خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
بدون هیچ نرم افزاری سرعت گوشی اندرویدی خود را بالا ببرید

سلام

با سلام خدمت دوستان و هم محله ای های عزیزم امروز با یه آموزش جالب اندرویدی در خدمتتون هستم امیدوارم خوشتون بیاد در ضمن نظر یادتون نره. وقتی یک تلفن هوشمند اندرویدی خریداری می کنید پس از مدتی کم کم کند می شود تا جایی که در بعضی مواقع گوشی شما هنگ می کند. یکی از دلایلی که چنین مشکلاتی روی می دهد این است که شما بر روی گوشی خود نرم افزارهای بسیاری نصب می کنید که گر چه از آن برنامه استفاده نمی کنید اما در پشت پرده این نرم افزارها در حالت اجرا قرار می گیرند. آموزشی قرار می دهیم که بدون هیچ گونه نرم افزاری می توانید سرعت و عملکرد گوشی خود را بالا ببرید.
برای بیشتر کردن سرعت گوشی خود فقط نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه در حال اجرا هستند را غیرفعال کنید تا فضایی که توسط این نرم افزارها اشغال شده است آزاد شود و به سرعت گوشی شما کمک کند.

مرحله 1: به محیط کاربری گوشی خود بروید و settings را لمس کنید.

مرحله 2: در بخش تنظیمات به دنبال گزینه Application manager بگردید و آنرا لمس کنید. توجه داشته باشید تنظیمات مربوط به هر گوشی متفاوت است.

مرحله 3: پس از لمس به صفحه ی اجرای نرم افزارهای تلفن همراه خود منتقل خواهید شد و در سربرگ بر روی گزینه All یعنی همه را لمس کنید تا تمام برنامه های که در پشت پرده تلفن همراه شما فعال و در حال اجرا هستند نمایان شوند. سپس شما لیستی از نرم افزارهای در حال اجرا مشاهده خواهید کرد که با انتخاب آنها و لمس کردن گزینه غیرفعال می توانید آن نرم افزار را غیرفعال کنید و در صورت نیاز می توانید همین مسیر را دنبال کنید و برنامه مورد نظر خود را مجددا فعال کنید.

کاربران توجه داشته باشند که در این بخش سعی کنید که فقط نرم افزارهایی را غیر فعال کنید که نیازی به آنها ندارید و از غیرفعال کردن نرم افزارهای اجرایی اندروید خودداری کنید.
با این روش می توانید در سرعت و عملکرد گوشی اندرویدی خود به اندازه ی چشمگیری اضافه کنید و از هنگ کردن پی در پی جلوگیری کنید. همچنین کاربران می توانند در بخش نظرات پیشنهادات و سوالات خود را در مورد این آموزش با دیگر کاربران در میان بگذارند.

۵ دیدگاه دربارهٔ «بدون هیچ نرم افزاری سرعت گوشی اندرویدی خود را بالا ببرید»

سلام بر آقای شفیعی گرامی…..
ممنون بابت پست و گمانم بچه ها این پست رو همچون من ندیدند وگرنه اینجا می باید که بیش از اینها شلوغ می بود ولیکن مهم زحمتی هست که شما کشیدید و قدری هست که ما با کامنت یا بی کامنت مطمئناً می شناسیم.
ممنون و همیشه سربلند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید