خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش اندروید جلسه دوم

سلاااااام خدمت دوستان گوش کنی، امیدوارم که حالتون خوب باشه. اول از همه عذر میخام که یه کم دیر شد ببخشید.

و اما زیاد سرتون رو به درد نیارم، میریم سراغ جلسه دوم اندروید که تو سه تا ترک به صورت زیپ شده تقدیم حضورتون میکنم، با نظرات و پیشنهادات سازنده تون منو تو این امر یاری کنید.

برای دانلود این جلسه به

این لینک

مراجعه کنید.

۲۵ دیدگاه دربارهٔ «آموزش اندروید جلسه دوم»

سلام سلام ببین۲روز اینترنت نداشتم اینجا ها چه شلوغ شده! بابا بذارید من برسم آخه!
وای جلسه دومه! پس اولیش کو چرا از دست من در رفته؟ الان میرم پیداش می کنم.
راستی میگم میشه اینجا سوال هم پرسید؟ البته سوالم اندرویدیه ولی شاید کمی خارج از آموزش های این جلسه ها باشه. ولی من عجیب گرفتارش شدم. توی گروه نابینایان ایمیل دادم ولی به نظرم درست نتونستم مشکلم رو توضیح بدم و بنا بر این هرچی کردم حل نشد که نشد.
خلاصه کنم.
من در ورود به اینترنت مشکل دارم. از هر کسی می پرسم میگه با فایر فاکس میره توی اینترنت. خود من هم می رفتم ولی نمی دونم چی شد که الان در زمانی که از داده های اینترنت استفاده می کنم به هیچ عنوان فایر فاکس گوشیم هیچ سایتی رو باز نمی کنه ولی همین فایر فاکس در زمان هایی که به شبکه وایفای متصل هستم خیلی راحت آدرس ها رو برام باز می کنه. این در حالیه که وقتی داده هام روشنه وایبرم کار می کنه، از بازار استفاده می کنم، نرم افزار از بازار دانلود و نصب می کنم و خلاصه هر کاری می تونم انجام بدم البته با سرعت کمتر از وایفای. فقط وارد هیچ سایتی نمی تونم بشم. با اینترنت خود گوشی و کروم امتحان کردم اما گوشیم هنگ کرد و از صدا افتاد و مجبور شدم باتریش رو در بیارم دوباره بذارم و روشنش کنم تا راه بی افته. چندین و چندین بار فایر فاکسم رو حذف و دوباره دانلود و نصب کردم، از ورژن های قدیمی تر و جدید تر استفاده کردم، شبکه داده ها رو دستکاری کردم، ولی نشد که نشد.
دیگه واقعا پدرم رو درآورده. ممنون میشم هر کسی که بلده بیاد اینجا بهم بگه باید چه جوری درستش کنم.
بعد از این کامنت پست مانند، برم سراغ دانلود این جلسه و جستجوی اون یکی جلسه.
ممنونم از زحمات با ارزش شما و معذرت می خوام از پر حرفی های همیشگی خودم.
ایام به کام.

سلام پریسا جان
عزیزم جلسه اول وقتی گذاشته شد که شما اردو بودی فکر کنم تو همین جا قسمت از این دست مطالب بازم هست لینکش موجوده
اولین لینک میتونی وارد بشی
عزیزم یه نکته هم بگم وقتی گوشیت هنگ میکنه و از صدا می افته اگر رمت رو از گوشی خارج کنی و دوباره جا بندازی صدا برمیگرده
در مورد مشکلت هم متأسفانه اطلاعاتی ندارم اگه آقا امید اطلاعاتی داشته باشن مطمئنا راهنماییتون میکنن

سلام در خدمتم هر سوالی باشه.
راجع به سوال شما: پیشنهاد میکنم از ورژن جدید کروم استفاده کنید و تو قابلیت دسترسی، دسترسی به وب رو مجاز بکنید انشا الله حل میشه.
جلسه اول رو هم میتونید از صفحه دوم دانلود کنید. پاینده باشید.

امید! ایول! میگم این آموزش ها خیلی کار میبره و منم هرچی بگم ایول و آفرین و احسنت که فایده ای نداره. ای کاش میشد واقعا کاری کنم واست. به هر حال، مطمئن باش که این کار هات همیشه توی ذهن من و بچه ها هست و اگه کسی از ما بتونه زحماتت رو جایی جبران کنه حتما این کار رو میکنه. مرسی. این کار تو از اون کار های ماندگار هست که بعدا هم استفاده میشه و دعاشو ملت به جون خودت میکنند. همینطور به تلاشت ادامه بده!

سلااام بر مدیر عزیز.
امیدوارم که همیشه بتونم در خدمت دوستان و محله باشم.
ممنونم که بهم انگیزه میدین، افتخار من خدمت به همنوعه. از استقبال همه دوستان هم واقعا متشکرم.
در خدمت همه دوستان هم محله ای هستم. پاینده و موفق باشید.

شلاااا،م،ی،که،خوبی امید،وااااییی تو داری بهترین کار ممکن رو اینجا انجام میدی،امید خععععلی این فوق العادست،عالیه عاااالیه هرچی بگم عاااااٱااااٱااااٱااااٱااااالیه کم گفتم،دستت طلا،بخدا خعععلی زحمت داره تو اما خوب و بزرگواری که داری همه این زحمات رو تحمل میکنی و اینجا برامون آموزش میذاری که،آها راستی یه چیزی،امید اگه میشه وقتی فایل رو میذاری حجمش رو هم تو پست بنویس،ممنونم بینهایتتا،هوراااااٱاااااٱاااا،خدافسی

سلام. خسته نباشید و ممنون بخاطر زحمتی که کشیدید. یه خواهش دارم و چند تا سؤال که اگه جواب بدی ممنون می شم. اگه لطف کنی و مباحثی که توی هر جلسه مطرح می کنی رو خلاصه بنویسی خیلی مفیدتر میشه و برای مراجعه افراد غیر مبتدی خیلی مهمه. من یه مشکلی با Talkback روی S5 دارم اونم اینه که بعضی از حروف رو نمی خونه زمان نوشتن و واقعا کلافم کرده. شما می دونی چکار کنم بهتره؟ در مورد browser Chrome رو پیشنهاد می کنید یا Firefox و چرا؟ ببخشید که طولانی شد. مرسی.

سلام، مرسی لطف دارید. متشکرم بینهایت.
شما از سامسونگ کیبورد استفاده میکنید یا از گوگل کیبورد؟ اگه از سامسونگ کیبورد استفاده کنید این مشکل فقط تو اندروید ۵ هست که فقط آ رو اعلام نمیکنه و بقیه حروف رو میخونه. برای احتیاط برید تو تنظیمات زبان و ورودی رو باز کنید. پیشفرض یا default samsoung keyboard, روشهای ورودی رو رو فارسی qwerty بذارید.
از browser, crome استفاده کنید چون خیلی سبک تر از فایر فاکس هست و سرعت گشت و گزار سریعتره و قابل دسترستر برای ما نابیناها و این که چون برنامه جانبی خود گوشیه بهتر از بقیه کار میکنه.
در باره مباحث هم چشم تو کامنت قبلی توضیح دادم از جلسه بعد راجع به حجم و موضوع مباحث توضیح میدم. موفق و پیروز باشید.

سلام، خواهش میکنم.
لطف میکنید ممنونم. انشا الله با دعا و استقبال شما هم محله ای های عزیز انگیزه بیشتری پیدا میکنم و در این راستا به همنوعان خودم خدمت میکنم اگه خدا بخاد من ادامه میدم. پاینده باشید.

دوباره سلام.
ببخشید دوباره گیر دادم به قول طاها منم با این گوشیم.
من هرچی گشتم توی قابلیت دسترسی نتونستم دسترسی به وب رو پیدا کنم. در حال حاضر رفتم فایر فاکس و کروم رو از گوشیم حذف کردم و موقع حذف کروم ازم پرسید می خوایی به روز رسانی رو حذف کنی و نسخه کارخانه ای می خوایی؟ تأیید رو زدم و الان نه فایر فاکس دارم نه کروم ولی ترجیح دادم تا مطمئن نشدم کاری نکنم. من نرم افزار های گوشیم رو از بازار تهیه می کنم. یعنی فقط بنویسم کروم آخرین نسخهش میاد و مشکل حل میشه؟ کاش بشه چون حسابی درگیر این دردسر عجیبم که تا به حال کسی ازش سر در نیاورده.
باز هم به خاطر کار ارزشمند شما ممنونم.
سربلند باشید.

سلام، خواهش میکنم من در خدمتم، تو قابلیت دسترسی دقیقا یه گزینه داره دسترسی به وب.
واسه کروم هم برید تو سایت
http://www.farsroid.com
تو جستجو بنویسید crome آخرین نسخه کروم رو میاره، نتونستید بفرمایید تا لینکش رو براتون بذارم همینجا.
انشا الله حلش میکنیم. خیلی ممنونم از کامنتتون پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید