خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
نسخه ی جدید ویندوز گویا talking windows منتشر شد. دانلود کنید.

سلام دوستان.

اخیرا نسخه ی بهبود‌یافته ای از ویندوز گویا منتشر شده است که من مجتبی را در جریان قرار دادم. قرار شد مجتبی تست کند و بگوید که آیا این نسخه، هدفون ها و کارت صدا های USB را پشتیبانی می کند یا خیر.
خوشبختانه طبق تستی که مجتبی با کارت صدا و هدفون USB خودش انجام داده، این ویندوز، هم با کارت صدای USB و هم با هدفون USB کار کرده است.

در این ویندوز، از صفحه‌خوان NVDA نسخه ی 2014.3 استفاده شده است که با انتخاب موتور صوتی ای اسپیک، زبان فارسی را نیز پشتیبانی می کند.

این ویندوز گویا زمانی به درد شما می خورد که بخواهید به عیب‌یابی یا پشتیبان‌گیری بپردازید.
چنانچه خواستید با این ویندوز، ویندوزتان را نصب کنید، باید یک دیویدی ویندوز عادی هفت به بالا که به راحتی از بازار قابل تهیه است در اختیار داشته باشید.

برنامه های کاربردی زیادی از جمله برنامه هایی برای اتصال به اینترنت، پشتیبان‌گیری از دیسک ها، پخش صوت و تصویر و راه انداز های مربوط به بسیاری از کارت صدا ها و کارت های شبکه، در این نسخه از ویندوز گویا، قرار داده شده اند.

لینک های دانلود این ویندوز، مستقیم نبودند و آنها هم که مستقیم بودند، ناپایدار بودند لذا تصمیم بر آن شد که لینک ها به منابع محله منتقل شوند تا شما بدون دردسر دانلود کنید.

این لینک ها، چهار تا هستند. دو تا مربوط به قسمت اول و دوم ویندوز گویای 32 بیتی و دو تای دیگر مربوط به قسمت اول و دوم ویندوز گویای 64 بیتی.

فرمت این قسمت ها فشرده و با پسوند RAR است که شما پس از دانلود، باید فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید و فایل نهایی که پسوند ISO دارد را روی یک دیسک، کپی بفرمایید و از آن استفاده کنید.

دریافت بخش اول ویندوز گویای 32 بیتی 300 مگ از محله نابینایان.

دریافت بخش دوم ویندوز گویای 32 بیتی 116 مگ از محله نابینایان.

دریافت بخش اول ویندوز گویای 64 بیتی 300 مگ از محله نابینایان.

دریافت بخش دوم ویندوز گویای 64 بیتی 290 مگ از محله نابینایان.

موفق باشید.

۲۶ دیدگاه دربارهٔ «نسخه ی جدید ویندوز گویا talking windows منتشر شد. دانلود کنید.»

دوما اینکه، این ویندوز گویا از کارت صداهای خیلی بیشتری نسبت به نسخه قدیمیتر پشتیبانی میکنه. من این نسخه رو روی چند تا لپتاپ دل که نسخه قبلی ویندوز گویا کارت صدای اونها رو نمیشناخت و در نتیجه با اینکه ویندوز بالا میومد صدا قطع بود تست کردم و خوشبختانه کات صدا شناسایی شد و به راحتی تونستم از ویندوز استفاده کنم.

اونی که آقای هژبری گذاشته نصب‌کننده ی ویندوز هستش ولی این یکی فقط ی ویندوز به انضمام یک سری نرم افزار کاربردی هستش.
البته که اگه دیویدی ویندوز هفت یا هشت داشته باشید، از طریق این ویندوزی که گذاشتیم میتونید دیویدی ویندوز خودتون رو نصب کنید.

با سلام به شما آغا عادل عزیز
من یک پرسش برایم به وجود آمده است
در نسخه های قدیمی این ویندوز NVDA بعضی اوقات قطع میشد آیا در این نسخه این مشکل برطرف شده است
دوم این که آیا در هنگام نصب ویندوز NVDA تا آخر نصب همراه ماست
نسخه ای که آغای هژبری منتشر کرده اند این خوبی را دارد که نیازی به فعال سازی نریتور نیست من یک نمونه از این دیسک خریده ام و مشکلی هم ندارم
اگر به این سوال پاسخ دهید ممنون میشوم با تشکر

سلام
ممنون از همه دوستانی که زحمت میکشن برای راحتی کار بچه ها
ولی یه چند تایی سوال به وجود میاد اول اینکه اگر آموزش صوتی هستش برای نصب اون رو هم بذارین یا اگر بوده باز لینکش رو بذارین که بعد از دانلود چه کنیم بعد اینکه حالا گیریم نصب کردیم اشکالاتی مثل کارت صدا البته یعنی تمامی کارت صدا ها و کارت گرافیک و مثلا همون شناخت دیویدی و تقسیم بندی هارد برای اولین بار که هار رو میذارن برای کار .و هر نکته ای که دیگه من نمیدونم رو اگه میشه در فایل صوتی توضیح بدین تا هیچ سوالی باقی نمونه
من حقیقتش تا حالا ویندوز عوض نکردم یعنی حقیقتش میترسم به خاطر همون نکاتی که گفتم مثلا نصب کنم یه هو کارت صداش رو نشناسه و تاییدی نباشه واسه شناخت همه کارت صداها و یا مشکل نشناختن دی وی دی یا خیلی چیزایی دیگه که اطلاع ندارم
ممنون در کل جواب سوالات رو مجتبی یا عادل جان بدین .
خسته نباشین رفقا

سلام آقای اکبری. من حتماً دانلود میکنم چون واقعاً زیاد ازش استفاده میکنم. از شما بسیار بسیار ممنونم.
راستی با این برنامه هم میشه که فایلهای درایو c رو کپی و به درایو دیگری منتقل کرد و سپس اقدام به نصب ویندوز نمود. باز هم از شما ممنونم آقای اکبری.

سلام
این خیلی عالیه!
فقط یه سؤال!
به جز درایور های کارت صدا، تغییر دیگه ای هم کرده این ویندوز آپدیت شده؟
چه برنامه های جدیدی روش نصبه که باعث تفاوتش با نسخه قبلیش میشه؟
قبلا گزینه های روی میزش ۳۴ تا بود، الآن چندتا شده؟
ممنون میشم اگه جواب بدید.

فکر میکنم تقریبا همون ویندوز پیشین نسخه ی دو باشه ولی ۶۴ بیتی انگار اضافه شده بهبود پیدا کرده.
نمیدونم نسخه ی NVDA توی اون چند بوده که اینجا ۲۰۱۴.۳ هستش.
شایدم این همون باشه.
اینکه میتونه USBSoundcard رو بشناسه خیلی خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید