خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود آموزش پشتیبان‌گیری و برگرداندن سیستم عامل و درخواست همکاری جهت خرید Core Recovery حتما بخوانید و به دوستانتان اطلاع دهید

سلام بچه ها.

خواهش میکنم این نظرسنجی رو هم خودتون بخونید و هم به دست دوستاتون برسونید. این واسه من خیلی مهم هستش که ببینم چندتا از شما حاضرید توی این طرح، با هم همکاری کنیم.

خوب همیشه شروع کردن، سخته ولی من سعی میکنم از ی جایی شروع کنم.

فکر کنم دیگه همه به این نتیجه رسیده باشید اولین کسانی که از تحریم ها آسیب می بینند، مردم عادی هستند.
این رو هم قبول دارید بیشترین آسیب رو از بین مردم عادی، افراد کم‌درآمد و معلولین میبینند.
و ی چیز دیگه هم که توی درست بودنش شکی نداریم اینه که محصولاتی که به داد ما نابینایان رسیدند، همیشه از خارج از کشور آمدند که قیمت بالایی هم داشتند و ما قفل‌شکسته استفاده کردیم‌شون.
حتی همین ای اسپیک که حالا به زبون فارسی هم حرف میزنه از خارج از کشور اومده. خوب یادم هست چند سال پیش شاید بگم سه چهار سال پیش، پرهام دوستم بهم گفت که نویسنده ی ای اسپیک مایل به ساخت موتور فارسی هست ولی قواعد زبان فارسی رو نمیدونه و اون روز ها دنبالش بود.
هرچی که بود، الان خدا رو شکر داریمش و استفاده میکنیمش.
شما در نظر بگیرید مثلا قیمت صفحه‌خوان Jaws برای هر نفر حدود دو سه میلیون تومان هستش که ما صبر میکنیم قفلش شکسته بشه و به رایگان استفاده می کنیم.
البته که همه ی محصولات قفل‌ها‌شون زود زود شکسته نمیشند.
انجمن های نابینایی هم که با عرض معذرت، ی بوق تمام عیار تشریف دارند. ی وقتی میبینی واسه افطاری دادن که اصن نیازی هم نیست، صد و بیست میلیون پول معلوم نیست از کجا خرج میشه ولی الان که سیصد هزار تومان میخواهیم، اگه بریم بگیم، فکر کنم دو سه سال بگذره و بعدشم بگند اعتبار نیست. خخخ.
هر انجمنی اومد واسه این کار، مایه گذاشت، من میفهمم که ی ذره اشتباه میکردم ولی اگه این پست منتشر شد و همه هم خواندند و هیچ انجمنی برای کمک به ما مشارکت نکرد، بدونید که واقعا کسی به فکر منو شما نیست مگر خودمون. دقیقا همون حرفی که علی کریمی توی شناسنامه اش نوشته.
چون ما پول‌مون خیلی کم‌ارزشتر از پول های اروپا و آمریکاست، و چون حقوق پرداختی توی کشور ما پایینه، واسه همینم قدرت خرید‌مون کمتر از اون هاست و قیمت محصولاتی که اون طرف عرضه میشه، واسه ما ها ی عدد نجومیه.

خوب. ادامه ی سخنرانیم رو برم که خعلی خودم کیف میکنم از سخنرانی.
یکی از محصولات دیگه ای که خیلی به کار ما اومد، همون ویندوز گویایی بود که خیلیها با وجود اینکه میدونستند هست، به علت مشغله یا سهل انگاری یا حواس‌پرتی یا بی‌تفاوتی یا دلایلی که واسه خودشون داشتند، از وجودش به کسی خبری ندادند تا من پیداش کردم، راهنماش رو واسه شما ترجمه کردم و از شما واسه سهیم شدن در تأمین پهنای بان دانلودش دعوت به همکاری کردم که اون مسائل پیش اومد. حالا کاری نداریم.
به هر حال، شکی نیست که اون محصول، خیلی از ما ها رو مستقل کرد. توی نصب ویندوز، تا حد زیادی مستقل شدیم.
واقعا ای کاش میشد ی جوری از برایان تشکر کنیم. ی تشکر واقعی!
البته اون محصول با اینکه به روز هم شد، باز مشکلاتی رو داره. مثلا اینکه روی بعضی از سیستم ها، کارت صدا رو نمیشناسه، کارت صدا های USB رو پیدا نمیکنه و گاهی صفحه‌خوان NVDA هنگ میکنه و حرف نمیزنه.
توی همین گیر و دار، محمود هژبری، ی وینستلر یا نصب‌کننده ی ویندوز رو خریداری کرد و نمایندگیش رو توی ایران با هزینه ی زیادی گرفت و شروع به فروش این ویندوز کرد.
خیلی ها توی کامنت های پستش نوشتند که این همونه و اصن چه فرقی با ویندوز گویایی که عید توی گوشکن منتشر شد داره. همون ویندوزی که بالاتر ازش صحبت کردم و برایان به رایگان واسه همه قرار داده بود.
کم و بیش، احتمالا متوجه شدید یا نشدید که این محصولی که محمود واسه فروش گذاشت، ی ویندوز از پیش نصب شده نبود. محصول جدید، یک دیویدی نصب ویندوز بود با این تفاوت که گویا هم بود. اون قبلی که همه ی ما داریم، اول ی ویندوز رو میاره بالا، بعد از طریقش میتونیم ویندوز نصب کنیم ولی اینی که محمود میفروشه، مث دیویدی ویندوز هایی هست که افراد بینا دارند، یعنی مستقیما میره سراغ نصب ویندوز. خوبیشم اینه که صفحه‌خوان توش هنگ نمیکنه، کارت صدا های بیشتری رو نسبت به WinPE میشناسه و ی مزیت دیگه ای که داره اینه که وقتی کامپیوتر شما ریست بشه، نیازی نیست Narrator رو فعال کنید تا پیشرفت کار رو واسه شما بخونه. این محصول، خودش حواسش هست و همه جا NVDA رو فعال نگه میداره تا به صورت گویا همراه شما باشه و شما جایی بدون گفتار نمونید. البته که من فکر میکنم همین محصول و محصولات بعدی هم از روی دست برایان ایده گرفتند.

این ها رو ننوشتم که محصول محمود رو بخرید یا نخرید. اون تصمیم با خودتونه. من بازاریاب محمود نیستم و خودمم هنوز محصولش رو نخریدم ولی قصد خرید دارم.
من اینها رو واسه مقدمه نوشتم تا تبلیغ ی چیز دیگه رو بکنم. خخخ.
بچه ها، همین شرکت Levtec که نصب‌کننده ی جدید ویندوز رو زده، ی دیسک دیگه هم ساخته که خیلی جالبه. میخوام اگه موافق باشید، این دیسک رو با همکاری هم دیگه بخریم. این دیسک، برای هر نفر، حدود شصت پوند یعنی سیصد و پنجاه هزار تومان به فروش میره. یعنی انگلیسی ها باید نفری سیصد و پنجاه هزار تومان بدند تا ی دیویدی که حالا راجع بهش صحبت میکنم رو بخرند. من میخوام ما باهم پول روی هم بگذاریم. فقط نفری پنج هزار تومان. بعدش این دیسک رو همگی بخریم. یعنی یکی بخریم واسه همه. بعدش که خریدیم، بطور رایگان بگذاریمش واسه دانلود عموم نابینایان ایرانی.
حالا این چی هست که ارزش خریدن داره؟
الان واستون میگم:

دیسکی که ما قراره در صورت موافقت شما باهم بخریم، اسمش کو‌ریکاوری هستش و برای برگردوندن سیستم در اوضاع بحرانی استفاده میشه.
من توضیحاتش رو از توی سایت اصلی گرفتم. اینجا اون چیزی که از توضیحات سایت‌شون و از تجربه ی کاربر هاش فهمیدم مینویسم، بخونید بعدش صحبت هام رو ادامه میدم.

نسخه ی حرفه ای Core recovery یک محصول قابل دسترس برای افراد نابیناست که به ایشان اجازه می دهد رایانه مورد نظرشان را با استفاده از پشتیبانی صوتی و صفحه‌خوان NVDA که ما در آن تعبیه کرده ایم راه اندازی کنند و به احیای آن بپردازند.

با این محصول شما میتوانید از هارد کامپیوترتان پشتیبان تهیه کنید، پشتیبان هایی که از قبل تهیه کرده اید را برگردانید و پارتیشن های هارد را مدیریت کنید.

این محصول، خصوصا زمان هایی کاربرد دارد که کامپیوترتان را روشن می کنید و متوجه می شوید که راه اندازی نمیشود یا به اصطلاح، ویندوزش بالا نمی‌آید.

مزایای این محصول:

  1. شما دیگر مجبور به نصب مجدد ویندوز نخواهید بود.
  2. شما دیگر مجبور به نصب و فعال‌سازی مجدد تمام نرم افزار های مورد نیازتان نخواهید بود.
  3. شما دیگر مجبور به یافتن و نصب راه انداز های مربوط به سخت افزار هایتان نخواهید بود.
  4. شما با خیالی آسوده مطمئن هستید که حتی ذره ای از اطلاعات مهم و حساس شما از بین نخواهد رفت.
  5. شما قادرید از ترمینال هایی غیر از آنچه ما به شما تحویل می دهیم استفاده کنید.
  6. شما قادر خواهید بود از برنامه هایی نظیر نورتون گوست جهت حفظ اطلاعات استفاده کنید.
  7. شما مطمئن هستید که کپی به صورت پوشه به پوشه و Drive به Drive برایتان امکان‌پذیر است.
  8. شما به صفحه ی Command یا خط فرمان جهت تایپ دستورات تعمیر کامپیوتر، دسترسی دارید.
  9. شما میتوانید یکی از کارت صدا های USB که توسط این برنامه، شناسایی می شوند را به همراه دیسکتان همیشه برای تعمیر کامپیوتر های دوستان و مشتریان همراه داشته باشید و حتی به عنوان شغل (پشتیبان‌گیری و برگرداندن ویندوز) از این محصول، با اطمینان خاطر، استفاده کنید.

قبل از این که به این محصول احتیاج پیدا کنید، آن را تهیه کنید چون زمانی که کارتان گیر کند دیگر دیر است و شما مجبور میشوید با اطلاعاتی که میشد حفظشان کرد، خداحافظی کنید.

خوب. به شوخی در جایی از همین نوشته گفتم که من میخواهم تبلیغ این محصول را بکنم ولی شوخی بود. من تبلیغ این را هم نمیکنم و هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرم. من فقط و فقط وظیفه ی خودم دانستم در مورد چیزی که هست، به شما اطلاع‌رسانی کنم. اینکه شما بخواهید یا نخواهید آن را تهیه کنید، اینکه شما بتوانید یا نتوانید از آن استفاده کنید، اینکه اصلا این محصول، به کار شما بیاید یا نیاید، به هیچ وجه ربطی به من و نوشته هایم ندارد.
معمولا اینطور است که ما وقتی یک نمره ی خوب میگیریم، میگوییم بیست گرفتم. وقتی نمره ی بد میگیریم، میگوییم به من صفر داد و این دفعه نمیگوییم صفر گرفتم.
اکنون من هم مایل نیستم اگر خوب شد پای شما باشد و اگر بد شد پای من. اگر خوب شد پای شما. اگر هم بد شد باز پای شما.
من شخصا برای تهیه ی این محصول، تلاش خواهم کرد و شما هر تصمیمی بگیرید شما را بدون چشمداشت، همراهی می کنم.

پاسخ به پرسش های احتمالی:

سؤال. خوب من میخوام بخرم. چی کار کنم؟

جواب. فعلا هیچ کاری نکن. نفری پنج هزار تومان باید بدیم که فعلا واریز نکن. فقط توی کامنت های این پست، بگو که هستی.
هر وقت قرار شد پول ها رو جمع کنیم، یعنی در واقع، هر وقت تعداد مورد نیاز یعنی حدود شصت نفر برای پرداخت توی کامنت ها اعلام آمادگی کردند، اون وقت، من پست مربوط به پرداخت رو منتشر میکنم.
تأکید میکنم الان خواهشا هیچ پولی واریز نکن.

سؤال. مجتبی، کاری نداریما. خودمونیم. قراره چقدر توی این معامله واست بماسه؟ از پولی که احتمالا واسه خرید این دیویدی جمع بشه، چقدرش مال تو میشه؟

جواب. هیچی. من حتی واسه درست کردن آموزش صوتی کار با این محصول هم پولی از بچه ها نمیخوام. من خودمم اگه قرار شد بخریمش، پنج هزار تومان میدم. نه بیشتر. نه کمتر.

سؤال. اگه خریدیم و من پول دادم و روی کامپیوتر من به هر دلیلی کار نکرد چی میشه؟

جواب. هیچی. ما سعی میکنیم شما رو برای راه اندازی و استفاده از محصول، تا جای ممکن، راهنمایی کنیم ولی در نهایت اگه نشد، هیچ پولی به شما برگشت داده نمیشه چون پول شما همراه پول های بقیه ی بچه ها به فروشنده پرداخت شده و چیزی دست ما نیست که بخواهیم برش گردونیم.

سؤال. آقای خادمی، شما که تقریبا مسئولیت هیچی رو نپذیرفتی. چطور انتظار داری بچه ها اعتماد کنند بخرند؟

جواب. من با توضیحاتی که دادم، انتظار دارم بچه ها مشارکت کنند ولی اجباری واسه کسی نیست. اگه میبینی مسئولیت نپذیرفتم، چون نمیخوام به علت مبتدی بودن ی کاربر، بعد از این قضیه، جنگ اعصاب داشته باشم.
وگرنه که این ی محصولی هست که در سطح بین المللی داره با کارایی بالا عرضه میشه.

سوال. مجتبی، نمیشه این کار بکاپ‌گیری و برگرداندن پشتیبان رو با همون ویندوز گویای برایان که خودت واسه دانلود توی گوشکن منتشر کردی انجام بدیم و این رو نخریم؟ آخه من دیدم برنامه های Portable رو میشه روی اون ویندوز، اجرا کرد. خوب ی نورتون گوست روش اجرا میکنیم دیگه!

جواب. چرا. این کار رو هم میشه کرد. فقط مزایایی که این داره رو اون کاری که شما میکنی نداره.
اولا کارت صدا های USB رو نمیشناسه. یعنی مطمئن نیستی اگه رفتی خونه ی یکی خواستی کامپیوترش رو درست کنی، میشه یا نمیشه.
دوما این برنامه، تمام اون کار هایی که میخواهی بکنی رو خودش از قبل، واست به صورت آماده، انجام داده.
نکته ی بعدی اینکه اون برنامه ای که شما احتمالا میخواهی روی ویندوز گویا اجرا کنی، اگه تست نشده باشه معلوم نیست شاید پشتیبان رو سالم بگیره و برگردونه شایدم نتونه این کار رو بکنه. بگیر نگیر داره ولی این مطمئنا کار میکنه.
در آخر، اینکه گاهی NVDA هنگ میکنه رو هم باید در نظر داشته باشی که شاید گیجت کنه و سردرگم بشی.

سؤال. آخرش چی. بخریم یا نخریم؟

جواب. آخرش اگه من بودم میخریدم ولی شما خود دانی.

سؤال. آقای خادمی، خودتو کشتی چه فایده؟! من لینک دانلود این محصول رو ی جایی پیدا کردم. حالا چی؟

جواب. بعید میدونم. شوخی میکنی. من خیلی گشتم و نبود. به هر حال، اگه جدی میگی، این خیلی خوبه. لینکت رو توی کامنت های همین پست، در اختیار ما بگذار تا ما هم دانلود کنیم.

در پایان، روش کار با این محصول، به صورت صوتی توسط خود خارجکی ها ضبط شده است. من این کار را با صرف زمان نسبتا زیادی، ترجمه و دوبله کردم که برای دانلود شما به رایگان و با لینک مستقیم در اختیارتان قرار می دهم.

دریافت نحوه ی کار دیسک ریکاوری گویا از محله نابینایان

بگید هستید یا نیستید؟
توی کامنت ها منتظر‌تون هستم…

۸۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آموزش پشتیبان‌گیری و برگرداندن سیستم عامل و درخواست همکاری جهت خرید Core Recovery حتما بخوانید و به دوستانتان اطلاع دهید»

سلام.
منم هستم.
بچه ها یه بارم شده بیایید متحد بشیم.
سیصد تومن اون هم برای هر نفر پنج هزار تومن ارزش زیر سؤال رفتن اتحادمون رو نداره.
تا حالا شدیم با خود مجتبی سه نفر.

سلام منم هستم. ممکنه ازش استفاده نکنم، ولی اگه به کار دوستان بیاد و منم یه قدم کوچولو برای خدمت ولو اندک به همنوعان بردارم برام مایه افتخاره. شاید هم استفاده کردم و به کارم بیاد. به هر حال هستم. موفق باشید.

سلام جناب آقای خادمی. ضمن قدردانی از زحماتتون من هم اعلام آمادگی برای مشارکت در خرید این برنامه رو اعلام میکنم باشد که قدم هرچند کوچکی در جهت استقلال نابینایان برداشته باشم. حق نگهدارتان

سلام با حرفاتون موافقم به ویژه در خصوص گرفتن و دادن نمره من همیشه با این جمله از طرف دانشجویانم مشکل دارم.
من هم با تمام قوا در خدمت هستم
جواب سوالم رو هم از بخش سوالات احتمالی پاسخ شماره یک گرفتم
پس منتظرم در پناه حق.

آقا من تنهایی حاضرم تمام هزینه رو به عهده بگیرم, اصلا دوستان خودتون رو به زحمت نندازید
.
.
.
.
.

..
.
الکی مثلا من پولدارم,
.
الکی مثلا من خیرم,
..
الکی مثلا من خعلییی خیرخواهم

ییههوووهاهاههاااآآآآآ
واقعی منم هستم, ویییژژژژ

سلام داداش من هم با کمال میل حاضرم همین که شما به فکرِ هم نوعهای خودتون هستین یه دنیا ارزش داره واسه من و تا جایِ که بتونم کمک میکنم

اینو دقت کنید:
***
۱۴

رهگذر می‌گه:

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۵:۵۰ (ویرایش)

سلام
من نابینا نیستم، ولی هستم
***
یعنی اگه من نباشم دیگه نباید باشم. یعنی من هم هستم حتی اگه به کارم نیاد یا اگه مثلاً نتونستم دانلود کنم یا اگه کلاً بد بود.
منتظرم.

منظورم اینه که من نابینا نیستم، ولی پایه ام باهاتون همکاری کنم… افتاد؟!!!! ایشالله که افتاد دادا…راستی مجتبی خادمی من برات پیغام گذاشتم چرا جواب نمیدی پسر؟ یه سر به ایمیلت بزن…

درود بر رهگذر گرامی. من هم دقیقاً منظورم این بود که وقتی شمایی که نابینا نیستی و نیازی هم به این نرم افزار نداری پایه ای که با ما همکاری کنی، اگه ما با خودمون همکاری نکنیم رسماً باختیم دیگه. مگه نه؟؟؟

درود! منم به اندازه ده تا نابینا هستم! خوب تاحالا سی نفر شدیم! بودو-بودو-بودو-هرراجه سی نفر دیگه بیایند کار تمومه!

مجتبی عزیز سلام.
زحمات تو واقعا انقدر قشنگو بزرگ هست که نمیشه روش حرفی زد.
من همیشه هر کمکی که از دستم بر میاومده انجام دادم الان هم میگم که تا عاخرش هستم من هم پا به پای تو میام و هرجا حس کردی میتونم کمکت کنم روم حساب کن
تک تک شماهارو دوست دارم مثل همیشه فعلا.

سلام به آقای خادمی مدیر گرانقدر محله
من هم هستم . با آرزوی پیشرفت روز افزون شما و همه ی هم محله ای های عزیز

سلام.
اگر تمامش درست باشه عالیه! به هر حال من بلد نیستم و برای یاد گرفتنش حسابی بلد ها رو اذیت می کنم البته با عرض معذرت.
حتی اگر صد درصد مطمئن باشم که روی سیستم شخصی من جواب نمیده، با این احتمال که دسته کم کار۲۰نفر از بچه های ما رو راه میندازه، من هستم. نمی دونم چقدر زورم می رسه بپردازم ولی فعلا۴تا حسابم کنید بلکه زمانش که برسه خدا بخواد و زورم بیشتر برسه و بیشتر بدم.
درضمن امروز با یکی از دوستان بسیار عزیز تلفنی صحبت می کردیم و ایشون نظری داشتن که من خیلی باهاش موافقم. به نظر ایشون و به نظر من، هرچند خوشبختانه محصولاتی که به ما کمک می کنن که در نصب ویندوز و کارهای جانبیش مستقل تر عمل کنیم این اواخر چند مدلش در دسترسه، ولی از این مدل محصولات هرچی بیشتر دم دست بچه های ما باشه بهتره. برنامه ریکاوری، نصب ویندوز، و هر چیزی که بتونه هرچی بیشتر به ما کمک کنه که کمتر از بینا ها کمک بگیریم.
خلاصه اینکه من هستم و منتظر اطلاع شما می مونم تا ببینم چه زمانی باید چیکار کنیم.
ایام به کام.

سلام آقای خادمی من از محصولات شرکت levtec که محمود نصب کننده ویندوز رو آماده کرده بود خریدم خیلی هم راضی هستم برای این محصولی که شما پیشنهاد دادید حاضرم خیلی بیشتر از این پولی که گفتید رو بدم چون خیلی به دردم میخوره فقط امیدوارم دوستان ظود دست بکارشند تا هممون از این محصول استفاده کنیم
به امید روزهای بهتر.

درود بر مجتبی عزیز و زحمتکش با اجازه بزرگترا منم بله میگم یه کف مرتب بزنید لیلیلیلیلیلیلیلی
خلاصه منم هستم یادتون نره هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام مجتبی جون
عاشق سادگی و دلسوزیاتم و همیشه خدا رو شکر میکنم که دوست گلی چون مجتبی خادمی عزیز را به ما عطا کرده تا ما از هر محصولی که به نابینایان ختم میشه کمبود نداشته باشیم.
به هر حال من هستم دوست عزیز
ما روزی یه عالمه خرج داریم یعنی ۵۰۰۰ تومان نداریم که بابت این برنامه بدیم.

سلام مجتبی گرچه من با ویندوز گویا و نرم افزارهای بکاپ گیری مثل immage for windows و drive snapshot مشکلی ندارم اگر مشکلی نبود منم هستم.
به هر حال این ابزار قدرتمندتر و ایمنتره.

سلام من هم هستم أن شاء الله این فعالییت ها ادامه داشته باشه ما هم بتوانیم در خدمت شما آقای خادمی و همه دوستان عزیز باشیم

سلام
مثل همیشه من هستم
ولی یه سوال که تو اون سوال ها نبود
آیا برای windos8.1 هم این قابلیت ها را داره؟
البته طوری نیست اگر هم نباشه من به خاطر هم محله ای های عزیزم این پول را تقدیم میکنم
شما ها خیلی زحمت میکشید
این پول ها یک صدم زحمات شما را جبران نمیکنه
ممنون خییلی ممنون
موفق باشید.

دورود خدمت دوست عزیز مجتبی گرامی آقا رو من حساب کن برای خریدش فقط همین در ضمن بیاییم مثبت فکر کنیم آقا حتما روی همهی سیستم ها جواب خواهد داد پس بیاییم یک بارم که شده خودمان تصمیم بگیریم پس من می خرم و هستم در پایان خدا قوت

باید بگم که این پشتیبان‌گیری برای هر ویندوزی این قابلیت رو داره.
یعنی شما ویندوزت هرچی که باشه، این برنامه قادر به بکاپ‌گیری هستش چرا که اصل دیسک رو کپی میکنه و کاری به محتوای داخلش نداره. حالا این محتوا میتونه ویندوز هشتو یک باشه یا یک عالمه فیلم باشه!

سلام مجتبیی گل.
گوش کردم آموزش را عالی بود.
اما یک سوال من الان تو درایو e 54 گیگ آهنگ دارم.
آیا وقتی بکاپ بگیرم و درصد فشرده سازی را هم رو آخر بزارم بنظرت حجم بکاپم چه قد میشه؟
راستی: منم هستم.
فدااااااااتون.

درود

از طرف این پایگاه نیز دو نفر را حساب کنید.
با تشکر
این سایت همواره پاسخگوی سؤالات شما در خصوص وضعیت آب و هوای مناطق مختلف کشورمان است.
بروزترین مرکز تخصصی هواشناسی کشور در خدمت شماست.
http://www.tehranweather.ir

یه چیزیرو من دقت که میکنم وقتی یه فراخان داده میشه واقعا بازدیدکنندگان این محله معلوم میشن.

مجتبی واقعا دمت گرم.

دوستون دارم فعلا…

سلام و با تشکر از همه ی دوستان که همکاری کردید.
سعید جان، دقیق نمیشه گفت ولی این فشرده سازی بیشتر برای SoftwareDrives جواب میده. مثلا ممکنه بیست گیگ نرم افزار و سیستم عامل رو به پانزده یا حتی ده گیگ کاهش حجم بده.
در مورد موسیقی و فیلم و عکس، این مورد کمتر میشه. خودم حدس می زنم مثلا پنجاهو چهار گیگ شما حدودا یکی دو سه گیگ ازش کم بشه. یعنی در نهایت، پنجاه گیگ.
بازم میگم. حدس میزنم. قطعیت نداره. با توجه به تجربه ی خودم توی ایمیج گرفتن و بکاپ میگم. شاید کمتر، شایدم بیشتر بشه.

سلام! منم هستم اما یه سوال…
به نظر شما میشه به فروشنده های خارجی اعتماد کرد؟ … اگه ما پول دادیم و اونها نفرستادن یا مثلا اگه دی وی دی فرستادن و پست برامون نیاورد چی؟

سلام.
آقای کریمی دوست عزیز این برنامه آنلاین هست و بعد از خرید برنامه ی شما آماده میشه و بعد از یه چند ساعتی براتون ایمیل میشه

سلام ی سوال بی ربط داریم.
ببینید من آیدی گوشکن رو طبق آموزش مجتبی انجام میدم ولی اد نمیشه یعنی مینویسه ناتشِر.
یعنی مثل زمانیست که ما میخواهیم ی آیدی معمولی اد کنیم که باید هر دو طرف اد کنند.
از ما نمیشه چه کنیم.

سلام.
رعد بزرگ ، هم هست خخخخ
هر چند که چشم و چار منم خوب نمیبینه هههه ولی من که با کامپیوتر کاری ندارم . ولی فقط بخاطر اتحاد هستم.

سلام ، من خالق شخصیت رعد یا همون پیرمرد شوخ طبع گوشکن هستم.
بچه ها از طرف بابابزرگ گفتم که هستم . خودم همون طور که میدونید بینا هستم.
+++++
پس الان به یمن باران تهران ، منم اعلام حضور می کنم و میگم هستم.
++++
لحظاتتون بارونی ، و روزگارتون رؤیایی

۱ محمدرضا چشمه
۲ شهروز حسینی
۳ پرواز
۴ مجتبی خادمی
۵ نازنین
۶ علیرضا علیوردیلو
۷ عادل اکبری
۸ سیامک
۹ سعید درفشیان
۱۰ امید علیوردیلو
۱۱ مرضیه
۱۲ زهره
۱۳ طاها
۱۴ رهگذر
۱۵ عمو حسین
۱۶ عادل پرویزی
۱۷ زارعی
۱۸ اصغر
۱۹ بهنام عباسیان
۲۰ پریسیما
۲۱ ملیسا
۲۲ عطا
۲۳ عدسی بشاشadasi
24 هومن لطفعلی
۲۵ محمد جواد جمشیدیان
۲۶ مهدی ترخانه
۲۷ مادر بزرگمهر
۲۸ پریسا
۲۹ غلط گیر
۳۰ رحیم محجل گلشنی
۳۱ اکبر غفاری
۳۲ مهران اسلامی
۳۳ محمد رضا خوشی
۳۴ مسعود
۳۵ محسن غلامی
۳۶ فرامرز خسروی
۳۷ sabah خورند
۳۸ کاظمیان
۳۹ محمد محمدی
۴۰ فاروق خسروی
۴۱ قاسمی
۴۲ yaghoob sarchami
43 عباس کاظمی
۴۴ روجیار
۴۵ سعید پناهی
۴۶ امیر سرمدی
۴۷ تبسم چلوی
۴۸ اشکان آذر ماسوله
۴۹ javad.tyros
50 محمد کریمی
۵۱ محمود هژبری
۵۲ رعد بارانی
۵۳ امید فلاحتی
۵۴ لیلا عظیمی
۵۵ آریا
۵۶ حسین آگاهی

نبود ۴ نفر دوستان کجا جا موندید

اووووه !!! فکر کنم بیش از شصت نفر شدا!!! ولی خب منم هستم. دیگه ۵۰۰۰ تومن که چیزی نیست. حتی اگه به درد منم نخوره ولی کار کسی دیگه ای رو راه بندازه میارزه.

سلاااام بر اهالی و مدیریت محترم.
من هم هستم . زیرا به عنوان یک بینا سایت شما نابینایان گرانقدر را مشاهده می کنم پس بر خود لازم دیدم که شما عزیزان را حمایت کنم.

ممنون بچه ها.
تقریبا حل شد.
باید نفری پنج تومان بدیم که شصت ضربدر پنج، مساویست با سیصد.
البته کمی بیشتر از سیصد میشه که باهاتون هماهنگ میکنیم.
شاید بیست سی تومان بیشتر از سیصد.
طی یکی دو روز آینده.
به زودی پست پرداخت رو منتشر میکنم.