خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کودکان نابینا دانلود فیلم و قصه ی خاله سوسکه

سلاااااام و دروووود به بچه های باحال، شاد، شنگول، منگول و حبه ی انگور محله! کودکان فیلم‌دوست! واسه امروزتون، ی فیلمی آماده کردم که خیلی باحاله. شما میتونید خودتون یا بزرگترتون این فیلم رو دانلود کنید و باهم ببینید. خوبی این فیلم اینه که در مورد خاله سوسکه هستش و طوریه که اگه نتونید تصویر‌شو ببینید، بازم میتونید بفهمید توی فیلم داره چه اتفاق هایی میفته. تازه، تازه، من نوار قصه ی خاله سوسکه رو هم واستون گذاشتم. البته فیلمش با قصهش ی کوچکولو فرق داره. فیلمش خیلی موزیک پوزیک داره و شاد‌تون میکنه. به هر حال، این شما و این خاله سوکسه که خعلی منتظرتونه!

دانلود نوار قصه ی خاله سوسکه 8 مگ بخش اول

دانلود نوار قصه ی خاله سوسکه 8 مگ بخش دوم

دانلود فیلم خاله سوسکه 137 مگ بخش اول

دانلود فیلم خاله سوسکه 122 مگ بخش دوم

و اما در باره ی فیلم خاله سوسکه کمی بخونید:

در سال ۱۳۸۸ فیلم مستند خاله سوسکه به کارگردانی نادره ترکمانی ساخته شد. این فیلم به روایت تغییرات افسانه خاله سوسکه، از اولین روایت چاپی تا زمان ساخت فیلم پرداخته بود. در این فیلم سحر ولدبیگی در نقش خاله سوسکه نقش آفرینی کرده‌است.

علی‌رغم تمایل استانداری همدان به ساخته شدن این فیلم در این استان، فیلم در بازار سرپوشیده اراک ساخته شده‌است. این فیلم برداشت آزادی از تحقیقات مندرج در کتاب «خاله سوسکه از اولین روایت چاپی تا امروز» نوشته و پژوهش «خسرو صالحی» است. کارگردان این فیلم با توجه به قابلیت بصری بالای افسانه خاله سوسکه، ابزار تکنولوژی و جلوه‌های ویژه سینمای ایران را برای تقویت فضای فانتزی مورد نیاز اینگونه افسانه‌ها بسیار اندک دانسته‌است. این فیلم در فرهنگسرای انقلاب تهران نقد شده‌است.

خاله سوسکه بر آثار سینمایی دیگری نیز تاثیر غیرمستقیم داشته‌است. در سکانسی از فیلم گبه اثر محسن مخملباف، شخصیت اصلی فیلم که مردی میانسال و مجرد است، به دنبال دختر روستایی جوانی به سرچشمه می‌رود. دختر که با لباس قشقایی مشغول شستن ظرف است، در پاسخ به خواستگاری مرد می‌پرسد:«اگر از دستم عصبانی بشی چطوری تلافی می‌کنی؟» و مرد که منشاء سوال دختر را می‌داند پاسخ می‌دهد «برات شعر می‌خونم»

***

عمو مجتبی دوستون داره ی عالمه، هرچی بگم بازم کمه!

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «کودکان نابینا دانلود فیلم و قصه ی خاله سوسکه»

پاکش نکن
مجتبی بی جنبه بازی در نیار نیامدم بگم من که چشمکم و حالا حالا قهرمان
اومدم بگم این قصه را باهاش خیلی خاطره دارم آخه روایت های مختلفی ازش هست دوران کودکی ما هم یک قصه ای بود نمی دونم همین است که گذاشتی یا نه ولی
من از این قصه به شدت در مشاوره های پیش از ازدواج و ارتباط دختر پسر استفاده می کنم واقعا که زیر بنای درستی دارد

سلااام. چشمک. آخرش که توی حرف هات بالاخره گفتی که چشمکی و حالا حالا ها قهرمانی!
نقد های این داستان رو خوندم. اصن برخی منتقدین معتقدند این داستان برای بزرگ هاست تا کودکان.
مرسی که هستی.
پرواز جان، حتما حواسمون هست ایشالا.
این نوار هاش ایده ی شهروز بیچاره بود من دیشب میخواستم فیلم خاله سوکسه رو فقط بذارم ولی نوار قصه رو هم گیرم اومد آپ کردم توی محله گذاشتم.
ایشالا شهروز خان، زحمت ادامه ی کار رو میکشه و از دزدی آشکار من توی روز روشن میگذره! خخخ

سلام.
دزد که به دزد بزنه میشه شاهدزد.
میبینی دنیا رو؟
آقا بنده همینجا اعتراف میکنم.
این کار رو اول مینا توی محله شروع کرد.
نوار قصه ی شش جوجه کلاغ و یک روباه رو گذاشت.
لینکش خیلی طولانی بود نشد اینجا بذارم.
ولی این جمله رو دقیقً توی جستجوی محله بنویسید.
نوار قصه یا بهتره بگم داستان شش جوجه کلاغ
میرید توی پست مینا و نوار رو دانلود میکنید.
نوار تیزچنگال ماهیچه دوست هم بود که لینکش کار نکرد.
اگر مجتبی تونست درستش کنه بذاره که هیچ.
اگر نشد خودم بعدً میذارم.
ولی باز هم اگر مینا خودش کارش رو ادامه بده بهتره.
ولی اگر اینطور نشد از یه هفته دیگه سعی میکنم شروع کنم.
به هر حال قسمت و کودک محله متحول خواهد شد.

سلام عمو مجتبی موش نخوردت آخه ما را به یاد بچگی میندازی چی کار! یادش بخیر این نوار قصه های شیرین شنگول منگول و حبه ی انگور پدر بزرگم به حبه ی انگور میگفت حسنه در وا کون! خیلی حال دادی به عقیده ی من این نوارها الآن در این سن مناسب بچه هاست! خوب بچه ها وقتی کوچیکند چمیدونند کی چی کار کرده فقط گوش میکنند اما الآن میفهمند چی به چیه من وقتی کوچیک بودم فکرم مشغول بود که چطوری شنگول و منگول توی شکم گرگ جاشون شده!

سلاااام و دروووود به همگی!
شهروز جونم مرسی که گفتی. لینک نوار قصه ی تیزچنگال رو به هر بخ بختی بود درستش کردم.
مهدی جون تو تعجب میکردی اون دو تا چطو تو شکم گرگ جاشون شده، من تعجب می کردم چطو اون همه آدم میرند توی تلویزیون و سر همینم ی روز تلویزیون رو با چاقو داشتم باز می کردم!
سارا خانم، شما با KMPlayer گوش بدید حله.
نازنین خانم مرسی که تجربهت رو با فایل گفتی.
امیر مهدی از این سؤال ها توی محله نپرس.
محمد جون خعلی چاااکریم. خوشحالم به دردت خورده.

سلام درود و صدها سلام خدمت آقا مجتبی
خوش به حال من و بزرگمهر که این محله رو داریم با یه عالمه امکانات ،اطلاعات ،ایده های جدید و صد البته قصه ،قصه برای هر سنی که گفته شده باشه ،قشنگه و آموزنده .تشکر فراوان، باید برم پست قبلی تون رو هم جواب بدم از صبح دارم بهش فکر میکنم .تشکر و سپاس فراوان.سربلندتر،سرافرازتر و پیروزتر از همیشه باشید

سلام. دلیل اینکه بعضی‌ها نمی‌تونن نوار رو اجرا کنن اینه که پسوند فایل mp3 نیست و ogg میباشد و شما باید آن را به ogg تغییر دهید و یه مشکل دیگه اینه که فایل دوم ناقص هست و ۱۲ دقیقه بیشتر نیست یعنی قصه کامل تموم نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید