خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
نکاتی ساده اما کلیدی برای استفاده هرچه راحتتر از گوشی های اندرویدی برای نابینایان و رفع موانع کار با این گوشیها

سلام به دوستان گرامی
تو این پست قصد دارم یه سری نکات و راه حل های کار با گوشی های اندروید رو بهتون آموزش بدم که خودم بهشون دست پیدا کردم که خب با به کار گیریشون درصد خیلی زیادی از مشکلات و موانع کار با این گوشیا واسه کم بیناها و نابیناها حل میشه و میتونین به صورت قویتری با این گوشیا کار کنین
بخاطر اینکه من خیلی فعالم نکات جدید زیاد پیدا میکنم واسه همین بخش به بخش براتون میذارم که مفید و جامع باشه و گیج نشین.

اول از همه مشکلاتی که خب خیلی مهم هستن رو راه حلشونو میگم مشکلاتی که باعث میشه با توجه بهش اصن قید گوشی اندرویدی و کلا گوشی رو بزنی و هیچ میلی واسه کار و داشتنش نداشته باشین و تازه واکنش منفی هم نشون بدین که خب این طبیعی هس چون وقتی انسان نتونه از چیزی که دوست داره استفاده کنه بخاطر نتونستن و نداشتنش حس بدی بهش پیدا میکنه و از اون موضوع متنفر میشه که خب من میخوام کاری بکنم که شما راغب بشین که میشه به راحتی به آرزوتون برسین و از تکنولوژی نهایت استفاده رو ببرین و به خدمت خودتون درش بیارین.

خب بریم سر اصل مطلب
اولین مشکل اساسی که وجود داره و چه خودم و چه افراد دیگه مشاهده کردم که ازش میرنجن اینه که تو مکانهای شلوغ و جاهایی که سرو صدا زیاد هست نمیشه صدای تالکبک رو شنید یا یه جایی هستیم مثه مطب دکتری چیزی و سکوت همه جارو فرا گرفته بعد یه چیز هی دار دار کنه و توجه بقیه رو جلب کنه که چیه آره این آقا یا خانم داره با گوشیش کار میکنه خخخخخ و نمیشه هم صدارو کم کرد و گوشی اندازه بیل رو گذاشت در گوش و مثه این خل وزنا باهاش کار کرد اونم یه وضعیییا خخخخ خلاصه خیلی سخته ولی میشه خییلی راحت این مشکل رو حل کرد و کلی از کار با گوشیتون لذت ببرین,حالا چجوری؟ اینجوری که کافیه هندزفیری که تو کارتون گوشیتون هست رو وصل کنین به گوشیتون و خیلی خوشحال و خوش با گوشیتون کار کنین به همین راحتی.اگه هم از بودن سیم تو دستو پاتون خوشتون نمیاد یه هندزفیری بلوتوث بخرین بذارین تو گوشتون و خیلی راحت و شیک و با کلاس با گوشیتون کار کنین و یه ژسی هم بگیرین که آره من دارم تو گوشیو میبینم و کار میکنم خخخخخ تازه هندزفیری بلوتوث یه امکانات جالبی هم داره و اینه که میتونین بدون در آوردن گوشیتون و اینا یه دکمه کوچیک که روی هندزفیری هست رو فشار بدین تا تماس وصل بشه و صحبت کنین و خلاصه خیلی حال کنین.

مشکل بعدی که خیلی هم مهم هست اینه که گوشی صفحش کامل خاموش باشه که کسی نبینه داری چیکار میکنی چون تو مکانهای شلوغ و کلا هنگام کار با گوشی در حضور افراد یه نابینا نمیتونه متوجه بشه که کی داره تو گوشیشو نگاه میکنه و نمیتونه صفحه گوشیشو از دید بقیه مخفی کنه که خب این معضل رو تو گوشیهایی مثه Galaxy s3 s4 s5 که سیستم عاملشون 4.4.2 باشه رو میشه حل کرد به این صورت که میرین تو تنظیمات گوشی بعد میرین تو دستگاه من و بعد دنبال قابلیت دسترسی میگردین و میرین توش میرین تا برسین به یه گزینه به نام صفحه تیره که با چک کردن یا تیک زدن این گزینه میتونین با دو بار فشار دادن پشت سر هم دکمه خاموش روشن کردن گوشیتون صفحه مانیتور گوشیتونو خاموش و روشن کنین این حالت هم تو مصرف باتری موثر هست و هم اینکه کسی تو گوشیتونو نمیتونه ببینه و کلی حال میکنین. وقتی هم که میخواین صفحه رو به یه بینا نشون بدین دو بار کلید پاور گوشیتونو فشار میدین تا صفحه روشن بشه و اینم بگم تالکبک میخونه که الان صفحه خاموشه یا روشن که میگه صفحه تیره فعال شد یا غیر فعال شد.

مشکل بعدی که خیلی رو اعصاب هست این صدای ای اسپیک هست که نمیشه درست بعضی چیزارو متوجه شد چی هستن و خب خیلیارو دیدم از صدای بیش از حد رباتیکش بدشون میاد ولی میتونین با یه تنظیم خیییلی کوچولو یه صدای رساتر و با ابهت تری بهش داد تا از کار باهاش نهایت لذت رو ببریم..واسه این کار کافیه بریم تو برنامه های کاربردی گوشیمون بعد ای اسپیک رو بازش کنیم تنظیماتشو پیدا کنیم و بریم تو تنظیمات ای اسپیک tts و بعد بریم برسیم به گزینه Voice variant تو این قسمت لیست کشویی اولی گوینده هست که میتونین زن یا مرد انتخاب کنین که من نظرم اینه همون مرد یعنی male باشه و بعد از لیست کشویی دومی Variant5 رو انتخاب کنین و تایید رو بزنین و با صدای جدید حال کنین.

مشکل بعدی که دیدم بعضی از دوستان دارن اینه که واسه باز کردن قفل صفحه مشکل دارن و مشکل دیگه هم تو جواب دادن تماسهای ورودی هست که باید روی دکمه برقراری تماس با دو انگشت بکشین.اگه گوشیتون سامسونگ مدلهای Galaxy s3 s4 s5 یا دیگر سامسونگ ها باشه یه دکمه Home اون پایین زیر مانیتور گوشیتون هست که میتونین اختصاصش بدین به پاسخ تماس و دیگه از کشیدن دو انگشت که واسه بعضیا سخته رهایی پیدا کنین واسه این کار برین تو تنظیمات گوشیتون بعد برین تو دستگاه یا دستگاه من چون تو بعضی گوشیا مثه گوشی من نوشته دستگاه من و تو بعضی گوشیا نوشته دستگاه البته گوشیهای سامسونگ اینجوریه,خلاصه وقتی رفتین تو دستگاه من بعد برین پاین تا برسین به قسمت تماس روش دوبار ضربه بزنین تا واردش بشین وقتی واردش شدین برین تا برسین به گزینه پاسخ یا پایان دادن به تماس روش دوبار ضربه بزنین تا واردش بشین بعد روی گزینه کلید صفحه اصلی به تماس ها پاسخ میدهد وایسید و دوبار ضربه بزنین که چک بشه و علامت زده بشه.با این کار دکمه Home اختصاص داده میشه به پاسخ به تماس و دیگه نیاز نیست وقتی یکی زنگتون میزنه مثه مرغ پر کنده بالا پایین بپرین,دیدم بعضیا میگن این دکمه میشکنه و میخان این قابلیت سامسونگ رو بکوبند و بگن گوشی خودشون خیلی بهتره و این چیز خوبی نیست ولی اصن همچین صحبتی نیست و اگه جفت پا بپری رو این کلید امکان داره بشکنه وگرنه الکی نیست که بخواد بشکنه..و اما باز کردن صفحه,شما میتونین اصن قفل صفحه رو بردارین و به این شکل بشه که وقتی دکمه باز کردن رو میزنین قفل صفحه سر ضرب باز بشه دیگه نیازی نباشه رو صفحه با دو انگشت بکشین.واسه این منظور برین تو تنظیمات بعد دستگاه یا دستگاه من بعد برین پاین تا برسین به صفحه قفل با دو ضربه واردش بشین و برین پاین تا برسین به قفل صفحه که رو حالت کشیدن با انگشت به صورت پیش فرض تنظیم شده با دوبار ضربه زدن تنظیماتشو باز کنین و برین برسین به گزینه هیچکدام و علامتشو بزنین و تایید کنین و با این کار از کشیدن دو انگشت واسه باز کردن قفل صفحه خلاص بشین..

مشکل بعدی اینه که وقتی یکی بهمون زنگ میزنه تالکبک شماره گیرنده تماس رو میخونه ولی صدای آهنگ اینقدر زیاده که صدا تالکبک نمیاد که این خودش مشکلیه واسه متوجه شدن تماس گیرنده و اکثرا با این مشکل مواجه هستن ولی خیلی راحت میتونین این مشکل رو حل کنین به این صورت که وقتی یکی داره زنگ میزنه دکمه خاموش روشن گوشی رو بزنین که صدا زنگ قطع بشه بعد یه بار دیگه بزنین که صفحه روشن بشه بعد با انگشت یه بار ضربه بزنین وسط مانیتور تا تالکبک شماره گیرنده تماس رو بخونه و اینجوری متوجه میشین کی داره بهتون زنگ میزنه و اگه خواستین جواب بدین و اگه هم نخواستین که ندین.
فعلا واسه پست اول کافیه و ایشالا تو پستای بعدی اگه نکات قابل توجهی بود خدمتتون عرض میکنم امیدوارم که این پست تونسته باشه بهتون کمکی کنه و اگه هم اطلاعات در حد مبتدی و آماتور بود به حرفه ای گری خودتون من رو عفو کنین.لحظات خوشی رو براتون آرزومندم.فعلا یاعلی.

۳۶ دیدگاه دربارهٔ «نکاتی ساده اما کلیدی برای استفاده هرچه راحتتر از گوشی های اندرویدی برای نابینایان و رفع موانع کار با این گوشیها»

سلام محمد.
خب این پستت خیلی عالی بود.
ادامه بده.
راستی به نظر من مهمترین مشکل نابیناها در استفاده از گوشیهای اندروید کند بودن در نوشتن هستش.
حالا نمیدونم این برنامه های تبدیل گفتار به نوشتار چه قدر قدرت دارن که بتونن صد در صد قابل اعتماد باشن.
ضمن این که این برنامه ها همه اینترنتی هستن و به صورت آف لاین قابل استفاده نیستن.
اگر آف لاینشون هم باشه که دیگه خیلی خوب میشه.
یه چیز دیگه.
من با گوشیم که میخوام صحبت کنم صفحه ی گوشی بر اثر تماس با صورتم هی کار میکنه و اذیت میکنه.
چه طوری میشه کاری کرد که وقت مکالمه صفحه خاموش باشه.
ممنون از پست خیلی خوبت.

سلام خدمت شما
درباره تایپ باید بگم منم اول مشکل داشتم ولی الان دیگه حفظ شدم و تقریبا خوب مینویسم.اما یه برنامه ای هست که باهاش میشه مدیریت گوشی و از جمله تایپ در گوشی توسط کیبورد کامپیوتر رو در دست بگیری و این برنامه امکانی رو فراهم میکنه که میشه توسط لب تاب تو گوشی تایپ کرد که ایشالا تو پستای بعدی آموزشش رو میذارم.
در مورد سوال بعدیتم برو تو تنظیماتت بعد توی دستگاه یا دستگاه من و برو تو قسمت تماس و تو این بخش دنبال خاموش کردن صفحه در حین مکالمه بگرد پیداش کردی روش دوبار ضربه بزن تا چک بخوره و دیگه از این به بعد صفحه خاموش میشه و مشکلی پیش نمیاره.

سلام بر سید
آقا دست شما مرسی . من که نوکیا باز خسته هستم و اندروید هم ندارم
آخه یه بار یه اندروید گرفتم بعد رفتیم شمال بعد هر چی میخواستم قفلش رو وا کنم دیدم نمیشه یکی گفت بخاطر آب و هوای اینجا هست . یعنی اوناییکه شمال زندگی میکنن قفل شکن دارن واسه اندرویدشون
ولی اطلاعات جالب و کاربردی بود .
شهروز فکر کنم تو با جن های عمو قنبر در ارتباط هستی .
یعنی چی یعنی با کله میری تو گوشی موقع صحبت کردن . یا نه تحرک داری گوشی دستکاری میشه
یا حق

سلام به محمد موسوی دستت درد نکنه مطلبت خیلی خوب بود. فقط یه چیزی: دکمه هُم که گفتی، این تو همه گوشیهای سامسونگ هست. من یانگ دارم این کارو روش انجام دادم.

سلام به آقای شهروز حسینی. حالا که صابخونه نیست من جواب میدم: شما بدون این که گوشتو به گوشی بچسبونی هرجوری که دوست داشتی تماسو جواب بده. بعد، دکمه سمت راست گوشی که برای قفل و خاموش کردن گوشیه بزن تا صفحه قفل بشه و اون مرتیکه چی ببخشید، اون آقای محترم، دیگه هیچی نگه.
برای نوشتن من از صفحه کلید سامسونگ استفاده میکنم. فقط باید بری تو تنضیماتش و اولین گزینه رو باز کن بعد (صفحه کلید ۳×۴ رو انتخاب کن.

درود محمد عزیز بار دیگر از ارسال این پست های کاربردی و اساسی کمال تشکر را دارم.
مطالب شهروز را لایک میزنم. من هم موقع صحبت کردن همین مشکل را دارم که تاک بک مرتب فعال میشه و وراجی میکنه. اگه دکمه دست راست را هم بزنیم که مکالمه قطع میشه چون تنظیمات را گذاشته ام رو اینکه با دکمه پاور مکالمه قطع بشه.
محمد تلفنی آدرسی چیزی بده که حضوری مزاحم بشم از نزدیک زیارتت کنم.

سلام محمد عزیز و گرامی.
واقعا دم شما گرم.
واقعا مرسی.
این پست ها رو کجا میشه پیدا کرد غیر از کوچه ی شما!؟
ممنون که بی‌چشمداشت، هوای بچه ها رو داری.
منم حالا که میخوام اندروید بخرم دیگه مواظبم دقیقا چیکار کنم.
خعلی خوب شد. خیلی.

سلام مجتبی خان.چاکرتیم عزیز..شما به من لطف دارین انجام وظیفس که اطلاعاتی که بلدم رو در اختیار همه قرار بدم…از شما تشکر میکنم که این سایت رو برای بچه های گل راه اندازی کردین که ما بتونیم تبادل اطلاعات کنیم.ایشالا که بتونم هرچی در چنته دارم در اختیار دوستان بذارم و بتونن استفاده کنن.

سلام. وقت به خیر. خیلی بیشتر از بینهایت از پستتون ممنونم فقط یک خواهش دارم که خسته نشید و به همین شکل ادامه بدید. من کلی پول برای گوشیم دادم اما به سبب همین مشکلاتی که بهش اشاره کردید کمتر ازش استفاده میکنم.
راستی من هم همیشه با مشکلی که آقآی حسینی و عمو حسین اشاره کردند رو به رو میشم. در بیشتر وقتها بخش مهم از مکالمه رو متوجه نمیشم بس که این آقا صحبت میکنه. باز هم سپاس.

سلام خدمت شما..من تا جایی که بتونم در خدمت هستم و سعی میکنم اطلاعات مورد نیازتون رو بهتون تقدیم کنم.
درمورد مشکلاتتونم باید برین تو تنظیمات تالکبک و تیک گزینه صفحه خاموش که مبنی بر این هست که در زمان خاموش بودن صفحه هیچ صحبتی نکنه تالکبک.

سلام بر سید بزرگوار.
ضمن تقدیر و تشکر برای گذاشتن این نوع آموزشها. میخواستم یکی از مشکلاتی رو که برای تنظیمات دارم عرض کنم:
وقتی از بیرون با تلفن من تماسی برقرار میشه و من جواب نمیدم یا تماس قطع میشه صفحه اعلانات تمامی اطلاعات غیر ضروری رو از اول تا آخر میخونه، مانند تعداد تماسهای بی پاسخف تعداد پیامها و شمه از پیامها یا هر چیزی که روی صفحه اعلانات اومده باشه.
من در گوشی s3 این مشکل رو به این حادی نداشتم و با قطع تماس اعلام خاموشی صفحه رو میگفت، در حالی که اطلاعات اعلاناتم هم رو هر وقت که میخواستم میخوند.
مشکل بعدی من اینه که در هنگام تماس برای اولین بار معمولا اسامی تماس گیرنده رو نمیخونه و یا برای پیامها خط اول پیامها رو نمیخونه، با این که در تنظیمات من تیک اونها رو چک کردم.
ممنون میشم که در صورت امکان در یک پست جداگانه یا اینجا به این مشکل رسیدگی کنید، ممنون.

سلام خدمت شما
شما باید تنظیمات اعلاناتتون رو تغییر بدین یا تالکبک رو بهش بگین که اعلاناتو نخون…این مشکلاتی که شما دارین میگین به احتمال زیاد گوشیتون سامسونگ نیست.میشه مدل گوشیتونو بگین؟تا بهتر بتونم راهنماییتون کنم؟

سلام مجدد.
این مشکل حرف زدن آقای تاکبک در حین مکالمه، برای من توی برنامه های اینترنتی مثل اسکایپ و وایبر حل شده.
اونجا دکمه ی کنار گوشی رو میزنم صفحه خاموش میشه.
ولی زمانی که مکالمه ی عادی با سیمکارت دارم، اگر دکمه ی کنار رو بزنم تماس قطع میشه.
گوشیم هم اگر مهم هسک که چیه، سونی zهست.
اندرویدش هم چهار و سه هستش.
ممنون.

محمد یه سؤال دیگه:
من صدای ای اسپیک را تغییر دادم ولی ظاهرا ای اسپیک من ۴تا وری اشین نداره که روی ب۴ گذاشتم ورژن ای اسپیکم هم یک ۴۷ ۱۲ هستش. آیا اشکال از ای اسپیک من یا من اشتباه میکنم.
در مورد برداشتن قفل صفحه هم وارد تنظیمات شدم گزینه دستگاه را هم یافتم ولی دستگاه باز نمیشه یعنی نمیگه برای انتخاب دوبار ضربه بزنید.
درمورد اعلام شماره تماس گیرنده که گفتی یک بار دکمه خاموش کردن گوشی را بزنیم که خب فکر کنم رد تماس بشه یعنی ارتباط قطع بشه نظرت چیه؟
یه چیز دیگه من تو وایبر عضو یک گروهم. بعضی پیامها نقطه زیاد دارند و ای اسپیک نمیتونه آنها را تمام و کمال بخونه آیا راهی هست؟
همچنین بعضی پیامها را ای اسپیک من چرت و پرت میخونه مثلا میگه لفت لدی لیدی و…. بعد با گذارنده پیام که او هم نابیناست و گالکسی استار داره تماس گرفتم میگم آیا برای خوندن مشکل نداشته میگه نه و ای اسپیکش براش کامل خونده اگه میشه لطف کن بگو ممکن است اشکال از کجا باشه.
بازم ممنون پسر خووووب.

سلام خدمت عمو جون…شما باید ای اسپیک ورژن ۱.۴۸ رو نصب کنین که خیلی از مشکلاتتون حل بشه…در مورد دستگاه هم تو بعضی گوشیها نیازی نیست دستگاه رو باز کنی خودش به صورت پیش فرض بازه..و فقط باید دنبال تماسها بگردین..در مورد رد کردن تماس با دکمه خاموش روشن هم باید بگم باید برین تو قابلیت دسترسی و تیک گزینه رد تماس با دکمه خاموش روشن کردن رو بردارین.مشکل حل میشه.

با اجازه سید عزیز.
عمو جون شما زمانی که در وایبر پیام نقطه دار دریافت کردید که در حالت عادی فقط یک خط اول رو میخونه، کافیه که دست تون رو روی متن نگه دارید تا اون سه گزینه ارسال و کپی و حذف بیاد در اون حالت اگه دیگه بهش دست نزنید کل پیام رو میخونه.

سلام.
جوابمو اون بالا پیدا کردم.
خب اگر این کار رو بکنم، اگر در حین مکالمه لازم شد توی گوشیم کاری رو انجام بدم چه طوری میتونم صفحه رو روشن کنم؟
کلید کناری هم برای قطع مکالمه تنظیم شده.
اگر هم میشه که کلید کنار رو برای قطع مکالمه نذاشت، مهم نیست.
فقط راه جایگزین مناسبی برای قطع مکالمه آیا وجود داره یا نه.

دوتا کار میتونین بکنین.یکی اینکه دکمه خاموش روشن رو از اون حالت در بیارین یکی دیگه اینکه دکمه Home رو بزنین تا برین تو صفحه اول و اگه خواستین کاری بکنین.انجام بدین اگه نشد تا ببینم چیکارش میتونم بکنم.

سلام خدمت دوستان عزیز ضمن تشکر از ابراز محبت به من باید بگم من جواب همتونو دادم ولی ظاهرا نمیدونین که من زیر خود نظرتون پاسختونو میدم نه اینکه بیام یه نظر جدا بزنم..هر موقع من پست زدم و شما زحمت کشیدین نظر گذاشتین واسه خوندن جوابتون برین زیر نظر خودتونو بخونین تا جوابتونو بگیرین..با تشکر از همتون…اینم بگم شما اینجور که من متوجه شدم خیلی چیزهارو واسه استفاده از گوشیهای اندروید بلد نیستین که اگه عمری باشه و افتخار نصیبم بشه براتون اینجا توضیح میدم.

ممنون محمد جان که جواب دادی. درسته قضیه دستگاه را فهمیدم خود بخود انتخاب شده هستش ولی چون پایین صفحه است باید با دو انگشت صفحه را بالا بکشیم تا به بقیه گزینه ها دسترسی داشته باشیم من همیشه این بالا کشیدن رو یادم میره و مجبور میشم از پسرم بپرسم.
حالا میمونه گزینه variation که گفتم مال من تا ۴ داره. شایدم تو ای اسپیک یک ۴۸ ۱۲ باشه.
راستی برای کم و زیاد کردن سرعت خوانش ای اسپیک هم فهمیدم که باید مجموعه را باز کنیم اون جا یه کنترل جستجو داره که میشه درصد خوانش ای اسپیک را کم یا زیاد کنیم.
بازم ممنون محمد عزیز.

سلام و عرض ادب
مرسی در ابتدا از پست شما
من توی تنظیمات توی دستگاه و توی قابلیت دسترس پذیری چیزی به عنوان صفحه تیره ندیدم یا چیزی که شبیه این باشه که بشه مانیتور را خاموش کرد
گوشیم هم s3 است
راستی در مورد مشکل برخی دوستان که صورتشون به گوشی می خوره و این اتفاق براشون می افته من فکر می کنم می تونند از قابهایی که یه روکش هم روی صفحه می آید و بسته می شود استفاده کنند و وقتی که نیاز به صفحه ندارند و میخان صحبت کنند فقط حالا چه تو وایبر یا حتی وقت مکالمه روکش را ببندند هیچ مشکلی هم پیش نمی آید
مرسی باز هم از شما

سلام
ممنون از پست جالبتون.
خوبه که با این پست ها و سوال و جوابها خیلی از بچه ها مشکلشون حل میشه.
من که هنوز مهاجرت نکردم و خیلی مشتاقم.
با این پست ها میتونم نتیجه گیری بهتری داشته باشم.و درست ترین تصمیم رو بگیرم.

سلام و ممنون از آقای موسوی به خاطر پست مفیدشون که فتح بابی هست برای این که بیاییم و مشکلات ریز و درشت اندرویدیمونو بپرسیم و تجربیاتمونو با هم share کنیم.
یه نکته عمو حسین گفتن درباره پیام هایی که نقطه دارن و eSpeak اونا رو کامل نمیخونه.
منم با همچین مسأله ای مواجه شدم و دیدم که مثلا هر جا یه متن نوشته شده و در ادامه اش علامت نقطه و رفتن به خط جدید و دوباره نقطه و دوباره رفتن به خط جدید و به همین ترتیب تا چند خط بوده، یا متن داخلش شکلک بوده، ESpeak متنو فقط تا اول همون نقطه ها خونده.
راه حلی که من پیدا کردم و نمیدونم راه درستتری هم وجود داره یا نه اینه که روی متن tap می کنم و نگه میدارم. همون حالتی که گزینه های کپی و حذف و ارسال از طریق وایبر برامون فعال میشه. اون وقت اونجا از امکان خواندن حرف به حرف یا کلمه به کلمه استفاده می کنم تا بتونم اون بخش های ویژه رو که صفحه خوان نمیخونه رد کنم و متنو بخونم.
نکته ای که هست اینه که در صفحه معمولی خود وایبر هر چی تلاش کردم نتونستم از این امکان صفحه خوان بهره بگیرم و در حقیقت این امکان خوب جواب نمیده.
با عرض پوزش از آقای موسوی که صاحب خونه بودن و من توی پستشون اظهار نظر کردم.
ممنون میشم اگه دوستان راه حل بهتری درباره این مسأله داشتن اینجا بگن.
سپاس

سلام خدمت شما.نمیشه نظر کلی نسبت به یک برند داد ولی من نکسوس ۵ رو که بین نابیناها زمزمه میشد رو بهش پرداختم و معایب این گوشی رو گفتم که خب باتری غیر قابل تعویضش بود و اینکه زود زود شارژش خالی میشه و اینکه مموری کارت رو ساپورت نمیکنه و مهم تر از همه اینکه قیمتش خییییلی گرونه.

درود بر سرکار خانم محب و دای چشمه گرامی. ممنون از لطف و راهنماییتون. حقیقتش اصلا نمیدونستم که اگه دستمو روی متن نگهدارم سه گزینه کپی و ارسال و حذف ظاهر میشه.
حالا امتحان میکنم ببینم چی میشه قطعا با دلسوزیها و راهنماییهای شما عزیزان هم من و هم دیگر کاربران این نوع گوشی به راه راست مستقیم خواهیم شد. خخخ

سلام آقای موسوی مشکل من اینه که یه تبلت ایسوس مموپد دارم که اندرویدش ۴.۴.۲ هست کارش عالیه ولی بعضی چیزها رو میخونه بدونه برچسب توی تاکبک یه مدیریت برچسبها هست ولی نمیدونم چطور باید برای یه چیزی که برچسب نداره برچسب بنویسم لطفا راهنمایی فرمایید

سلام محمد جان از اطلاعات مفیدت بی نهایت سپاس
پیشنهاد میکنم :اگر امکانش هست یک آموزش کامل به شکل صوتی و با صدای تاک بک و در گروه منتشر کنید تا ما که هنوز به دنیای اندروید وارد نشده ایم بعدا براحتی بتوانیم از گوشی استفاده کنیم و دیگر دوستان نیز مشکلاتشان حل شود . با تشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید