خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود دهمین برنامه ی لحظه های خودمونی

درود.
دهمین برنامه ی لحظه های خودمونی، در تاریخ شنبه، بیستم دیماه نود و سه، از ساعت چهارده و سی تا پانزده، از رادیو فصلی پخش شد.
مهمان این برنامه ی لحظه های خودمونی، آقای بهنام صفوی، از خوانندگان خوب موسیقی کشورمان هستند.
همچنین در خلال این برنامه، مهمان تلفنی عزیزی هم داشتیم که با گوش دادن به برنامه میتوانید از هویت ایشان نیز آگاه گردید.
شما میتوانید عکس عوامل برنامه ی لحظه های خودمونی را با بهنام صفوی از
اینجا
دریافت نمایید.
همچنین میتوانید این برنامه را با کیفیت اصلی و حجمی حدودً سی مگابایت از
اینجا
و با کیفیت پایینتر و حجمی حدودً هفت مگابایت از
اینجا
دانلود نمایید.
جا دارد به دلیل تأخیر پیش آمده در انتشار پست برنامه، به دلیل دیر رسیدن فایل برنامه به دستمان از شما گرامیان پوزش بطلبیم.
همچنان منتظر نظرات سازنده ی شما عزیزان در جهت بهبود کیفی برنامه هستیم.
پیروز باشید،
بدرود.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود دهمین برنامه ی لحظه های خودمونی»

سلام بر شهروز حسینی و دست اندر کاران برنامه ی لحظه های خودمونی
برنامه مثل همیشه خوب و عالی بود شهروز راستش وقتی اسم تو رو نگفتن یه آن به ذهنم رسید که باید بنویسم که اسم شهروزو هیچ وقت فراموش نکنید بعد که اسمتو گفتن خوشحال شدم
صمیمیت توی برنامه های شما موج میزنه و این براتون نقطه ی عطفه
دقت کردید که صدای آقای صفوی چقدر شبیه صدای رضا صادقیه؟
صداشونو دوست دارم خیلی خوب بود
برنامه متفاوت بود چون چندتا از کاراشونو پخش کردید و پخش زنده ی صداشون هم باز خوب و عالی بود
در کل از برنامه ی امروز خوشم اومد
ممنون و موفق باشید

سلام پریسیما.
خوشحالیم که برنامه رو دوست داشتی.
البته صدای بهنام صفوی به طور طبیعی تا حدودی شبیه رضا صادقی هست و هیچ تقلیدی در کار نیست.
راستی اول برنامه رو ما یه طور دیگه شروع کرده بودیم که ظاهرً مورد قبول نبوده و شروع برنامه های قبلی رو برامون میکس کردن رو این برنامه.
این رو گفتم که فکر نکنی به حرفت توجه نکردیم که شروعمون رو تغییر بدیم.
مرسی که هستی.

سلام
میدونم که حرفام تکراریه اما من وظیفه ی خودم میدونم که از طرف خودم از شما تشکر کنم چقدر خوشحال میشم وقتی که میبینم شما جوانان در تلاش برای نشون دادن توانمندی های نابینایان هستید موفق باشید.

سلام شهروز. برنامه خیلی عالی و قشنگ بود. ولی امیر و اشکان چطور شد دوبار خودتونو معرفی کردین؟ میگم حالا که لحظه های خودمونیه خودتونم باهم خودمونی باشین دیگه. بعدش شهروز اون سؤال ده سالگی ر از کجا اوردی؟خخخ انگیزت از پرسیدن اون سؤال چی بود؟
آهنگای بهنام صفوی خیلی قشنگن و مخصوصاً آرامش که بطور زنده خوندش.
مرسی. لحظه هاتون خودمونی خخخخ

سلام تبسم.
خب دلیل دو بار معرفی همون بود که توی جواب به پریسیما گفتم.
ظاهرً شروع این برنامه مورد توجه نبوده و شروع برنامه های قبلیمون رو روی این برنامه میکس کردن و به همین خاطر کمی این مشکل پیش اومده.
من توی سؤالاتم سعی میکنم بخشی از برنامه رو به سمت و سوی دوران کودکی مهمان برنامه ببرم و دلیل طرح اون سؤال هم همین بود خخخ.
مرسی از حضورت.
پیروز باشی.

سلام آقای حسینی من هم به نوبه خودم از شما و سایر اوامر برنامه لحظه های خودمونی تشکر میکنم. یه خواهش و پیشنهاد هم داشتم اگر براتون مقدوره از خانم فاطمه معتمد آریا هم دعوت کنید از ایشون یا سایر کسانی که من عاشق کلاه قرمزی بودم و هستم و از خانم معتمد آریا به عنوان مادر کلاه قرمزی یاد میکنم. ممنون در برنامه کلاه قرمزی نقش داشتن

سلام به همه ی عابران کوچه رادیوی محل. از تکتک دوستانی که نظر دادن ممنونم به خصوص از پریسیما خانوم که به شخص بنده محبت داشتند. اتفاقا تا حدی تو حوضه ی خانندگی و آواز هم وارد شدم ولی از من بهتر تو این حوضه بسیار هست! بنابر این به شکلی که شهروز جونی محل توضیح داد سر از رادیو درآوردم! خخخخ!.
یه نکته ی کوچولو و البته سربسته بگم که: دعوت از افراد شناخته شده به دلایلی که گفتنش رو صلاح نمیدونم، کار بسیار سخت! اما برنامه سازی که تو این حوضه ها جا بیفته خوب طبیعی که سختی کار براشون کمتر، افرادی که مثل ما تازه وارد هستند باید برای اینکه چنین سختیهایی شامل حالشون نشه باید سطحشونو بالاتر ببرند تا حد کسانی مثل آقایان احسان علیخانی و فرزاد حسنی. و ما هم مجدانه داریم تلاش میکنیم که به اون حد برسیم.

سلاااام شهروزی برنامه بسیار جالب بود،خوب نکات مهم و غیر مهم رو بچهها گفتن دیگه من نگم که تکرار مکررات نشه،خوب دیگه یکی از معایب دیر اومدن و دیر رسیدن همیییینه خخخخ،میسی از همطون و خسته نباشییییید،خدافسی

دیدگاهتان را بنویسید