خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کمی حرف و دانلود در امتداد شب، فرستاده و آهنگ برناردت

درود

خیلی توی اداره ی سایتم دست تنهام. به یکی هم که میسپارم کارها را انجام بده، یا دو روز انجام میده و بعد جا میزنه یا اگه انجام بده خوب موظف که نیست و حقوق هم که نمیگیره واسه همینم هست که هر وقت بشه انجام میده هر وقت نشه نه. آخرش خودم باید پابند محله باشم. بابا شما هم ی کمی آب و جارو کنید، این پوسته تخمه ها که این طرف اون طرف ریخته را جمع کنید. اصن اینها همش با من. شما تابلو هایی که کپی کاری نباشند و جدید باشند پیدا کنید بزنید سر در کوچه های بی تابلو. ی فایل آموزشی جدید، ی تجربه ی باحال، ی خاطره ی قشنگ، ی راهکار واسه اشتغال، ی چیزی که محله باهاش بره روی هوا. شما توی دسته های محله خوب نگاه کنید، میبینید چه چیزهایی کمه؟ مطالب مربوط به کودکان نابینا کم داریم، مطالب بازی و سرگرمی برای نابینایان کم داریم، آموزش زبان کم داریم، خیلی چیزهای دیگه هم هست که اگر به تعداد مطالب هر موضوع دقت کنید متوجه کمبودشون میشید.

جان من و جان شما به خدا کار سختی نیست. ما یک عالمه هستیم. وب گذر را ببینید. این آمارگیر، آمارها را کمتر از حد واقعی میزنه. مثلا وقتی مینویسه امروز هفتصد نفر بازدید کننده داشتیم، شما روی هشتصد تا هزار حساب کنید. حالا ما هزار تا هم نه پونصد تا. اصن دویست تا. ما دویست تا هر نفر که یک مطلب در هفته، نه در ماه از خودمون تولید کنیم، میدونید میشه ماهی دویست تا تابلوی خوشگل و کار راه انداز که کپی از جاهای دیگه هم نیست. البته کپی اخبار خیلی مهم بد نیست ولی نه که هر چیزی و هر وقتی هی کپی باشه. به خدا اینجا حیفه. حیف!

حالا، کاری نداریم. داشتم توی موضوعات محله چرخ میخوردم دیدم خیلی وقتی میشه از رادیو فیلم یا همون فیلمهای توضیحدار جایی خبری نیست. گفتم بیخبر نمونیم، سه تا فیلم باحال از رادیو توکا واسه شما آوردم. به هر بدبختی ای هم که شده به برنامه های این چنین از رادیو توکا رای بدید توی سایتشون تا تشویق و ترغیب به انجام کارهایی بیشتر از این دست بشند و در ضمن نظری دارید یا ایمیل کنید واسشون یا اینجا بنویسید چون مسئولینش به این سایت هم سرکی میکشند و از نظراتتون آگاه میشند.

دانلود فیلم توضیحدار فرستاده.

دانلود فیلم توضیحدار در امتداد شب.

دانلود فیلم توضیحدار آهنگ برنادت.

اینم سایت رادیو توکا.

چیزهایی که گفتم یادتون نره ها!

خوش باشید تا همیشه!