خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دومین همایش پیشرفت های چشم پزشکی و درمانهای ژنتیک

سلام
همان طور که می دانید چشم و اختلالات مربوط به آن یکی از مهمترین دغدغه های نابینایان می باشد در حالی که هر روز اخبار بسیاری از طریق اینترنت ورسانه های ملی و جهانی مبنی بر پیشرفتهای جدید در حوزه درمان بیماری های چشمی به گوش می رسد و در حالی که پس از مراجعه به پزشک اطلاع کسب می کنیم که این اخبار که با آب و تاب بسیار به گوش ما رسیده و کلی مارا امیدوار کرده فقط در مرحله آزمایش بوده و البته که ما فکر می کنیم که این پیشرفت ها در کشور های
پیشرفته بوده و شاید پزشکان ما از آن بی اطلاع هستند
و حالی که آشنایان و دوستان ما در خارج نیز به اطلاع ما می رسانند که نه خبری نیست یا در این حد نیست و ما را در ابهام بسیار رها می کنند.
انجمن جوانان روشن بین در پی برگزاری همایش سال گذشته با عنوان چشم پزشکی و سلول های بنیادی امسال نیز اقدام به برگزاری دومین همایش چشم پزشکی و ژنتیک نموده است.
در این همایش قصد داریم شما را با بیماری های چشمی مختلف آشنا سازیم و همچنین از جدیدترین درمانهای روز صحبت به میان آوریم همچنین در بخش دوم در مورد ژنتیک و پیشگیری از به دنیا آمدن فرزندان معلول صحبت خواهیم کرد. از آنجایی که امروزه ازدواج در میان نابینایان رونق گرفته است و در ازدواج هایی که با هم نوع داریم احتمال خطر بیشتر است ضرورت مباحث ژنتیک بسیار مشخص تر خواهد بود.
در همین راستا توجه شما را به نکات زیر جلب می کنم
1 این همایش رأس ساعت سه بعد از ظهر پنجشنبه مورخ بیست و چهار مهر ماه برگزار خواهد شد.
2 این همایش دو ساعت به طول خواهد انجامید و دو سخن ران در آن حضور خواهند داشت
3 در این همایش بخش پرسش و پاسخ از پزشکان محترم نیز وجود دارد
4 اگر هر گونه سؤالی دارید فقط با اعضای کمیته علمی این انجمن در میان بگذارید
5 شماره تماس 09132944814
6 سرویس جهت بازگشت در اختیار شما قرار خواهد گرفت
7 این همایش در سالن اجتماعات بهزیستی اصفهان برگزار خواهد شد.
از آنجایی که انجمن جوانان روشن بین از جمله انجمن هایی می باشد که رویکرد علمی را به جای رویکرد تفریحی صرف در برنامه های خود قرار داده است از تمام دوستانی که به هر شکلی در این حیطه می توانند به این انجمن به طور مستقیم یا غیر مستقیم کمک نمایند درخواست داریم ما را از نظرات و کمکهای خود بی بهره نگذارند.
علی رضا حیدری دبیر انجمن جوانان روشن بین اصفهان

۲ دیدگاه دربارهٔ «دومین همایش پیشرفت های چشم پزشکی و درمانهای ژنتیک»

سلام آقای حیدری من از تهرانم خیلی دوست دارم تو این حمایش شرکت کنم ولی از تهران برام خیلی سمیخواستم بدونم آیا میشه که فایل صوتی این حمایشو تو سایت برای دانلود بذارین که ما هم بتونیم استفاده کنیم؟ ممنون میشم. خته که بیام من خودمم بر اثر ازدواج فامیلی نابینا شده ام و ناراحتی rp دارم

دیدگاهتان را بنویسید