خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود آخرین برنامه ی امید، نشاط، زندگی

درود به شما دوستان همیشه همراه.
بله. عنوان پست کاملً درسته. آخرین برنامه ی امید، نشاط، زندگی، در تاریخ سه شنبه، هفتم بهمن نود و سه، از ساعت چهارده و سی تا پانزده، از رادیو فصلی به روی آنتن رفت.
اما جا داره که در مورد دلیل پایان کار این برنامه توضیحاتی رو خدمت شما عرض کنم.
بعد از تغییراتی که در رأس مدیریت سازمان صدا و سیما به وجود اومد و در پی اون این تغییرات در سطح معاونان ارشد این سازمان از جمله معاونت صدا نیز ادامه پیدا کرد، سیاست گروه مدیریتی جدید به سمت چابکسازی رادیوی ایران سوق پیدا کرد. به همین دلیل، تعدادی از شبکه های رادیویی که موضوعات و حوزه ی برنامه سازی اونها موازی با شبکه های دیگر بود، از آنتن رادیوی ایران حذف شدن.
از جمله شبکه هایی مثل رادیو کتاب، رادیو دانش، رادیو خانواده، رادیو صدای آشنا، رادیو نوا و در انتها هم رادیو فصلی.
بله. دلیل پایان برنامه ی امید، نشاط، زندگی انحلال رادیو فصلیه. این شبکه از ابتدای این هفته رسمً منحل شد و تعداد زیادی از برنامه های اون هم به پایان رسید که برنامه ی ما هم یکی از این برنامه ها بود.
آنتن این شبکه در اختیار رادیو صبا، با رویکرد طنز و سرگرمی قرار گرفت و از این رو تنها برنامه هایی از رادیو فصلی در رادیو صبا هم ادامه پیدا کرد که با رویکرد این شبکه سازگاری داشتن.
یکی از این برنامه ها هم برنامه ی لحظه های خودمونی هست که از این پس هر پنجشنبه ساعت نُه تا نُه و سی صبح تقدیم شما میکنیم.
به هر حال این سیاست جدید سازمان صدا و سیما بوده که در جریان اجرایی شدن این سیاست تعداد زیادی از شبکه ها و برنامه های رادیویی به کار خودشون پایان دادن و برنامه ی ما هم یکی از این برنامه ها بود.
خیلی افراد سرشناستر و برنامه های پرمخاطبتر از ما هم بودن که به سرنوشت ما دچار شدن.
حالا با توجه به شرایط پیش اومده، ما دو راه در پیش رو داریم:

1: طراحی و ارائه ی برنامه ای ویژه ی معلولین، با رویکرد طنز و سرگرمی به رادیو صبا.
2: ارائه ی طرحهای برنامه سازی متنوع به سایر شبکه های رادیویی.
ما هر دو راه رو در حال پیگیری هستیم و نتایج اولیه هم امیدوار کننده بوده.
امیدواریم از ابتدای سال نود و چهار بتونیم با برنامه های جدیدتر و متنوعتری در حوزه ی معلولین در خدمت شما باشیم.
تا اون موقع هم با تمام توان، در برنامه ی لحظه های خودمونی در کنار شما خواهیم بود.
در این فرصت پیش اومده، خیلی خوبه که برای نوشتن طرحهای مفیدتر و کارآمدتر در حوزه ی برنامه سازی برای معلولین، به ما کمک کنید و نظرات خودتون رو با ما در میون بذارید.
مطمئنً همفکری ما میتونه در زمینه ی فرهنگسازی در جامعه، نقش تأثیرگذاری رو در ارائه ی هرچه قویتر برنامه های رادیویی داشته باشه.
اما بریم به سراغ آخرین برنامه ی امید، نشاط، زندگی.
در این برنامه، بخش چه خبر از کجا رو با اجرای امیر سرمدی داشتیم، بخش بررسی پیشنویس اصلاحیه ی قانون جامع حمایت از حقوق معلولین رو با کارشناسی آقای سهیل معینی داشتیم، بخش کارشناسی خانم هما وندی رو با موضوع آمادگی خانواده ها برای پذیرفتن نوزاد معلول داشتیم و بخش مهمانخانه رو هم داشتیم که در این بخش من با آقای غلامحسین اشرفی، خواننده ی خوش صدا و نابینای کشورمون صحبت کردم و در انتها هم ترانه ای از ایشون رو تقدیم شما کردیم.
از اونجا که خبر اتمام برنامه عصر سه شنبه ی گذشته و ساعتی بعد از پخش برنامه به دستمون رسید، به همین خاطر در برنامه به پایان کار این برنامه ی رادیویی اشاره ای نشده.
اما بریم سراغ لینکهای دانلود.
شما میتونید این برنامه رو با کیفیت اصلی و حجم کمتر از سی مگابایت از
اینجا
و با کیفیت پایینتر و حجم تقریبی هفت مگابایت از
اینجا
دانلود کنید.
در پایان جا داره که ابتدا از همه ی کسانی که در طول این هفده ماه فعالیت ما در این عرصه به ما کمک کردن و با ما همکاری لازم رو داشتن تشکر کنیم.
ساخت شصت و هشت برنامه در حوزه ی معلولین در طول هفده ماه به مدت تقریبی سی و پنج ساعت، که چهل و هفت برنامه ی اون اختصاصی در حوزه ی نابینایان با زمان بیست و پنج ساعت کار شده و بیست و یک برنامه هم با زمان بیش از ده ساعت در حوزه ی معلولین که نابینایان رو هم شامل میشده، تمام کارنامه ی این گروه برنامه ساز در زمینه ی برنامه سازی در رادیو در حوزه ی معلولین و نابینایان هست.
امیدواریم این کارنامه از شما دوستان عزیز دست کم نمره ی قبولی رو گرفته باشه و ما خدمتگزاران سرفرازی نزد شما باشیم.
از همه ی شما همراهان گرامی هم به خاطر پیگیری این برنامه ها و لطف همیشگیتون به ما صمیمانه سپاسگزاریم.
مطمئن باشید به زودی قویتر و محکمتر پیش شما برخواهیم گشت و رسالت نیمه تمام خودمون رو ادامه خواهیم داد.
تا اون موقع هم همچنان با هم برنامه ی لحظه های خودمونی رو دنبال میکنیم تا بهانه ای باشه که ما رو کامل فراموش نکنید.
بابت طولانی شدن این پست هم از شما عزیزان پوزش میخوام.
مطمئنً امیر و اشکان هم در کامنتها خدمت شما خواهند رسید و به خاطر محبت بیدریغ شما در این مدتی که با هم گذروندیم از شما تشکر و قدردانی خواهند کرد.
آهان راستی این رو هم بگم که من چهار هزار و سیصد و هفتاد و پنج تومن از طرف شخصیت حقوقی رادیو فصلی ریختم به حساب محله که پستمون هفده ساعت و نیم سنجاق بشه خخخ.
البته قراره بیست و چهار ساعت سنجاق بمونه هااا. ولی سنجاق محله مثل این دانلودهای رایگان شبانه از دوازده دا شش و نیم صبح رایگانه خخخ.
اینم آخرین تیر ما بود که صااااف زدیم به هدف خخخ.
دیگه اگر از فردا من نبودم بدونید که مجتبی یه بلایی سرم آورده.
حلالم کنید آدم خوبی بودم هعععی.
مراقب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۵۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آخرین برنامه ی امید، نشاط، زندگی»

سلام شهروز. از اتفاقی که افتاده و از دست رفتن این برنامه متأسفم. اما همین طور که خودت هم گفتی امیدوارم که به زودی محکمتر و با برنامه ای بهتر و در یه شبکه ی پرمخاطبتر ببینیمتون. پس به امید یه چنین روزی. خداحافظ.

سلام شهروز.
من سکوت معنادار سعید رو لایک میکنم.
خب سیاست صدا و سیما هم سیاستی هست برای خودش دیگه!!!
من نمیدونم که چرا اینجور سیاستگذاریها همیشه باید دامن معلولین رو به عنوان یه اصل بگیره؟
با این حال خوردن تاسف تنها کاریه که من میتونم بکنم.
به امید بازگشتی قدرتمندانه تر.

سلام،بر شهروز و همه دست اندر کاران برنامه امید،نشاط،زندگی،واییی خییییلییی ناراحتم شد،آخه چرا همیشه و همه جا حق نابینایان باید ضایع بشه،آخه مگه این برنامه چقدر زمان میبره که حذفش کردن آیا،اما شهروز همینطور که بالا هم گفتی ما واقعا منتظر هستیم که شما با برنامه ای جدیدتر و با قدرت تر دوباره پیشمون برگردید،باور کن وقتی دیشب متن پست رو خوندم یه جوری شدم،دلم گرفت،اما ایشالاه که خیر باشه براتون،
خوب بخش چه خبر از کجا با اجرای امیر بسیار عالی بود،اما برجسته نگار هه بهزیستی استان ما به بچهها عصای سفید به زور میده یا اصن نمیده، چه برسه به برجسته نگار،خداییش دلمون خوشه با این بهزیستی،بخش کارشناسی خانم هما وندی هم خوب بود،…
بخشه مهمان خانه هم مثل همیشه همیشه همیشه عااااآاااالی عاااااالی بود،بععععله چشمه خندید و صحرا جوان شد،،یاد تو همدم عاشقان شد،…… بسیار فوق العاده بود،شعر پایانی هم قیشنگ قیشنگ بود که،کلا میسی میسی میسی شهروزی از برنامه بسیار مفید مفیدتون،من که با برنامه خدافسی نمیکنم چون امید دارم که دوباره این برنامه یا شاید یکی بهتر تر تر از این رو برامون دوباره اجرا کنید…پس به امید اون روز….

سلام ملیسا.
خب ببین به زمان برنامه مربوط نیست.
رویکرد رادیو صبا برنامه های جدی نیست.
همه ی برنامه ها باید طنز و سرگرمی باشه.
ما هم در حال طراحی برنامه ای با این رویکرد هستیم که بتونیم مجددً برنامه ای ویژه ی معلولین داشته باشیم.
منتظر باشید.
احتمالً زود برمیگردیم.
از لطفت نسبت به برنامه و مهمانخانه هم ممنونیم.
میسی از حضورت.
خدافسی.

سلام بر شهروز حسینی و دست اندر کاران برنامه ی امید نشاط زندگی ادامه داره بله هنوز زندگی ادامه داره بچسبید به ادامه ی کار و برید دنبالش توی شبکه های بهتر و پرمخاطب تر
شما میتونید بهتر و قوی تر از قبل برگردید
برنامه مثل همیشه عالی بود غلامحسین اشرفی رو خیلی میپسندم مرسی از حسن انتخابت
بقیه ی برنامه هم خوب بود
به هر حال اگه به امید کسی بشینیم که وضعمون رو بهتر از دیروز بکنه نا امید میشیم اینجا اجازه نمیدن یه چیزی بهتر از دیروز باشه همیشه باید فردایی بدتر از دیروز رو انتظار بکشیم ولی اگه سماجت کنید تو شبکه های بهتر میتونید کار کنید
منتظر ادامه ی برنامه هستم
موفق باشید

سلام پریسیما.
یکی از بهترین راههای مقابله با چنین سیاستهایی، اینه که با سیاست جدید خودت رو مطابقت بدی و انقدر بجنگی و پیگیری کنی تا به نتیجه برسی.
ما این سیاست رو در مقابل اون سیاست به کار گرفتیم خخخ.
مرسی از حضورت.
موفق باشی.

سلام به همه ی عابرای محترم کوچه رادیو. بله! به هر حال همونطوری که یه روز سرمونو بالا گرفتیمو گفتیم اومدیم!، یه روزم باید بگیم که داریم میریم!. اما امیدوارم امروزم مثل روز اومدنمون با گرفتن نمره ی قبولی از شما مخاطبای خوبمون سرمون بالا و سینمون صاف و ستبر باشه از اینکه تو این مدت کاری کردیمو راهی رفتیم نا اینکه گزاف گفتیمو بیراهه رفتیم.
به هر حال بزرگترین و پرمخاطبترین برنامه ها تو این سازمان روزی به پایان راه رسیدند! چه رسد به این برنامه! اما اون چیزی که مهم این که: ما داریم با شدت هر چه تمامتر طراحی های لازمو انجام میدیم تا به اصطلاح آب رفته رو به جوی بازگردونیم. اما با توجه به تعطیلی تعدادی از شبکه ها و بیکار ماندن نیروهای این شبکه ها شرایط برای رسیدن به هدف برای ما کمی که چه عرض کنم خیلی! سخت! اما توکل بر خدا! چون ما تو همین مدت هم تو شرایط و موقعیتهای سختتر کم قرار نگرفتیم! اما به لطف خدا تونستیم بر تمام سختیهای مسیر غلبه کنیم.
این بار هم امیدمون به خداست و انشا الله با دعاهای خیر شما عزیزان از این امتحان سخت هم موفق و سربلند بیرون خاهیم آمد!
در مورد توقف پخش برنامه ی امید نشاط زندگی ادامه داره، انصافا نمیشه به فرد یا گروه خاصی انتقاد کرد، چون با توجه سیاست سازمان مبنی بر ادغام و حذف شبکه های با رویکرد مشابه این مسئله کاملا قابل پیشبینی بود! اما معتقدم و مطمئنم با برگزاری نشست و مذاکره با سرکار خانوم نسرین آبروانی معاونت محترم صدا میشه جایگاه قابل توجهی رو برای حضور معلولین در رادیو و برنامه سازی برای معلولان ترسیم کرد چون ایشون انسان کاملا متشخص و فهیمی هستند و مهمتر اینکه ایشون از بطن و بدنه ی رادیو هستند و با بسیاری از مسائل حتی مسائل ویژه ی معلولان آشنا هستند.
خلاصه اینکه: ما داریم نهایت تلاشمونو به خرج میدیم و فقط امیدواریم که با لطف خدا و به حق علی!، انشا الله به زودی یه بار دیگه سرمونو بگیریم بالا و با افتخار اعلام کنیم که ما دوباره اومدیم! اما این بار پر تجربه تر و قدرتمندتر!.

سلام. خیلی عجیبه که همچین تصمیماتی به صورت ناگهانی گرفته بشه. در حدی که حتی سازندگان برنامه ها ندونن این آخرین برنامشونه. اما اطمینان دارم به دلیل پیگیری ها و تلاش های شما و همکاراتون به زودی فرصت بهتری برای برنامه سازی ایجاد می کنید. امیدوارم به تمام اهدافی که تا این حد براشون کوشش می کنید برسید.

سلام خانم عظیمی.
تغییرات در سازمان در این چند وقت اخیر ثانیه ای اتفاق میفته.
یه آسانسور توی ساختمون شهدا هستش که شش طبقه ی سازمان رو باهاش رفت و آمد میکنن.
از طبقه ی اول تا ششم هر کس که سوار میشه یه خبر جدید از تغییرات میده تا برسی اون بالا یا برعکس برسی پایین خخخ.
خلاصه هر دم از این باغ بَری میرسد.
ممنون از حضورتون.

درود بر دوستان عزیز
امیدوارم حالتون خوب خوب باشه
آقای حسینی ان شا الله تلاش هایتان بی جواب نخاهد ماند و زودتر از آنچه که فکرش رو بکنید با برنامه های جدیدتر و موفق تر از پیش باز خواهید گشت و ما رو خوشحال خواهید کرد.
پاینده و پیروز باشید.

سلام تبسم.
به هر حال این برنامه به کار خودش پایان داده ولی این پایان کار ما در رادیو نیست.
ما هنوز لحظه های خودمونی رو داریم و در کنارش تلاشمون رو داریم میکنیم که برنامه های دیگه ای رو هم بگیریم.
فقط برامون دعا کنید که بتونیم از تلاشهامون نتیجه بگیریم.
ممنون از حضورت.

سلام
خب من جمعه شب بود که متوجه شدم این برنامه دیگه پخش نمیشه، ولی باورم نمیشد. در مورد این دو راه که تو پست نوشتید با دومین راه بیشتر موافقم. من هم امیدوارم که به زودی با برنامه های بهتر برگردید. موفق باشید.

سلام به عزیزان همراه برنامه های رادیویی ما
منم جا داره به نوبه خودم تشکر کنم از همه افرادی که در یک سال و نیم گذشته ما رو همه جوره همراهی کردن، بهمون انرژی دادن و گهگاه ازمون حمایت کردن.
به هر حال با توجه به تغییر رویکرد شبکه فصلی و به نوعی انحلال اون، حذف برنامه امید نشاط زندگی، و سایر برنامه های این شبکه با سیاست قبلی، امری طبیعی بود.
تمام سعی من و سایر دوستانم اینه که بتونیم مجددا این برنامه رو با رویکردی جدید، باز تولید کنیم.
اما خارج از حوزه معلولین، همچنان با برنامه لحظه های خودمونی همراه شما هستیم که به مراتب روند تولید این برنامه بسیار دشوارتر از برنامه ویژه معلولین هستش.
به امید تولید یک برنامه رادیویی جذاب ویژه معلولین در صدای ملی.
به امید خدا.

سلام بر همه دوستان فعال در برنامه زندگی ادامه داره خودمون و امید نشاط زندگی خب باز خودمون……
حرف برای گفتن که بسی بسیار است ولی اون حرفا رو چون فایده عملی نداره نمی‌گم ….. ولی خدا رو شکر که این دو برنامه که البته هردوشون یکی بودند مواجه با شکست نشده که بگیم هر شکست پلی هست و پله ای به سوی موفقیت ولی خدااایییش شما خیلی خیلی خیلی تجربه کسب کردید الآن آقای آذرماسوله سرمدی و حسینی و دیگر دوستان پشت صحنه شون که من اسامیشون رو نمی دونم اون آدمهای یکی دو سال قبل بی تجربه نیستند …. الآن شما هستید با یه عالم آموخته های گرانبها و کلی مصیر و راه که خیلی هاشون رو دیگه از حفظید ….. پس منتظر تون هستیم …. فقط خواهشاً من از همین حالا گفته باشم اسم برنامه تون که خب نه …. برنامه مون کلیشه ای نباشه هااااا من کلیشه اصلاً دوست نداااارم یعنی دست خودم هم نیست ها اسم برنامه خعلی مهمه اصلاً من می‌گم بیایید برا اسمش یه مسابقه بذاریم یعنی بذارید هرکی یه اسم پیشنهاد بده و کلاً ما مخاطبها حق داریم دیگه نه آیا؟
شکلک این شکلک کاملاً شوخی هست ها : آقای حسینی الآن دقیقاً یاد اون پست اولییتون بود همون که هرجا رفتید خخخ شد یاد همون افتادم …. یعنی رادیو فصلی رو هم آره خخخخ

سلام نخودی.
خخخ. آره رادیو فصلی هم خخخ شد.
تازه ترکشمون به سه چهارتا شبکه و مدیر و معاون هم در سطح کلااااان رسید خخخ.
اون پست هم پست دومم بود راستی.
ولی پیشنهادت درباره ی انتخاب اسم برنامه توسط بچه ها جالب بود.
اگر شرایط طوری شد که چنین امکانی فراهم شد حتمً این کارو میکنیم.
اینم در گوشی بگم.
ما هنوز اهالی زندگی ادامه داره هستیم نه چیز دیگه ای.
اینم به خاطر تو خخخ.
مرسی که هستی.

سلام بر همه ی دوستان نویسنده ،تهیه کننده و مجریان خوب برنامه ی امید نشاط زندگی
من به همه ی شما یک خدا قوت میگم و موضوع پیش آمده هم خیلی طبیعی است هم برای کشور ما و هم بقیه ی دنیا! ولی موضوعی که کاملاً به آن اطمینان دارم اینه که شما با چند عنوان برنامه ی عالی و پر محتوا ،مثل گذشته و حتماً بهتر از گذشته برمی گردید و پیشنهاد ی برنامه ی هفتگی مخصوص کودکان معلول که در مدارس استثنایی هر هفته پخش بشه ،هم اجرا می کنین تازه برنامه میتونه دو بخش داشته باشه:کودک و نوجوان،اونوقت مدیران مدارس از شما برای مصاحبه دعوت میکنن و اون اتفاقات مشهد که بعلت ناآگاهی همکاران بود پیش نمیاد. فراموش کردن کودکان و نوجوانان عزیز و دوست داشتنی ،به بهانه ی بزرگ شدن ،درست نیست،شما دوستان نویسنده و تهیه کننده برای ورود این عزیزان به جامعه کارهایی میتونین انجام بدین که مثلاً من بعنوان ی مادر نمیتونم .من میدونم که شما هنرمندان متعهدی هستین و با پیگیری و پشت کار موفق میشین. بزرگی میگه:در شروع هر برنامه ی جدید و تازه ای در دنیا اول همه مقاومت میکنن،بعد می پذیرن و عادی میشه و بعد همون آدما اگه اون برنامه یا وسیله نباشه می گن: چرا نیست؟لطفاً برنامه ی کودکان رو فراموش نکنین دعای من و بقیه ی مادران در همه ی مراحل پیگیری کار،بدرقه ی راه شما عزیزان خواهد بود.پیشنهاد بعدی من اجرای برنامه ی هفتگی در تلوزیونه، با تجربیاتی که از بازخورد برنا مه هاتون دارین،میتونین در قالب ی برنامه ی تلوزیونی هم ارائه بدین مطمئن هستم از برنامه ی آقای احسان علی خانی هم پر طرفدارتر میشه،چون مردم ما، بر خلاف ظاهرمون،برای صداقت و تلاش خیلی ارزش قائل هستیم و داشتن ی برنامه ی ثابت ،به فرهنگ سازی کمک میکنه .شنیدن صدای پر از مهر و دیدن چهره ی مهربان شما ،باعث می شه اونها هم معلول یا نابینا رو بعنوان انسانهای موفق الگو قرار بدن.رفتارهای اشتباه اونها با معلولین بعلت نا آگاهی است و با توجه به اینکه مردم ما کتاب نمی خونن،مدارس هم که حالا حالاها محتواشون رو از نظر آشنایی مردم با معلولین،عوض نمی کنن ،میمونه صدا و…سیما. با اشتیاق کامل منتظرم تا برنامه های زیبای شما رو در آینده هم بشنوم. با ایمان به خدای مهربون و با همت و پشتکار برید جلو و نگران آدما و یا دوستان حسود و …نباشید.باز هم میگم دعای من و همه ی دوستان نیک اندیش،بدرقه ی راه شما دوستان است.
خیلی نوشتم آیا ؟! به قول بزرگمهر وقتی برای چندمین بار کیف یا دوچرخش رو خراب میکنه:ببخشید خوب!
ی نکته ی اخلاقی:زود برنامه رو بسازین وگرنه من ورقه های بعد عید رو چطوری تصحیح کنم؟خخخخخخخ
در پناه یزدان پاک باشید

سلام به بزرگ مادر بزرگمهر.
ممنون از لطف بیکران شما.
ما همه ی تلاشمون رو در این مواردی که فرمودید خواهیم کرد و رفتن به تلویزیون هم یکی از اهداف ما هست که البته متقاعد کردن تلویزیون برای ورود و برنامه سازی توسط ما اصلً کار ساده ای نیست.
در رابطه با کودکان هم برنامه هایی داریم که این برنامه ها مشروط به پذیرش طرحهای ما نزد مدیران شبکه هاست.
امیدواریم بهانه ای مناسب برای تصحیح برنامه های شما هم بتونیم فراهم کنید خخخ.
ممنون از حضورتون.
پیروز باشید.

سلام مجدد به شما دوستان عزیزم! باور کنید که خوشحال میشم که کامنتای پر از مهر و محبت شما دوستان خوبمو میخونم! به حدی که بند کفشامو محکم کردم واسه اینکه به زودی باز هم صدای معلولان رو در رادیو انعکاث بدیم.
بدون اینکه بخام به کسی از مسئولین به خصوص مسئولین رادیو بیتوجهی به قشر معلول رو نسبت بدم، کار خودمو میکنم تا به هدف هم برسم. به هر حال شرایط خیلی سخت! قبلا هم گفتم!
ولی به هر حال ما قصد عقبنشینی نداریم. انشالا شما هم دعا بفرمایید که هر چه زودتر بتونیم انعکاث دهنده ی صدای معلولان باشیم، نا تنها در رادیو! بلکه حتی در تلوزیون!. چون داره یه تلاشهایی میشه یه اشاره ی مختصر کردم. ضمن اینکه حتما خبرای خوبی رو از گروه ما در آینده خاهید شنید.

سلام آقای آذرماسوله. شدیداً منتظریم. این حق عوامل برنامه ساز معلولین و همچنین همه ی معلولینه که یه تایم نیم ساعته اجرا داشته باشن
بدون اغراق میگم که برنامه رو خیییلی دوست داشتم و بشخصه خیلی چیزا رو ازش یاد گرفتم…
ما به شما، به تلاشتون، پشتکارتون و تعهدتون ایمان داریم. مطمئنم که میتونید بهترین برنامه رو در پر مخاطب ترین شبکه های رادیویی و تلویزیونی داشته باشید. پس با امید برید جلو تا نشاط رو برامون به ارمغان بیارید.

سلام تبسم خانوم. با اجازه ی شهروز میخام خطاب به شخص شما بنویسم. تو این مدت حس همراهیتون با ما و برنامه های ما بینظیر و مثالزدنی بود! تا جایی که ذهنم یاری میکنه تو تمام یا اکثر پستای برنامه های ما چه زندگی ادامه داره چه امید نشاط زندگی چه عید دیدنی و چه لحظه های خودمونی حتی اگر شده به قدر نوشتن یه سلام و خسته نباشید حضور داشتید.
شما هم از ما تعریف و تمجید کردید! هم انتقاد، البته به وقتش! و کاملا درک کردید که ما تا حد امکان و بضاعت به نقدها توجه میکنیم و کمتوجهی ما به برخی نقدها که قطعا دلایل محکمی هم داشت باعث نشد که شما اینجا رو ترک کنید.
حتی تغییر نام و رویکرد برنامه از زندگی ادامه داره به امید نشاط زندگی شما رو از کوچه رادیو دور نکرد! تو تمام طرحهای تعاملی ما تا جایی که امکانش بود مشارکت کردید از جمله اتاقی در حومه ی خاطرات و شهروند خبرنگار و … .
همراهی یه مخاطب ثابت یعنی این! ما خودمونو مدیون شما و دیگر مخاطبای همیشه همراهمون میدونیم. مطمئنم که حتی اگر شده به خاطر مخاطبای خوبی چون شما لطف خدا دوباره شامل حال ما میشه و برنامه های ویژه ی معلولین رو در شبکه های مختلف صدا و سیما ادامه میدیم تا دوباره طعم شیرین و لذتبخش بودن با مخاطبای خوبی چون شما رو بچشیم.

دیدگاهتان را بنویسید