه تاک بک را در محله گذاشتم کافیه توی قسمت نرم افزارهای موبایل بروی و دانلود کنی همچنین گوگل کیبورد نیز به همراهی تعدادی نرم افزار کاربردی دیگر نیز در محله هست که میتوانی از اونجا دانلودشان کنی

دیدگاهتان را بنویسید