خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست من

سلام به دوستان و هم محله ای های گل و دوست داشتنی و مخصوصا، زحمت کش و پر تلاش خودم. خوبید؟ خوشید؟ سلامتید؟ بچه های گل. این، اولین پستم در این محله ی بسیاااااااااااااار بسیاااااااااااااار با صفا و دوست داشتنی هست. همین دیگه. حرف دیگه ای ندارم. همتونو دوست داااااارم: عجیب! آهان! یه چیزی رو تا یادم نرفته بگم. و اون اینه که، به خاطر اینکه، چون، این اولین پستمه و بعد مدتها، با تلاش بسیار فراوان، موفق به پست گذاشتن شدم و به آرزو ی خودم رسیدم، خیلی خوشحالم!

۲۲ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من»

به به به به به به! سلاااااااااااااااام به مجی خودم! میگم: خوفی آیا؟ منم خیییییییلی خوشحالم. خیالت رااااااحت! تا وقتی که گوش کن هست، منم هستم. راستی! من این پست رو با گوشی سیمبین خودم، که نوکیا ۶۷۲۰ هست، نوشتم. که خیلی دوستش دارم. چون همیشه و همه جا و در همه کارها با من هست و به من خدمت میکنه. و تنهام نمیذاره

سلام بر آقای روستای فومنی بهمنی ….
خیلی خیلی خوش اومدید و امیدوارم پست ها و کامنت هاتون رو زیاد توی محله ببینیم و این محله برای شما پله پرتابی بشه به سوی موفقیت ها ….
راستی یه سؤال چرا درس و دانشگاه رو رها کردید آیا؟
و دیگه براتون آرزوی سربلندی موفقیت و سر افرازی و البته شادی دارم

سلام به بانو یا همون نخودی محله! خوبی؟ انشا الله همینطور که میگی باشه. منم برای شما: تو تمامی کارها، آرزوی موفقیت میکنم! دانشگاه رو چی بگم والا! یکی اینکه همونطور که میدونید، چون: پیام نور زیاد کلاس نداره و بیشتر، کتابها رو باید تو خونه بخونی و منم یا به خاطر همین، یا به خاطر اینکه، رودکی هم زیاد امکانات نداشت منم نتونستم از پسش بر بیام و به خاطر همین ادامه ندادم.

دیدگاهتان را بنویسید