خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

من عاشق یلدای این خونم.

سلام دوستان.
تابلوی شب یلدای امسال رو من افتخار دارم که سردر محله نصب کنم.
امسال قراره موضوع این باشه.
چه قدر تونستید امسال شب یلداتون رو سنتی برگزار کنید.
بیایید آخر شب یا فردا توی کامنتها از شب یلدایی که گذروندید با موضوعی که داریم برامون بگید.
منتظرتونم.
راستی من امشب تقریبً تا صبح بیدارم.
روی کرسی محله هم همه چی چیده شده. هرکی پایه بود بیاد با هم تا صبح بیدار باشیم.
یلدا خوش بگذره.
بدرود.

۲,۰۶۳ دیدگاه دربارهٔ «من عاشق یلدای این خونم.»

اهو! سریع کامنت بدم اشتباه بشم تو بخندی؟ آره درست هم داده بودم مگر اینکه تو تقلب کرده باشی رفته باشی اون وسط واسه اذیت کردن من کامنت زده باشی. به جان خودم اگر اینطوری باشه نفرینت می کنم که ایشالا۱سایت بزنی که توش۱۰تا پریسا از مدل خودم بیچارهت کنن!

درود! من روی گوشی سیمبین نوکیا n82هم دوتا ایمیل نصب کردم، واتساپ هم نصب کرده ام که در گروه های برو بچه های باحال و اگه زیر آبی هستی ترک کن و گروه دوستانه و گروه برو بچه های بیحال که به برو بچه های خفن سپس به برو بچه های با ادب تغییر نام یافت عضو هستم، این گوشی مبارک در سایتهای مختلف از جمله این محله هم یار و یاور من است، چند ماه است که باتری این گوشی باد کرده و توپول شده و بیشتر اوقات در شارژ بسر میبرد تا بهتر بتواند مرا یاری کند،!

جناب عدسی آخرش عمر من کفاف نداد یعنی عمر گوشی سیمبین من کفاف نداد کامنتیدن با گوشی رو یاد بگیرم الان هم که اندرویدی شدم هنوز بلدش نیستم که نیستم که نیستم که نیستم که نیستم که نیستم که نیستم که نیستم که….ای بابا خفه شدم یکی خاموشم کنههه!

ای وااای! به من چه من که اصلا اینجا نبودم هیچی ندیدم ملیسا ببین و اجازه نده خونم هدر برههه! بعد از من پیامم رو به محله برسون و بگو هرچی میشه بیشتر شلوغ کنن به حساب این پرواز و آریا هم حسابی برسن.

شرمنده داداش اگر میشه کامنت قبلی منو پاک کن
اونو من نفرستادم در لبتاپم باز بود پسر عممجاش نشسته بود من دستم بند بود گفتم یه جک بفرست همچین قلطی رو کرده شرمنده داداش میشه پاکش کنی

اوه اعتماد ب سقفت بالا نیس یکم ملیسااااااا اینجا واسه توئه ….؟؟؟؟این سقفای نیمبند محله تاب اینو ندارن ک تو روشون سواار شی.چرا میخواای سر سیاه زمستان همه رو بیخانمان کنی

آهااااای دکی بازی بازی با خون منم بااااازی،،نهههه هیچوقت این کار رو نکنی که علاوه بر اینکه باید قصاص بشی،اندازه دیه کامل ۵ نفر رو هم باید پرداخت کنی،،تازه وقتی که بالای دار هستی هی تا دم مرگ میبرنت باز دوباره و دوباره و دوباره،بعد کلا که زجر کش شدی بعد خلاصت میکنن،پس با خون من بازی نکن که بدجوری بد میبینی هههخخخخخ

درود! بنده آهنگ دریافت پیامک این گوشی مبارک را گذاشته ام روی صدای jazmin ‎که میخونه-بیا با هم برقصیم-امشب با هم برقصیم…دل دل دل واپسی-شبا شبا شبهای بیکسی-بیا پیشم با من برقص-بپا ندزدتت کسی… حالا هروقت در واتساپ برام چیزی میاد این ترانه شروع میکنه به خوندن و در هر شبانه روز من ترانه ی مورد علاقه ام را شاید پنجاه بار میگوشم و لذت میبرم، حالا هم روی تخت دراز کشیده ام و دارم در تنهایی با محله حال میکنم، یکی هم با خواهرش به مسجد رفته تا در مراسم دعای کمیل شرکت کنه…!

به جان خودم این ملیسای عزیز دلم رو اگر نداشتم چیکار می کردم توی این محله عزیززززززز. شما۲تا چه بلایی می خواستید بیارید سر من؟

آیا کسی جز آریا لایق اسید پاشی هست ؟؟؟؟؟
۵
صفحه کامنتو گشتم خخخخخخخخخخ .ب اون پسر عمت بگو بیاد خودم ادبش کنم خخخخخ

آخجون! آریا حالا دیگه سر من می خواستی اسید بپاشی؟ دیگه چی بود؟ آهان پیشنهاد شکنجهم رو هم دادی و کلی زجرم دادین همراه این پرواز.

ملیسا شما اجازه بده من بازی کنم
میگن بازی اشکنک دااره دیگههههههه
من ب جون میخرم.
خب با اسلحه راحتتر دوس داری جهان فانی را وداع بگی یا سرد
خخخخخخ

بچه ها یکی سوال منو جواب بده
واقعا آیا نابینا توانایی اسید پاشی بر فردی را دارد ؟؟؟؟
اون شببم پرسیدم کسی جواب نداد

تکمار اینجا؟ واییی پناه بر پر های کرکس! بله که نابینا می تواند پرواز! نابینا تواناست. طرف رو بگیرید، قشنگ لمسش کنید، اسید رو نشانه بروید، صحنه ثابت، ۱،۲،۳

قابل توجه عزیزانی که از این ماجرای تکمار و کرکس مطلع نیستن! این پناه به پرهای کرکس خدای ناکرده منظورم اون چیزی که شاید تعبیر بشه نبود. اون هایی که اومدن توی وبلاگم عراجیفم رو خوندن می دونن جریان چیه. من اینجا نیستم آریا از دست تکمار در رفتم پر های کرکس رو از تکبال اجاره کردم.

میگم دکی میتونن چرا که نه،،بزار بهت یاد بدم،اول میری اون کسی رو که قرار هست روش اسید بپاشی رو میگیریش میبندیش به یکجایی،بعد خوب هرجاش که دوست داری اسید بپاش،،آها یکجور دیگه هم میشه،همینطوری که اسیدا تو مثلا یک ظرفی شبیه به شیشه پاک کن هست رو بگیرش تو هوا و بزن بزن بزن تا همه رو ناکار کنی البته این کار رو جایی بکنی که اون فرد مورد نظر هم اونجا باشه،خخخخ هوهوهوهوهوهو

هعییییی راس میگی ملیساااااااا
پری خو تا من بخوام لمسش کنم بعد روش اسید بپاشم ..و.هعی اگه مرد باشه ک میزنه فک مک میاره پاییین
خاک ب سرم اگه خانومم باشه ک نمیتونم ب صورت نامحرم دس بزنم

درود! فقط یه نفر را میشناسم که کله مبایلیه-موخش فقط مبایل سیمبین و اندرویده، همون که با تحریک شیطون از کا ۷۵۰ سامسونگ دست کشید و به نوکیا n82‎ ‎سپس به n86‎ ‎و بعدش به e75‎ ‎و بعد از آن به e72‎ va e6‎ va e71‎ ‎و بعدش به اندروید طبلتی و بعدش به اندروید لمسی روی آورد، ایشان اولین بار سال ۸۷ با تحریک شیطون مبایل گویا خرید، سپس با بچه های تهران ارتباط برقرار کرد و دیک۱۰ فارسی خوان را برای نوکیا کشف کرد و کارش به جایی رسید که خیلی از نابینایان از جمله نابینایان کم سواد دوستش دارند، ایشان بود که پای شیطون را به دنیای مجازی از جمله این محله ی دوست داشتنی باز کرد، من فقط او را میپرستم و در مورد مبایل هرچه دارم از اوست،فقط اوست که میتونه با حوصله چیزی یاد کسی دهد، او اولین بار شاگرد من بود و اکنون استاد من و استاد همنوعان من است که من به استادی ایشان افتخار میکنم، او کسی است که با کامپیوتر کاری ندارد، چند سال پیش وقتی خبرنگاران تلوزیون اصفهان به خانه اش رفتند تا از چگونگی ساختن دیک۱۰ برای سیمبین فیلم برداری کنند وقتی بهش گفته بودند کنار کامپیوتر بنشین جواب داده بود: من با این مبایل کار میکنم نه کامپیوتر… آقای سپهری استاد من است، فکر کنم بشناسیدش!

خب از گفته های دوستان ب نتایجی رسیدیم و فتوا میدهیم
حرف حجت ال اسلام پرواز فصل الخطاب است دوستان.
اگر نابینا بخواهد شخصی را اسید پاشی کند و آن شخص مورد اسید پاشی نابینا باشد کارش خعععععععلی راحت تر میباشه و محتمل تر است موفقیتش.ولی اگر شخص مورد نظر از بینایان باشد
.برین کشکتونو بسابین.
بیجمبه ها
دیگه کم تابلویین ک اسید پاشیم میکنین رو ملتتتتتتتتتتت
/…بی ادبا خجالت بکشین
شرم بر شمااااااا

پروااااز مثل اینکه تو قصد خون منو کردی،بابا بهت گفتم که خون من با خون بقیه فرق میکنه،هااااا بیا دست بردار،بخواطر خودت میگم دکی هخخخخ دلم برات میسوزه،هنوز مدرک دکیا تو نگرفتی قصاصت کنن که هیچ یک خانواده رو هم هیلون و ویلون میکنی هوهوهوهوهوووووو

ملی من تمام خطراتو ب جون میخرم.
غصه نخور یکی از بچه ها قراره بعد اتمام عملیات از مرز ردم کنهههههههههههههههدکترراممم همونجا میگیرم خخخخخخخخ

ملیسا تو ک منو میشناسی
ب این زودیا از رو نمیرم…
چیچیو بریم آریا
من با شماهها کار دارم.
باید فنون مجرمونه رو ازتون یاد بگیرم….

اوههههههه این ک چیزی نیس بابا
حالا گفدم خلافت چی هس
یه ۳ سال میبرمت کانون اصلاح و تربیت اصلاااح میشی

آریا درسته ک استادت پرواز عالم به علوم قدیم و جدید هستن ولی متاسفانه از فهم این یه مورد عاجزند

میگم بچه ها من۱مشکلی دارم کی می تونه حلش کنه؟ داره روح و ذهنم رو آزار میده یعنی می آزاره یعنی چیز می کنه. ببینید من از بس اینجا چیز میز گفتم، یعنی چیز گفتم، یعنی…گفتم، همهش تموم شده دیگه هیچی یادم نمیاد واسه قهوه کافه بگم از طرفی هم هیچ دلم نمی خواد بچه مثبت بشم ساکت بشینم اونجا مثل عاشق های عشق باخته نگاهم خیره بمونه به ماورا و قهوه سفارش بدم و هر۱ساعت۱بار مات بشم به بقیه و۱کوچولو ازش بخورم و باز یکی دیگه. یکی بهم بگه من چیکار کنم؟

درود! تا زمانی که گوشی نوکیای عزیزم با تاکس ۹ روزه ی ۵ ۵۰ در خدمت من است، من چه دل دردی دارم که برم اندروید بد ترکیب و اوسکل بگیرم، آخه بیشتر برای پوز دادن این گوشیارو میگیرند،یه وقتی میگفتند: کورو چه به شب نشینی؟! حالا همان زمان رسیده که فقط پز میدهند که آره ما هم اندروید داریم…!به نظر من مسخره ترین گوشی اندروید است…!

آریا یعنی شما جدی تمام۵۵قسمت تکمار رو خوندی؟! شکلک منگی از شدت تعجب و شفقت برای آریا. من جدی ازت معذرت می خوام. گناه داشتی خوب که!

جناب عدسی وقتی این گوشی مثل مال من جوابت کرد و دیگه گوشی کیبوردی یافت نشد من می بینمت و میگم سلاااآاااآااام جناب عدسییی،ییی،ییی!

شهروز وااقعا خودتو ب دار مجازات آویختی ؟؟؟
بچه ها من وجدانم ناراحته
کاش دیشب مجبورش نکرده بودم خودشو حلقاویز کنههههه

من لواشک انار میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

بذار شاعرانه توضیحش بدم. رشته عشق مجنون رو خواست۱کمی بکشه که مجنون عاشق تر بشه ولی از دستش در رفت زیادی کشید رشته عشق مجنون پاره شد!

پرییییساااا یعنی چی که دیگه حرفت نمیااااد آیااا،یعنی گناه دالم که،یعنی تو دلت میاد حرفات تموم شده باشه برا قهوه خونه چیزی نزاشته باشی،یعنی تو یکی از پایه اابتای پست امشب باید باااااشی که یعنی هوهوهوهوهوهو

پریسا سم لواشکا تو جونت اثر کرده انگااااااااار …فرق روح و جسم را نمیدانی خخخخخخ
از علایم سم خوردن توهمه دیگههه
خدا رحمتت کناد پری

وای ملیسای عزیز دلم! مگه میشه من نباشم؟ من باید اینقدر شلوغ کنم تا به جرم ایجاد آلودگی ضد آرامش بندازنم بیرون و اون وقت من بیام پشت در و پنجره های محله اینقدر در بزنم بزنم بزنم تا یکی دلش بسوزه بره وساتطم رو پیش مدیر کنه و اجازه ورود مجددم رو بگیره.

زندگی دفتری از خاطره هاست، یک نفر در دل شب، یک نفر در دل خاک، یک نفر همدم خوشبختی هاست، یک نفر همسفر سختی هاست، چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد، ما همه همسفر و همگذریم. آنچه باقیست فقط خوبی هاست.پیامکی از یک دوست دختر…!

آریا لپتاپ و اینترنت و شکنجه و فتا خاطر شریفت هس یا نع
اگر یادت رفته یادت بیارم /…بیا جلو تا یادت بیارم

برو مراسم ختم بیچاره ای که با اسید زدی از صفحه روزگار محوش کردی،،اونجا میکادوهای خوشممزه ای میدن خخخ

پروااااز پریسا راست میگه نری،اگه بری میام کت بسته تو محله تحویلت میدم،میزارمت اینجا باشی،میبندیمت با زنجیر که دیگه جرعت در رفتن نداشته باشی،ححح

دوستان از راه حل همتون و همدردیهاتون راجع ب میکادو ممنونمممم خخخخخخخخخخ عدسییییییییییی رفته بودم تو حس …نمیشد آخرش شعطونی نکنی خخخخخخخ

پریسااااااااااا خو همه چی بستگی ب برنامه ی درسیم داره.
پارسال این موقع سرم ب درس و مقش خخخخ گرم بود و نمیومدم اینجااااااا.الانم دوستای بینام ک از مهر شروع کردن میگن وخت سر خاروندن هم ندارننننن.خیییییلی درگیرن.برا ما نابیناها هم ک درگیریها مضاعفه /…

میگم بچه ها بیایید۱انفجاری چیزی اینجا راه بندازیم بقیه بیان کمک هر کدوم۱کامنت هم بدن۲۰۰تا میشه و این پست۲۰۰۰تایی میشه و خیالمون راحت میشه و میریم پی بیچارگی هامون تا باز شدن قهوه خونه که برگردیم.

به نظرم بعد از انجام این مهم من یکی دیگه۱ماهی نباید توی محله آفتابی بشم هرچی حیثیت داشتم و نداشتم اینجا پرید رفت باید برم دوباره جمع کنم یا اینقدر در غیبت بمونم تا دوباره احیا بشه.

نعععع /فعلا اوضاع در امن و امان است پریسا.ظاهرا بغض راه گلوی آری و ملی رو گرفده…بچه ها گریهه نکنین من آدم محبوبیم ….دل همه واسم تنگ میشههه خخخخ

جدی حرف رفتن رو ول کن به خدا راست میگم۱کمی دیگه بگی گریهم می گیره. باور کن جدی میگم من۱کمی…عاقل نیستم. از خداحافظی خیلی دردم میاد. امکان نداره خداحافظی هام بارونی نباشن. حتی یواشکی هم شده می بارم. گاهی۱کوچولو گاهی بیشتر ولی همیشه رفتنی ها میرن و نتیجه یکیه. واسهشون دست تکون میدم و می خندم و میگم بایبای! بعدش که رفتن در میرم۱جایی که کسی باریدنم رو نبینه. وای خیلی تشنم شد الان میام.

هعیییییییییییییییییییی اوه وااااای بیخیال بابااااااااااا.حالا تا بهمن بشههههههه .هعییییییییییی این ۲ تا کجان

بچه ها از بس در مورد لواشک نوشتید رفتم سر یخچال و یک بسته لواشک برداشتم گذاشتم توی بشقاب و آوردم، حالا هم روی تخت دراز کشیدم و دارم لواشک میمکم و مینویسم، این لواشک را در اردوی چادگان که به سد زاینده رود رفته بودیم از روستائیان خریدم و کاملا طبیعی و خانگی است، لعنت بر تولیدات کارخانه ای که معلوم نیست که چی به خورد ملت میدهند… همش مواد نگهدارنده و شیمیایی…!

وااییی پریسا باز تو خوبی بای بای میکنی بعد میری گریه،من اما نه اصلا بغض راه گلومو میگیره نمیتونم با کسی که میخواد بره سفر یا برا یک مدت طولانی قصد رفتن داره خدافسی کنم،،همونجا میزنم زیر گریه،خصوصا اگه مامانی و باباییم باشن،،دو سال پیش که خانواده رفتن مسافرت و من باید دو هفته تنها میموندم،چون کار داشتم و نمیتونستم باهاشون برم،با همه خدافسی و بوسان وسان کردم اما وقتی که بابا اومدن منو بوسی بوسی کنن همونجا زدم زیر گریه،یکم مونده بود که بابا از رفتن به سفر منصرف بشن و و و و و الباقی ماجرا،اونا رفتن و ملیسا موند با گریه هاش،اونقد گریه کردم که آخر خوابم برد،خخخخ وقتی یادم میاد کلا به دیوونه کگیام میندم میخندم و میخندم خخخخخحححح

ایششششششش چقد لوسین بابااااااااا
.ولی خو خدایی منم از خدافظی با عزیزام نفرت دارم هعیییی
باز شما گریه میکنین …ما چی خخخخخخخخخخخ

خوب تو هم گریه کن این هم حسودی داره؟ این شیکمو رو گفت به پری. این مال پرواز. ملیسا عاقل ها خوشبخت نیستن عزیز. آخه اگر بارونی باشن نمی تونن ببارن. ولی ما خوشیم که هر وقت شادیم میشه بخندیم و هر وقت پای بارون وسطه می باریم. عاقلیت رو بیخیال.

دقیقا پریسا همینو عشقه،هوراااا،الآن من انقدر خوشحالم که در پوست خودم نمیگنجم،هورااااآااااآاااآاااآااآاااآااااآاااآاااااآاااا ححححح دهههه اینم دیوونگیه خخخخ

الو سلام منزل گوشکنزاده : بله اشتباه گرفتین :
سلام سلام : همگی سلام :ای زندگی سلام
تا میگی سلام فقط با یک کلام : دیوونه میشه چشمم نمیبینه هیچ جا :
پشت سر مسافر گریه شگون نداره :
راز دلم رو گفتم این رو جواب شنفتم
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه چشم اسیره :

پری جون جفتک روی آب بود :
یا یجورایی بالانس قدرتی :خخ
بر و بچ برم شام بزنم بیام : مهمون ناخوانده داریم خوب نیست نرم : فعلا یکی یه پیام بازرگانی بیاد تا برگردم :
بچه ها بفرمایید شام :
امشب میریم خونه پری به صرف کاه پلو :
همون فیلم بفرمایید شام رو میگم .

واااای اینجا هنوز ادامه داره خخخخ
من که نمی‌خونم اصلا عمرا …..
خب سلام
می‌گم برسونیدش به دو هزار هوهو هوهوهو

پری-پری-ور بپری… آهای قرتی قرتی قرتی ور بپری…، من در مخاتبین یکی از گوشیام ۷۴۳ نفر دارم که ۵۰۰تاشون دوستان هستند، این خط همراه اولم است، در همین گوشی ۸۵۲ مخاتب دارم که بعضیاش با اون یکی مشترکند، حالا شما حدس بزنید که من چندتا دوست واقعی و چندتا غیر واقعی و چندتا دوست دختر دارم؟!

یا ابا الفضل! عجب سرعتی! تا میایم یه کامنت یه خطی بنویسیم بقیه ۳ ۴ تا کامنت دادن! بابا سرعت عمل!

سلام.
من کیَم؟
شما کی هستید؟
اینجا کجاست؟
آقا من از دیشب که رفتم کامنتا رو نخوندم.
دارم میرم بخونم.
اگر تا آخر خوندن کامنتا زنده موندم میام خدمتتون خخخ.

و سلام بر خانم پریسا. جغرافی هم که یه کوچولو خوندم. اصلا امتحان هم بد بشه چه اشکالی داره؟ سر انجام همه مون خاکه دیگه نه؟ انگار این زندگی چقدر مهمه. والااااااا!

نخودی بیا بیا که خوشمان آمد از آمدنت! بحث بحث همه چیز. کامنت ها رو می بریم تا۲۰۰۰اگر همتمون رضایت بده. آآآی بدو بدو داره می رسه.

بستگی داره چندتا کامنت از دیشب تا حالا ثبت شده باشه. اون موقع شانس زنده موندن تعیین میشه. فرمولش رو بعدا خدمتتون عرض میکنم

اگه همه چیز را بخواهی همه چیز را از دست خواهی داد

این رو تو یه کتابی خوندم گفتم بگمش شما هم رستگار شوید
ممنون پریسا جونم باز به شما که هستی مرساههه شدییید

خب طبق محاسبات این جانب، شانس زنده ماندن برای کسی که از دیشب کامنتها رو نخونده و بخواد خودش رو به روز کنه ۱۵ درصده. من خودم به زور به روز میمونم. این چه آرایه ای بود به کار بود؟ به زور و به روز رو در کنار هم آوردم. فکر کنم آرایه قلب.

شما لطف دارید علیرضا خان و سلام بر آریای گرامی ….
می‌گم پرواز هنوز با من قهری آیا؟
خوشحالم آقای شهنشاه هم مثل من کامنت دونی رو نخونده خخخ

ایشششش
چه طناب بیجمبه ای
شهروز میخوام ۲۰۰۰ تا یی شدن پستتو ببینی بعد جنازه شی گلم
امشب خودم حسابتو میرسم

من که چند وقت یه بار می اومدم میخوندم کامنتها رو و فکر کنم کلا بیشتر از ۵۰۰ کامنت نخونده باشم. ولی اهمیت ندادم و با حفظ آرامش به کامنت دادنم ادامه دادم فارغ از اینکه چی شده در گذشته.

من حدود هزارتاش رو خوندم فوقش می‌مونه هزارتای دیگه که احتمالاً پس از مرگ چون ذهنمون بیشتر باز می‌شه و حقایق آشکار می‌شه ملتفتشون می‌شم پس بزن اون دست قشنگه رو ….
می‌گم پریسا اگه شنیداری بود که تا حالا هلن کلر شده بودی خخخ

جدی فکر کنید بچه ها وقتی می گفتیم بزن دست قشنگه رو یا برو بالا هورا رو صدا می رفت هوا آخجون! حالا به افتخار۲رقمی شدن فاصلهمون تا۲۰۰۰برو بالا هورارووووو!

سلام خانم نخودی : سلا آریا سلام علیرضا :
آریا شما همون خواننده نیستی که قشنگ میخونه : میگه چش من دس بردار دیگه بسه انتظار
آقا بیاین سر وام گرفتن بحث کنیم : کی پارتی داره یه وام ده هزاری بگیرم بدون سود کلان

آه فرزندانم
اشک تو چشام جمع شده این همه مجاهدت رو میبینم
آمریکا در چه فکریه گوشکن پر از بسیجیههه

آهان. راستی سلام بر آقای خسروی و بر سامان جان اجرت♀دست. خوبید شما؟ راستی سامان داستان چیه؟

سلام فرامرز جان نه خخخ منو خوانندگی در حالت آدی کسی صدامو میشنوه اشتهاش نابینا میشه بعد بیام خواننده بشم خخ

آی امریکای جهانخار …بیا ببین ماااا
با این جوانان شدیم ۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون نفر……
اتحادشونو بببیم استکبار جهانییییییییییییییی

سلام آقای خسروی
و آقای سامان
می‌گم در مورد وام حرف نزنیم که احتمالاً من شخصاً کامنت های اینجا رو پنج رقمی می‌کنم اون وقت ها ….

می‌گم خب احتمالاً کماکان باهام قهرید آقای پرواز خب بگید نه دیگه هی میرم بالا میام پایین گناهی هستم ها

خانم نخودی نه بخداااااا
من کامنتا رو نمیخونم اصن
فعللا دارم میکامنتم همینجوری خخخخخ
میبینین ک نامردا چه سرعتی دارن.هعیییی
نه خدا شاهده ناراحت نیسم ازتون
پیش میاد دیگه
عمدی ک نکردین

تا گوشکن برپاست، آمریکا هیچ غغغغغغغغغغغغغغغغغغلطی نمیتونه بکنه. ببخشید نمیشه جلوه تشدید به حرف غ در کلمه غلط داد. خودتون با تشدید بخونیدش. آمریکا هیچ ّّّّّّّغلطی نمیتونه بکنه. درست شد؟

پرواز اگر من جای صفحه خوان هات بودم عمراً اگر دیگه واسهت می خوندم. سامان خیانت باید باشه تا قدر رفاقت مشخص بشه. اگر نباشه رفاقت بی قدر میشه.

سلام بر ملیسا خانمی عزیزم
می‌گم خب ساعت ۱۲ وای مامان من خوابم گرفت خخخ
ولی تصمیم گرفتم سعیمو بکنم بیام یعنی می‌شه آیا خخخخ شکلک خمیازه

عجب سرعتی! واقعا به وجد اومدم! کجای دنیا به این سرعت مردم کامنت میدن؟ نه، کجای دنیا؟
خدا شاهده مردم تو چت به این سرعت کامنت میدن؟

بچهها فقط ۴۵ تای دیگه مونده تا بتونیم قله گوشکن رو فتح کنیم،بدوویید بدویید بدویید بدویید،زود زود زود

خداوند جویندگان دانش را دوست دارد
برو کار می کن مگو چیست کار….
می گم خوشحالم شدییید خوب شد ها من با پرواز نبودم ها وقت ندارند الآنی بخوننش خخخخ بعدی با پروازم خخخخخ تر …..
هر کی پیشنهاد شارژ ده هزاری رو داد خودش باید بده شارژو …. تازه اگه من بردم باید قبض گوشیم رو بده چون شارژ بدردم نمی خوره ….
ببینید من هم می خونم هم می کامنتم ای ول به خودم

بهبه ممل جون هم به جمع پیوست…، بچه ها بیایید از پیامکهای داخل مبایلتون اینجا بنویسید، در هر کامنت یک پیامک باشه که هم کار مفید کرده باشید هم آموزنده باشه هم مطالب پست قشنگ باشه، حالا اگه نخواستید پیامک بازی کنید مشاعره کنید،، برو شیر درنده باش ای دغل-مینداز خود را چو روباه شل…، ملیسا ل بده…

حالا خائن کی بوده سامان؟ چه جور خیانتی بوده؟ در چه زمینه ای بوده؟ اگر دوست داشتی به این پاره از ابهامات جواب بده. ببخشید جمله درست در نیومد. حال ندارم اصلاح کنم. عقب میمووووووووووونم.

آب مایه حیات است در مصرف آن صرفه جویی کنید….
کاشکی بارون بزنه بچه ها
زاینده رود ما رو هم مجدد بستند از جایی شنیدم به خاطر مترو مون که احتمالاً نوه نوه نونگول من بره افتتاحش ذ

آره دوستان. یه کم بریم به سراغ مفیدسازی کامنتها. ۱ ساعت و نیم وقت داریم واسه ۲۰ تا کامنت. عجله نکنید.

آره من هستم ولی وقت ندارم برم اون طرف خخخخ
می‌گم سامان خان قضیه اون سیب زمینی هایی بود که یه سری باباجون رعدی پستیده بودند ها مسأله آن است ….. ولشون کنید تا خودتون راحت باشید

میگم چی شد؟ من کامنت فرستادم کامنت خانم پریسا اومد بعد از کامنتم. این دیگه نهایت سرعته! وردپرس غافلگیر شد!

اسمش شد مـــــــــــد!!!شلوار لــــــی را برایمان فرستادند،اول زیاد هم بــــد نبود،بعد شد آفـــــــــت غیرت و حیاپسرانه اش از بالا کوتاه شـــد و دخترانه اش از پایینچادر شــد مانتو های بلند،مانتو ها ذره ذره آب رفت،حالا دیگر باید آن را بلــــــــــوزنامید،چادر چادری ها هم کم کم تبدیل به شنــــــل شده،یا آنقــــــدر نازک کهبودنش طعنه ایست به نبودنشحالا که دیگر شلـــــوار جایش را به ساپـــورت داده،روسری ها هم که از عقب و جلو آب رفته!مانده ام فردا فرزندان این نســــــل هنوز هممـــــــــــــــــادررا اسوه پاکی وپــــــــــــــــــــدررا مظهر مردانگی میدانند؟!!!

ایش چقزه پاستوریزه این بابا
خودم دانشجوی دکترام …کامنت مامنت مفیدو بیخی شین تو این پست خخخخخخ

ما آب را از پدرانمان به ارث نبرده‌ایم بلکه از فرزندانمان به امانت گرفته ایم…

زندگی آب در دست ما و زندگی ما در دست آب است.

قطرات آب در طبیعت مانند قطرات خون در بدن هستند.

قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی است، لحظه های زندگی را هدر ندهیم!

“در راستای مفید کامنتیدن باشد که رستگار شویم”
می‌گم محله برای من یه چند دقیقه ای پریییید واااای برای شما ها چطور؟

ای خدا یعنی من دم آخر هم باید ضایع می شدم؟؟؟ ولی بذار مثبت بین باشم! من از خط پایان رد شدم و اولین نفری بودم که از مرض۲۰۰۰گذشتم. بچه ها۲۰۰۰تایی شدیم هوراااآاااآاااآاااآااا!

کلا محله رفته بود هواخوری. برای هیچکس نمی اومد. من گفتم این توطئهست که ۲۰۰۰ ُمین کامنت رو از چنگ من در بیارن. ولی در نهایت در محیطی کاملا جوانمردانه از چنگم درآوردنش. خخخ.

بچه ها تبریک تبریک ما توی محله رکوردی زدیم که حالا ها شکستنی نیست. گوش کن رو عشقه! گوش کن خودمون رو عشقه! محله خودمون رو عشقه عشقه عشقهههه! گوش کنمون رو واسه همیشه عشقه!

بچهها،عزیزان من،فرزندان غیور من،،ما قله گوشکن رو به سلامتی هرچه تمامتر فتح کردیم،،همه دست و جیغ و هوراااااآااااآاااآاااآااااآااا

میگم اسم پست رو نذاریم از یلدا تا کریسمس؟ باکلاسه هاااااا! بعد تا چند روز دیگه هم کامنت بدیم. یعنی تا روز کریسمس.

ب دوستان تبریک میگم. رسوندینش به دو هزار تا.
خب حالا بچه های خوبی بشین دست از سر این پست بیچاره شب یلدای درگذشته بردارید برید سراغ بقیه پستها اونجاها هم کامنتهای قشنگ قشنگ بذارید تا بقیه نویسنده ها هم انگیزه بگیرن پستهای خوب خوب بذارن.
باشه؟
این بود نصیحتهای این جانب باشد که همگی رستگار شویم

می‌گم کامنت قبلیم چه خنده دار شد خخخ خوبه کسی وقت نداره بخونه خوخوخ
می‌گم خوبه سفارش شده از لینک پاسخ دهید استفاده نشه وگرنه چی می‌شد…
راستی کی دو هزار شد من والا این جا قاتی پاتی کردم نمی‌فهمم کدوم کامنت عددش چنده ؟؟؟

آره. این ۴ ۵ روز بازار پستهای دیگه رو شدید این پست راکد کرده بود. دیگه کی انگیزه داشت پست بذاره وقتی کسی کامنت نمیذاشت؟ این پست رو با ۲۰۱۷ کامنت رها کنیم و بریم سراغ دیگر پستها. ببینید من کامنت قبلی نه قبلتری چی گفتم الآن باز چی میگم! نمیدونم اصلا. هر کاری دوست دارید بکنید. من هم طابع جمعم.

جناب آریا ۲۰۰۰ شدن. ذکر کنم که من هم ۱۵۰۰ شدم. این به اون در! خخخ. ارزش این کجا و آن کجا؟ میگم ارزش علمی کامنتهام کمکم داره میره زیر سؤال. اون ۲۰۱۷ که تو کامنت قبلیم گفتم باید بشه ۲۰۲۰ که درست بشه. تازه همون کامنت یه کامنت ناقض کامنت قبلیمه. چی گفتم؟!

می‌گم نشد ولی خب ای ول همگی
ملیسا جونم برو قهوه خونه رو آتیش کن من دیگه داره خوابم میاد ها بیام یه سلام علیکی بکنم اونجا خخخ شکلک انگار می‌چسبه این مدل پستها شکلک جهالت داشتیم از قبل گویا

پیشته فری خخخخخ.آه دیروز آقای چشمه بهم گفت ..اینجا رو بکن ۲۰۰۰ کامنت….هعی حعف ک دیگه نیس ک ببینه خخخخخخ.من اشک تو چشام جمع شدهههههه .خوشحالم ک تونستم عملی کنم …گریههه

بچه ها هرکی کامنت یکی مونده به کامنت آخری رو که دیگه پست رو می‌بنده بده برنده هستش فقط به شرط این که جناب شهنشاه پارتی بازی نکنند

میگمبهنظرشماکیمیتونه۶۰۰۰۰ُمینکامنتگوشکنروبده؟خودمبایدتلاشکنمکهبشهمالخودم.راستیفرداقلمچیدارمبایدکمکمبگیرمبخوابمفرداپاشمبرمگندبزنمبیام.حقیقتشخیلیبهاینآزمونهایقلمچیبهانمیدم.باباخودمامتحانجغرافیدارمبعدبیامبشینمادبیاتوعربیوزبانفارسیوتاریخواقتصادوفلانوبهمانبخونم؟مگهبیکارم؟خبقصهمابهسررسیدکلاغهبهخونهشنرسید.فعلابااجازه.

بعله که خوندم یه جواب قرن قاتیی هم دادم که خب فکر کنم فقط خودم فهمیدم چی گفتم خخخ
ممنون جدی ممنون راستی عامدانه بود ولی عالمانه نبود …
در هر حال مرسی شدیید ولی عجب داشتم با دست خودم مینداختمتون از محله بیرون ها خخخ اون وقت جواب آینده گان و این قله و این فتح و این دو هزار رو چی باید می دادم آیااا؟
شکلک دست دوستی که دست کش پوشیده به سمتتون دراز شده چون که شما نامحرمید خخخ

می‌گم آقای خسروی می‌شه وام گرفتید برا ما هم بگیرید اصلاً می‌شه یه دو سه روزی ضامن هاتون رو به ما قرض بدید آیا

می‌گم کاشکی منم آزمون قلمچی داشتم یادش به خیر که نه من هیچ وقت آزمون قلمچی ندادم ولی خب یه روزگاری پیشدانشگاهی بودم هعی چه تند تند می‌گذره

خواهش میکنم خانم نخودی ضامن من ضامن چاقو هست به کار شما نمیاد :
یه جوک بگم :
یارو … میره حرم امام رضا : میگه یا امام رضا تو که ضامن آهو شدی بیا ضامن من الاغ هم بشو :خخ

آقا یه کامنت قسر در رفته یعنی یکی نیومده توی ایستگاه بنویسه رفته زیر اسم طرف نوشت : هر کی این کارو کرده انشا الله زیر آوار وام بمونه :
نه بی شوخی بیاین اینجا اسم طرف رو بنویسین هر چی هم خواستین بهش بگین :

دیوونه عقل نداره هیچ چیزی کم نداره :
دیونه دیوونه : دیوونه شو دیوونه :
چی شد یهو همگی ساکت شدین :
چقدر ترسناک شد خدایی : شبیه کلبه وحشت شد چرا کسی کامنت نمیده : آقای خسروی هم که رفت ما هم رفتیم :
فرامرز جان کاری نداری : نه عزیز قربونت تو هم برو شبت بخیر :قربونت داش شب تو هم بخیر

خخخخ
می‌گم ببخشید آقای خسروی مزاحم خودتون و خودتون شدم ها
دوستان رفتند قهوه خونه اون طرفی کیش می‌بره ….
فکر خوبی هست باید این بار که رفتم بانک ضامن چاقو هم همراهم داشته باشم شاید بدرد خورد خخخ

فکر کنم آقای فرفره رفتند بخوابند
شما چرا خودتون نمی رید اون پست آیا
شکلک پرونده این پست بازه ها نشون به اون نشون که شهنشاه خواب پادشاهی هفتم رو حالا داره می‌بینه

خخخخخخ. چقدر خود مکالمه گری باحالی. این هم اصطلاح من درآوردی امشب. واقعا من چقدر خلااااااقم! دیگه در اینجا رو قفل کنیم کسی نیاد کامنتاش رو بدزده.

میگم راستی نکنه آقا شهروز زیر آوار کامنتها موندن هاااااان؟ آخِی. بمیرم واسهشون. نکنه اون ۸۵ درصد احتمال نقطه چینشون درست در اومده باشه؟ نه. به دلم بد راه ندم.

سلام به همه ی گوشکنیهای باحال و بامعرفت.
من امروز از صبح تا بعد از ظهر جایی بودم که پسفردا صداش در میاد که کجا بودم.
سورپیریزه.
ولی شب حدود ساعت هفت و نیم اومدم سر پست که داداشم اومد گفت میخوام تحقیق پیدا کنم.
منم برای این که ترک تحصیل نکنه لبتاپ رو بهش دادم و تا ساعت ده ما موندیم تو کف.
ساعت ده اومدم پای پست تا حدود یازده یه سیصدتا کامنت رو خوندم که یه دفه برقمون رفت.
یه نیم ساعتی علاف بودیم که اومدیم دیدیم سایت هم قطع شده خخخ.
یعنی با این شانسم باید تو قرعه کشی بانک شرکت کنم.
بعدش شروع کردم به خوندن کامنتها و تا الآن که دارم براتون مینویسم.
دم همتون گرم.
اسم نمیارم که کسی از قلم نیفته.
ولی همتون کارتون درسته.
همتون بینظیرید.
انقدر اینجا راحت بودم که همه ی زندگیم رو ریختم تو کامنتم و گذاشتم اینجا.
تازه شام هم ندادم خخخ.
حالا بماند که تهدید به اسید و اسپری فلفل و دار و گیوتین و این چیزها شدیم.
بماند.
من میخوام کامنتهای پست رو ببندم که حق مسلم دوستای دیگم وی سایت ضایع نشه.
فقط نمیدونم با چه زبونی، با چه کلامی، با چه رویی میتونم از شما تشکر کنم که انقدر محبت رو بیدریغ نثار من کردید.
همگی خسته نباشید.
همتونو دوست دارم.
وعده ی ما قهوه خونه کنار خلیج همیشه فارس.
بزن بریییییییییییم.
آآآآآآآآآآآآآمااااااااااااااادههههههههههه؟
ویییییییییییییییییییییییییییژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ.