خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

رسیدن به خیر

سلام و رسیدن به خیر عرض میکنم خدمت شما که تازه از شهر زیبا و تاریخی اصفهان برگشتید. امیدوارم سفر به یاد ماندنی و جذابی را گذرانده باشید. ما که نتوانستیم در کنار شما به دیدن این شهر تاریخی و زیبای کشورمان سفر کنیم. انشا الاه در اردوهای بعد همگی با هم شرکت کنیم. همچنین یک خسته نباشید ویژه به مدیر محترم سایت گوش کن, آقای خادمی عزیز که همواره در جهت خدمت به جامعه نابینایان در تلاشند دیگر مسئولان این سایت عرض میکنم. در پایان هفته ی معلم رابه همه کسانی که در محله نابینایان حضور دارند و شغل شریف معلمی رو دارند تبریک میگم. یه خواهش هم داشتم. آقای خادمی . من اصلا نمیتونم کامنت بدم. فقط میتونم نوشته بدم. اگر امکان دارد به این مشکل رسیدگی کنید. ممنون

۹ دیدگاه دربارهٔ «رسیدن به خیر»

بعله سامان عزیز. مرسی که رسیدن بخیر گفتی. کلا خستگیم در رفت! ایول! امکان کامنت دادن هم هست. شما این دفعه که خواستی کامنت بدی، با کلید تب روی بخش کامنت قرار بگیر و کامنت بده. اگه واقعا حل نشد، میتونی کوکی های مرور‌گر رو پاک کنی و صفحه‌خوان رو یک بار حذف و نصب کنی تا ببینی اگه درست شد، جونت راحت بشه. به هر حال، من منتظر گزارش پیشرفت کار از طرف تو می‌مونم… راستی، اردوی بعدی نباشی اصلا حال نمیده. حتما هماهنگ کن با خانواده یا دوستت یا خواهرت بیایید. لذت ببر از زندگی و کیف کن تا همیشه!

سلام آقای بهمنی.
من شما رو نمی شناسم و از کامنت خوشآمد پری سیما مطمئن شدم که تازه واردید.
من هم بهتون خوشآمد میگم. بابت رسیدن به خیرتون هم ممنونم و همین طور بابت تبریک با ارزشتون. گوش کن محله خوبیه آقای بهمنی. خیلی خوب. اردو هاش هم عالیه. این که اولیش بود اینهمه عالی بود بعدی هاش دیگه چه شود! کاش دفعه های بعد باشیم و باشید و توی اردو های محله ببینیمتون.
پاینده باشید.

سلام بر آقا سامان بهمنی گرامی شکلک فکر کنم محله سه تا سامان داشته باشه ….
ممنون از شما و ان شا الله دفعات دیگه شما رو هم در اردو داشته باشیم شکلک قرمه سبزی اونم دست پخت مادر مهربونتون رو از طرف ما هم بخورید که دلم خییلی قرمه سبزیی شد شکلک من قرمه سبزی میخااام ….
راستی من این اولین پستی هست که از شما می خونم پس به نوبه خودم ورودتون و نویسنده بودنتون رو توی محله تبریکات و خیر مقدم می گم و امیدوارم اینجا همه با هم بتونیم بهترین محله رو بسازیم و داشته باشیم….
همیشه شاد و سربلند باشید و سر افراز….

دیدگاهتان را بنویسید