خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

چاپ اولین کتاب موسیقی به خط بریل در انجمن موج نور اصفهان

بنا به اعلام انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان به کوشش این انجمن پس از خریداری نرم افزار goodfeel, اولین کتاب نت موسیقی با عنوان کتاب آناماگدالنا باخ، اسکن، ویرایش و به بریل تبدیل شده، آماده ی توزیع میباشد.

لذا از دوستانی که تمایل به تبدیل دیگر کتب موسیقی به بریل را دارند، خواهشمندیم عنوان کتاب مورد نظر خود را از طریق بخش نظرات همین مطلب، یا در سایت اینترنتی انجمن به نشانی .www.mnsi.ir و یا آدرس ایمیل: mojenoor84@gmail.com یا از طریق تماس با شماره ی پیام گیر انجمن: 03136688000 و یا تماس با تلفن 03136687033 هر روز به جز روز های تعطیل از ساعت 10 تا 11 و 16 تا 18 اطلاع دهند تا به ترتیب اولویت در نوبت بررسی و تبدیل قرار گیرد.

 

۲ دیدگاه دربارهٔ «چاپ اولین کتاب موسیقی به خط بریل در انجمن موج نور اصفهان»

سلام. چطوری پستچی؟ چه خبر؟ مثل همیشه خوش خبری ماشا الله! میگم حالا این کتاب آناماگدالنا چی هست؟ کاش معرفی می کردی تا بدونیم مخاطب و استفاده کنندش کی هست. راستی شنیدم قبلا این کتاب به بریل تبدیل شده بوده. درسته آیا؟ این کتاب مزیت خاصی نسبت به اون کتاب داره؟ خیلی خوب شد که پای موسیقی به موج نور باز شد و امیدوارم به کمک اهل فن به زودی شاهد تبدیل کتاب های پایه و جدید باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید