خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

گزارشی از همایش چشم پزشکی و درمانهای ژنتیک

دومین همایش پیشرفت های چشم پزشکی و درمان های ژنتیک در تاریخ بیست و چهار مهر ماه با حضور بیش از دویست نفر از نابینایان کم بینایان و خانواده محترمشان در سالن اجتماعات بهزیستی اصفهان به میزبانی انجمن جوانان روشن بین برگزار شد.
این همایش که از حدود ساعت سه آغاز شد با قراعت قرآن و پخش کلیپی از فعالیت های گذشته انجمن و کمیته علمی این انجمن و نگاهی به برنامه های علمی آینده این انجمن ادامه یافت.
پس از توضیحاتی که در مورد انجمن و فعالیت های آن توسط محمد جواد خادمی مجری این مراسم داده شد از جناب آقای دکتر صالحی هئیت علمی دانشگاه و فوق تخصص شبکیه. چشم پزشک درخاست شد تا در مورد اختلالات مختلف چشمی و درمان های نوین آن صحبت نمایند. لازم به ذکر است که دکتر صالحی از جمله متخصصینی بودند که از جانب چندین پزشک معتبر اصفهان به ما معرفی شده بودند. ایشان به تازگی در جدیدترین دوره های آموزشی که در هامبورگ برگزار شده بود حضور داشتند.
بعد از 45 دقیقه سخن رانی با بخش پرسش و پاسخ در خدمت دکتر صالحی بودیم و دوستان سؤالات خود را مطرح نمودند.
بعد از آن با دبیر محترم انجمن جوانان همراه شدیم و دقایقی را با ایشان سپری کردیم ایشان ضمن خوش آمد گویی به مسئولین بهزیستی و اداره استثنایی توضیحاتی را در مورد فعالیت های انجمن و کمیته های مختلف اعلام کردند.
پس از آن نیز با دکتر نرگس نوری. مشاور ژنتیک و پزشک عمومی همراه شدیم
ایشان نیز همچون دکتر صالحی با استفاده از اسلاید های تصویری و سخن رانی الحق زیبایشان مطالبی را در مورد جدیدترین راه کارهای علمی کهدر مورد پیشگیری از اختلالات ژنتیک در اختیار داشتند بیان کردند.
به هر حال ضمن تشکر از همه دوستان به خاطر استقبال گرم شان چند نکته را اعلام می نماییم
1 اسلاید ها و سخن رانی های پزشکان محترم در سایت انجمن قرار خواهد گرفت که اطلاعات تکمیلی به حضورتان اعلام خواهد شد
2 به زودی طرحی را که از طرف دکتر نوری مبنی بر ایجاد و تکمیل بانک ژنتیک افراد نابینا که در راستای شناسایی بهتر مشکلات ژنتیکی می باشد را اجرایی خواهیم کرد تا دوستانی که خواهان ازدواج درون گروهی هستند بتوانند از این بانک بهترین استفاده را ببرند
3 از تمامی دوستانی که تمایل به همکاری با کمیته علمی این انجمن دارند خواهش مندیم با شماره 09132944814
کمیته ورزشی 09308719648
علی فارسی مدان
کمیته هنری و موسیقی 09138049923
مسعود کاوشانی
کمیته فرهنگی 09135434018
امیر احمدی
تماس حاصل نمایند
با تشکر از شما علی رضا حیدری دبیر انجمن جوانان روشن بین اصفهان

۲ دیدگاه دربارهٔ «گزارشی از همایش چشم پزشکی و درمانهای ژنتیک»

سلام ممنون از تمام زهامت شما که برای ما این جلسه ی عالی را
گزاشتید ولی هیف که من نتوانستم در این جلسه شرکت کنم میشود از شما بخواهم که خلاصه ی آنچه در جلسه بیان شد روی سایت بگزارید تا کسانی که مثل من نتوانستند در این جلسه شرکت کند استفاده ببرند ممنون

دیدگاهتان را بنویسید