خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه راجع به آموزش اندروید

سلام به دوستان خوب هم محله ای.

امیدوارم که حالتون خوب باشه.

دوستان همین طور که قولش رو داده بودم، میخام آموزش اندروید رو شروع کنم و به طور رایگان در اختیار شما دوستان قرار بدم.

هر هفته یه بحث رو تو سایت قرار میدم.

با جناب آقای خادمی مدیر محترم هم صحبت کردم و ایشون هم موافقت خودشون رو اعلام کردن.

از اون جایی که میخام این آموزش ها بعد به کتابچه مرتب تبدیل بشه، و در اختیار شما عزیزان قرار بگیره از دوستانی که تمایل به همکاری دارند، هرکسی که میتونه در کار ویرایش کمکم کنه و باهم خدمتی به همنوعان بکنیم بهم تو کامنت ها یا از طریق اسکایپ omidaliverdiloo خبر بدید که کار رو شروع کنیم.

انشا الله بتونم در خدمت همه شما عزیزان باشم.

تو کامنت ها منتظرم

۵۲ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه راجع به آموزش اندروید»

سلام،
بله چرا نمیشه؟ من خودم شخصا با سامسونگ کیبورد صفحه کلید خود گوشی کار میکنم. گوگل کیبورد به نظرم یه چند صدم ثانیه ای کند هست. از قسمت تنظیمات، زبان و ورودی، language and nipute، پیش فرض یا default رو بذارید رو سامسونگ. فرقش با صفحه کلید گوگل اینه، حروف ض، و ژ و ذ در گوگل کیبورد موجوده ولی در سامسونگ باید از شیفت استفاده کنید. مثلا شیفت و ص رو بزنید میشه ض. شیفت و ز رو بزنید میشه ژ

سلام امید جان ممنونم از تو و از همه کسانی که در جهت آموزش و پیشرفت نابینایان فعالیت میکنند از آقای خادمی هم تشکر میکنم که این زمینه را فراهم نمودند و با آغوش باز از اینگونه فعالیتهای سودمند استقبال میکنند امید جان ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای تو ۲ پیشنهاد در این خصوص داشتم اول اینکه این آموزش طوری ضبط بشه که از آموزش برای مبتدی ها به سمت آموزشهای تخصصی بره و دوم اینکه سعی بشه با یک گوشی خیلی مدل بالا آموزش داده نشه و اگر هم میشه بیان بشه که آیا در سایر گوشی های مدل پایینتر وضع به همین صورت است گفتم دو پیشنهاد اما پیشنهاد دیگری به ذهنم رسید سعی بشه اگر آقایان ناراحت نمیشن سرعت تاک بک خیلی تند نباشه و دیگه اینکه در ابتدای آموزش یک لیست از گوشی های از رده پایین تا رده بالا نام برده بشه و موضوع مهم یعنی نحوه پردازش داده ها در آنها به وسیله تاک بک مقایسه گردد و بیان شود از گوشی های موجود کدام مدل از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت برای نابینایان مناسبتر است به عنوان آخرین پیشنهاد در آموزش پایانی هم آموزش چند برنامه کاربردی ضبط بشه و نحوه نصب و آموزش کار با آنها تشریح بشه به خصوص برنامه تاک بک و ای اسپیک یعنی طوری تشریح بشه که اگر یک فرد مبتدی نابینا یک گوشی اندروید از لیست موجود بیان شده به صورت آک خرید نمونه باهاش چکار کنه و بتونه نرم افزار موجود را نصب و سپس دنباله آموزش را پی بگیره امید جان جسارت نباشه اگر برای نصب برنامه های پایه نیاز به حضور فرد بینا هست هم زحمت بکش در کنار خودت از این فرد استفاده کن و هم این موضوع را در حین آموزش یاداور شو شرمنده پر حرفی کردم موفق باشی داداش گلم.

سلام امید جان با تشکر از اقدامات ارزشمند جناب عالی و همچنین آقای خادمی عزیز اگر ممکن است یک پرسش هم مطرح کنم. من سامسونگ اس۵ دارم هنگامی که دوستان با وایبر با من تماس میگیرند هرچه انگشتم را میچرخانم موفق نمیشوم جواب بدهم اگر راهنمایی بفرمایید متشکر میشوم….

سلاااااااااام استاد.
با اینکه من هنوز اندرویدی نشدم ولی خیلی منتظر آموزش شما بودم.
بسیار کارتون خداپسندانه و معنوی هست. از لطفتون بی نهایت ممنونم و همیشه دعاتون میکنم. خدا خیرتون بده.
اینقدر خالصانه و صادقانه کمک میکنین و آموزش میدین که حتما وظیفه خودم میدونم باید توی پستهای شما کامنتی بدم و عرض ادب و تشکری داشته باشم.
منم خوشحال میشم بتونم بهتون توی ویرایشش کمک کنم. فقط چون من مثل شما متخصص نیستم خودتون راهنماییم بفرمایین که چطوری میتونم توی این کار خیر و معنوی بهتون کمک کنم.

سلام.
این عالیه!
اگر کمکی باشه که از دست من بر بیاد حاضرم. فقط بگید چیکار می تونم کنم؟ هر کاری که باشه در صورتی که قادر به انجامش باشم، یعنی بلد باشم و در توانم باشه، من هستم.
ممنون از پست های مفید و بسیار مفیدتون.
ایام به کام.

سلام بر امید نازنین.
من اگه متنهات نوشتاری باشی دست به ویرایشم بد نیست و میتونم در این ضمینه باهات همکاری کنم.
یه نکته دیگه هم، در پاسخ به آقای نعمتی نوشته بودی که با کلید home میشه به تماسهای وایبری پاسخ بدیم، که من گمان نمیکنم که امکانش باشه، پاسخ تماسهای شبکه های اجتماعی از قانون پاسخگویی با کلید home تبعیت نمیکنه.
اگه من اشتباه میکنم لطفا راه فعال سازی این امکان رو هم برامون بنویسی ممنون میشم.
منتظر آموزشهای همیشه ارزشمندت هستیم، تشکر.

سلام، مرسی عمو چشمه عزیز.
نه منظورم وایبر و شبکه اجتماعی نبود. حواسم نبوده شاید.
منظورم تماس های ورودی بود. واسه شبکه های اجتماعی باید دستمون رو بذاریم رو answer طرف چپ گوشی، دو کلیک کنیم بکشیم به راست.

درود وقت به خیر,
اینکه شما چقدر بی چشمداشت تجربیات خودتون رو با همه به اشتراک میذارین و واسه ی آموزشهای مختلف تلاش می کنید بر هیچ کس پوشیده نیست ولی من یه پیشنهاد دارم و نظر شخصی خودم هم هست,
به نظرم صوتی توضیح ندین, به چند دلیل
*شما باید یه حجمی رو اختصاص بدین به آپ و ما باید یه حجمی رو اختصاص بدیم به دان, و این برای هر دو طرف ممکنه هم وقت گیرتر و هم هزینه بر تر و پر زحمت تر باشه به خصوص برای شما,
و خب با توجه به حجم محدود یه سری از کاربرها, *برای آموزش صوتی نیاز به هماهنگی زیاد و وقت صرف کردن بیشتر هست, که کی, چه وقت و چگونه میتونه به شما در امر ویرایش کمک کنه و ممکنه با نا هماهنگیها هم آموزش, وقتش دیر و زود بشه هم حرص و اذیت شدن شما بیشتره,
*تو آموزش صوتی با این همه که شما و بقیه زحمت میکشین آخرش قدر ناشناسی میشه و انتظارات میره بالاتر و این باعث کم شدن انگیزه و دلزدگی شما میشه,
*تو آموزش صوتی کلا وقتتون برای ویرایش, هماهنگی, ضبط, آپلود و کلی نکات دیگه بیشتر صرف میشه,
*به نظرم همه ی بچه ها اعم از مبتدی که خودم باشم تا حرفه ای آموزش نوشتاری رو متوجه میشن اون قدر پیچیده نیست که مفاهیم اون قدر غیر قابل فهم باشه, میتونه یه نوشته خیلی تر و تمیز که مطمئنم شما از پسش بر میاین کار رو بسیاار راحتتر و بی دردسرتر کنه, مثلا هدینگ, جدول و و و داشته باشه که منظم و قابل فهم هم هست واسه همه, مسلما کسی که اینترنت بلده کسی هست که به راحتی با این عناصر در نوشتن آشناست و مغزش هم اون قدری یاریش کرده که رسیده به اینجا, و حتما با آموزش نوشتاری یاد نیگیره, خلاصه که از من گفتن بود, خخخ,
ولی جدی اگه صلاح میدونین و خودتون راضی به این کار هستین یه نظر خواهی در یه پست انجام بدین, ببینید خیلی آموزش تا حالا صوتی از اندروید بوده که کار بچه ها رو راه انداخته, شما و خیلی از دوستان که پاسخ گو به مشکلات اندرویدی هستین,, موج نور هم که میخواد کاملشو ضبط کنه, و اینکه شما میتونین همون جلسات اسکایپ رو ضبطش کنید, حالا کسی هم نمیخاد صداش داخل آموزش باشه سؤالات رو خودتون ضبط میکنید پیستش میکنید پیش جوابی که خودتون به طرف پاسخ دادین
فقط نظر شخصی من بود, بازم ممنون و بازم شرمنده اگه جسارتی کردم

سلام، خیلی ممنونم بابت نظرات سازنده شما.
نظراتی که شما لطف میکنید و میفرمایید، باعث بیشتر شدن انگیزه من میشه. بله آموزش نوشتاری هم خیلی فکر خوبیه. البته بازم باید دوستان زحمت ویرایش رو هم بکشند که دست تنها نباشم. قبول دارم اکثر دوستان خودشون از اینترنت محدود استفاده میکنن، البته خودمم اینترنت محدود دارم.
واقعا خوشحال شدم بابت این نظر، خیلی عالی بود سپاس فراوان دارم. انشا الله تو یه پستی از دوستان نظرخواهی میکنم که آیا این آموزش صوتی باشه یا نوشتاری تا بچه ها نظر بدن و کار رو شروع کنیم. مرسی از نظراتتون. پاینده باشید.

سلااااٱاااا،ااا،ااا،ااا،اااآاااام خوبی امید،میگم ایووول زیاااد،میگم این عاااآااالیه،میگم این فوق العادست،میگم این مهشره،میگم این مفیده،خلاصه که میگم این خععععلی خععععلی خععععلی باحاااله،مرررسی فراوونتا،نه نه نه چیزه کمه،مرررسی بینهایتتا هوهو،هوهو،هورااااآاااااآاااایییییٱییییٱیییٱییی،پیشاپیش خسته نباشی و با،بااااآااااآااااآااااییییٱییییٱییییٱییییٱییییٱییی……..//////….///.

با درود خدمت شما دوست عزیز.
حقیقتاً بنده و شما یک هدف را دنبال میکنیم، راستش من هم در صدد آموزش اندروید و مرتب سازی آموزشها به صورت کتابچه هستم.
اگر بتوانم مفید واقع شوم دریغ نخواهم کرد.
با آرزوی پیروزی و خرسندی برای شما و کلیه ی گوش کنی ها، بدرود.

درود امید جان. منم اگه کاری از دستم بربیاد درخدمتم. اگه هر فایلی را که ضبط کردی برام بفرستی با ساندفورج روش کار میکنم تپق های احتمالی رو میگیرم. و خلاصه تو کار ویرایش صدا درخدمتم.
ولی سعی کن کیفیت ضبط بالا باشه حتما با کامپیوتر و یک میکروفون خوب ضبط کنی.
ممنون و سپاس از تلاشهای بی شائبهت. راستی آیا کنفرانسهای سهشنبه شب ضبط میشه و اگه میشه کجا قرارشون میدی. من که دیشب قطع شدم و چون خیلی خسته بودن دیگه تلاشی برای وصل مجدد نکردم.

سلام بر جناب علی وردی لوی گرامی….
جدی ممنون و براتون آرزوی موفقیت دارم ….
من کار با ساندفرج رو تقریباً بلدم و می تونم در حد گرفتن اضافات و ویرایش این چنینی در خدمت باشم و کمک بدم ولی میکس و باقی جنبه های صوتی رو چندان وارد نیستم ……. در هر حال من تا اونجایی که بدونم و بتونم هستم …. ghasemi3000@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید