خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

من رفتم حلال کنید

با سلام و عرض ادب  و احترام خدمت تک تک شما دوستان عزیز

حرف واسه گفتن زیاده  اما همه این ها را میزارم گوشه دلم  و آرام و بی صدا میرم

خیلی وقت بود میخواستم برم اما نمیدانستم باید از کجا بگم و کجا تمامش کنم که دیگه صبرم لبریز شد

بهترین لحظات عمرم را با شما سپری کردم و بهترین خاطرات را با شما در وجود خودم جای دادم اما حیف که آدم رفتنی باید برود.

.

.

.

.

.

دنبال چی میگردید .

.

.

.

نیا پائین چیزی نیست

.

.

.

.

.

چرا کنجکاوی میکنید

.

.

.

.

.

اصرار واسه چی .

.

.

.

من از تصمیمی که گرفتم بر نمیگردم

.

.

.

.

خوب بریم سر اصل ماجرا

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا را که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

دوستان عزیز من روز جمعه صبح مسافر کربلا هستم تصمیم گرفتم امسال با پای پیاده برم کربلا و روز اربعین با عمه جانم حضرت زینب زائر شش گوشه امام حسین علیه السلام بشم.

همین جا از کسانی که از من دلگیری ،ناراحتی یا خصومتی شخصی با من دارند حلالیتمی طلبم و دستشان را صمیمانه میفشارم و از اون ها طلب عفو و بخشش میکنم.

من اول از هرچیز بگم که هرگز هرگز هرگز هیچ کدام از شما ها را فراموش نخواهم کرد و دعا گوی تک تک شما خواهم بود اما انتظاری نیز از شما دارم اونم نه از یک یا دو نفر از همگی شما و اونم اینه که واسم خیلی دعا کنید من با دلی پر امید عازم این سفر شدم خواهشمندم در نمازهایتان برای من دعا کنید که با دستی پر و دلی شاد برگردم منم در عوض چه واسم دعا کنید چه نکنید تو هر حرمی که رفتم به نیابت از همه شما نماز میخوانم و ثوابش را برای شما هدیه میکنم .

از این که این دم آخر از شوخی هم دست بر نداشته ام بخاطر این که در اول مطلب یکمی سر به سرتان گذاشتم از شما عذر می خواهم منتظر دعاهای شما هستم .

هرکسی هر مشکلی با من دارد در قسمت کامنت ها بگوید تا قبل از  رفتنم کدورت و مشکلات را حل کنم و بروم .

مجتبی یا سعید گرامی اگر برایتان مقدور هست این پست را تا جمعه صبح سنجاق کنید .ممنون .

۴۹ دیدگاه دربارهٔ «من رفتم حلال کنید»

اومدم نت بعدش گوش کن بعدش سر کاری رو رفتم این هواا
نمیدونم چه خیر و حکمتی بود که همین طوری گفتم ولش کن بیام پایین الکی ببینم چه خبره
پست شادناکی بود مرسی
تو رو خدا ما رو یادتون نره از قبل رفتن همه خواسته ها رو برای روز موعود باهاشون برنامه ریزی کنید بقیش دیگه اونا خودشون یادشون هست
بخواید ما رو هم بطلبه من که چند ماهه خیلی دلم میخواد و بزرگترین آرزوم همیشه داشتن و خیلی بهتر داشتن خودشونه
با دست پر برگردید و دلی پر از محبت و شادی واقعی و همیشه موفق

سرم خط کف پای حسین است
دلم مجنون صحرای حسین است
بهشت ارزانی خوبان عالم
بهشت من تماشای حسین است
به وقت مرگ چشمم را نبندید
که چشم من به سیمای حسین است
چراغ از بحر قبر من نیارید
چراغم روی زیبای حسین است
نترسانیدم از روز قیامت
قیامت قد و بالای حسین است
خوش آن صورت ،که در فردای محشر
در آن نقشه ،کف پای حسین است
سلام میلاد جان
داداش خواهشا من رو هم دعا کن
التماس دعا دارم ازت
سفر بی خطر

با سلام خدمت آقا میلاد و همه دوستان من خیلی وقت بود که دیگه کامنت نمیزاشتم ولی مگه میشه اسم کربلا بیاد واگه کسی همیشه دلش برااونجا و آقا پر بزنه بی خیال بمونه این شد که تصمیم گرفتم من هم به شما التماس دعا بگم خوش به حالتون انشاالله به سلامتی برین و برگردین و به همه خواسته هایتان برسین من را هم فراموش نکنید دعا کنید که قسمت برا همه ما بشه میدونم که آرزوی قلبی خیلی از ما ها هست

سلام.
به جان خودم اگر قبلً خودم سر کارت نذاشته بودم، میدونستم با تو.
تازه حساب بیحساب شدیم خخخ.
بابا خب نکنید دیگه آدم قلبش وایمیسته!
حالا که داری میری، دعا کن مشکلات حل بشه.
برای یکی شدن نابیناها با هم.
برای این که کسی برای کسی نزنه.
کسی از پیشرفت همنوعش از حسادت منفجر نشه.
کسی به خاطر تخریب همنوع خودش غیبتش رو نکنه و هزارتا نسبت دروغ بهش ببنده.
خلاصه جامعه ی نابیناها کم چاله چوله نداره.
برای ترمیم همشون دعا کن.
موفق باشی.

میلاد نمیدونم منو میشناسی یا نه ؟؟؟؟؟
فقط اینو بگم که بینای چشمی هستم و هزار نابینایی روحی دارم ، البته به نواقص اخلاقی خودم آگاهم و از تو میخوام برام حسابی دعا کنی.
من نظر شهروزو لاییییک میکنم. من در حدود ۲ ماهه که به اینجا سر میزنم ولی یکماه هم نشده که کامنت و پست گذاشتم..
ولی خییییلی برام عجیبه که چرا بچه های اینجا یه جورایی با هم مشکل دارن ، البته اصلاََ منظورم همه نیست ولی باید قبول کنیم که مشکلات و چیزای عجیبی اینجا رخ میده، همه به هم شک میکنن، انگار به دو گروه تقسیم شده اند.
خوب میدانم بچه ها وقتی این کامنتو از من بخونن خیلی ناراحت میشن و تو دلشون میگن رعد مگه چه کارس که میداد حرف اضافه میزنه و در باره ی ما فضولی میکنه؟؟ بتو چه مربوط ؟؟
اما بچه ها اگر من دشمن شما بودم از تفرقه و دعوای بین دوستان خوشحال میشدم واز آب گل آلود ماهی میگرفتم…..اما نه فقط ناراحت شدم وقتی که دیدم همه چه راحت به هم شک میکنن.بلکه قلبم درد گرفت آخه چرا بچه ها قدر اینجارو نمیدونن.
من اول و آخر رفتنی هستم ، شاید هم ماندنیتر از بقیه شدم ، خدا میداند . اما حالا که مثل یه خانواده ی کوچک در کلبه ی پر محبت آقای خادمی جمعید قدر همو بدونید و هوای همو داشته باشید.
میلاد جان برای همبستگی محله دعا کن .
بچه ها من درسته که تازه واردم ولی خدا میدونه که همتتونو دوست دارم.خیییییلی حرفا دارم که بزنم ولی رعد هم بالاخره سکوتو در یه جاهایی ترجیح میده.
چرا ما نمیتوانیم تحمل کنیم دید و نگاهی جز ما میتونه وجود داشته باشه ؟؟؟بیایید همدیگه رو اونجور که واقعاََ هستن و هستیم قبول کنیم.

سلام التماس دعا
بنازم آنکه دایم گفتگوی کربلا دارد دلی چون جابر اندر جستجوی کربلا دارد
دلش چون کربلا کوی حسین است و نمی داند که همچون دوردستان آروزی کربلا دارد
به یاد کاروان اربعینی با گریه می گوید به هر جا هست زینب رو به سوی کربلا دارد
اگر چه برده از این سر زمین آخر دلی پرخون ولی دلبستگی از جان به کوی کربلا دارد
به یاد آن لب تشنه هنوز این عاشق خسته به کف جامی لبالب از سبوی کربلا دارد
اگر دست قضا مانع شد از رفتن به پابوسش همی بوسیم خاکی را که بوی کربلا دارد…

برو که خوش به سعادتت میلاد جان :
انشا الله که به سلامتی بری و با سلامتی برگردی :
با دستی پر هم برگردی : حالا اگه لامپات هم روشن شد که چه بهتر که انشا الله میشه ولی بعد از اون بیفتی توی مسیر زندگیت که زندگیت از زندگی صد تا آدم بینا بیشتر ارزش داشته باشه و دلت هر روز گرمتر باشه به زندگیت : مثلا یه شرکت بزنی منم بیام آبدار چی بشم
رفتی واسه یه مشت لامپ سوخته هم دعا کن داداش :
در پناه ابالفضل
دیگه میشی میلاد کبلایی .

سلام بر میلاد عزیز .و سلام بر بین الحرمین رفتی کف العباس یا کنار نهر الغمه منو یادت نره .زیر قبه امام حسین ع هر چه میتونی دعا کن که دعا در این مکان مستجابه . .ایمیل :ali.r.mos@gmail.com
skype : a.mostajeran
حسین آب حیاط است نه خود تشنه آب حسین مرحم زخمهاست نه مجروح تنش
التماس دعا

سلام میلاد.
من چون از قبل سابقه این سر کار گذاشتن رو از طرف شهروز داشتم اومدم این مطلب رو از آخر خوندم که یه وقت الکی آنفاکتوس نکنم.
برات سفری خوش و به یاد موندنی آرزو میکنم.
به امید دیدار مجدد در محله.

سلام میلاد جان اگه رفتی کربلا و شکلات خوشمزه ازون تلخا که اروپا هست آمریکایی ها آورده بودند واسه من بگیر بیار ایران!
میگم سفر بی‌خطر. تو رو جون هرکی میدونی نری توی هتل های مقامات رده بالا ی وقتی فکر کنند تو داعشی زیر تختت بمب بگذارند ها!
توی شهر ما دو سال پیش ی کاروانی رفت کربلا، کلی زخمی و کشته از یک بمب‌گذاری برگشتند شهر‌مون.
امیدوارم به سلامت بری و به سلامت برگردی.
منو دعا نکن خودم خیلی کردم فایده ای نداشته فقط به فکرم باش!

سلام. وقت به خیر. از شما هیچ چی نمیخوام فقط وقتی به حرم حضرت عباس رسیدی بهش بفرما که یه کسی تشنه ی زیارت زریح شریفته. رفتی کنار نهر القمه خواستی یه جرعه آب بخوری ولی دلت نیومد بچه های تشنه رو مأیوس کنی اما چه طوری دلت میاد یه نفری که سه چاهار سال پیش خواب موند و نتونست برای آخرین بار برا خداحافظی بیاد زیارت. اونو مأیوس کنی؟ به امید این که حکمتی توش بوده و حتماً دوباره دعوت میکنه سه چاهار سال رو منتظر مونده. هیچ چی نمیخوام. فقط این دو سه کلمه رو از یاد نبر. انشالله که با دست پر برگردی. خدا نگه دار.

سلاااام میلاد عزیز. امیدوارم که سفر خوبی داشته باشی.
آخه پیاده رفتن خیلی سخته. امیدوارم که پاهات اذیت نشند هرچند که تو ورزشکاری و مطمئن هستم که مشکلی نخواهی داشت.
راستی بگو وقتی برگشتی از کدوم در مییای تا بیایم دم در دروازه که کمکت کنم سوغاتی ها رو زودتر از دیگران از ات بگیرم تا دست پر ات خیلی خسته نشه.
موفق باشی پسر خوب سفر بیخطر.

درود و سلامی دوباره دعا برای ظهور و به ویژه ویژه آماده شدن همه ما و بهبودی امراض و گرفتاریهای همه دل پاکان حسابی حواستون باشه تو اون لحظه های قیمتی.پست شما اگه سنجاق نمیشه ولی حواس خیلی از ما اول به همین جاست طبق تجربه ای که دارم میگم دلتون تشنه این باشه که دست پر برگردید قطعً از زیارت دست پر برمیگردید حتی اگه ظاهرً توی روزها یا سالهای اول حاجت نگیرید محبتی نصیبتون میشه انشا الله که زندگی رو متحول میکنه

سلام بر تمامی شما دوستان و ملتمسین دعا از اینکه تک تک به کامنتها پاسخ نمیدم شرمنده هستم همه را خواندم اما بغضی که گلوم را گرفته اجازه نوشتن بهم نمیده من هرگز شما را فراموش نخواهم کرد و ملتمسانه از شما درخواست دعا دارم منم کمتر کاری که میتوانم برایتان بکنم اینه که درهر قدمی که برمیدارم شما را یادم نره .ان شاالله نصیب و روزی دسته جمع بشه چنین سفری

درود
وای خدای من ! دیدی چطور شد
.
.
.
بچه ها کار کدومتون بود ؟
.
.
.
زهره کار تو بود ؟!
.
.
نه بابا زهره از تو بر نیم آد !
.
.
آهان آقای حسن پور تو بودی مگه نه ؟ آخه اول هم شدی دیگه ؟؟؟!!!!
نکنه چاق۴وی تو تیز بود که این بنده خدا رو حلال کردید ؟زود لو بدید کار کدومتون بود ؟زهره اصلا بهت نیم آد بنده خدا رو طوری حلال کردی که دیگه صداش هم در نیم آد ؟
آخه من رفتم حلالش کنم دیدم صدایش در نیم آد ! صداش کردم ، صدایش در نیامد ؟ لذا پیدایش نکردم و فهمیدم که قبل از من حلال شده ؟
.
میلاد جان اغراق نکنم شما هم یکی از بهترین های جامعه نابینا ها هستید و توانمندی شما برای همه ما مشهود است .آرزوی من برای شما موفقیت دائمی است .خوشا به سعادتت و اینکه زائر امام حسین هستی ،از همین حالا که پست را منتشر کرده اید کربلائی محسوب می شوید .حال وهوای کربلا واقعا در وجود من شعله ور شد .یادش بخیر عید ۸۹ سال تحویل نجف و روز اول عید کربلا .یادش بخیر .رفتن به این سفر خودش یعنی حصول و دست یافتن به تمایم امور حاصل نشدنی .رفتن به این سفر یعنی دست پر شدن از معنویات و حقایقی که به قول ثنا شاید در همان لحظه به دست نیاوری اما در مدت و گذشت زمان حاصل می شود .اگر نظر شما از دست پر بودن سلامتی و بینائی چشمان باشد ، بیراهه ای بیش نیست .چرا که هدف از آفرینش انسان سلامت کامل جسمانی نیست ، بلکه هدف وغایتش رسیدن به کمال انسانی است و این کمال در وجود همه به اندازه کافی است و اکنون در وجود شما زیادتر از قبل شده است .اینکه قول دادی به هر کجا که می روی حتما برای ما نماز میخوانی ؟ کاری سخت است فقط به یاد ما باشید و در صحن حرم حضرت عباس و امام حسین و حضرت علی نماز بخوانی ما را کفایت می کند .در بقیه موارد به یاد ما باش.آخه در مسجد کوفه و مسجد سهله ،آنقدر نماز است که اگر زرنگ باشی علاوه بر نماز خودت نهایتا یک نماز برای پدر و مادر بخوانی . سفارش می کنم در مسیر حرکت از نجف به کربلا که قرار است پیاده بروید ، نهایت اقدامات امنیتی را انجام دهید اگر با کاروان بروید که کار ساده است اما اگر تنها و چند نفر هستید بیشتر مراقب باشید و در مسجد کوفه انشاء الله حضور یافتید طوری برنامه ریزی نمائید که بعد از خواندن نماز زود به مسجد کوفه بروی و نماز ظهر را در درون این مسجد کامل بخوانید .مسجد کوفه در قسمت سمت راست ورودی صحن است و مسجدی است که محل ضربت خوردن حضرت علی است .از شما نمی خواهم که در زیر گنبد امام حسین نماز بخوانی که این محل ، محلی پر ازدحام است و امکان خواندن نماز در آنجا مشکل است و الا ثواب زیاد است و در آن مکان نیز نماز کامل است برای مسافران .
خوشا به سعادتت و ممنون که در این م دت مواردی که قرار دادید خیلی مورد استفاده نابینایان قرار گرفت و مطمئن باش هنگامی که برگشتید حتما حتما با دست پر بر خواهید گشت .، من با برگشتنم بی محبتی ها زیاد دیدم اما الان که فکر میکنم زیارت حرم این بزرگواران مرا از درد سر هائی که ممکن بود بخاطر اعمال واعتماد قبل زا زیارت داشتم را ادامه م دادم مرا از بین ببرد و الان خوشبحتانه مسیر را برای من روشن کردند و اطرافیانم نیز با صبری که یافتم شناخته شدند برای من و زندگی آرام دارم و در واقع محبت این بزرگواران شامل حال من شد و با دست پر برگشتم .یادش بخیر چقدر خالصانه برایشان دعا کردم اما در همان مدت اینان به دنبال دنیا و پول بودند و چقدر جفا کردند ولی حب امامان مرا نجات داد از دام این دنیا پرستان .
امید سلامتی و بهروزی برایتان دارم .بچه ها را فراموش نکنی .نکنه پات که ورم کرد یادت از بچه ها برود .

دارد غلط درون لغت نامه: دهخدا
باید نوشت رو به روی عشق:کربـــــــــــــــــلا
میلاد جان سلام.
واقعاً به حالت غبطه میخورم.
خوشا به سعادتت
یه خواهش ازت دارم.
همونی که از خانم پریسیما خواسته بودم و انجام داد.
ازت میخوام وقتی رسیدی و ایستادی جلوی حرم آقا سلام منو ویژه بهشون برسونی.
واقعاً خودمو لایق این نمیدونم که برم زیارت و به هیشکی هم تا به حال نگفته ام که وقتی رفتی کربلا برای من هم یه زیارت بخواه.
اما فکر کنم یه سلام من حقیر سراپا تقصیر رو آقا بپذیره.
سفرت بیخطر و زیارتت هم پیشاپیش قبول.

سلام میلاد جان! من را نمی شناسی اما مهم نیست فقط التماس دعا. من همونم که تشنه ی آب هستم چه آب سقاخونه ی امام رضا چه آب علقمه. نه اصلاً من تشنه ی همه ی آب هایی هستم که یه جورایی به ائمه وصله. نشناختیم. خوب دیگه همینه دیگه فکر کردی فقط خودت بلدی!!!!! ما هم بلدیم سر به سر دیگران بذاریم اونم سر به سر قهرمانا. دست بالای دست بسیاره. خوب فکر کن شاید منا بشناسی! نه خیلی به مخت فشار نیار. هر چقدر هم فکر کنی نمیتونی منا بشناسی. باشه بابا گریه نکن. پهلوونا که گریه نمی کنند. گریه ها را بذار برا اربعین تو کربلا. خیلی خب عصبانی نشو. حالا یه نشونی میدم که زود بفهمی من کیم.
من اونم که تو حرم امام رضا ع خواهرمو دیدیی و از اونجا ارتباط یه بچه ی خوب و زرننگ با بقیه نابینا ها بر قرار شد آفرین! خب حالا خودت اوون خاطره یه دوست داشتنی را اگه دلت خواست برا بچه ها بگو.
راستی این جور جاها آخر شدنش هم افتخاره. )قابل توجه زهره خانم( خیلی خب آخرش بریم سر حرف اول التماس دعا. این همه آسمون و ریسمون بافتم کعه بگم من را یادت نره. خوش بحالت. دلم خیلی گرفته و بغض خیسی ت گلومه. دل تنگه حرمم.

سلام میلاد.
اولش رو که خوندم دلم ریخت. چندین بار توی چندین تا پست بچه محل ها هم گفتم باز هم میگم. به تمام اهل محل حس مهر دارم و دلم نمی خواد جای هیچ کدومشون خالی باشه. ولی وقتی کامل خوندم و رسیدم به آخرش،
تو رو به خدا میلاد من باهاشون حرف دارم. اگر زمانی داشتی و اگر جایی توی ذهن و دلت خالی موند و اگر دلت خواست، بهشون سلامم رو برسون و بگو توی محله گوش کن۱پریسا هست اندازه۱دریا باهاتون حرف داره. بگو پریسا گفت دلم و پروندهم خیلی تاریکه ولی اینقدر پر رو هستم که باز ازتون بخوام پارتی من بشید پیش خدا و دعا هام رو ازش بخوایید. بهشون بگو پریسا گفت حسابی گم شدم. نمیشه۱دفعه دیگه دستش رو بگیرید ببریدش سر جاده اصلی؟ بهشون بگو دلم تنگ شده، دلم کدر شده، دلم گرفته. بهشون بگو از سر بزرگواری بیان پیدام کنن تا از ترس تاریکی این فرعی های در هم تموم نشدم. دست خودم نیست ببخشید. اگر خواستی و تونستی میلاد از طرف من هم واسه همه و اون آخرش اگر جایی و فرصتی موند واسه من دعا کن. امیدوارم سبکبار بری و سلامت و سبکبارتر برگردی و البته هرچه زود تر. محله رو یادت نره. دعا رو یادت نره. به خدا سپردیمت. تنها نمیری. من یکی که دلم همراهت میاد. تمام محله دل هاشون داره همراهت میاد. به جای من هم خاک غربت روی اون ضریح های عزیز رو با دست مهرت پاک کن.
دیگه نمی تونم هیچی بگم. سفر خوش و پیشاپیش زیارتت قبول.
در پناه خدا.

با عرض سلام مجدد بچه ها نمیتوانم به خدا جواب تک تک را بدم این جواب ندادنم را نگذارید پای بی ادبی من چنان شور و حالی این دفعه دارم و وصفه عجیبی وجودم را گرفته که در چند دفعه که رفتم کربلا نگرفته بود حال عجیبی دارم دعام کنید بخدا اشکم در آمد حلالم کنید

سلام آقا میلاد
سفر خوش بگذره
حتماً منو دعا کنید مشکلاتم خیلی زیاد شده خواهش میکنم منو یاد کنید
آقا میلاد بعد از اینکه از کربلا اومدم اولین کسی هستید که میشنوم قراره برید اونجا الآن دلم بد جور هوای اونجارو کرد
نمیدونم چرا بعد از اینکه اومدم مشکلات امونمو بریده دعام کنید
نماز یادتون نره
راستی اگه مقلد آقای شبیری باشید نمازتون توی مسجد کوفه کامل نیست و باید شکسته بخونید

درود
بچه ها ، گوش کنی ها با شما ام ها ،
دمتان گرم ، نشان دادید بچه های با احساس بلند و بینش روشن و معتقد به آن چیزهائی هستید که دیگران فکر میکردند ، شما فاقد آن هستید .دمتان گرم .همانطور که همه گفتید و التماس دعا داشتید ، خیلی ها هم خواندند و در دلشان التماس دعا گفتند ، این احساسات پاک واقعا در میان شما بچه محل ها شعله ور شده و تمامی گفته ها و نقل های پیشین را نغز کرده است .احسنت بر همت و اراده و دین محکمتان ، بار دیگر اتحاد ، ایمان ، عزم خودتان را ثابت نمودید .ببینید بچه ها چقدر این پست صمیمیت و دوستی محله را برای چندمین بار بالا برد .ببینید بچه ها ارزش و احترام دوستان وامامانشان را به خوبی می دانند و عاجزانه درخواست دارند .
واقعا پست عجیب و با ارزشی شده است .حضور همه شما رنگ و عظمت خاصی بخشید و اینها همه اثرات و برکات زائر بودن میلاد عزیزمان است زائر کربلا زیارتت قبول .ما را دعا کن .
پریسا هم با دریای طوفانی اش ، اشک ما را در آورد ، انشاء الله همانطور که میلاد گفت همه بچه محله ها با هم به زیارت دسته جمعی برویم.
آن دوستی که هوای کربلا دارد دوباره و اینکه مشکلات زیاد شدند بعد از سفر ! برای من حکمتش آشکار شد .قربان امام حسین بروم ،قربان حضرت عباس شوم ، قربان نجف و نی جفایش بروم. کاظمین با آن سادگی و سکوتش ، وقتی که از سفر برگشتم اصلا در حال و هوای دنیایش نبودم ؟یک هفته بعد چنان پتکی بر من وارد شد که استخوان هایم را درشکست و مرا زخمی معنوی نمود ، نه راه پس و نه راه پیش داشتم .خرامان خرامان ادامه دادم در سکوت و سردرگمی ،سردرگم که چرا اینطور شد و آن هم درست بعد از برگشتن از این سفر ؟ بله دوستان خواست خدا و لطف امامان موجب شد سد راهی عجیب به دست کسی که همه چیز من بود حادث شود و مرا تغییر داده و اینگونه بود که از نابودی کلی خود و خانواده ام جلوگیری شد .و زندگی اکنون من را مدیون لطف وحب امامان هستم .
ه رموقع یادم یم آید عجب سردر ساده وتوام با صمیمیت دارد این حضرت عباس .آخ که دلم هوای بین الحرمین دارد .آن مکانی که اصلا غربت ندارد و غریب نیستی .
متاسفانه رود فرات با توسعه شهرنشینی آب جاری و زلال ندارد و همه اش فاضلاب شهری شده است.
میلاد
قول بده برگشتی تمام خاطرات سفر را برای ما بنویسی .
التماس دعا

بچه ها اسم ماهم نوشته میشه ها خوش به حالمون
ولی بیشتر خوش به حال آقای میلاد که این دفعه این سفرش هم خیلی فرق میکنه
از دستش ندید
آقای موذنی من نمیخوام باعث بشم تحت فشار قرار بگیرید ولی نمیتونم حالا که مشرف میشید یه جای خوب خوب از دستش بدم
بگید ثنا خیلی نگفته ها داره هم از طرف خودش هم دیگر عزیزان درباره خیلی چیزا و ایمان داره که بهتر از خودش میفهمیدش خودتون بیشتر از پیش خوشحالش کنید شما میدونین چه جوری هر کسی رو نجات بدید
نشونشم سه بار نظر دادم هها

سلام میلاد جان فکر میکنم حالا دیگه از سفر سراسر معنوی کربلا برگشته باشی زیارتت قبول باشد میدونم دست پر برگشتی یک عدد مهر کربلا هم برای من بفرست شیراز تا هروقت نماز خواندم به یادت باشم به امید دیدار

یکی از بچه ها خوب گفت که انگاری آخر شدن هم عالمی داره
من که همیشه دیر رسیدم حتی لحظه تولد حتی به تک تک امورم
دیر رسیدم حلالیت بخوام شاید حکمتش این بوده که نمیبخشیدیدم به هر حال الان که این را مینویسم یقین دارم برگشتین
منم با اجازه یه خاطره مانندی بگم آخه تو دلم سنگینی میکنه امید که مورد خطابم هم بخونه ای کامنت رو
من و دوستم هم قرار بود با هم بریم اربعین کربلا
اما
اما
اما
دوستم رفت
ولی
ولی ولی من نه آخه من دعوت نامه نداشتم
نتیجه اخلاقی : خوش به سعادت دوستم که دلش پاکه
خدا و امام حسین روزیش کردند بره کربلا
آیا دوستم مرا خواهد بخشید آخه بهش بد کردم

دیدگاهتان را بنویسید