خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

****عید همه مبارک****

درود به همه, سال نوتون جدید,!!! … خب باااشه … سال جدیدتون نو, … بازم نه,, …. اوکی … سال نوتون مبارک … حرف زیادی ندارم, گفتم یه پست بزنم هرچه میخواهد دل تنگتون بگین, شما میتونین در این پست, عید رو به دوستانتون تبریک بگین, میتونین تا آخر تعطیلات بیاین و از خاطرات و تجربیاتتون در ایام عید صحبت کنید, تجربیاتی که میتونه مفید باشه برای زندگی هم نوعانتون, در ادامه یه متن کوتاه هم می نویسم, دوست داشتین بخونین, شاد باشید, و باز هم عیدتون مبارک, …
***یه دور دیگه هم دور خورشید زدیم

۳۲ دیدگاه دربارهٔ «****عید همه مبارک****»

سبزه ها را گره زدم به غمت

غم ِ از صبر بیشتر شده ام

سال ِ تحویل ِ زندگیت به هیچ

سیزده های در به در شده ام

سفره ای از سکوت می چینم

خسته از انتظار و دوری ها

سال هایی که آتشم زده اند

وسط چارشنبه سوری ها

بچّه بودم… و غیر عیدی و عشق

!بچّه ها از جهان چه داشته اند؟

در ِ گوشم فرشته ها گفتند

!لای قرآن «تو» را گذاشته اند

خواستی مثل ابرها باشی

خواستم مثل رود برگردی

سیزده روز تا تو برگشتم

سیزده روز گریه ام کردی

!ماه من بود و عشق دیوانه

تا که یکدفعه آفتاب آمد

ماهی قرمزی که قلبم بود

مُرد و آرام روی آب آمد

پشت اشک و چراغ قرمزها

ایستادم! دوباره مرد شدم

سبزه ای توی جوی آب افتاد

سبز ماندم اگرچه زرد شدم

وَانْ یَکاد»ی که خواندم و خواندی»

!!وسط قصّه ی درازی ها

باختم مثل بچّه ای مغرور

!توی جدّی ترین ِ بازی ها

سبزه ها را گره زدم امّا

با کدام آرزو؟ کدام دلیل؟

مثل من ذرّه ذرّه می میرند

!همه ی سال های بی تحویل
سید مهدی موسوی

درود! من که داغ شکم دارم و هرجا برم هرچی جلوم باشه را تا ته میخورم، بعضی اوقات که به خانه ی خسیس ترها میریم و کاسه های آجیلشون کوچولو باشه آجیل اطرافیانم را هم میزنم به بدن مبارک و با خنده و بادکنک بازی رد گم میکنم، امسال در خانه ی ما سیب معمولی و سیب لپ قرمزی و سیب زمینی موکت شده و پرتقال و دو نوع بادکنک برای عیدی بچه ها و انواع تخمه کدو و پسته خام و پسته شور و مغز فندوق و مغز کوهی و مغز بادام هندی و برنجک روغنی و کشمش و نخودچی شور و نخودچی خام و چایی و گز با طعم بیدمشک و دو نوع شیرینی و… برای پذیرایی از وارد شوندگان آماده شده است، آقا-خانم بفرما از خودت پذیرایی کن تا من برات تعریف کنم، راستی مغز بادام تلخ شیرین شده معروف به پرکی هم وجود دارد!هرکی نیاد از خودش پذیرایی کنه خودم بجاش میزنم به بدن و حال میکنم!

سلام بر زهره خانم گل ,
منم دنبال یه همچین پست قشنگی میگشتم تا یه تبریک جانانه به همه بگم. حالا که چند دقیقه ای بیشتر به نو شدن سال نمونده , دیگه سال کهنه به سر اومده. باید بره.
چه خوب گفتی شما.
یه دور دیگه به دور خورشید گشتیمو گشتیم. راستی چه زود گشتیم.
انگار همین دیروز بود که هفت سین چیدیم, عیدی دادیم, خوش بودیم و دعا خوندیم و سال نو رو تحویل کردیم. البته من همیشه به زبون فارسی دعا میکنم. امسال هم همین طور , با این تغییر که دیگه مثل همیشه با اون افکار کهنه سال رو نو نمی کنم. چند سال تجربه به من آموخته که , هر طور فکر کنی همون میشه. تو اون چیزی رو رقم میزنی که بهش فکر میکنیو توی ذهنته . قدرت افکارمون رو باور نداریم. اما امسال با سال های دیگه فرق داره میخوام حالا که سال جدید رو شروع میکنم, ذهنم رو هم نو می کنم. فقط و فقط به موفقیت و خوبی ها فکر میکنم. بهش ایمان دارم و به اون میرسم. به شما هم توصیه میکنم. سال جدید رو با دید بهتری شروع کنیم. باور کنید بهش میرسید. براتون بهترین ها رو از خدای متعال خواستارم و یه دنیا شادی و نشاط رو از صمیم قلب , آرزو میکنم .
نوروزتون پیروز.

سلام به همگی.
اومدم عید دیدنی.
زهره جان عزیز خودمون. عیدت مبارک. از خدا هرچی می خوایی رو واست می خوام.
بچه ها عیدتون مبارک. امیدوارم همگی از جمله خود من بتونیم به توصیه های آقای ترخانه در مورد قدرت فکر عمل کنیم که من باهاش حسابی موافقم ولی معمولا نمی تونم بهش عمل کنم.
من زیاد نمیشه بمونم. حضورم در جهان مجازی قطع و وصل میشه به خاطر الزام حضورم در محیط حقیقی اطرافم. پس در حال حاضر فقط تبریک میگم به همگی شما، اعلام حضور می کنم، از پسته های زهره۱مشت خیلی گنده بر می دارم و در میرم تا دفعه بعد که بتونم بیام محله گردی.
بچه ها عیدتون خییلیی عید باشه!
ایام همگی به کااآااآاام.

سلام بر پریسا پریسیما الناز و فرشته ی عزیز, از همتون ممنونم بچه ها, ببخشید نشد تک تک جواب بدم, همتون لطف کردین فقط میتونم بگم خیلی دوستتون دارم, آهان پریسیما ممنونم, صدات خعلی قشنگ بود, مثل مجریها بود, برو گوینده بشو, باید اسمتو بذاری پریصدا, خخخ, البته خب مطمئنا زیبایی هم که داری, ولی من فقط صداتو شنیدم, همتون خیلی گلین, بچه ها من که جایی نرفتم, یه وخ فکر نکنید سرم شلوغه خخخ, فکر کنم یه باغ رضوان رفتم, سر قبر عموم از همه جا بیشتر خوش گذشت

درود! عید همگی مبارکه، من که بیشترشو خوابیده بودم، ۴ شنبه و ۵ شنبه هم رفتم به اداره طبق معمول شنبه تا سه شنبه هم میرم اداره، شنبه عصر هم برای سر زدن به فامیل به اصفهان میرویم، اصفهانیا دعوتم کنید بیام خونتون!

دیدگاهتان را بنویسید