خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود اولین برنامه ی جهان ورزش نابینایان از رادیو ورزش. ما دوباره بر گشتیم.

سلام و درود فراوان به شما هم محله ای های خوبم!
بله! همونطور که قبلا هم به طور غیر مستقیم گفته بودیم، ما به زودی بر خواهیم گشت و دوباره کوچه رادیوی محلو راه اندازی خواهیم کرد و خوشبختانه این اتفاق بعد از حدود سه ماه و نیم افتاد!
بعد از ادغام شدن رادیو فصلی با رادیو صبا و وضعیت نامعلوم این شبکه و به طبع اون وضعیت نامعلوم تمام شبکه های رادیویی به دلیل تغییرات گسترده در سطح مدیریتی سازمان صدا و سیما، منو دوستانم از راهها و شبکه های مختلفی سعی کردیم موقعیت گذشته ی نابینایان رو تو سازمان حفظ کنیم!
و در نهایت خوشبختانه با مساعدت جناب دکتر حمید قاسمی مدیریت شبکه ی رادیویی ورزش و جناب اکبر محمدخانی قائممقام محترم ایشون تونستیم تو شبکه ی رادیویی ورزش حضور پیدا کنیم، با برنامه ی جهان ورزش ویژه ی ورزشهای نابینایان. که این برنامه پنجشنبه شبها از ساعت بیست و سی دقیقه تا بیست و یک از شبکه رادیویی ورزش پخش میشه.
البته با توجه به همسایگی ساعت پخش این برنامه با اذان مغرب ممکن این برنامه در آینده از ساعت هشت شب پخش بشه که حتما به موقع در موردش اطلاعرسانی خواهیم کرد.
فعلا هر کدوم از شما بیاید کمک کنید که باید کوچه رادیو رو حسابی تر و تمیز کنیم! بدوید که خیلی کار داریم! خخخخ! کسی بیکار نمونه ها! منم لینک دانلود رو با کمک شهروز بذارم و دوتا نکته هم بگمو بعدش بریم کوچه رادیو رو به اتفاق هم محله ای ها مرتب کنیم!
تو این برنامه در مورد مسابقات جهانی نابینایان و طرح اضافه شدن رشته ی پاور لیفتینگ به پارا المپیک و لغو اعزام های شنا صحبت کردیم.
بریم سراغ لینک دانلود با حجم هفده مگابایت
اما اون دو نکته ای که بالا گفتم:
اول اینکه: این برنامه ای که میشنوید یه کم کیفیتش پایینه که به خاطر این مسئله عذرخواهی میکنم و حتما این مشکلو تو برنامه های بعد برطرف میکنیم.
دوم اینکه: جناب دکتر قاسمی مدیریت شبکه ی رادیویی ورزش خوشبختانه دید مثبتی نسبت به افراد معلول و به ویژه نابینایان دارند و حضور ما در این شبکه به دلایلی که جای طرحش اینجا نیست، ثابت کننده ی این دید مثبت هست!.
ایشون در طرح دیگه ای به منظور ورود راحتتر و ساماندهی شده ی افراد نابینا در رادیو پیشنهاد کردند که:
افراد نابینایی که مایلند با این شبکه ی رادیویی همکاری کنند با هماهنگی با ما در طرح دیده بانان رادیو ورزش شرکت کنند.
بر اساس این طرح: از علاقه مندان دعوت میشه که در ساعاتی از شبانه روز شنونده ی برنامه های رادیوی ورزش باشند و نهایتا در برنامه ی پنجره ای رو به شب با اونها تماس گرفته میشه و اونها تحلیلی، حاوی نکات مثبت و نکات منفی از آنچه که شنیده اند رو ارائه میدند.
البته این طرح با همکاری علاقه مندان در مرحله ی اول به طور آزمایشی اجرا خواهد شد و در مراحل بعد شکل رسمیتری رو به خود خواهد گرفت.
خب! دیگه خیلی حرف زدم! انشا الله تو کامنتا میبینمتون! فقط نظر در مورد برنامه ی جهان ورزش یادتون نره که شدیدا بهش نیاز داریم و اگر هم علاقه مند به شرکت در طرح دید بانان رادیو ورزش هستید تو کامنتهای همین پست اعلام آمادگی کنید تا باهاتون تماس بگیریم.
شاد و تندرست باشید.

۳۵ دیدگاه دربارهٔ «دانلود اولین برنامه ی جهان ورزش نابینایان از رادیو ورزش. ما دوباره بر گشتیم.»

سلام و خسته نباشید بابا آفرین که ۲باره دست پر برگشتین
شکلک پوت توپ تشر شوت چقدر اینجا خاک داشتها آفرین به سیتا که همه رو خودش به کمک هم محلیا تمیز کردن خخخ
راستی ایول به آقای قاسمی که به نابیناها لطف دارند
و ایول به آقای اشکان آذر ماسوله و آقای شهروز حسینی
براتون آرزوی توفیق خیییییلی زیاد دارم.

سلام و عرض تشکر از دوستان عزیز! خیلی دوست داشتم که زیر کامنت هر کدوم از دوستان پاسخ بدم اما رو لینک مربوطه هر چی زدم افاقه نکرد! اگه کسی راه حلی داره ارائه بده لطفا!… بنابر این و به دلیل اینکه نظم پست به هم نخوره سعی میکنم یکجا به دوستان پاسخ بدم هر چند که از این کار خیلی خوشم نمیاد! اما این تنها راه چارست تا مشکل حل بشه.
۱:‏ سیتا خانوم! علیک السلام! ممنون بابت حضورتون وتبریکتون و کمکتون! خدا کنه همت کنیمو زودتر کوچه رو آبو جارو کنیم تا وقتی که هوا خنک شد دور هم یه چای و شیرینی و هندونه ای بخوریم!.
۲:‏ دادا لجتبی! سلام ممنونم از حضورت و خوشحالم از خوشحالیت!. امیدوارم این برنامه هم بتونه جایگاه خودشو خیلی زود در بین علاقه مندان باز کنه.
۳:‏ جناب علیوردیلو سلام! ممنون از حضورتون! فقط امیدوارم که دوستان از طرح دیده بانان رادیو ورزش هم به نحو شایسته ای استقبال کنند که اهداف ما در تسهیل حضور نابینایان در رادیو محقق بشه.

سلام اشکان جان مرسی برنامه خوبی بود
چند نکته من هم بگم اشکان جان
از نظر من شما کمی تند حرف میزنی
اجازه خدا حافظی به امیر هم ندادی
امیر هم یک مشکلی داشت دو میدانی را همراه با کلاس ورزش کار نگفت منظورم بی ۱ بی ۲ بی ۳ هست
در کل عالی بود خسته نباشید
راستی شهروز را از بیکاری در آوردی داشت هر روز با بوقش دعوا میگرفت

سلام. ۱: پریسیما خانوم! سلام و ممنون از بابت هر دو کامنتتون. موفق باشید انشالا مثل سابق به یکی از عابران ثابت کوچه رادیو تبدیل بشید.
۲:‏ دادا مجتبی! تو کامنت قبلی یه بار دکمه ی هشت رو کمتر زدم بنابر این مجتبی شد لجتبی! خخخخ! به هر حال خدا کنه که در ادامه درست بشه.
۳:‏ سلام به دوست خوبم طاها! من تند حرف زدم یه کم قبول! انشالا تو برنامه های بعد درست میشه. یکی از دلایلش این بود که میخواستیم همه ی آیتماییو که از قبل آماده کرده بودیمو پخش کنیم که آخرشم نشد!.
با امیرم خداحافظی کرده بودم و اونم جواب داده بود اما نمیدونم که چرا درش آوردند! در مورد کلاسبندی دو میدانی هم کلاسها به صورت ب۱ ب۲ و ب۳ چندان مصطلح نیست و به جاش بیشتر از دسته بندی ت۱۱ ت۱۲ و ت۱۳ استفاده میشه البته اگر اشتباه نکرده باشم! حالا پریسیما خانم با توجه به تخصصشون یا حتی خود امیر سرمدی میتونند پاسخ کاملتری بدند.
در مورد شهروزم این بنده خدا چه بیکار باشه چه باکار با بووووقش دعواش میشه! پس چندان به حالش فرقی نداره! به هر حال دعوا نمک زندگی! فقط خدا کنه که شورش نکنه!.
به هر حال از دوستانی که تا این لحظه تشریف آوردند ممنونیم و منتظر حضور باقی دوستان هم هستیم.

سلااااٱااااٱاااٱاااٱاااام بر اشکان و بقیه دست اندر کاران کوچه رادیو،میگم من که جارو دوش ندالم که،یعنی که کلا من جالو نباسه،من جالو بدم میاد که،یعنی که کلا هورااااٱاااا،تبریک تبرییییک تبرییییک میگم که دوباره برنامههای شماها رو دارم اینجا میبینم که،هوهو،هوهو،هه،هه،ههی،ام،ام،اومووومی،خدافسی

هوراااا بازم رادیو و برنامه ی رادیویی اونم مخصوص نابیناهااااا منم خیلی خوشحالم که شما دوباره دست پر برگشتید خیلییی خوشحالم نمیدونم چجوری این خوشحالیم رو بیاااان کنم وااای سلام نکردم خخخخ سلام سلام سلام اینم سه تا سلام به جای اون یه سلامی که نکردم ههههه

سلام
واقعا جای تبریک داره. از شما و دوستاتون و همه ی
حامیان این برنامه تشکر می‌کنم و امیدوارم
روزی برسه که همه ی مردم ما نابیناها رو به خوبی بشناسن و
بدونن که علاوه بر محدودیت هایی که داریم میتونیم
توانمندی های زیادی هم داشته باشیم

سلام. قبل از اینکه بریم سراغ تشکرا یادآوری کنم که من دوست داشتم زیر هر کامنت پاسخ بدم اما هر چی رو لینک پاسخ دادن زدم افاقه نکرد! بنابر این برای اینکه نظم پست کمتر به چالش کشیده بشه هر چندتا کامنتو تو یه دیدگاه پاسخ میدم، امیدوارم یکی کمک کنه که این مشکل حل بشه.
اما خوش آمد به دوستان تازه از راه رسیده؟
۱:‏ سلام به ملیسا، خوشحالم از خوشحالیت و ممنونم از حضورت.
۲:‏ سلام به رعد بزرگ، ممنون از حضورت و اسمی که برام انتخاب کردی هم جالب بود!.
۳:‏ سلام به سمانه خانوم، مرسی از ابراز لطفتون! البته این برنامه کم و کاست زیاد داره که برای برطرف کردنش باید مسیر سخت‍تریو به نسبت پیمود که به امید خدا و کمک شما دوستان خوبم این اتفاق بیفته.
۴:‏ سلام بر چشمک! ممنون از ابراز لطفت به برنامه و عوامل، ما فقط به برنامه سازی تو رادیو ورزش اکتفا نکردیم! بلکه پیگیر حضور تو رادیو جوان فرهنگ و صبا هم هستیم که در آینده انشا الاه دستمون پرتر از این بشه.
از همه ی دوستانی که تا این لحظه تشریف آوردند به کوچه رادیو سپاسگزاریم و منتظر حضور باقی دوستان هم هستیم و جالب اینجاست که تا این لحظه کسی از طرح دیده بانان رادیو ورزش حرفی نزده!…

سلااام.
کی گفته من با بووووق دعوا میکنیم؟
کی بوووود؟
اگه جرأت داری خودتو نشون بدهههه.
اتفاقاً همه چیز آرومه و ما هم کلی خوشحالیم.
هیچ کدوممون تا حالا حتی صدامونم برای هم بلند نکردیم.
کلاس آموزشی خواستید وقت قبلی بگیرید یه وقت شرمنده نشیم.
خلاصه از دو دوست عزیزمون که نشر اکاذیب کردن تقاضا میشه که بیشتر از این منو وادار به گفتن نکنن خخخ.
خدافسی.

سلام به تمامی عابرای کوچه رادیوی محل
به نوبه خودم از همه کسانی که به گروه ما ابراز لطف داشتن تشکر میکنم.
انشا الله همون طور که اشکان گفت: پیگیر طرح برنامه در سایر شبکه های رادیویی از جمله رادیو جوان، رادیو فرهنگ و رادیو صبا هستیم.
امیدوارم رایزنی های ما با مدیران این شبکه های پر طرفدار هم نتیجه بخش باشه تا کوچه رادیوی محل، بیش از پیش شلوغ بشه.
در پاسخ به طاها هم بگم به علت زمان محدودی که در اختیار داشتیم، دیگه از گفتن کلاس ورزشکاران رشته دو و میدانی صرف نظر کردم.
فقط بگم در دو و میدانی، کلاسبندی ورزشکاران دو نوع هستش.
یکی در دو های سرعت، نیمه استقامت و دو های استقامتی که کلاسبندی ورزشکاران در این مواد از t11 تا t13, متغیر هستش.
به نابینای مطلق کلاس t11 میدن و به نیمه بینا یا همون گروه b3 که طاها گفت کلاس t13. طبیعتا افراد کم بینا هم کلاس t12 رو میگیرن.
اما در بخش پرتابی ها مثل پرتاب دیسک، وزنه و نیزه، همین شرایط حاکمه با این تفاوت که به ورزشکاران کلاس f11 تا f13 داده میشه.
از نظر میزان بینایی هم دقیقا مثل مواد مختلف دو هستش.
در پایان از خدا میخوام کمکمون کنه تو این راه هم به اهدافمون برسیم و بخش کوچکی از توانمندی های افراد نابینا رو به سایر مردم جامعه نشون بدیم.
شما هم ما رو حمایت کنید تا بتونیم با دلگرمی بیشتری نماینده شایسته ای از طرف شما در سازمان صدا و سیمای کشورمون باشیم.
به امید خدا

نمیخوام نمیخوام بابا من مثلا داشتم اینجارو جارو میکردم اون وقت اون از اشکان خان که زیر کامنت دیگران برآم کامنت هندونه شیرینی گذاشتن بح بح اونم از دیروز دیشب تا الان منتظرم اما خبری از شیرینی و هندونه و چایی خان نیست من علکی منتظر موندم لابد آقای اشکان رفتن رادیوی دیگه رو راه اندازی کنن خخخ
اینم از آقای داماد امیر سرمدی که فراموش کردن که من هم فامیلدامادم هم فامیل عروس خب چیزه یعنی کلا فامیل دورم دیگه. خب داشتم میگفتم که تو کامنتشون اسم سیتا رو نیآوردن راحت شده که دل هندونه آب شده خخخ
چی گفتم بسه برم الان وکلای محل میان سراغم
شکلک سیتا ناراحت نشیآ

سلام به دوستان عزیز! ۱: جناب شهروز! پاشو حالا که خیلی خوشحالی جارو رو از دست سیتا بگیر! بنده خدا از دیروز تا حالا خسته شد! پاشو زیادی با بووووق خوشحالی نکن! یه کم کار کن که خدای نکرده یه وقت اوردوز نکنی بابت خوشحالی و آرامش بیش از حد!.
۲:‏ جناب سعید شریفی! سلام از شما هم ممنونم، یکی از اهداف ما هم نشان دادن توانمندی معلولان و به ویژه نابینایان حتی در عرصه ی برنامه سازی!. فقط امیدوارم که دوستان تو این راه ما رو تنها نذارند!
۳:‏ امیر جان سلام دادا! ممنون که اومدی، دیگه خودت از صاحبای اصلی کوچه رادیو هستی و حرفات کاملا کارشناسانه و صحیح.
۴:‏ سرکار کاظمیان از شما هم بابت حضورتون تشکر میکنم و براتون آرزوی سربلندی دارم.
۵:‏ سیتا خانوم! خسته نباشی! مرسی از اینکه این همه کمک کردی. حالا از این به بعد برنامه ها رو پیگیری کن و نظراتتو حتما به ما بگو. ممنون.

سلام سیتا! من که از دیشب تا حالا چند بار گفتم که هر چی رو لینک پاسخ دادن میزنم اتفاقی نمیافته! یعنی میخای بگی دوستمون تا این حد با بووووووووووقش خوشحال و همه چی آروم؟…
دیروز که چای و شیرینی و هندونه داشتیم! اتفاقا دنبالت گشتیم! اما پیدات نکردیم! اما مثل یه هممحلی با معرفت به پاس زحماتی که کشیدی سهمتو کنار گذاشتم با مدال طلای اولیت تو پست! بعدا بهت میگم کجاست که بری برداری.
راستی دوستانی که از دستشون در رفتو احیانا دوست داشتند در باره ی طرح دیده بانان رادیو ورزش اطلاعات بیشتری کسب، و بعدشم انشا الاه مشارکت کنند، با من در تماس باشند با این شماره:
۰۹۳۵۴۲۹۵۸۰۵.‏ ممنون.

سلاااام
آقای آذر ماسوله که با دیدن فامیلیتون یاد شمال می افتم. شاید اون موقع رفته بودم که بوق بشم خخخخ که نبودم
یا شایدم همون موقع بوده که خوابم برده بوده خخخخ
اما تا هندونه خراب نشده بیا و جای مدالو بگو تا مردم با بوقشون نرفتن سراغش خخخ

سلام بر آقای آذر ماسوله کم پیدای سردبیر ….
اولش که تبریک بسی بسیار فراوان بعدشم ان شا الله یه روزی دانلود خواهد شد گوشیده هم به همچنین ….
می‌گم بهتر نبود به جای دیده بان از شنونده بان استفاده می شد خخخ شکلک من زیاد اهل رادیو نیستم تازگی ها تلوزیون هم کم می بینم …..
در کل که همیشه سربلند و موفق باشید

سلام
آقا اشکان خیلی ممنون بابت این اتفاق خوبی که شما با حضورتون در رسانه ملی به خصوص رادیو ورزش میخواهید کمکی به قشر ما بکنید خیلی خوبه
اما امیدوارم مثل برنامه های قبلی که بود این جا هم موفق باشید که انشا الله خواهید بود.
اما میخوام بگم یه نکته ای رو که به این سایت برمیگرده
آقا مجتبی اون لینکی که در یکی از پستهای دوستان برای رفع مشکل دانلود از سایت گذاشتید چیه
تا من یه بار دیگه امتحانش کنم
ممنون

۱:‏ سلام به مادر محترم بزرگمهر عزیز! ممنون از حضورتون، شما همیشه به ما لطف داشتید و ما از این حیث به خودمون میبالیم. امیدوارم بازهم شاهد حضورتون تو این پست باشیم.
۲:‏ سلام به بانو! دیر اومدیااااا! ما زودتر از این منتظرتون بودیم! اما هر وقت که بیاید قدمتون سر چشم! فرقی هم نمیکنه که اسم طرح دیده بان یا شنونده بان! مهم این که یه توجه خاصی داره به دوستان نابینا شده و فرصتی در اختیار شما گذاشته شده! به نظرم دوستانی که علاقه مند به حضور در رادیو و به طور کلی نشان دادن توانمندیها و استعدادهاشون هستند باید از این فرصت و فرصتایی از این دست بیشتر از این حرفا استقبال کنند!
به هر حال امیدوارم قدر این فرصتها رو بیشتر بدونند! ممنون.

واییییییییییی سلام بیشترین هیجان من تو طول مدتی که تو محله بودم دقیقا” حالا و بخاطر همین تاپیک بوده …خیلی خوشحالم به خدا آقا تبریک منو بپذیرین انقدر هیجان زده م که نمی دونم دیگه چی بگم و چی بنویسم همیشه موفق و عمری دلشاد باشین دوستان خوب من !

سلام. ۱: سیتا، برو به خنکترین جای محل برشدار! فقط رفته بودی دقیقا چی بشی؟! بوق؟! یعنی شما هم آره؟!.
۲:‏ جناب زیائیفر! سلام و تشکر فراوان از لطفتون، ما هم هر چی در توان داریم میذاریم تا بتونیم برنامه های با کیفیتتری رو به مخاطبامون ارائه بدیم که برای این امر قطعا نیاز مبرم به همراهی شما دوستان هستیم.
۳:‏ ترانه خانوم! سلاااااااام! خیلی خوشحالم کردید با اومدنتون! باور کنید که تمام خستگیام با دیدن این کامنت در رفت! به جایی که دیگه فکر نکنم بتونم پیداش کنم! به هر حال واقعا از حضورتون و از ابراز لطفتون ممنون هستم و سپاسگذار!

می‌گم سیتا گیلاسی جونم قضیه این بوق بشم شما چی هست آیااا؟ بعدی شما تو کامنت اولتون اسم آقای خبر نگار رو نیاوردی اوشون هم به همچنین دیگه خوخوخ …. دیگه این که آقای آذر ماسوله یادم رفت از آقای قاسمی هم کمال تشکر رو داشته باشم و بگم که اصلاً همه “قاسمی” ها خوبند و عااالی اونم بسی بسیااار بسیااار زیاااد ….

سلااااااام
آقایون و خانمهای محله به خدمت حضورتان برسانم که والا من اولش دقیق ندونستم که بوق از کجا آمده خخخ
خواستم ذهن دوستان رو تشویش کنم شکلک فشفشه شکلک این از اون شیطنت بچگونه سیتا بود خخخ
نه آقای اشکان و بانو جونم سیتا بوق نیست شوق هستش خخخ
راستی اصلا سیتا خوشش نمیآد به ی خانم محترم بگن بوق شکلک سیتایی

سلام دانلودیدم گوشیدم
آقای اشکان ماسوله آذر من اولین بار بود که صدای شما رو می شنیدم صداتون شبیه صدای یه مجری برنامه ای بود اما کدوم برنامه خب هر چه فکریدم تلاشیدم اما اممممما خب یادم نیومد که نیومد خخخ شکلک هنگیدن
راستی به جز مشکلی که خودتون اشاره کرده بودین
یه مشکلی هم به ذهن من رسید اونم اینکه باید بنظرم ثدای آقای خبرنگار همون امیر سرمدی داماد خودمون رو یکم تقویت میشد بهتر بود یا هم که یکم صدای آقای مجری پایین تر بود اینم بهتر بود اما اگه اولیش میشد خییییلی بهتر میشد چون شنونده خسته نمیشه.
بعدش هم یکم شورش رو ببرید بالا آخه چون رادیو ورزش هستشها
خب اینم بگم که من تخصص رادیو ندارم نه گوشیدنش نه نقد و بررسی کردنش
پس به نظرم نخندین آقایون دست اندرکار.
راستی من همچنان دارم میرم برسم به سردترین جای محله .
الانم رسیدم به پست های برفی آقای خبرنگار که همش رد پای تبسم اینجاست خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید