خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود مجموعه ی آموزش مهارتهای تحرک و جهتیابی توسط دکتر بهرام جدیدی

به نام خدا.
درود به همه ی هممحله ایهای خوب و باحالی که عادت کرده بودن نُه ماه کامنتای منو بخونن، اما توفیق شد که برای اولین بار یه پست مجزا از من بخونن.
قبل از این که بگم میخوام چی کار کنم تو این پست، میخوام تشکر کنم از دوست خوبم شهروز، که هم منو تشویق کرد که این پست رو بنویسم و بهم انگیزه داد، هم این که دیگه هر کاری از دستش برمیاد داره انجام میده که انشا الله به امید خدا این پست منتشر بشه.
اما بریم سر اصل مطلب. من قصد موازیکاری با حرکت ارزشمند هممحلی و خواهر خوبم، خانم زهرا قاسمی رو ندارم. بلکه بیشتر میخوام کار ارزشمند ایشون رو تکمیل بکنم. بنابر این، چند مهارت حرکتی به همراه یک سری اطلاعات ارزشمند در خصوص بحث جهتیابی ویژه ی نابینایان رو که از مهر نود و دو تا اسفند نود و دو، توسط دوست، استاد و کارشناس گرانقدر برنامه ی زندگی ادامه داره، جناب آقای دکتر بهرام جدیدی  اجرا شده بود رو جمعبندی کردم و در قالب یک فایل مرتب و منظم تقدیم شما میکنم. با این هدف که هم دوستانی که در اون زمان برنامه ها رو نمیشنیدن از این مطالب استفاده ی لازم رو ببرن و هم برای من و همکاران خوبم و مخاطبای ثابت برنامه ی زندگی ادامه داره، یه تجدید خاطره ای بشه و هم کمکی بکنیم به رسالت دوست عزیزم جناب آقای دکتر بهرام جدیدی که همواره سعیشون بر این بوده و هست که اطلاعات ارزشمندشون رو در اختیار جامعه ی هدفشون، یعنی همون نابینایان عزیز قرار بدن. پس ضمن تشکر و قدردانی مجدد از ایشون، میریم سراغ لینک دانلود.
این فایل زیپ شامل هجده قسمت از صحبتهای آقای دکتر بهرام جدیدی در برنامه ی زندگی ادامه داره هست که حدود شصت و دو مگابایت هم حجم داره.
این هم لینک دانلود.
و در آخر میخوام ازتون یه نظرخواهی بکنم. به نظر شما آیا خوبه که برخی از بخشهای برنامه ی زندگی ادامه داره، امید، نشاط، زندگی و یا حتی لحظه های خودمونی رو که جذابیت بیشتری میتونه داشته باشه هر از چند گاهی براتون بذارم؟ ممنونم اگر به این سؤال جواب بدید.
خط به خط باهاتون میام پایین و تو بخش دیدگاهها میبینمتون. یا علی مدد، بیحد و عدد.

۴۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود مجموعه ی آموزش مهارتهای تحرک و جهتیابی توسط دکتر بهرام جدیدی»

سلام آقای اشکان عزیز.
دست شما درد نکنه
من با نظرسنجیتان موافقم و به آن جواب مثبت میدهم. البته شکی نیست که این برنامه رادیویی همش خوبه اما خوب برخی موارد مثل مورد الآن میتونه خیلی خوب و قابل استفادهتر باشه. اگه چنین مواردی رو مشاهده نمودید حتماً بگذارید تو سایت ما هم استقبال میکنیم.

سلام وقت خوب اولین حضور رو خدمتتون تبریک میگم. کارتون بسیار پسندیده بود منتظرش بودم خودم موفق نشده بودم که همه این آموزش رو از آرشیو برنامه دان لود کنم
شما کار من رو راحت کردید و این به خوبی نشون میده که کاری که در پیش گرفتید میتونه خیلی مفید باشه؟ پس من هم موافقم در پناه حق.

سلام آقای آذر ماسوله
از اولین پستتون تشکر میکنم و اولین حضورتونو تبریک میگم
کار بسیار بسیار خوبی رو شروع کردید
اگه ادامه بدید عالی میشه
من که موافقم صد درصد
چه جمله ی قشنگی نوشتید!
به دلم نشست
یا علی مدد بی حد و عدد
لایکلایک

سلاااام بر آذر اشکان ماسوله خخخ.
چطوری اشکان؟
ورودت به عنوان نویسنده مبارک.
چقدر شوکه شدم تا اسمت خونده شد.
خییییلی باحال بود.
من با این کار جدید بشدت موافقم، چون خیلی از بچه ها شاید برنامه های قبلی رو نشنیدن یا دنبال مهمترین بخشهای این برنامه باشن.
برات آرزوی موفقیت روز افزون میکنم داداش.

سلام مرزی خانوم. این طرح واسه ما و مخاطبای ثابت برنامه یه نستالژی و تجدید خاطره میتونه باشه و واسه دیگر دوستان هم شاید یه اتفاق تازه. چون بعضی از اتفاقات این برنامه شاید در هیاهوی برنامه گم بشه و ضمن اینکه بعضی از این اتفاقات شاید به خاطر سریالی بودنش از مرکز و کانون توجه خارج بشه، بنابراین جمعآوری و بازیابی مجددش میتونه باعث توجه بیشتر مخاطب بشه. بنابر این ممنون از نظرتون.

بهبهبه! دوست عزیزم! عمو چشمه! خوشحالم که اینقدر به من لطف داریدو به اصطلاح منو تحویل میگیرید! امیدوارم لایق این همه لطف و محبت شما باشم. راستی به کاپیتانو پویانو پسرعموی بابات سلام برسون.

سلام به عمو حسین خوب و باحال که حقا بزرگتر محل و وقتی یه بزرگتر به یه جوون سر میزنه ببین دیگه چهقدر خوش به حالی اون جوون میتونه بشه! بنابراین خوشحالی خودمو از حضورتون تو این پست و اظهار لطفتون به بنده پنهون نمیکنم.

سلام نازنین خانوم. به هر حال که همونطور که قبلا گفتم این آموزشا چون به صورت سریالی در جریان برنامه پخش میشه شاید در حوصله ی مخاطب نباشه که هر هفته این آیتمای آموزشی رو پیگیری کنه و از طرف دیگه با توجه به اهمیت مضوع و وقت محدود برنامه و تنوع آیتمی بالای برنامه چاره ی دیگه ای جز این روش نیست! بنابر این با جمعبنده و ارائه ی یکجای چنین آیتمای آموزشیی میشه این ضعفو پوشش داد چون از این دست آیتمای آموزشی تو برنامه کم نداشتیمو نداریمو نخواهیم داشت!

سلام.
خب ورودت به عنوان نویسنده رو تبریک میگم.
بیا یه کاری کن.
هی تیتراژ برنامه ها رو با این که یکی هستن، جدا کن بذاریم.
خب اون هم یه بخش از برنامست دیگهههه خخخ.
میگم تو پسر خوبی هستیهااااا!
ولی اگر کامنت هر کس رو زیر کامنت خودش جواب بدی خیلی پسر خوبتری میشیییی.
چون میدونم با مبایلی ورژن دسکتاپ رو بزن راحتتر میتونی این کارو بکنی.
خدافظی.

سلام
خیلی خیلی ممنون از پستتون!
اولین پست اما یکی از بهترین و مفیدترین پست ها..!
من هم فکر میکنم خیلی خوب میشه اگه از هر برنامه بخشای مهم تر و جذابترش اینجا گذاشته بشه. با اینکه همه ی بخشاش جذابه ولی بعضیا به خاطر فرصت کم ممکنه نتونن همه برنامه رو گوش کنن و این میتونه خیلی ایده ی خوبی باشه که خیلیا برنامه ها رو از دست ندن!
منتظر پست های بعدیتون هستیم

سلام مبارکه. اولش شوکه شدم. با خودم گفتم حتما چون من دیر به دیر پستهای جهتیابی مو منتشر میکنم بر این شدین که خودتون ادامش بدین.
خب خوبه. منم دانلود میکنم. حتما توی پستهای من هم به کارم مییاد. البته امیر صرمدی یا شهروز حسینی قبلا بهم پیشنهاد کرده بودن که از این آیتمها استفاده کنم. منم یکی دوتا شو شنیدم. ولی دیگه نشد که بقیه شم بگیرم. دوستان اگه دانلود کردین و شنیدینش و اگه احساس کردین که دیگه به آموزشهای من نیازی نیست بهم بگین تا ادامه ندم. هرچند دیر به دیر مییام و یادتون رفته.
البته که میدونم آموزش های آقای دکتر جدیدی کامل هست و مسلما ایشون استاد هستند. مرسی.

سلام به زهرا قاسمی.
ببین این مجموعه میتونه مکملی باشه برای پستهای تو.
دلیلش هم اینه که در این مجموعه به دلیل محدودیت زمانی که داشتیم نتونستیم وارد مسائل جزءیتر بشیم.
برای همین خیلی از مطالب به صورت کلی بیان شدن.
ضمن این که تو چون خودت نابینا هستی خیلی از نکات رو تجربه کردی و خودت میتونی از تجربت برای آموزشهات استفاده کنی.
منتظر پستهای بعدیت و ادامه ی آموزشت هستیم.

سلام به شهروز جونی محل! چیه؟! چرا تعجب میکنی؟! خوب همونطور که مدیر جونی داریم شهروز جونی هم باید داشته باشیم! حالا به فکر دوستانمون یا دوستانتون یا حالا هر چیز دیگه که خودت قبول داری خطور نکرده تا حالا!، دلیل نمیشه که اصل موضوع بره زیر سؤال!، میشه؟؟؟، … . نمیشه!.

سلام به تینا خانوم. با اینکه اینجاها کمتر میبینمتون اما همین که به این پست سر زدیدو دیدگاه نوشتید برای من بسیار ارزشمند، پس ممنون از حضورتون و از نظرتون. یه بار دیگه بگم که آیتمای برنامه های قبلی که نسخه ی کامل برنامشم تو همین سایت هست، به جهت یادآوری و بازشنوایی و انعکاث کاملتر و پوشش وسیعتر از این سه برنامه میتونه خالی از لطف نباشه.

سلام آقای آذر ماسوله. تبریک میگم بابت اولین پستتون. خیلی کار عالی و ارزشمندیه. راستش من داشتم پست رو میخوندم ولی همش احساس میکردم دارید برنامه اجرا میکنید خخخ
براتون آرزوی موفقیت میکنم.
راستی اگه بخش های کارشناسی خانم هماوندی رو هم جمع آوری کنید واقعاً ممنن میشیم.

سلام به خانوم قاسمی سریعترین بانوی محل!. راستش منتظرتون بودم! قطعا مطالب جناب دکتر جدیدی به تکمیل پست و آموزش شما کمک فراوانی میکنه! چه اگر جز این بود هیچوقت این پستو منتشر نمیکردم! هرچند که تو همین مباحثی هم که فایل صوطیش موجود نکات زیادی از قلم افتاد که به خاطر وقت کم برنامه بود که انشالا با آقای دکتر جدیدی قرار گذاشتیم که تو برنامه ی دیگه ای این مباحثو کاملتر مطرح کنیم.
البته مبحث مربوط به تحرک و جهتیابی سرفصلهای متعددی رو شامل میشه که یکیش فصلی بود که ما با جناب دکتر جدیدی راجع بهش صحبت کردیم! و سرفصلها و نکات دیگه ای هم هست که پیشنهاد میکنم که به سراغش بریدو روش کار کنید. به هر حال از حضور و ابراز لطف و اظهار نظرتون بسیار سپاسگذارم.

سلام به تبسم خانوم. ممنون از حضورتون. به هر حال وقتی تو یکی از کامنتای همین پست از تجدید خاطره ی این طرح برای ما عوامل برنامه و مخاطبای ثابت برنامه اول یاد شما بودم که انصافا افتخار ما بواین که شما یکی از مخاطبای ثابت برنامه های ما در رادیو بودید و انگیزه انرژی ای که به ما میدادید رو همیشه به عنوان یه نیروی محرک در ادامه ی این راه محسوب میکنیم.

سلام بر آقای سردبیر آذرماسوله محترم
اولش که اولین پستتون رو تبریک می گم و البته هم چه پستی گذاشتید ها کلاً به درد بخور …..
جا داره یه تشکر ویژه هم از جناب آقای جدیدی داشته باشم که شدییید خدا قوت شون باشه و براشون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم…..
من قبلاً این آیتمها رو در برنامه هاتون شنیدم “البته گاهی جاهاش تقلب کردم زدم رفته جلو ” که همینه که هنوز نتونستم تنهایی برم کره ماه دیگه ….. خخخخ……
بگذریم شما سفارش هم قبول می‌کنید آیا؟
یعنی “کی” منتظر “گشت سفید”ها باشم من آیا؟
اصلاً امیدوارم باشم آیا؟
باز هم ممنون و خدا قوت و همیشه سربلند و سر افراز باشید…..
“”نخودی بودم”””

بح بح بح بح،شلا،لا،لا،لا،لا،لا،می که خوبی اشکان خندان ماسوله خخخخ،میگم اولین پستت تبریییک و مبارکا باشه،بابا ایوووول عجب پست پر ملاتی گذاشتی که،خداییش اینجا یه همچین چیز کلی و با ارزشی رو کم داشتیم که اونم گذاشته شد،آها بابت پیشنهادتم موافقم که،کلا هورااااآاااااا،شکلک بپربپر از حضور گرمت،هوهوهوهوهو،اوم اوم،ام امیییی،هوٱهوٱهوٱ،،خدافسی

سلام اشکان عزیز. خخخخ
این اشکان عزیز ماجرا ها داره که خود اشکان بهتر میدونه.
منم اولین پستت در محله رو تبریک میگم و به نظرم واقعا کار جالب و ارزشمندیه.
همین راهو ادامه بده و آیتم هایی که اینچنین پر محتوا هستن رو به صورت یکجا در محله قرار بده تا دوستانی که از ابتدا همراه برنامه های ما نبودن ازش بتونن استفاده کنن.
بازم ممنون
موفق باشی پسر

سلام به آقای آذر ماسوله.
ببخشید که دیر تبریک میگم.
من تازه کارم و به این آموزش های مهم محتاج.
بنظرم کار خوبی کردید که یک جا قرارش دادید.
بیست و یکمین لایک رو من زدم یعنی برنده در بازی. از خانم قاسمی هم میخوام به پست هاشون ادامه بدن, چون خیلی سوال و نکتههای ریز و درشت در کار عملی برای من یکی پیش میاد که میشه ازشون کمک گرفت و رفعشون کرد.

سلام بانو! البته که از سبک نوشتنت میشد که فهمید که همیشه پای یک نخودی درمیان است! ولی با این حال خوشحال شدم از حضورت.
در مورد پیشنهادت یا به تعبیر خودت سفارشت باید بگم که حتما این کارو میکنم. و حتی در گوشی بگم که تو ویژه برنامه ی عیدمون هم که بعد از عید هم تبدیل به یه برنامه ی ثابت قرار بشه سری جدید گشت سپیدو با عنوان بهارگشت تولید خواهیم کرد، البته به شرطی که ویژه ی برنامه ی عیدمون تو طرح و برنامه ی رادیو فصلی تثویب بشه و بعد از عید هم با نظر مدیران شبکه به برنامه ی روتین هفتگی تبدیل بشه!. پس میبینید که راه بس سخت استو دشوار! اما سفارشتون قبول! نزدیک عید یا بعد از عید شروعش میکنم.

سلام ملیسا! ممنون از حضورت و اظهار لطفت! و خوشحالم از شادیت! این پست پرملات به قول تو رو شهروز جونی محل، واسش خیلی زحمت کشید و حتی پیشنهاد و انگیزه ی اصلیش و کمک فراوان رو شهروز جونی محل دادو خلاصه اینطوری! به هر حال مرسی که اومدی.

سلام به دوست و همکار ارزشمندم امیر سرمدی! خخخخ! آخآخآخاخ! جای مسعود نجفی خالی! خودت میدونی چرا!
به هر حال مرسی از اینکه اومدی. ببین! من خودمم بعضی وقتا فکر میکنم که بعضی از بخشهای برنامه از معرض توجه به دلایلی دور میمونه، اگه بشه میخام این بخشها رو دوباره در مرکز و کانون توجه قرار بدم چون انصافا از خیلیاش نکات آموزشی زیادیو میشه برداشت کرد و بعضیاشم هم جای افتخار واسه معلولین و نابینایان داره و یه مرور خاطره ای هم هست!.

سلام بر اشکان السلطنه ی کم پیدا ، می گم من فقط ۱ جهت یاب میشناسم ، اونم زهرا جهت یابه خخخ حالا اسم تو هم میشه اشکان جنمدار، نه اشکان جهتدار ، حالا هر چی تو بگی .
راستی رعد بزرگ یه عصای طلایی و سلطنتی داره ، اگه بیشتر بیای میدش به تو اشکانکی .خوخوخو

دیدگاهتان را بنویسید