خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود نرم افزار 2 میلیون پیامک برای گوشی های اندروید

سلام سلااااااام سلاااااام درود بیپایان به هم محله ای های خوب و مشتی خودم.

اول از همه ازتون عذرخواهی میکنم که جواب کامنت شما دوستان رو دیر دادم، دلیلش هم این بود که اینترنتم 24 ساعت تمام قطع بود متاسفانه.

این بار اومدم با یه نرم افزار توپ به نام 2میلیون پیامک، همین طور که از اسمش پیداست، این نرم افزار شامل پیامکهای مناسبتی، طنز و کلی موضوعات دیگه.

امکان اشتراک گذاری داره و میتونید پیام دلخواه تون رو به دوستاتون تو هر شبکه ای که باشه بفرستید.

طریقه فرستادنش به این شکل هست  که رو هر پیامی که خوشتون اومد قرار میگیرید و با یه انگشت از چپ به راست میکشید گزینه هایی مثل پاک کردن پیام، کپی کردن، فرستادن از طریق پیام، اشتراک که این گزینه رو بزنید میتونید به شبکه های اجتماعی دیگه بفرستید. برای دانلود

اینتر کنید

دوستون دارم مرسی از استقبال گرمتون.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نرم افزار 2 میلیون پیامک برای گوشی های اندروید»

سلام خیلی خیلی ممنون از شما و زحماتتون…..
جدی کارتون قابل تقدیر هست …..
راستی منم یه برنامه به نام قاصدک روی گوشیم دارم که تقریباً همین امکانات رو داره ولی یه تعداد از دکمه هاش برچسب نداره که من می دونم مثلاً کدوم دکمه کارش چی هست و …..
راستی در مورد خوندن حرف به حرف و کلمه به کلمه متون در اندروید من آموزش شما رو گوش دادم و تنظیماتی رو که گفته بودید اعمال کردم ولی بعد که با کشیدن انگشت به بالا و پایین روی نویسه و کلمه و … قرار می گیرم نمی تونم حرف به حرف و …. بخونم اگر راهنمایی کنید خیلی ممنون می شم …..
شرمنده توی پست مربوطه هم پرسیده بودم ولی خب خیلی دیر و چون رفته صفحه قبل فکر کنم دیگه سر نمی زنید….
باز هم ممنونم و براتون صمیمانه آرزوی موفقیت و سربلندی دارم….
در پناه حق باشید و ایام تا همیشه به کام…

سلام، مرسی ممنون از لطفتون که همیشه کامنت میدین. اگه این نرم افزار رو در اختیار ما قرار بدید خیلی خوبه. حتما تو سایت بذارید، برچسب هاشو میتونید توضیح بدید که مثلا اولین برچسب چیه، اما راجع به تاک بک، من تو همون پست هم جواب کامنتتون رو گذاشتم ولی ببخشید دیر شد. ولی این جا کامل توضیح میدم. مثلا میخایید بدونید پیامرسانی چطور نوشته میشه: رو پیامرسانی قرار میگیرید ولی بازش نمیکنید. وقتی که انگشتتون رو گذاشتید رو پیامرسانی، اعلام کرد پیامرسانی باز نکنید و انگشتتون رو بردارید و رو وسط صفحه بدون این که نگه دارید به حالت امضایی یه کم پایین و یه کم بالا بکشید تا جزییات نویسه و یا کلمه رو بیاره، بعد با یه انگشت از چپ به راست بکشید تا دونه به دونه بخونید. اگه دیدید نمیشه، میتونید اسکایپم رو اد کنید omidaliverdiloo باهم چک کنیم. من در خدمت تک تک همنوعان بزرگوارم هستم. موفق باشید.

سلام.
داشتم دوباره دیر می رسیدم.
این نرم افزار اگر همونی باشه که من دیدم، داشتمش ولی حتما باید می اومدم و تشکر می کردم واسه تمام زحمت هایی که می کشید و تمام نرم افزار های تست شده ای که بهمون میدید و زمانی که شما میگید با تاک بک سازگاری داره من با خیال راحت اینتر دانلود رو می زنم.
ایام به کام شما.

مجدد سلام
و باز هم ممنون….
البته من باز هم در مورد خوندن نویسه و کلمه تلاش کردم و باز هم نشد و متأسفانه اسکایپ هم ندارم ولی در کل خیلی ممنون و تا همین قدرش هم زیادی زحمت دادم……

در مورد برنامه قاصدک هم اگر اجازه بدید خود برنامه رو برای شما ایمیل بزنم و خودتون چک کنید اگر مناسب بود و صلاح دیدید در اختیار بچه ها هم قرارش بدید “من هیچ تخصصی در زمینه اندروید ندارم و بهتره این دست پست ها رو منتشر نکنم”
باز هم ممنون و سربلند باشید

سلامی دوباره. خواهش میکنم لطف دارید. من فقط انجام وظیفه میکنم باعث افتخارمه. من شاگرد تک تک شما ها هستم شما استادید. شما هم چک کنید. بهم ایمیل کنید چک کنم بهتون خبر بدم. خیلی خوشحال میشم خودتون تو سایت در اختیار ما قرار بدید. ایمیلم omidaliverdiloo1@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید