خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

از من می‌شنوید اینترنت حجمی مخابرات نگیرید

سلام دوستان.

راستش چند‌ وقتیه که ما به خونه ی جدید آمدیم. من تصمیم گرفتم از اینترنت خصوصی شاتل استفاده کنم ولی متاسفانه فهمیدم محل ما خط کابل مسی نمیده و فقط فیبر نوری می‌ده که شاتل هم در فیبر نوری اینترنت نمی‌ده.

من تصمیم گرفتم اینترنت محدود مخابرات با سرعت دو مگ بگیرم.

توضیح اینکه ما در تهران هستیم و از مخابرات دیالمه سرویس دریافت می‌کنیم.

تعرفه ی آن طوری هست که ماهی سه گیگ حجم می‌ده و اگه بیشتر هم مصرف کنی بابت هر گیگ اگه اشتباه نکنم ۱۶۰۰ تومان هزینه توی قبض میاد و یک تا هفت صبح هم رایگان هست.

خلاصه وقتی اینترنت راه افتاد، من در طول روز فقط در صفحات اینترنت می‌گشتم و دانلود‌هامو می‌گذاشتم برای ساعت‌های رایگان. برنامه ریزی می‌کردم بطوری‌که یک دقیقه بعد از زمان رایگان شروع می‌شد و یک دقیقه مانده به آخر هم قطع می‌شد. همچنین به توصیه ی حضرات عالی‌قدر، در هنگام شروع ساعت‌های رایگان یک بار مودم را خاموش و روشن می‌کردم. خلاصه به ده روز نکشید که از مخابرات به ما زنگ زد و گفت: که مبلغ N تومان برای شما آمده و در صورت عدم پرداخت، خط شما تا ۷۲ ساعت دیگر قطع می‌شود و باقی را شما بهتر می‌دانید که خط ما یک طرفه شد و اینترنت مون هم قطع شد.

با پی‌گیری که انجام دادم مشخص شد که ۶۷۰۰۰ تومان پول اینترنت برایمان آمده در ۱۰ روز! یعنی حجم دزدی! خداییش اگه همین سرعت رو نامحدود می‌گرفتم به صرفه‌تر بود چون ماهی حدود ۷۸۰۰۰ تومان می‌آمد نه ۱۰ روز ۶۷۰۰۰!

خلاصه رفتم سایت مخابرات (tct.ir) که اینترنتم رو به ۲۵۶ محدود تغییر بدم ولی این گزینه را حذف کرده بودند” در حالی که قبلا که رفته بودم داشت. به هر حال رفتم مخابرات و درخاست دادم که اینترنت رو به نامحدود ۲۵۶ تغییر بدهند ولی گفتند نمی‌شود! گفتم پس قطعش کنید. گفتند باشه نامحدود می‌کنیم. البته یکی از دوستان در زاهدان که از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنه این مشکل رو نداره ولی حد اقل برای من که در تهران و از مخابرات دیالمه سرویس می‌گیرم این اتفاق افتاد.

دوستان خوبم، من قصد ندارم بر علیه کسی یا شرکتی اقدام کنم ولی خواستم دیگران را مطلع کنم که دچار این ضرر احتمالی نشوند.

با تشکر فراوان از کسانی که تحمل کردید و این پست نسبتا طولانی را خواندید.

خدا نگهدار.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «از من می‌شنوید اینترنت حجمی مخابرات نگیرید»

وااای آقای کیانی, یعنی من که دارم دیوونه میشم, بازم خوبه آقای خوشی بهتون برگردوندن, قضیه از این قراره که, منطقه ی ما هم مثل شما به غیر مخابرات هیجای دیگه ساپورتش نمیکنه, اینقدر با اینکه ما دانلودهامون رو مدیریت میکنیم حجم الکی میخوره که نگووو, سرعت که افتضاح, پاسخ گوییشون که افتضااح, خلاصه یه شماره پیدا کردم شکایت کردم, تو اصفهان ۱۳۵ هست, همه ی شکایاتم رو گفتم, گفت شاید مشکل از ماست چرا اعلام خرابی نکردین؟ یه خرابی زد و گفت رایگانه و فقط هم میان سیمهای پشت در خونتون رو چک میکنن, دیروز که من نبودم اومدن, رفتن سر لپتاپ البته اینجاشو خواهرم اشتباه کرده که اجازه داده, و ۱۸ تومان هم پول گرفتن, بدتر از همه دریییغغغغ از یه ذره تغیییر, من که پیشو میگیرم, حتی شده مکالمه شو که ضبط هم شده میگم رو کنه, چرا الکی قول و قرار میذارن با مشتری, اتفاقا منم بهشون گفتم که خیلی دوستام انصراف دادن از سرویستون, من به زور کامنت میذارم اصلا ثبت که نمیشه, الآن هم نمیدونم بشه یا نه, به هرحال مرسی, دقیقا دیروز این اتفاق افتاد من هنوز دارم حرصشو میخورم تا فردا ببینم چیکار میتونم انجام بدم

سلام من همیشه از ساعت۱-۷ صبح که اینترنتم رایگانه این مشکل رو ندارم ولی, توی روز برام این اتفاق افتاد
یعنی توی مهر یه دفعه حجمم تموم شد البته دیگه این اتفاق نیفتاد ولی خب یه بارشم خیلیه
البته بگم اینترنت مخابرات الآن ۵ gb اش ۱۲ خورده ای که خیلی خوبه قبلا ۲ gb اش ۱۱ تومن بود که واقعا من رو تا نصفه ماه هم نمیبرد

من هم جز مخابرات هیچ چی نمیتونم بگیرم. همیشه هم زنگ میزنی سؤالش اینه. چراغ مودمت روشنه یا نه. چراغ adsl چطور. منم که میگم بابااااااااااااا من کوووووورم. میگه مودمو خاموش کن ۲۳ دقیقه و ۲۷ ثانیه دیگه روشن کن. اگه درست نشد کامپیوترو ریستارت کن. اگه نشد زنگ بزن تا مودمو یه بار ریستارت کنم. و از این جفنگیات

سلام, من هم اینترنت مخابرات گرفتم.
ولی مبلغ رو به صورت پیشپرداخت میریزم.
این مشکلات بوده ولی برای من پیش نیامده که حجمم رو همینطور بخوره.
ولی باید ما تحقیق کنیم که با توجه به این که مخابرات فیبر نوری هستش ببینیم کدوم شرکت ها به فیبر نوری سرویس دهی میکنند.

سلام حسین. کجاست شما خونتون؟ باور میکنی من اینترنت شاتل دارم و میخواستم برم از مخابرات بگیرم. و فکر کنم همون دیالمه باشه! به جان خودم هممحله ای هستیم. اگه اسکایپ داری. اسکایپ من montakhabyeganeh هست. بیا ببینم. کییی؟ کجایی؟

درود
من بیش از چهار سال است که از اینترنت نامحدود و محدود حجمی شرکت hiweb.ir که جدیدا های وب شده استفاده می کنم مسائل و مشکلات قطعی داشته و گاهی هم درد سر های خودش را دارد اما با رفتن به سایت آن می توانم حجم موجود و گزارش استفاده های اینترنتم را ببینم .و خلاصه با شماره ۱۵۶۵ سراسری پاسخگو هستند در گذشته از این حرف ها دارم که مودم را چک کن و این مسائل و برخی مواقع که نت مشکل دارد هم مهندسانش این حرف ها را می زنند اما با کمی درنگ و مدتی خاموش کردن و رها ساختن نت دوباره می توانم به نت دسترسی داشته باشم .
البته حجم دزدی را با مودم های سیار دیده ام حتی رمز داشته باشد و متاسفانه مواردی پیش آمده که حتی رمز را حک کرده اند ؟و جالب تر اینکه مدتی است که شرکت های وب ماهانه حجم را شارژ می کند که مودم قربانی حتی دو گیگ بیشتر از حجم شارژ شده اش را هم استفاده کرده بود ! اما خدمات دادن مخابرات واقعا ضعیف است .
اگر به سایت مذکور بروید که در بالا آمده و محلی است که شماره تلفن بدهید فورا پیامکی می فرستد که آیا این شرکت می تواند خدمات در آن محله ارائه کند یا خیر و حتی می توانید از خانه حجم بخرید و تمدید کنید و جالب تر اینکه قبل از اتمام حجم اگر تمدید کنید حجم مازاد سوخت نمی شود و به دوره جدید افزوده می شود ؟و اگر به اینترنت دسترسی ندارید با شماره ۱۵۶۵ تماس بگیرید و ببینید که می تواند خدمات دهد یا خیر و حتما هم خدمات دهی می کند وقتی مخابرات خدمات بدهد این شرکت هم می تواند .من که راضی هستم و بهتر از مخابرات می دانمش .با تشکر از حوصله شما دوستان محترم

hiweb.ir قبلا عصر نوین یا همچین چیزی بود . ادرسشو بخور های وبه دیگه جدید و قدیم نداره . این شرکت هم دزدی بیش نیست ۶۵ کیلوبایت داره داره میده جای ۱۰۲۴ و دزدی بیش نیست . من طرحهای معمولیشو گرفتم در عرض ۵ روز ۳ گیگ میدزده . سرعت دانلودشم روی ۶۴ کیلوبایته . با اینم که نمیشه چیزی دانلود کرد و اند تند ترافیکت رو میدزدننن

دوستان : اینترنت مخابرات . حجمی . کامل . نصفه و نیمه و هیچ کدومش رو نگیرید . نخابرات اصلا صلاحیت اینترنت دادن رو نداره ! این فقط میخاد پول بگیره و چون میدونه که دولت هم از این شرکتهای اینترنتی حمایت میکنه هر بلایی که بخاد سرتون میاره . این شرکت دیگه از دیوانه خانه و تیمارستان رد کرد ! معلوم نیست قصدش چیه ؟ قطعیهای مداوم . برای بازی والیبال . فوتبال . وفات . عید و تعمیرات دروغین خطوت ! توی اینترنت اختلال میندازه تا اکر فیلترشکن فعال کردی دیسکانکت بشه درصورتی که کل اینترنت زغالی رو داره خراب میکنه و بهم میریزه اون هم از قصد . روانی و ادمهای روان پریش کارشون معلوم نیست . داری کار میکنی میبینی یکدفعه اینترنتت قطع شد ! با هزارتا تستو بلا اووردن سر کامپیوترت میبینی که اشکال از ISP هست . اینکه جمع میبندم چون اکثر شرکتهای اینترنتی این وضعیت روان پریشی رو دارن اما این به اصطلاح مخابرات (نخابرات) از همشون روان پریش تره . بله : بعدا از قطع شدن اینترنت تماس گرفتم یکی اوومد گفت خطت نویز داره باید اسپلیترت رو عوض کنی درصورتی که ما اصلا روی خطمون تلفنی نداریم که اسپلیتر لازم داشته باشه . خب اسپلیتر رو کالا در اوردم . دوباره دیدم که هیچی ! البته کل اینترنت که قطع بود جالبش اینجا هستکه فقط وبسایت خود مخابرات ان قسمتش که میخایی پول واریز کنی و نتت رو شارژ کنی بجز سایتهای دیگه باز میشد ! یبار دیگه زنگ زدم گفت قدری تحمل کنید درست میشه . اینم ۱ ساعت تحمل بازم درست نشد . باز زنگ زدم شخصی برداشت و با خمیازه و کلی کش دادن جواب داد که بله باید مرورگرت رو ریست کنی ! با کلی ناراحتی چون میدونستم ممکنه قدری از اطلاعاتم بپره مرورگرم رو ریست کردم هم فایرفاکس و هم اینترنت اکسپلورر . دیدم که باز هم هیچ اتفاقی نیوفتاده ! و همه افزونه های روی مرورگرم پریدن ! خدا لعنتت کنه توکه چیزی نمیدونی گ… میخوره الکی راهنمایی میکنی . باز هم زنگ زدم یکی امد و گفت اقا مشکل نرم افزاریه و چند دقیقه تحمل کنید درست میشه درغیر این صورت مودمت رو ۱۰ دقیقه خاموش کن ؟! بعداز از ۲ ساعت باز هم هیچی که هیچی . یکدفعه به سر من زد که فیلترشکنم رو روشن کنم ! روشنش کردم و دیدم که بله با فیلترشکن همه سایتها داره باز میشه و فقط این دروغگوها دارن مارو میپیچونن و نانی که از این کار میخورن حرام و حرام هست . با د.ستی هم تماس گرفتیم گفتند بله بعضی از شرکتها جدیدا این کار رو میکنن و گوگل رو از دسترس خارج میکنن و هزارتا روان شنگولی دیگر و شیطانی . تازه این یک سووم بدبختیهایی بودکه این نخابرات مخابرات سادیسمی به سر ما اوورده حالا بماند این قبلیا و یا ان شرکتهای قبلی که رد کردیم . اما دوستان خاهشمندم از هرشرکتی اینترنت بگیرید بجز این نخابرات که اووممیدوارم خدا برایشان نسازد انگار مردم بهشون بدهی دارن و بدهکارن پول بریزی و فقط کرم بریزن و اذیتت کنن سادیسم . دیوانگی و روان شنگولی مرض هرچه دلتان میخاهد بگویید اما از ان شرکت اینترنت نگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید