خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود نرم افزار پاسخ دادن به تماس ها با حرکت دست برای اندروید

سلااااام به دوستان همیشه همراه محله و پستهای من.

امیدوارم که همه برادرا خواهرا همگی حالتون عالی باشه زیر سایه خدا. این دفعه با یه نرم افزار جالب اندرویدی اومدم.

یکی از مهمترین دغدغه ما نابیناها جواب دادن به تلفنهای لمسی غیر از سامسونگ هستش. شما دوستان مستحضر هستید که سامسونگ دکمه فیزیکی home داره که شما میتونید با تنظیم کردن به تماس های ورودی تون به راحتی پاسخ بدید ولی متاسفانه این امکان تو گوشیهایی مثل سونی یا گوشیهای دیگه نیست. جواب دادن با لمس هم مشکلات خودش رو داره علی الخصوص برای مبتدیها که سخته با لمس به تماسها جواب بدن. به تکرار و تمرین زیادی نیاز هست.

ولی من با نرم افزاری خدمت رسیدم که از اون دسته عزیزانی که گوشی غیر از سامسونگ دارن به راحتی و با تنظیمات دلخواه میتونن به تماسها شون جواب بدن و مشکلی از این قبیل نداشته باشن.

این برنامه حسگر نام داره و با talk back سازگاری داره.

کمی نیاز به توضیح هست که من خدمت شما دوستای گلم عرض میکنم. اول از همه باید گوشیتون حتما دارای حسگر مجاورتی یا سنسور باشه که اکثر گوشیها این امکان رو دارن.

شما میتونید دستتون رو دو بار جلوی سنسور یا همون حسگر مجاورت  گوشی حرکت بدید تا به تماستون جواب بده. یعنی دستتون رو یه بار به چپ و یه بار به راست بیارید به تماس هاتون پاسخ میده. سه بار دستتون رو حرکت بدید میتونید تو music player پخش کننده موزیک، فایل های صوتی رو که گوش میکنید عقب جلو بدید. هر موقع هم که در حین تماس گوشی رو از گوشتون دور کنید به آیفون میره و به گوشتون نزدیک کنید از بلندگو در میاد.

البته میتونید خودتون به راحتی تنظیم کنید و تغییراتی رو که خودتون میخایید اعمال کنید.

برای دانلود

بزن اینتر قشنگه رو

خیلی خیلی دوستون دارم. از همه دوستانی که کامنت دادن و ندادن متشکرم که بهم انرژی و انگیزه فعالیت میدن. قابل تقدیره.

۴۳ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نرم افزار پاسخ دادن به تماس ها با حرکت دست برای اندروید»

سلام از پست خوبتون ممنونم. زحمات شما برای تهیه و آموزش نرم افزارهای مورد نیاز ما نابیناها چه برای گوشی و چه برای کامپیوتر واقعا قابل تقدیره. دوتا سوال دارم که خیلی ممنون میشم اگه جواب بدید: اول اینکه میشه خواهش کنم بگید چطوری میشه با صفحه کلید گوشی های هوشمند در حین مکالمه مثلا برای وارد کردن رمزها در تلفن بانکها یا نظیر این کار کرد؟ دکمه مربوط به صفحه کلید را زدم اما تاک بک نخوند چه عددی در حال وارد شدنه و بیشتر مشکلم با تاک بکه. دوم اینکه من وقتی گوشی رو از گوشم دور میکنم بطور اتوماتیک میره رو بلندگو و من دوست دارم صدای طرف مقابل حتی وقتی گوشم از گوشی دوره به اندازه وقتی باشه که گوشی نزدیک گوشمه ولی نمیدونم باید چه کار کنم؟

سلام، مرسی از نظر لطف شما. ممنونم. خدمت به همنوعان افتخار منه.
سوال اول شما: اگه بخایید با صفحه کلید گوشی کار کنید، حتما باید رو آیفون باشه. چون در حالتی که رو گوش باشه سنسور اجازه صحبت کردن به تاک بک رو نمیده. حتما باید از گوشتون دور کنید تا رو آیفون کار کنید. صفحه کلید رو بزنید میتونید با شماره ها راحت کار کنید. من خودم به راحتی کار میکنم. فقط نیاز به تکرار و تمرین داره.
اما سوال دوم شما: در باره آیفون گوشی، من تنظیماتی در این خصوص پیدا نکردم ولی تاک بک رو برای امتحان خاموش کردم، این قابلیت برداشته شد. انگاری این مخصوص تاک بک هستش. ولی براتون پیشنهاد میکنم برنامه easy speaker رو نصب بکنید و از تنظیمات اون آیفون رو غیر فعال کنید. امکانش خیلی زیاده که غیر فعال بشه.

امید من اسپیکر آسان یا easy speaker دارم. اونم این امکان رو داره که گوشی را از گوشم دور کنم و صدا میره روی آیفون. ولی برای جلو و عقب بردن فایلهای صوتی فکر نمیکنم کارایی داشته باشه.
قطعا سامسونگیها هم میتونند از این برنامه استفاده کنند. درسته؟
بعد اینکه متوجه سؤال یکی از دوستامون نشدم که گفتند میخواهند وقتی گوشی را از گوششون دور میکنند صداش روی آیفون نره. خب در این صورت چطور میخواهند صدای اون طرف یا اون پیام رو بشنوند؟

سلام. بله ایزی اسپیکر هم این امکان رو داره ولی فایلها رو نمیشه جلو عقب برد و نمیشه باهاش تماس جواب داد. صرفا فقط صدا رو میاره رو آیفون.
منظور سوال ندا خانم اینه که وقتی که گوشی رو حین صحبت از گوششون دور میکنن، نمیخان صدای طرف بیاد رو آیفون. این کار محاسن و معایبی داره. بزرگترین عیبش اینه که فرض کنید داریم صحبت میکنیم یه لحظه گوشیمون از گوشمون دور شد صدا بلافاصله میاد رو آیفون. یکی از بزرگترین محاسنش اینه که میتونیم با صفحه کلید گوشی کار کنیم در حالت آیفون. این برنامه رو همه گوشیها نصب میشه. مختص سامسونگ نیست.

سلام امید.
مثل همیشه عالی بود.
فقط من به بچه ها توصیه میکنم که از داخل برنامه، وارد قسمت سؤالات متداول بشن و اونها رو با جوابهایی که طراحان برنامه دادن مطالعه کنن.
مطمئناً براشون خیلی مفید هست.
من خودم اون قسمت رو که خوندم تازه به کیفیت واقعی برنامه پی بردم.
مرسی بابت پست خوبت.
پیروز باشی.

سلام. منم با اینکه خودتون میدونین هنوز اندرویدی نشدم فقط برای عرض تشکر خدمتتون رسیدم. یه سؤال برا منم پیش اومد. اینکه talkback مثل talks mute نداره که بتونیم فعال و غیر فعالش کنیم تا نیاز به نصب نرم افزار easy speaker نباشه؟ چون فرمودین اینکه موقعی که تلفن ازمون دور باشه میره روی اسپیکر و این کارو چون talkback فعاله میکنه. یعنی talkback به طور کامل غیر فعال نشه و فقط mute بشه. تشکر میکنم از راهنماییاتون.

سلام اینکه سه شنبه ها کلاس هست خیلی عالیه
حالا با اجازه من سوال یکی از دوستای اندرویدیمو مطرح کنم گوشی ایشون وقتی که دارن صحبت میکنن خود به خود ریست میشه و وقتی که روشن شد تاکبکش قطع میشه میگن که به کمک یه بینا مجبور میشن تاک بک رو بیارن با اینکه تنظیم کردن که homeرو سه بار فشار بدن و تاک بک کار کنه ولی کار نمیکنه
به نظر شما اشکال گوشی ایشون چیه؟
از متخصصین بینا پرسیدن اونا گفتن که یا باطری خرابه یا ویروس وارد گوشی شده گوشیشون s5 هست و تاک بک ۴.۱.۰ یه پیغام هم همیشه از clean master دریافت میکنن که junk detected هست !!!
به نظر شما چاره چیه؟
موفق باشید.

سلام، به نظرم از باتری نمیشه.
۱ میتونه ویروس داشته باشه برای این که تست کنید درسته یا نه. میتونید از خود گوشی از تنظیمات به تنظیمات کارخونه برگردونید تا سیستم کلا اگه ویروسی داشته باشه پاکسازی بشه.
۲ پیشنهادم اینه که تاک بک ۴.۰۲ رو نصب کنید، ممکنه از تاک بک هم باشه چون تو بعضی سیستم ها مشکل داره متاسفانه.
۳ برنامه clean master رو پاک کنن.
من باز در خدمتم پیروز باشید.

عرض سلام امید خان
با این که من خودم از گوشیهای سامسونگ استفاده میکنم
ولی بسیار برنامه جالبی گذاشتید
این برنامه بزرگترین مشکل دوستانی که از گوشیهای lg استفاده میکنند را حل کرده

لایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

سلام آقای حافظی گرامی.
خیلی ممنون از لطف شما. منم چون احساس کردم بعضی از دوستان از گوشیهای غیر از سامسونگ استفاده میکنن قرار دادم تا مشکلشون تا حدی حل بشه.
بله مدیر که لاییک داره. شکی نیست. ممنون از کامنت.

سلام و تشکر بسیار. من دانلودش کردم و می‌روم برای نصب کردنش ولی بگویم که ای کاش توی تنظیماتش گزینه‌ای باشد که این عملکرد روشن کردن اسپیکر را بتوان غیر فعال کرد! ای کاش!
ولی دوستان برنامه نویس چرا یک برنامه‌ای نمی‌نویسند که کلید هوم را برای تمام گوشی‌ها بتوان فعال کرد؟ مثلا گوشی من که ال جی است کلید هوم دارد ولی گزینه‌ای برای تنظیم آن ندارد.

سلام، من این نرم افزار رو بر روی چند تا گوشی تستش کردم خوب جواب داده. من باز از شما دوست عزیز شرمندم. ولی این برنامه در اصل برای پاسخگویی به تماس خیلی مورد استفاده قرار میگیره. مرسی از لطفتون ممنون از کامنت. موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید