خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

DotWalker، بهترین نرم افزار جی پی اس برای نابینایان، مخصوص سیستم عامل اندروید

با سلام خدمت کاربران گرامی.
مژده مژده:
نرم افزار DotWalker یا GPS برای نابینایان آماده شد!
چند ماه پیش پستی برای کمک برای خرید نرم افزار GPS برای نابینایان در سایت گوش کن ارسال شد و مبالغی برای خرید این نرم افزار جمع شد.
بنده نرم افزار را از گوگل پلی خریداری کرده،چند ماه با سازنده ی نرم افزار مکاتبه داشتم تا این نرم افزار در کشورمان ایران بهتر پاسخگو باشد که بالاخره به نتیجه رسید.
این نرم افزار را میتوانید به صورت رایگان از لینک پایین مطلب دریافت کنید. این نرم افزار همان نرم افزاریست که دوستان کمک کردند تا خریداری شود.
نسخه ی ویژه:
بنده دست به کار شدم و این نرم افزار را کمی تغییر دادم، نقشه های شهر های مختلف ایران را برای راحتی شما عزیزان تهیه و جمعآوری کردم، نرم افزار را کامل فارسی و بومی کردم تا شما به راحتی از آن استفاده کنید و در انتها یک فایل متنی آموزشی هم تهیه کردم که با خواندن آن فایل شما میتوانید به راحتی با نرم افزار کار کنید.
این بسته با قیمت 15000 تومان در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
فرق نسخه ی ویژه و نسخه ی رایگان:
نسخه ی رایگان بدون آموزش و نقشه میباشد و منوی نرم افزار انگلیسیست. نرم افزار خریداری شده و بدون هیچ تغییری به دست شما عزیزان رسیده است.
در نسخه ی ویژه نرم افزار کاملا فارسی میباشد، نقشه ی کلانشهرها و شهرهایی که در OpenStreet map که یک نقشه ی open source بوده جمعآوری شده و با راهنمای استفاده از نرم افزار در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین دارای فرمان صوتی هوشمند فارسی میباشد.
توضیحاتی در مورد نرم افزار:
این نرم افزار برای مسافرت افراد با مشکل بینایی طراحی شده است. اگر شما نیازی به راهنمایی نرم افزار برای رسیدن به مقصد نداشته باشید، این نرم افزار به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت کار میکند و زمانی که شما به مقصد برسید به شما اطلاع میدهد. این نرم افزار قابلیت راهنمایی قدم به قدم شما را نیز داراست ولی برای این کار به اینترنت نیاز است. نگران نباشید. اینترنت مورد نیاز برای این نرم افزار نیاز نیست قوی باشد و با اینترنت سیمکارتتان جواب میدهد. همچنین برای اینکه شما دقیقا متوجه شوید در چه موقعیتی قرار دارید نیز نیاز به اینترنت است که اینترنت سیمکارت کافیست.
در پایان از زحمات جناب آقای حافظ حسینی که در ترجمه ی نسخه ی قدیم این نرم افزار کمک بسیاری فرمودند صمیمانه کمال تشکر را دارم.
لینک نسخه ی رایگان:
نسخه ی رایگان
لینک نسخه ی ویژه:
نسخه ی ویژه
لینک فایل صوتی آشنایی با کارکرد نسخه ی ویژه:
دریافت فایل آشنایی با کارکرد نرم افزار

۷۵ دیدگاه دربارهٔ «DotWalker، بهترین نرم افزار جی پی اس برای نابینایان، مخصوص سیستم عامل اندروید»

سلااام محمووود عزیزم دستت طلا واقعا برنامه ی بسیاار با ارزشیست. اگه بجای ۱۵هزار تومان ۱۵۰هزار تومان هم میگفتی ارزش داره.
پس محمود اینطور که گفتی ما میتوانیم بینهایت نقطه و مکان براش تعیین کنیم و قابل ذخیره هست و هروقت به اون مکان مراجعه کنیم راهنمایی میشیم درسته. مثلا اگه شما هر وقت بری پارک هاشمی اون صندلی یا آبخوری رو بهت نشون میده درست فهمیدم؟
بازم بینهایت ممنون و تشکر پسر کوشا و دوست داشتنی.

سلام محمود جان دستت واقعً درد نکنه و همچنین ممنونم از دوست عزیزم جناب آقای حافظ حسینی بابت همکاری با این پروژه خیلی خوشحالم که این نرم افزار با موفقیت آماده شد پرداخت کردم
دوستان اگه با کد u s s d همان ستاره ۷۲۴ پرداخت کنند در موقع خرید خیلی راحتتر هستش موفق باشید.

با سلام. شما هنگام خرید، باید مشخصات خود را وارد کنید، نحوه ی پرداخت را پرداخت با تلفن همراه انتخاب کنید. به شما یک کد داده میشود، با شماره گیری کردن آن کد، شماره کارت و رمز دوم از شما خواسته میشود. راهنمای خرید در بالای سایت قرار داده شده است. موفق باشید.

سلام آقا محمود عزیز
خیلی ممنون بابت زحمات شما، این نرم افزار میتونه بخشی از مشکلات ما در رفت و آمد رو حل کنه.
یک سؤال از شما داشتم، در مورد هماهنگی این نرم افزار در ایران غیر از ترجمه چه تغییری ایجاد شده؟ باز هم ممنون.
با تشکر موفق باشید.

دورود خدمت برادر عزیز جناب آقای هژبری گرامی من چندتا سؤال دارم یک اینکه آیا این نرم افزار میتواند به مانند یک مسیر یاب برای ما عمل کند ۲ آیا در زمانی که اینترنت نداشته باشیم امکانش هست به صورت آفلاین از نرم افزار استفاده نماییم ۳ اگر زمانی گوشی را فرش زده یا به هر نحوی گوشیمون از دست رفت و خواستیم آن را تعویذ کنیم آیا نرم افزار در گوشیی دیگری کار خواهد کرد ۴ اگر نقشه ای در نرم افزار نباشد آیا امکان این هست که خود شما آنرا به نرم افزار بدهید آن هم بدلیل اینکه ناشی کاری کاربر مشکلی برای نرم افزار پیش نیاورد و سؤال آخر اینکه در موقع کار نرم افزار باید گوشی روشن باشد یا طریقه کارش چطوری هست چون با توجه به اینکه گوشی های کنونی شارج زیاد نگه نمیدارند لطفا یه توضیح کوچولو هم در این باره بدهید با تشکر فاروق خسروی کرمانشاه

با سلام.
بله مثل یک مسیر یاب عمل میکند. فایل صوتی را گوش کنید متوجه میشوید.
آفلاین هم تا حدودی قابل استفاده است ولی به صورت راهنمایی به سمت مسیر کمی مشکل است.
بله باید گوشی شما روشن باشد.
برای نقشه با راهنمای همراه نرم افزار میتوانید نقشه ها را دریافت کنید.

سلام
ببخشید من یه سوال دارم باید کجابپرسم که کمکم کنید؟
من یه دیکشنری خوب گویا میخوام مثلا آکسفورد باید چکار کنم؟ از کجا دریافت کنم؟
دیکشنری آکسفورد بریل هم داریم؟ اونو چجوری باید بگیرم؟ میشه لطفا کمکم کنید؟ خیلی کارم گیرش هست

با سلام و وقت به خیر. کاش نقشه های شهرهایی که بهش اضافه کردید رو نام میبردید که عزیزانی که توی سایر شهرها زندگی میکنن نیان این برنامه رو بگیرن. دیروز یکی از دوستان این نرم افزار رو خریداری کرد متأسفانه نقشه ی اردبیل نبود. یعنی پونزده تومن رفت هوا. خود شما هم میدونید که کسانی که شغل درست حسابی ندارن با چه زحمتی این پونزده تومن رو جور میکنن. اگه تند و تیز نوشته باشم عذر بنده رو قبول بفرمایید ولی ای کاش اون موقع معرفیش میکردید که به طور کامل تمومی شهرها رو support کنه.

درود برادر عزیز. من به دوست شما عرض کردم که میتونن هر جایی رو که بخوان با استفاده از قسمت جستجوی مسیر پیدا کنن و نیازی به نقشه نیست. ضمنا من نقشه ی شهر ایران رو هم کامل گذاشتم. این رو هم بگم که من نویسنده و طراح نقشه نیستم. هر نقشه ای که کاربران استفاده میکنن رو واسه این نرم افزار سازگار کردم و تقدیمتون کردم. ولی لطفاً یه طوری رفتار نکنید که انگار من طراح نقشه ام و یا اگه مشکلی توی نرم افزار پیدا شد من رو مقصر بدونید. چون من برنامه نویس این نرم افزار نیستم و فقط این نرم افزار رو برای کاربران ایرانی بومیش کردم. همین. باز هم بگم نقشه ضروری نیست و برای راحتی افراد گذاشته شده.

دوستانی که نگران نقشه ی شهرشان هستند توجه کنن که هدف اصلی این نرم افزار راهنمایی شما از مبدأ به مقصد مورد نظرتونه که نقشه ی کل شهرها و کشورهای دنیا از گوگل گرفته میشه که این نرم افزار هم از این قابلیت مهم پشتیبانی میکنه. پس نبودن نقشه مهم نیست.

سلام محمودجان. من خودمم هنوز به یقین کامل نرسیدم که خریداری کنم. چند مطلب ذهنمو مشغول کرده. ۱. شما میگی از نقشه ی گوگل استفاده کنید اما این نقشه به هیچ وجه به روز نیست مثلاً اسم کوچه ما یکی دو ساله عوض شده اما تو گوگل مپ اسم سابق رو مینویسه اما نقشه هایی که تو openstreet هست همیشه در حال ادیت هستند ۲. لطفً به این پرسش جواب بده اگه گوشی رو عوض کنم میتونم نرم افزار رو روی گوشی جدید نصب کنم؟ این مشکلاتی است که باعث شده من اقدام نکنم. به نظرم اگر قابل نصب رو چند گوشی باشه قیمتش مناسبه. از کسانی که این نرم افزار رو خریدند. خواهش میکنم بیان نظر بدن. من خودم از کارکردش راضی هستم اگه محمود عزیز مشکلم رو حل کنه حتمً خواهم خرید.

سلام
با اجازه از آقای هژبری
این نرم افزار رو هر گوشی قابل نصب هست فقط نام و نام خانوادگی و شماره ی همراه شما داخل برنامه ثبت شده یعنی هر وقت برنامه را باز کنید نام و نام خانوادگی را اعلام میکنه
من هنوز کار با این نرم افزار را یاد نگرفتم
اما اطمینان دارم که چیز خوبی هست منم خریدم
ممکنه فردا مثلا گوشی را عوض کنم هیچ اشکالی نداره با خیال راحت خریداری کنید.

سلام. من هم خریدم! از همه ی کسانی که تردید دارند خواهش میکنم تردید نکنید! چون به عنوان یک متخصص اندروید, همه ی تردیدها رو از اینکه ممکنه نرم افزار خوبی نباشه برطرف کردم! اصلً برام مهم نیست باورم دارید یا نه. چون من اگر حیله ای تو کارم باشه باید به خدا جواب پس بدم! فقط میگم اعتماد کنید و بخرید.

سلام.
از زمان انتشار این پست تا الان دارم توی کامنت ها می چرخم ببینم بخرم یا نخرم. راستی من زیاد مبتدی هستم. نقشه ساری رو داره؟ بلد نیستم بهش نقشه بدم وگرنه انجام می دادم.
چطور باید برای خرید اقدام کنم؟ با همون۷۲۴خوبه؟
تا یادم نرفته، ممنون بابت تمام زحمت های شما.
پاینده باشید.

سلام خدمت همه دوستان عزیز دوستان من هم این نرم افزار را خریده ام خیلی نرم افزار خوبیه این درسته که نقشه اردبیل داخلش نیست اما نقشه ایران هستش و از این هم گذشته از طریق نقشه گوگل میشه استفاده کرد واقعً برنامه جالبیه محمود جان دستت درد نکنه

درود بر دوستان عزیز
من هم این نرم افزارو خریدم
برخی از دوستان نگران هستند که اگر فردا گوشیشان را عوض کردند نرم افزار بر روی گوشی جدیدشان نصب نشود
من به این دوستان می گویم که اصلاً نگران نباشند من خودم هم بر روی گوشی خودم نصب کردم و هم بر روی گوشی برادرم و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد
این نرم افزار کمک خوبی برای رفت و آمد به ما میکند
برای مثال در محله ما یک پارک وجود دارد به نام امیر کبیر من تا حالا به تنهایی به این پارک نرفته بودم
ولی به کمک این نرم افزار و با وصل شدن به اینترنت توانستم پارک را پیدا کنم بر روی صندلی پارک بنشینم به دستشویی و آب خوری بروم
خلاصه این نرم افزار هم اگر ۱۵۰۰۰۰ تومان هم بود ارزشش را داشت
محمود جان دستت طلا عیدت هم پیشاپیش مبارک

پریسا جان سلام بخر خیلی خوبه بدرد میخوره البته اگر مثل من تنبل نباشی و بتونی باهاش کار کنی
بچه ها یه سوال ما چون تنها میریم مسافرت ای کاش میشد وقتی بین راه اگر از اوتوبوس پیاده میشدیم و احتیاج به سرویس بهداشتی داشتیم آیا این نرم افزار میتونه مارا راهنمایی کنه؟ اگر بشه چه خوبه ای کاش بشه چون ما که بدون همراه میریم مسافرت خیلی اذیت میشیم.

پریسیما اومدی اصفهان عمو رو یادت نره. با هم میریم رستوران شب نشین یا سیب.
راستی محمود اینکه در جواب خانم کاظمیان گفتی که میشه بشرطی که تو نقشه باشه بر فرض که تو نقشه بود مگه نه اینکه باید خودمون براش تعریف کنیم. مثلا سرویس بهداشتی یک رستوران بین راهی را باید از قبل براش تعریف کرده باشیم تا اون ما رو راهنمایی کنه همون کاری که خودت برای صندلی تو پارک یا آب خوریش کردی.

سلام عمو جان. اول اینکه شرمنده که در ارسال نرم افزارتون تأخیر به وجود اومده. نقشه ها رو آپدیت کردم، دارم میفرستم.
بعضی از جاها مثل رستوران و یا… در گوگل ذخیره شده که به کمک این نرم افزار از قسمت آپشن، نقطه ها، مکان گوگل میتونیم به این بخش دسترسی داشته باشیم.

بچه ها هرکی زودتر با کمک همین نرم افزار اومد اصفهان یه جایزه داره به شرط این که صدای تاک بک را هم ضبط کنه تا من شک نکنم, هاهاها خیلی جالبه من فقط آرزو میکنم که بشه ازش بین راه ها وقتی پیاده میشیم استفاده کنیم, آقای هژبری من همیشه برای شما دعا میکنم خیلی تشکر.

سلام میخواستم بگم نرم افزار بدستم رسید, تستش کردم, و همانطور که پیشبینی میکردم خوب از آب در آمد. توجه داشته باشید هر نرم افزاری ممکنه نقص داشته باشه اما اون چیزی که مهمه اینکه آیا از پشتیبانی خوبی برخورداره یا نه. تا این لحظه که خوب پشتیبانی شده امیدوارم که محمود عزیز با صب و شکیبایی همه ی نقصهای ممکن رو رفع کنه. یه چیز دیگه, من با اینکه میتونستم از نسخه اصلی با منوی انگلیسی استفاده کنم, اما وقتی تلاش ایشون رو دیدم, برای حمایت و دلگرمی هم که شده نسخه فارسی رو خریدم این حد اقل کاری بود که میتونستم برای حمایت از یه رفیق همنوع انجام بدم. ضمنً, نسخه ی فارسی هم کاملتره و هم اینکه محمودجان زحمت کشید از یه سایتی که نقشه هاش همیشه در حال ویرایش شدنه, نقشه ها رو در آورد و تبدیل کرد. این رو بگم که, در آوردن و ویرایش نقشه خیلی زحمت داره. در پایان, میخوام به ایشان خسته نباشید بگم, و از همه کسانی که فکر میکنند به این نرم افزار نیاز دارند, تردید نکنند! باور کنید قیمتش به زحمتی که کشیده شده می ارزه. به عنوان کسی که شاغل نیستم این رو گفتم. والسلام, یا علی.

سلامی مجدد خدمت دوستان عزیز دوستان این نرم افزار واقعً یک نرم افزار فوق العاده خوبیست خیلی خیلی خوب با تاک بک سازگار هستش محمود جان دستت درد نکنه امیر به هم اطلاع داد که بله نقشه اردبیل را نیز اضافه کردی دستت درد نکنه زحمت کشیدی ولی یه سؤال برام گفتش که تو ایمیل نوشته شده بود که یک ماه نقشه رایگان هستش منظور از این نوشته چیست ممنون از توضیحی که در این باره بدی پیشاپیش عیدتان مبارک

درود بر وحید خان محمدی. آپدیت کردن نقشه ها زمانبره و خریداران میخوان که این نقشه ها آپدیت باشه و بتونن از شهرهای جدید استفاده کنن. به خریداران یک ماه سرویس دانلود نقشه به صورت رایگان داده میشه، توی این یک ماه عزیزان میتونن همه ی نقشه ها رو دریافت کنن. اگر تمایل داشتن شهرهای جدید و یا آپدیت نقشه ها رو مجدد دریافت کنن، میتونن اکانت خریداری کنن. این فعلا آزمایشیه و کامل اطلاعرسانی نشده.
در حال حاضر درگیر ساختن حساب کاربری برای خریداران قبل مثل شما هستم. موفق و پیروز باشی داداش، عیدت هم پیشاپیش مبارک!

سلام جناب حژبری عزیز شرمنده من نغشه های استان کرمانشاه مانند پاوه باینگان روانسر اینا را بخواهم چطوری میتوانم دریافتشون کنم در ذمن طریقه اذاف کردن و بارگذاریشون به نرم افزار ب چه صورتی است کامل بفرمایید مثلا چطوری ببریم داخل پوشه و کپی پیست کنیم به هر حال یه راهنمایی کنید ممنونم

سلام داداش قبل از هر چی از زحماتت متشکرم واقعا آفریییین داری من نرم افزار رو خریداری کرده ام اینم کد تراکنشم ۲۷۵ فقت تو رو خدا اگه لطف کنی سریع واسه من بفرستی من خیلی عجله دارم میخوام باهاش برم مسافرت خخخخ راستی نقشه سنندج رو اگه بهش اًافه کنی خیلی عالیه عید رو بهت تبریک میگم داداش امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادی داشته باشی من خیلی خوشحالم از این که افرادی همچون شما به فکر هم نوعانشون هستند و براشون سنگ تموم میزارند واقعا از ته دل برات آرزوی سربلندی و موفقیت میکنم باز هم آفرییییییییییییین آفرییییییییین صد آفریییییییین من چند تا سؤال داشتم اینجا نمیشه بپرسم بعد از اینکه نرم افزار رو دریافت کردم حتما باهات تماس میگیرم و بهت زحمت میدم مرسییییییییی

سلام محمود جان.
آیا نقشه زاهدان هم تو لیست شهر ها هست؟
من نسخه انگلیسی رو تست کردم، خیلی خوبه، و میخوام نسخه فارسی نرم افزار را بخرم.اما یه مشکل هست، نقطه ها رو که زخیره میکنم، وقتی میخوام جستوجو کنم پیقام میده که این اسم وجود نداره، یا اگه تو قسمت نقطه ها برم و رفتن به نقطه ها رو انتخاب کنم اون اسمی که زخیره کردم نیست ولی دو سه مورد قبلی که زخیره کردم هست.
یه سؤال دیگه، نخشه های OpenStreet map نسبت به نقشه های گوگل کاملتر هست؟ مثلا در نقشه گوگل اگر در بخشه نقطه های گوگل وارد رستوران بشم، در نتایج جست و جو در شهر ما فقط یک مورد رو پیدا میکنه، آیا ممکنه که در OpenStreet map نتیجه بهتری بگیرم؟
ممنون میشم پاسخ منو بدی.
موفق باشی.

سلام. خیلی خیلی ممنونم از جناب هژبری عزیز.
دوستان پیشنهاد میکنم بخریدش فوق العاده عالیه.
اگه امکان داشته باشه نقشه خوی رو هم قرار بدید.
یه سوال: تو شهر ما اینترنت همراه اول ضعیفه بر فرض مثال قطع شد اینترنت اون وقت آیا gps جواب میده یا نه ممنون از راهنماییهاتون. عیدتون هم مبارک سالی پر از موفقیت براتون آرزومندم

سلام واای من تازه این پست رو خوندم, چون اندروید ندارم زیاد پستهای اندرویدی رو نمیخونم, یعنی من یه ذوقیی کردم, یعنی باید خیییلی خییلیییــیییـیییـیی عاالییی باشه, یکی نرم افزار تشخیص اسکناس, یکی همین نرم افزار, من را بر آن داشت که اندروید بخرم, فقط, پووللل, خدایااآآ, آقای هژبری گرامی, آرزوی بهترینها رو واستون دارم, کلی خوشحال شدم خدا خوشحالتون کنه,

دیدگاهتان را بنویسید