خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

یک شعر صوتی از سایه

دوستان درود امیدوارم حالتون خوب باشه. این اولین پست منه. من تو این پست یکی از شعرامو ب صورت صوتی تقدیمتون کردم. امیدوارم خوشتون بیاد.ّ

اینم لینک دانلود

راستی با کامنتاتون خوشحالم کنید. با تشکر

۳۳ دیدگاه دربارهٔ «یک شعر صوتی از سایه»

با درود
پیش از هر چیز, ورود شما را به این محله صمیمی تبریک میگویم.
راستش من شعر و اجرای شما را بسیار پسندیدم اما یک اشکال کوچک داشت آن هم این بود که صدای شما نسبت به موسیقی بسیار پایین بود اگر میشد که کمی ولوم صدای خود را بالاتر ببرید بسیار عالیتر میشد.
به هر حال زیبا بود.
امیدوارم مرا به خاطر ایراد کوچکی که گرفتم ببخشید.

مهرتان مانا.

سلام ژیلا خانم.
قلم توانا و بیان شیوا و پر احساس شما رو می ستایم. ورود تون به جمع نویسندگان گوشکن رو هم تبریک میگم. ذوق و طبع و حسی که شما در نهایت لطافت و ظرافت دستمایه خلق این اثر ادبی کلاسیک نمودید, تاثیر بایسته و شایسته را بر روان مخاطب بجا میگذارد. موسیقی بسیار زیبایی هم انتخاب شده بود. اما ضبط و صدابرداری کار ضعیف و غیر حرفه ای بود. طوری که صدای موزیک روی صدای گوینده قرار دارد و به رغم هارمونی و هماهنگی که با حال و هوای شعر دارد, بجای آنکه لذت شنیدن شعر را در گوش شنونده دوچندان کند, باعث مزاحمت و نوعی آلودگی صوتی میشود.
براتون آرزوی سعادت و موفقیت میکنم, منتظر شنیدن اشعار زیبای بعدیتون هستم.
سبز باشید.

سلام بر ژیلا خانمی گرامی
خب من فعلاً امکان دانلودینگ ندارم پس در مورد شعرتون که بعداً مفصل می‌حرفیم و البته مطمئن هستم زیبا خواهد بود شکلک اگه متنش رو هم اینجا می ذاشتید که هزار هزاربار مرسی بودیم البته صوتی یک شعر اونم با گویندگی و خوانندگی خود شاعر یه چیز دیگه است که این نت چی بگم بهش که هرچی بگم بازم کمه اجازه استفاده رو فعلاً به من نمی ده…..
و یگه این که اگر کمی بیشتر در مورد خودت بنویسی که عالی می شه خانمی و دوست جدید شاعر من…..
راستی من اولین پستی هست که ازت می خونم پس به نوبه خودم اولین پستت رو تبریکات فراوان می گم و امیدوارم پر رنگتر تو محله ببینیمت ….
همیشه شاد و همیشه سربلند باشی

درود بر طبع روان و لطیف بانو ژیلا. من هم بسیار خرسند و شادمان شدم از گوش نهادن بر این همه احساس و زیبایی در کلام و گویش. نکته ای به نظرم می رسد که دوست دارم بدانی دوست جوان! صدای تو در کنار شعرت عضوی جدا ناپذیر است. منظورم این است که صدایت نیز بخشی از زیبایی شعرت است.
در باب ضبط کار، کمی دانش هست که می توانم با تو به اشتراک بگذارم اگر صلاح دانستی به من ایمیل بزن تا صحبت کنیم.
علی

سلام خانم کی‌خواه
کارتون را هم گوش میدم
ببینم شما فامیل آقا کی‌خواه هستید
که مربی گلبال زاهدان هست
و معلمم هست
شما فامیل ایشون میشید
راستی اینم بگم که دانلود میکنم و گوش میدم

سلااام و هزاران درود بر دختر بسیار بسیار نازنینم.
ژیلاجان کارت عالی عالی بود. وقتی فایل را گشودم هم آهنگت و هم صدایت مریم حیدرزاده عزیز را در ذهنم تداعی کرد.
واقعا من چه خوشبختم چه دخترا و پسرای کار بلد با احساس هنرمند و همه فن حریفی دااارم.
باز هم ممنون و هزاران سپاس ژیلای گرامی. حیف که نمیتوانم احساس واقعیم را اینجا بیان کنم.
به هر حال موفق باشی و حتما حتما حتما منتظر اشعار بعدیت هستیم.

سلام خانم ژیلا کِیخاه من بارها در این چند روزی که پست شما منتشر شده چندین و چند بار از این پست گذشتم و نامِ سایه مرا به شک انداخت چون قبلا یه آقا با این نام هنری اشعار شان را منتشر میکردند که حالا نام شون رو به یاد نمیآورم من اّول شعر زیبا و پر از احساس و پر از خدای تان را دریافت کردم و شنیدم و لّذت عرفانی بردم و فکر کردم به خدای زیبا و به شما که چه روح لطیفی دارید از نظر من شعر تراوُشات روح زیبا و عارف است و یک انسان باید بحّدی از کمال روح برسد تا این مکنونات قلبی و عارفانه اش را به نظم در آورد من هم چند ماه بیشتر نیست که به این سایت اومدم و در سایتهای دیگر هم از شما پستی ندیده ام اگر در سایت یا سایتهای دیگری پست زده اید خوشحال میشم آدرسش را بنویسید امیدوارم دیر آمدنتان را با پستهای زیاد و زود به زود جبران کنید و آمدنِتان را هم هزار بار گرامی میدارم و تبریک میگویم از اشکالی که دوستان گرفتند ناراحت نشوید برای بار اّول طبیعی است کم کم تجربه پیدا میکنید زیبا بود هر چه زودتر منتظر شعرهای بعدیتان هستم زنده شاد و سبز فام باشید و از پر چانه گیم عذر میخاهم خاک پای همه علی

سلام آقای سد الله خانی ممنون ک کامنت دادید بله میدونم سایه تخلص آقای ابتهاجه اتفاقا با اشعارشون آشنا هستم یکی از بیتهایی که همیشه تو خاطرم میاد از ایشون مال این شعرشون هست مژده دهید مژده دهید یار پسندید مرا من تو این شعر از این بیتشون خیلی خوشم اومد کعبه منم قبله منم سوی من آرید نماز کان سنمه قبله نما خم شد و بوسید مرا. ایشون واقعا طبع لطیفی دارن

درود به هم محله های عزیز این جانب قصد دارم اندکی شعر این شاعر را نقد کنم امید است که با راهنمایی بنده ی کمترین و دوستان روز به روز شکوفاتر شوند.
۱. بنده با توجه به تحصیل در زمینه ی زبان و ادبیات انگلیسی و دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و بر اساس مطالعات خود در باره ی اسلوب شعر و شاعری میدانم که شعر حاصل تراوشات و احساسات فردی بوده و از قید و بند بیرون است ولی خود این بی قید و بندی دارای قواعدی است که در این شعر کمتر مشاهده شده است مگر اینکه شما سبکی نو بر انداخته باشید که در این صورت لازم است در باره ی آن توضیح دهید تا دوستان نیز التذاذ یابند.
۲. در پاسخ به دوستی که این شعر را عرفانی یافتند و از آن عرفان تنفس کردند باید بگویم که این شعریست عصیانی نه عرفانی که خود نیز به این پیرنگ علاقه مندم.
۳. نیز در باره ی دوستی که این شعر را کلاسیک یافتند باید بگویم این جانب با دانش و بضاعتی که داشتم آن را با قوالب شناخته شده ی کلاسیک مقایسه کردم ولی چیزی در این اسلوب یافت نشد مگر اینکه آن چنان که گفتم شاعر محترم ادعای در انداختن سبکی نو را داشته باشد.
امید است ایشان شعر هایی زیباتر و با کیفیت صدایی بهتر را در آینده به مشتاقان ادب عرضه دارند.
با سپاس
حافظ حسینی

سلام آقای حسینی خیر بنده هیچ ادعایی ندارم من فقط احساس خودم رو روی برگه آوردم شعر هیچ تعبیر خاصی نداره و این خاننده هستش ک با سلیقه ی خودش شعر رو تعبیر میکنه چون شاعر وقتی یک شعر میگه تو حال و هوایی قرار میگیره که بهد از گفتن شعر ازش آزاد میشه. به هر حال نظر شما هم محترمه. با سپاس آقای حسینی

دیدگاهتان را بنویسید