خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود نرم افزار Howardبرای کامپیوتر

با سلام و درود خدمت شما

امروز با نرم افزار جدید و کم حجم و همچنین رایگان در خدمت شما هستم.

Howard 1.31 نرم افزار کوچکی است که می تواند به سرور های مختلف ایمیل متصل شود به منظور اطلاع رسانی ایمیل های جدیدی که دریافت نموده اید.

همچنین این نرم افزار  می تواند رویداد های جدیدی که در ایمیل شما رخ میدهند یا اینکه در آینده رخ خواهند داد یعنی همان ایمیل های دریافتی را به شما اطلاع رسانی نماید.

این نرم افزار از چند سرور معروف ایمیل پشتیبانی می کنند که شامل: outlook.com Hotmail, Gmail, Yahoo! Mail, e.mail.ru و Zoho می باشد.
Howard رویداد ها را با یک صدای خاص و کوتاه و بدون دردسر در ناحیه اعلان ویندوز نمایش میدهد که برای شما اذیت کننده نیست و پیام ها به صورت یک پنجره کوچک که شامل نام فرستنده و موضوع ایمیل همراه با یک صدای خاص میباشد نمایش می دهد.

ضمنا این نرم افزار با کلیک بر روی پنجره کوچکی که ظاهر شده، شما را به صندوق پستی تان هدایت می کند.

لازم نیست که شما هر بار اطلاعات ایمیل خود را وارد کنید بلکه تنها یک بار این کار را انجام خواهید داد و در دفعات بعدی نرم افزار به صورت خودکار به حساب شما متصل می شود.

در این نرم افزار شما می توانید فاصله زمانی هر بار چک کردن ایمیل برای بررسی رویداد های جدید را بین 30 ثانیه تا 120 دقیقه تعیین کنید.

علاوه بر این می توانید مدت زمان نمایش پنجره اعلان را که ایمیل های دریافتی را به صورت لحظه ای به شما نمایش می دهد و همچنین ظاهر پنجره و صدایی که در هنگام اطلاع رسانی پخش می شود را تغییر دهید. با توجه به قابلیت ها و سرور های ایمیلی که Howard دارد و پشتیبانی می کند Howard برای کسانی که می خواهند رویداد های ایمیل هایشان را سریع و بدون دردسر مشاهده نمایند بسیار مناسب می باشد

این نرم افزار را با حجم حدود4مگ از

اینجا دانلود کنید

دوستار شما میلاد.

۲۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نرم افزار Howardبرای کامپیوتر»

سلام بر وحید عزیز
روش کار کردن را در قسمت بالا در همین پست کمی توضیح دادم کار کردن باهاش خیلی سخت نیست باید یک ایمیل واست بیاد بعد نرم افزار در قسمت سیستم تری به شما اعلام میکند بعد شما روی نرم افزار اینتر کنید بعد یوزور و پسورد ایمیلتان را بدهید
از این به بعد دیگر از شما پسورد نمیخواد و هربار ایمیلی بیاد با یک اینتر وارد صندوق ورودیتان می شوید.

سلام میلاد جان . داداش اون قضیه د چیه هر چی فکر کردم به نتیجه نرسیدم .
اگه ممکن هست یه آموزش سوچولو هم بزاری عالی میشه توی همین پست داداش . من زدم رفت وسه دانلود شاید بشه راحت کار کرد شایدم نشه ولی خیلی ها واسشون کلی نمیشه یعنی نمیتونن .
باز ممنون داداش از زحمتت

سلام. وقت به خیر. ضمن تشکر بینهایت از شما به خاطر این نرم افزار کاربردی یه سؤال داشتم اونم اینه که آیا این نرم افزار به سرور G-mail متصل نمیشه؟ واقعیت رو بخوایید من کار کردن با outlook رو اصلاً بلد نیستم. خواهش میکنم یه توضیحاتی بفرمایید.

سلام تشکر از حضورتان این نرم افزار صرفأ بخاطر مطلع شدن از آمدن ایمیل هست و شما باید برای اینکه جیمیل را پشتیبانی کند بعد از باز کردن چندتا تب بزنی تا به سیور های پشتیبانی برسی و با انتخاب جیمیل و با زدن تب و رفتن روی تائید منتظر آمدن یک ایمیل باشی تا برنامه کار کند

سلام وحید وقتی برنامه را باز کردی باید سه الی چهار تب بزنی تا به کادر انتخاب سیور های پشتیبانی برسی بعد با جهت نما پائین و بالا کنی و جیمیل را انتخاب کنی و تب بزنی تا به تائید برسی کار تمام هست وقتی یک ایمیل واست بیاد شروع میکنه پیانو زدن که باید بعد بیای داخل سیستم تر و از اونجا با وارد کردن یوزر و پسورد داخل صندوق ورودی بشی .شرط کار کردنش آمدن ایمیل هست لطفأ متن را بخوانید نوشته مطلع شدن از آمدن ایمیل نه چیزی دیگه

دیدگاهتان را بنویسید