خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

زمینیهای بالاتر از آسمان

خیلی مرسی از همه کسایی که به من لطف داشتند و همچنین خیلی ممنون از آقا مجتبی گل به قول ما بوشهریها ناخدای محله.

چنتا از دوستان پرسیده بودند که موضوع این خانمهای شجاع چیهه؟

راستش اونا در زندگی من نقش خیلی خیلی مهمی داشتند. مثلا اون روزای اول که نابینا شده و از نظر روحی به کما رفته بودم، دختر خالم برای زنده کردن خود باوری و زندگیی دوباره در من، ازم خواست که با هم به کتابخانه بریم. بعد از چند دقیقه منو غال گذاشت و رفت ب مسئول کتابخانه سپرده بود که به فرشاد بگید من کار مهمی برام پیش اومد رفتم. خودت تاکسی بگیر بیا خونه. تو میتونی. من هم به کمک اون آقا تاکسی گرفتم. این باعث شد که من باور کنم بدون چشمام هم میشه.

از این گذشته اولین کسی که بهم کامپیوتر یاد داد یک دختر خانم کانادایی ایران ال اصل بود. من فکر میکنم آدمها از فرشته ها هم بالاترند. یکی دیگر از دخترها که خودش بینا بود برای کمک به من 167 نوار درسی را ضبط کرد تا بتونم در کنکور قبول بشم. جالب اینجا بود که اون چون جایی برای ضبط نداشت مجبور بود آخر شبها در بالکن ضبط کنه.

من این آدمهای بزرگ را بهشون میگم آدمهای آسمونی.

قربون همه شما bye

 

۱۵ دیدگاه دربارهٔ «زمینیهای بالاتر از آسمان»

سلام بر فرشاد عزیزم.
من هم ورودت به محله را خوشامد می گویم و برایت آرزوی موفقیت دارم.
حالا شد یه چیزی واقعا تعجب کردم وقتی نوشتی صدو شصتو هفت نوار برات ضبط کرده ظاهرا سایت با اعداد مشکل پیدا کرده چون زهره خانم هم با مشکل مشابهی مواجه شده بود.
راستی فرشاد جان هفده درسته نه هوده. هفده یا به قول افاغنه عزیز هفت۱۰. که واقعا درست هم هست.
از زنان شجاع زندگیت هم تشکر میکنم. ولی چه دختر خاله بلایی داشتیا کم کسی پیدا میشه که اینطور خودساخته باشه که جرأت کنه نابینایی را رها کنه و بره دنبال کارش. راستی واکنشت به این عمل چی بود آیا عصبانی نشدی؟
به هر حال باز هم عرض تشکر و خوشامد دارم.

سلام به آقا فرشاد

امیدوارم همیشه پیروز، موفق و امیدوار باشید

واقعا خوش به حالت که هم چین افرادی کنارته

ما که هر چی دقت کردیم یک نفرم اینطور دور و ورمون نبود

در ضمن آقا فرشاد لطفا اگه میشه جواب کامنت ها رو بده بد نیست
ممنون

درود بر شما خیلی جالبه که شما رو اینجا میبینم من وبلاگتون رو حدود یک سال پیش پیدا کردم, یادمه اولین باری که سر زدم هم انرژی گرفتم هم سعی کردم پشت کارم رو برای رسیدن به اهدافم بیشتر کنم, قطعا شما یکی از الگوهای من بودین, موفقتر باشید,
وای که چقدر ارر ۵۰۳ میده, خسته شدم,

سلام.
نشد که توی پست قبلیتون خدمت برسم. معذرت. با شما موافقم. آدمی میشه که از فرشته ها بالاتر بپره. فقط باید کمی تمرین پرواز کنیم. بچه ها لازم نیست منتظر کسی باشیم. اگر به انتظارش بمونیم زمان از دست میدیم. ما خودمون۱نفریم. بال پرواز که هست، بازش کنیم و بپریم. باقی قصه خودش میاد. باور کنید راست میگم.
ایام همگی به کام.

سلام بر فرشاد قطعا باید بنده رو به جا بیاری خوشحالم که پیشرفت کردی از اون زمان که دیدمت ۱۰ سال میگذره احتمالا اون خانم شجاع که هفده نوار واست ضبط کرده باید فانوسی باشه. درود بر بچه های کانون فانوس دانشگاه شیراز

سلام
خیلی خوشحال شدم که شما به موفقیت های زیادی رسیدید
یاد یه خاطره ای افتادم خیلی دوست دارم براتون بنویسم اما چون وقت میبره و شاید حوصله نکنید که همه اش را بخونید فقط میگم که من هم یه معلم داشتم که خیلی باعث پیشرفتم شد

ولی راستی خیلی بده که شما جواب کامت ها را نمیدید
موفق باشید

سلام بر آقای امیدوار گرامی
جداً خوشا به حال شما و هزاران آفرین بر خانم های شجاع و آسمانی زندگانی شما
البته حس قدر دانی شما در این میان بسی بسیار زیبا و ستودنی هست که کاش ما هم ذره ای از شما بیاموزیم
و از صمیم قلب برایتان موفقیت و شاد کامی آرزو دارم.

دیدگاهتان را بنویسید