خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

بچه ها کسی حال داره یه کتاب رمان را ویرایش کنه؟

سلام. وقت بخیر دوستان. هفته کتاب بر همگی مبارک.
عرض کنم اگر کسی با کار sound forge آشنایی و وقت کافی هم دارد, لطف کند و یک کتاب را برای همنوعان خودش ویرایش نماید. کتاب فقط یک مشکل دارد و ویرایشش سخت نیست: گاهی جاها دو سه ثانیه بین کلمات یک جمله مکث شده و متن را از حالت طبیعی خارج کرده است. کافی است یک دور کتاب را با sound forge گوش بدهید و این مکث ها را بردارید. همین. کتاب جالبی است؛ یک رمان تاریخی است درباره نرون (امپراطور روم در نخستین سال های پس از میلاد مسیح) و در خلال یک ماجرای عاشقانه اطلاعات زیادی از حال و روز مسیحیان نخستین و آداب و رسوم رومیان آن روزگار به دست می دهد.
خلاصه اگر کسی حاضر به همکاری است, ندایی بدهد تا کتاب را بفرستم. این هم شماره ام: 09138727959.
حق نگهدار شما.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «بچه ها کسی حال داره یه کتاب رمان را ویرایش کنه؟»

سلام. من هم اگر با جاز کار میکردم یه کوچولو شاید میتونستم کمک کنم. البته اینجا اونقدر اساتید حضور دارن که من باید برم فایلهای خودم رو ویرایش کنم! ولی در هر صورت امیدوارم که ویرایش موفقیتآمیزی رو داشته باشید. پیروز و سربلند باشید. یا حق.

۱. جوانمرد. من نه رمان آبکی میخونم نه ضبط می کنم. اگه نمی دونستی بدون که این رمان جزو و نویسنده اش، هنری سینکویچ برنده نوبل ادبیات ۱۹۰۵ بوده.
۲. . مسعود. رمان ۵۴۰ صفحه است. اسمش کجا می روی و از ترجمه های حسن شهباز است که انگار قبل از انقلاب کار می کرده.
۳. . سیامک و مابقی دوستان عزیز. خوبه اگه موافق باشید هر کدومتون ویرایش یه قسمت را به عهده بگیرید که کمتر خسته کننده باشه. راستی سعید درفشیان. راست گفتی اساسی. خیلی وقتگیره. من هم برای همینه که وقت نمی کنم و میخوام وقت دسوتان را بگیرم.

سلام بر آقای عابدی گرامی
من هم می‌تونم این کار رو انجام بدم و با توجه به این که اصولاً اگر قرار باشه با کامپیوتر کتابی رو مطالعه کنم از ساندفرج استفاده می‌کنم هیچ مشکلی هم برام نیست تازه قضیه رمان نوبل دار هم که هست که حتی هزار صفحه هم بود مشکلی نبود ….
فقط می‌مونه نحوه دریافت فایل ها که اگر مشکلی نباشه حضوری دریافت کنم ……
سربلند باشید و سرافراز

حالا که داوطلب زیاد پیدا شده، راجع به پیشنهاد تقسیم کار جدیتر فکر کنید. درست است که جز گرفتن مکث ها کار دیگری لازم ندارد، اما ویرایش، حتی در همین حدودش هم وقتگیر است. می گویم که جوگیر و بعدش پشیمان نشوید و توی رودربایستی گیر نکنید. از همگی جمیعا ممنونم که به فکر ما هستید.

سعید عابدی عزیز، این با شماست که وقتی الان بچه ها اعلام آمادگی کردند، سازماندهی کنی.
این کار شماست.
مثلا میتونی فایل ها رو توی محله بگذاری بگی این پنج تراک مال آقای درفشیان، این پنج تا مال مسعود و به همین ترتیب.
الان بچه ها چطوری مثلا باید در مورد تقسیم کار، فکر جدیتری بکنند آیاااا؟
الان دقیقا بچه ها باید چه کار بکنند آیا؟
بچه ها باید اعلام آمادگی میکردند که کردند. الان شما باید وارد عمل بشی.
منم وقتی میخواستم پول سایت رو جورش کنم همین شد. اولش تعدادی اعلام آمادگی کردند بعدش من گفتم خوب، حالا اون هایی که گفتید هستید، بفرمایید وسط!
کلا این محله رو میدوستم چرا که بچه هاش واسه تقریبا همه کاری پایه هستند!

درست میگی مجتبی. واقعا که تو چقدر درست میگی. همین کار را می کنم. کتاب ۹۵ تِرَک دارد که بین سه نفر، مسعود و نخودی و عباس بهرامی تقسیم می شود: هر کدام ۳۲ تا. کتاب را به زودی می گذارم روی سایت. فقط بچه های ویرایش، جان من و جان شما، کتاب را مثل خودمون ناقص نکنید ها. فقط مکث ها را بگیرید، آن هم در صورتی که مابین کلمات یک جمله باشد؛ همین ولاغیر. خب؟ آفرین.

دیدگاهتان را بنویسید