خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ی کمی تقویت روحیه! ی کمی تشکر! ایول به ماها که اینقدر زیادیم و داریم زیادتر میشیم!

سلاااام بچه ها!
این پست رو فقط می‌زنم که نقاط قوت‌مون واسه ی خودمون برجسته‌تر بشه.

شاید زیاد ننویسم ولی به ی چیزی اشاره میکنم که زیاده.
بعله! ما روز به روز، داره به تعداد نویسندگان‌مون اضافه میشه!
هرچی نویسنده ی مطالب توی ی محله بیشتر باشه، مطلب بیشتری هست!
هرچی مطلب بیشتر باشه، خوانندگان بیشتری هست!
هرچی خواننده مطالب بیشتر باشه، کامنت های بیشتری هست!
هرچی کامنت بیشتری باشه، نویسنده های بیشتری هست!
بعدیش رو بگم یا یادتون مونده آیا؟
بعله! هرچی نویسنده ی مطالب توی ی محله بیشتر باشه، مطالب بیشتری هست!
و این چرخه، همینطوری تکرار میشه.

بچه های زیادی هستیم که با کمک هم دیگه می‌نویسیم. گاهی‌ها‌مون شغل نداریم و بعضی هم داریم. گاهی پول داریم و بعضی نداریم. گاهی اعصاب‌ها‌مون زودی خرد میشه و گاهی نمیشه. هرچی که هست، ما صفحه ی اول سایت رو که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم چقدر تعداد نویسنده ها زیاده.

به اسامی نویسندگان صفحه ی اول در این لحظه که دارم مینویسم دقت کنید:
مجتبی خادمی.
فرشته حسینی.
آریا.
شهروز حسینی.
مرضیه.
سعید شریفی.
فرشاد امیدوار.
علی پنجه ای.
بانو.
پرواز.
عباس خاک سفیدی.
علیرضا.
محمد محمدی.
مرتضی.
لیلا عظیمی.
عمو حسین.
سید محمد موسوی.
اصغر خیر اندیش.
مجتبی نیکفرجام.
عدسی.
پریسا.
محمدرضا چشمه.
ملیسا.
23 نفر فقط توی اولین صفحه! بچه ها، ما همه سرمایه ها و ستون های محله ایم! چه خوب که همیشه این کله‌داغی رو داشته باشیم و محله رو حفظ کنیم.

فقط پست دادم که از همه ی خودمون تشکر کنم. چه کسایی که اسم‌مون توی صفحه ی اول بود و چه کسانی که اسم‌مون توی صفحه ی اول بوده و حالا به علت زیاد شدن پست ها رفتیم صفحات بعدی.
دم‌مون گررررم!
ایول به ما به منو شما!

۲۹ دیدگاه دربارهٔ «ی کمی تقویت روحیه! ی کمی تشکر! ایول به ماها که اینقدر زیادیم و داریم زیادتر میشیم!»

درود بر مجتبی ی نازنین و پر جنب و جوشم. درسته عزیزم این افراد که گفتی و بسیار افراد دیگهی که به صفحات بعدی رفتهند همه از سرمایه های ما هستند به وجودشون افتخار میکنیم.
همشونو دوست داریم. همه با حال فهمیده با کمالات و…. هستند.
مهمتر از همه اینکه این محله یه مدیر بسیار با حال و با ارزش و دوست داشتنی داره.
کاش بتونیم فعالتر از اینها باشیم. کاش بتونیم مفیدتر از اینها باشیم. کاش حد اقل وجود من بتونه کمترین اثری و سودی برای دوست عزیزی داشته باشه.

درود! مجتبی-خیلی باحالی، شب جمعه داشتم یه پست باحال مینوشتم که نصفشو نوشته بودم که تاکس گوشی موقتی بود و پرید و حسابی ضد حال خوردم، من از رو نمیرم و دوباره مینویسم، من شکست ناپذیرم، من تازه پست زدن را یاد گرفتم، راستی امروز موقع برگشتن از اداره رکاب جلو دوچرخه خراب شد و حدود ده دقیقه پیاده آمدیم خونه، ساعت ۱۶و۳۰ با عصا و دوچرخه رفتم بیرون و با پای پیاده به فروشگاه رفتم بیست دقیقه پیاده روی کردم و دو دقیقه طول کشید و دوچرخه تعمیر شد، سپس ترک موتور فروشنده نشستم و او من و دوچرخه ام را به خانه آورد،خیلی باحال بود، جاتون خالی!

سلام. گوش کن قبلا این جوری نبود. وقتی آرشیو رو یه نگاه کردم دیدم خیلی وقتها اصلا نظری زیر نوشته ها نبود. اما با هر سختی که بود سایت رو نگه داشتید. کاری که خیلی ها نکردن و دل سرد شدن. صد البته که محبت تمام دوستانی که این مدت سایت رو تنها نذاشتن واقعا بی نظیر بوده و هست. من جدید هستم و به سهم خودم از تمام قدیمی تر ها ممنونم که با اتحاد و همراهی پشت این سایت وایستادن. از شما هم جداگانه ممنونم چون مطمئنا حفظ این سایت کار هر کسی نبود. من سعی می کنم از این جا به بعد به اهداف این سایت هر طور که بتونم کمک کنم.

سلاام بر جناب مدیر محله
“خدا رو شکر من پست زده بودم ها وگرنه حساااابی می‌خورد تو ذوقم خخخخ
بعد من پست پریسا رو هم ندیده بودم چرا آیا؟ بعدی برم ببینم چی نوشته آیا؟
راستی من یه پیشنهاد داشتم که مونده بودم کجا مطرحش کنم، فکر کنم اصلاً همین جا دقیق جاش هست:
خیلی از پست های محله کم کم …. کم کم …. از صفحه اول به صفحه دوم و از دوم به سوم و الی آخر منتقل می‌شند و متأسفانه از این به بعد مورد غفلت قرار می‌گیرند، بسیاری از این پست ها و مطالب واقعاً ارزش دو بار خوندن و حتی چند و چندین بار خوندن رو دارند، خیلی از اونها دغدغه های ذهنی ما هست که هیچ وقت هم به فکر این که در موردشون سرچ کنیم نمی افتیم و حتی حدس هم نمی زنیم شاید توی محله در موردشون قبلاً ها صحبت شده باشه…..
کلاً اینها رو گفتم که بگم من پیشنهاد می دم هر روز یکی دوتا از پست های سابق بر این رو که بنظر من اگه به ترتیب از تاریخ های قبلتر به قبل و از قبل به تازه تر باشه رو بخاطر این که منتقل بشند به صفحه اول به مدت حد اکثر بیست و چهار ساعت سنجاقشون کنید و ….. این طوری کم کم گرد و خاک اون پست ها هم یه کم تر و تمیز می‌شه و بیچاره ها از محجوریت هم در میاند و خب ترتیب تاریخی رو هم که گفتم خوبیش اینه که بین خودمون هم بحث پیش نمیاد که چرا پست بانو اول سنجاق شد پست مثلاً پریسیما سنجاق نشد و اینا …..
خواهشمند است در این ارتباط دستور مقتضی صادر فرمایید
با تجدید مراتب احترام
بانو

سلام.
اومدم اولا بقیه هم محلی ها رو تایید کنم. دوما آخجون اسم خودم رو اینجا دیدم ذوق کردم. البته نه واسه اینکه اسمم برده شد. چون جزو افرادی نوشته شدم که توی محله۱کاری کردم. هرچند در حد۱پست کوچولوی کوچولوی کوچولو. کاش بیشتر ازم بر می اومد! خدا می دونه چقدر دلم این رو می خواد! فقط بلدم که باشم. فقط هستم. ولی حسابی سمجم. چسبیدم به محله ول کن هم نیستم. من هستم. ما هستیم. جمع شدیم اینجا کنار هم. و این گرد آمدن رو از خوش رنگی پرچم شما می بینم آقای خادمی که ما زیرش جمع شدیم. من که هستم و۱عالمه هم محلی دیگه هم که هستن و خلاصه این پرچمه باید دیگه یواش یواش بشه قد۱بادبان که همه زیرش جا بشیم. نشد هم مهربون تر می ایستیم جا میشیم.
و۱چیز دیگه! حالا نوبت منه که از طرف خودم و هر کسی که باهام موافقه، این عبارت عزیز رو که از شما یاد گرفتم در مورد خود شما به کار ببرم.
مرسی که هستید!
با وجود تمام دردسر هایی که حتی بادشون هم به ما نخورده، با وجود تمام فشار هایی که ما ندیدیم و شما دیدید و می بینید، با وجود تمام بنبست هایی که مجبور میشید کنارشون بزنید و ما هیچی نمی بینیم جز۱جاده صاف، ممنونم که همچنان هستید! ممنونیم که همچنان هستید!
همچنان باشید تا محله ما، محله ما باشه.
محله مجتبی و دوستان.
وای باز من طولش دادم ببخشید!
شعار همیشگی من!
گوش کن همیشه پاینده و پا بر جا بمونه!
داخل پرانتز:
زیر پرچم مدیر تکش که تکِ، دومی هم نداره، بحث هم نداره، تبصره ماده هم نداره.
دعای همیشگی من:
ایام همگی شما تا همیشه ایام، به کام.

سلام. شک نکنید که بهتر از این هم خواهد شد. من هم که دیدید اومدم با تمام نابلدیهام
بودم هستم و خواهم ماند.
راستی ممنون که هوای تازه وارد ها رو دارید. به این میگن یک کدخدای با سیاست.
خوش باشید تا همیشه.

درود
حال من کاملا برعکس مجی و بانو ؟؟؟!! و پریسا و آریا و عمو حسین است ها .
یعنی چی من کاری نکردم برای این محله
شکلک عصبانی از ناکار آمدی قنبر
ببین مجتبی من چکار کنم ؟ بچرخ مابین اون صفحات که از ده بیشتر است و از هشتاد بیشتر تر بچرخ تا بچرخیم و ببینیم بابا من هم هستم و همان حس بانو که در صورت نبودن پیدا میکرد به من دست داده و نمیدونم چطوری رها بشم از اون ؟
تو رو خدا من جوانم و دلم شادی می خواد ها .ببین تا نام مرا نبری هی می نویسم و تو مجبوری تایید کنیدش .من کاری ندارم نه منبری هستم نه پی منبرم فقط قنبرم .
خوب مجتبی نق نقام تمام شد حال بزن بر طبل بی عاری و شاد باشیم و مرسی بچه ها که هستی و حادثه ای دیگر آفریدید .من خوشحالم بخاطر اینکه گوش کنی هستم و روز به روز بر تعدادمان افزوده میشود و از حق نگذریم مطالب محله نیز جدیدا متحول شده است و روز به روز هم بهتر خواهد شد و همه اینها را مدیون شهروز هستیم .چون اتفاق هائی که قرار بود بیفتد به دست شهروز بزرگ انجام گرفت .
خدا را شکر هر تغییر و دگرگونی با افزایش مهر و محبت میان بچه ها در محل ایجاد می شود .خدا را شکر من خوشحالم و امید ادامه این روند شادی آفرین را در محله شاد خودم دارم .
بچه ها دست مریزاد و خدا قوت مجتبی
مجی کیف کن و سر مست باش که این محله با همت شما و همکاری بچه ها روز به روز دوست داشتنی تر و اهالی اش مهربان تر از همیشه هستند و خواهند بود .
احسنت بر شما
راستی ghanbar را فراموش نکنید و سپاسگزار عدسی باشیم با این دوچرخه اش .فک کنم خاطرات دوچرخه سواری عدسی شنیدنی باشد و ما منتظر شنیدن آن هستیم .خخخ

سلاااااااام بر مدیر خوب محله
اون آهای اضافی از طرف بزرگمهره خخخخخ.بعنوان کسی که ۲۰ و اندی سال داره توی این کشور کار میکنه و ی عالمه مدیر خوب و نمونه داشته ،میگم که شما ی مدیر بادرایت وبا انگیزه هستین نمره ی خلاقیتتون هم بیسته بیسته.سربلندتر از همیشه باشید

سلام
خیلی خوشحالم که بسیاری از چهره های جدید تو محله میبینم و اینآموزش ها و مطالب نو رو نوید میده.
درستش هم همینه که با مدیریت شما این اتفاق افتاد, و ازتون تشکر میکنم.
با این سیاست, تنوع بیشتری به سایت تزریق میشه و میتونه رضایت عده بیشتری رو فراهم کنه.ولی یک مشکل هم پیش میاد, که مطالب کمتر تو صفحه اول میمونه و همون طور که بچه ها گفتند فرصت خوندنش شاید از دست بره.
خود من خیلی وقتها گرفتاری ای پیش اومد و نتونستم پستی رو مطالعه کنم و به بعد موکول کردم که به علت رانده شدن به خارج از صفحه اصلی
و فراموشی, از مطالعه اش محروم ماندم.که شاید ناگزیر باشد.
پاینده باشید.

ایول و تبریک و دمت جهنم و عشق و سپاس به تو که این مملکت بزرگ را تنهایی و تنهایی البته تا جایی که من میدونم ساختی. بدون توقع و فقط با عشق و به امیر و سعید و شهروز و بقیه که اونا هم فقط با عشق کار میکنن.

درود بر شما مهربانان. و درود بر مدیر لایق و خلاق محله که علت حضور پر نشاط بچه ها بیشتر بخاطر همین صداقت و رو راستی جناب مدیر گل و گلاب هست. برایت آرزوی بهترینها را دارم.
خدمت خانم کاظمیان گرامی هم معروض میشوم که حضور و وجود شما در محله بسیار پر رنگ و اثربخش است در پستی نیست که حضور نداشته باشید و نویسنده را تشویق نکرده باشید و این نهایت حسن نیت و خلوص شما را میرساند. لطفا شکسته نفسی نفرمایید که برای ما بسیار ارجمند محترم گرامی و سبب دلگرمی هستید.
پیروز و پاینده باشید خواهر نیکوسرشتم.

سلااام مجتبی،ببین تو خودت مدیر کاردان و مهربونی هستی که ما همه اینجا رو سفت چسبیدیم و تازه روز به روز هم داریم بیشتر میشیم تازه معتادترترترترا خخخی ،یسی مجتبی میسی که اینجا رو با چنگ و دندون حفظ کردی و لحظه به لحظه داره بیشتر ترترا پیشرفت میکنیم،و جا داره همینجا یه خسته نباشید بهت بگم،هورااااآااااآااا خدافسی

سلام مجدد
یه سؤال تخصصی اختصاصی:
از کی اینجا شده محله نابینایان یعنی خب قبلاً محله مجتبی و دوستان بود گویا شکلک تصمیم گیری شده گویا ما در جریانش نیستیم ولی من که عنوان سابق بر این رو بیشتر می‌پسندیدم ولی در کل که خدا قوت همیشه و ایام به کام همیشه همیشه

خسته نباشید ها رو باید به شهروز و سعید بگید.
تصمیم تغییر عنوان محله رو هم یی‌هویی و ضربتی گرفتم که زودی بریم بالا.
البته یکی دو روز روش فکر کرده بودمااا!
اینجا همیشه شخصی می‌مونه، همیشه عمومی!
شکلک پارادوکس‌زدگی در حد بریونی اعظم اصفهان!

دیدگاهتان را بنویسید