خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود آخرین ورژن سونی ساند فورج پرتابل و بدون کرک!

با سلام به گوشکنیهای عزیز چه خبر خوبین خوشین سلامتین خوب باشه دیگه وراجی نمیکنم و میرم سر اصل مطلب من امروز با یک برنامه داغ و توپ اومدم اینجا ساند فورج 11 بدون کرک و پرتابل یکی از مشکلات ما نابینایان کرک ساند فورج بود که خیلی درد سر داشت ولی دیگر نگران این موضوع نباشید این ساند فورج را از پایگاه اینترنتی نابینایان گلستان گرفتم. برای دانلود اینجا کلیک کنید.

خوش باشید تا همیشه نظر یادتون نره

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آخرین ورژن سونی ساند فورج پرتابل و بدون کرک!»

سلام بر برادر گرامیم قنبر عزیز.
عزیز دل برادر برنامه سونی ساند فورج برنامه ای برای ضبط صدا و ویرایش فایلهای صوتی است که برای برخی متناسب با شغل و کارهایی که دارند بسیار مورد نیاز میباشد.
مثلا دوستانی که در کتابخانه ها کتاب ضبط میکنند برای ویرایش صدا مثل غلط گیری چسباندن فایلها به یکدیگر یا جدا کردن آنها از یکدیگر استفاده میکنند جاهایی مثل کتابخانه رودکی یا انجمن موج نور که با ضبط کتاب سر و کار دارند از این برنامه زیاد استفاده میکنند.
من هم سالهاست که با ساند فورج مأنوس هستم اما همانطور که مهدی عزیز گفت کراک کردن آن کار سختی بود که خود من هرگز آن را یاد نگرفتم تا اینکه ساند فورج ۱۰ آمد که خودش کراک شده بود و مشکلم تا حد زیادی حل شد.
ولی این برنامه که پورتابل هست دیگه باید خیلی بهتر و مفید تر باشد.
صمیمانه از مهدی قادری تشکر میکنم.

با سلام و ممنون از نظر شما ببخشید من مدرسه بودم دیر جواب دادم من ترز کار با ساند فورج را بلد نیستم و به یاد گرفتنش علاقه زیادی دارم قرار بود در خانه ریاضات کلاسش برگذار بشه ولی معلوم نشد چی شد دود شد رفت به هوا!

سلام بر آقای قادری. من که خودم این نرم افزار رو داشتم. فقط اومدم تا تشکر کنم. من هم در کرک کردن sound forje به شدت مشکل دارم. یعنی اصلا نمیتونم کرکش کنم. ولی خب همین پرتابلش کارم رو راه می اندازه. ولی خب یه سؤال. برتریهای نسخه نصبی نسبت به نسخه پورتابل چیا هستن؟ چون وقتی پورتابلش رایگان باشه و امکاناتش با نسخه پولیش یکی باشه کسی که نمیره بخره. ممنون میشم کسی باشه توضیح بده. پیروز و موفق باشید. یا حق.

با سلام بر علی رضا تا حالا ساند فورج تا ورژن ۱۱ اومده راستش این سوال شما برای من هم پیش اومده اگه یکی توضیح بده ممنون میشیم ولی به هر حال خیلی خوبه که بدونه کرک هست اونم پرتابل! من دنبال یاد گرفتن این برنامه هستم ممنون که نظر دادی

باز هم سلام دوستان گرامی.
کسانی که مایل به آشنایی به کار با برنامه ساند فورج هستند\ توصیه میکنم با انجمن موج نور اصفهان تماس گرفته آن آموزش را که در قالب یک سی دی میباشد خریداری نمایند.
شماره تماس ۰۳۱۳ ۶۶۸ ۷۰ ۳۳
ساعات تماس هر روز از ساعت ۱۰تا۱۱ و ۱۶تا۱۸

دیدگاهتان را بنویسید