خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

صندلی داغ بانو

به نام الله

اما میهمان گرامی این هفته :

سلام به بانوی عزیزم

هر صندلی داغ با این سوال شروع میشه که لطفاً یه بیوگرافی ساده از خودتون بگین تا دوستان به سراغ سوالات برن.
امیدوارم در صندلی داغ ما بسوزی ولی دلتون در زندگی هرگز نسوزه

۱۱۹ دیدگاه دربارهٔ «صندلی داغ بانو»

سلام بر همه دوستان هم محله ای و ترانه خانمی عزیزم
خب من آمنه قاسمی از استان اصفهان کارشناس ارشد حقوق خصوصی و وکیل پایه یک دادگستری هستم….
بقیه سوالات رو هم بر روی صندلی و در کامنت دونی در خدمت دوستانم … فقط سوالاتتون سهل ممتنع نباشه لطفا …. مرسی پیشاپیش ..

شکلک ترانه خانمی عجب زمانی منو صندلی نشین کردید ها بعد دو سال یه روز قبل از پست صندلی لپتاپم رو فرستادم بیمارستان جهت تعویض ویندوز و رفع اشکالات موجود و احتمالی و کسب سلامتی کامل ….
بعد یکی از دوستان بهم زنگ زد یه سوال داشت راجع به محله گویا که از پشت تلفن عنوان پست صندلی داغم رو شنیدم شکلک یخ کردن وشکه شدن با توجه به شرایط موجود خخخ ….

درود بر بزرگ بانوی محله راستش من تا حالا توی صندلی داغ به ندرت کامنت گذاشتم ولی چون دورادور به شما ارادت دارم خواستم عرض ارادتی داشته باشم ها راستی یه پرسش میگم شما اگر ضامن یه نفر شده باشید و اون هم باز پرداختش را انجام نداده باشه باهاش چه کار میکنید آخه این ماه حقوق من به همین دلیل مسدود شده و دستم هم به هیچ جا بند نیست آهان شما یه پیشنهاد بدین که من الآن چه نوع خاکی بر سر بریزم تو را خدا خاکش مرغوب باشه با هزار التماس میان خواهش میکنن ضامن بشی بعد اصلا واسشون خیالی نیست که ما هستیم و همین حقوق. ای بابا از شدت ناراحتی خوابم نمیبرد گفتم کامنت بدم

سلام بر آقای آرتیمان گرامی …. شما لطف دارید من هم به شما ارادت دارم و ممنون از حضورتون در این صندلی دااغ ….
خب به نظر من که اصلاً نباید ضامن کسی شد یا اگه نهایت دیگه خواستیم ضامن بشیم یه ضمانتی هم از طرف بگیریم البته خب بحث رودربایستی و این مسائل هم هست که نهایتا نمیشه و بنابر این گاهی مجبور می شیم بدون در نظر گرفتن عواقب ضمانتمون از کسی ضمانت کنیم که گاهی هم همین مشکل شما پیش میاد. دیگه در این مرحله ساده ترین راه این هست که زنگ بزنید طرف باهاش صحبت کنید که ان شا الله متواری نباشه و البته قادر به پرداخت هم باشه و در غیر این صورت یا صبر پیشه کنید تا اگه خواست خودش بیاد بده یا از طریق حقوقی ودادخواست مطالبه اقدام کنید ….
در مورد خاک هم من چرنزیوم رو پیشنهاد می کنم خخخ

سلااااام بانو جونم…خانوم وکیل شیطونم….عزیز دلم….قند و عسلم….آبجی خودم….
بانووووووو…..یه سؤال دارم: اگه به یکی اسمس بدی و ازش آدرس ایمیلشا بخای، و اون جوابتا نده، چه حالی بت دس میده؟ منظوری ندارما…همین طوری می پرسم….کنجکاو شدم….

سلاام بر رهگذر خانمی خخخخ شکلک شرمندگی شکلک اون سیمکارتم تا اطلاع ثانوی بدون گوشی هست و لهذا خخخ خب بذار ببینم حس این رو پیدا می کنم که چقدر این طرف نامرد مغرور بی توجه هست البته اگه یه کم حالم بهتر باشه و مهربون تر این رو هم در نظر می گیرم شاید نتونسته جواب بده شاید سیمکارتش گوشی نداره شاید هزارتا شاید دیگه ….. ghasemi3000@gmail.com

سلام بانو جوووونم
چطوری؟
خوبی آیا؟
بیا بیوگرافی بنویس بشناسیمت دیگه خخخ
حالا سوالای من:
نظرت راجع به حجاب چیه؟ به نظر تو چه نوع پوششی حجاب محسوب میشه؟
خودت چادر سر میکنی یا نه؟
روسری و شال چی؟
نظرت درباره عشق چیه؟ اصلاً عشق رو چطور میدونی یعنی عشق وجود داره یا افسانه ای بیش نیسبه نظرت این درسته که میگن قدیمیها عاشق میشدن ولی جدیدیها نه؟ یعنی میشه که عشق هم به مرور زمان رنگ ببازه و تبدیل به چیزهای دیگه بشه یا قدیمیها هم عشق رو با چیزهای دیگه اشتباه میگرفتن؟
خودت تا به حال عاشق شدی یا نه؟ اگه شدی طعمش تلخه یا شیرین؟ خخخ
اهل ترشی جات هستی یا شیرینی جات؟ تلویزیون رو بیشتر دوست داری یا رادیو؟ یا ترجیح حیدی وقتتو با چیزهای دیگه بگذرونی؟
دیگه آهان زندان رو رفتی دیدی یا نه؟ اگه دیدی توصیفش کن؟
الآن حست چیه که فقط ۸ روز از من بزرگتری؟ فکر میکردی یه روز یه دوستی پیدا کنی که فقط ۸ روز ازش بزرگتر باشی؟
دلت برا من تنگ شده یا نه؟
نمیدونم چند تا شد خخخ بیا زود جواب بده عسیسم

سلام بر آقای ضیاییفر ….
۱ اصولا طرف دار تیم ملی هستم بعدش تیمی که اصفهانی باشه بعدش تیمی که ببره و بیشترین گل رو بزنه یا امتیاز رو از حریف بگیره.
۲ اصفهان.
۳ خورشت سبزی و آش رشته البته پیتزا هم دوست دارم و بذارید ببینم سالاد الویه هم.
۴ ghasemi3000@gmail.com

سلاااام بر پریسیما جون خانمی خودمون ……
خخخ شکلک نوشتمش تا بیشتر تر بشناسی شکلک توضیح واضحات …..
به نظر من حجاب نشان دهنده حریم خاص یه خانم هست و این حریم تا حدود زیادی هم امنیت به همراه داره البته صرف حجاب مختص خانم ها نیست و حجاب برای آقایون هم وجود داره که حدود هاش متفاوت هست … حجاب رو جدی یه زینت قشنگ می دونم یه طورایی بحث همون صدف و مروارید و …. خودم مانتویی هستم چون سخت هست نابینا باشی و عصا و کیف و گاهی وسائل دیگه هم دستت باشه و چادور هم سر کنی ولی خب از چادور بدم نمیاد بهم هم میاد شکلک ولی سخته بلدش نیستم درست …
روسری و شال بله البته شال رو ترجیح می دم ولی یه روسری سفید البته با یه کم طرح و نقش و نگار دارم اونم خیلی دوستش می دارم بیشتر اونو سر می کنم ولی خب وقت هایی که می خوام راحت باشم مقنعه بهترین گزینه هستش شکلک هی کج و معوج نمیشه صاف مثل بچه آدم وایمیسه سرجاش خخخ ….
در مورد عشق که بهش معتقد نیستم یعنی خب درکش برام سخته شاید عشق یه جور دوست داشتن افراطی باشه که خب من افراط در دوست داشتن رو هم درست نمی دونم به نظرم آینده ش نافرجام نباشه نهایت مبهم هست …. ولی دوست داشتن یه حس بسیار زیبای قشنگی هست که بسیار هم ارزنده هست و براش ارزش قائل هستم….
در مورد عشق قدیمی ها و جدیدی ها هم سر در نمیارم …. دنیای واقعیت با اون چیز هایی که می خونیم یا میشنویم خییلی متفاوت هست …. هم سختی هاش هم شیرینی هاش …. فقط همین رو می تونم بگم بیشتر بلد نیستم…
خب وقتی عشق رو به رسمیت نشناسی خب عاشق هم نمی شی دیگه بعدش طعمش رو هم نمی چشی دیگه …. ولی بیشتر از همه عالم خدا رو دوست دارم و اگه بخوام از عشق و عاشقی خودم بگم فقط می گم عاشق خدام خیییلی …. شکلک گاهی هم باهاش دعوا می کنم ولی بهتر از همه عالمه خیییلی ..
خب هم ترشیجات دوست دارم هم شیرینیجات… عاشق لیمو ترش و نارنج و میوه های ترشم ترشک و لواشک رو هم ایضا و کیک خامه ای و عسل بستنی رو هم دوست می شکلک ولی گاهی دلم فقط شیرینی می خواد گاهی ترشی … شکلک غذاهای شیرین رو اما دوست ندارم …
بیشتر تلویزیون البته جدیدا کمتر چون فیلم قشنگ دیگه نداره ولی کتاب خوندن و بیرون رفتن رو هم بسیاار دوست می دارم …
نه آخرش نرفتم یعنی فقط تو قسمت اداریش رفتم که خب توصیف خاصی نداره شکلک خدا شکرت از یه توصیف جون سالم به در بردم خخخ
خب خیییلی زور می گه تو با این که قدت از من کوتاه تره سنت هم کمتر باشه البته انگار رابطه مستقیم بین قدت و سنت نسبت به من وجود داره خوخوخ شکلک ترجیح می دادم تو هشت روز از من بزرگتر بودی ….. خب هیچ وقت به این قضیه فکر نکرده بودم که البته الآن که فکر کردم بسیاار جالب انگیز هستش شکلک راستی یه دختر همسایه قبلی داشتیم دوتامون تو یه روز به دنیا اومده بودیم البته فکر کنم من از اون هفت هشت ساعت بزرگتر باشم ….
خب الآنی که دو ساعت فقط دارم جواب سوالای تو رو می دم پشیمون شدم که دلم برات تنگ شده شکلک خییییلییی زیااادتا ….
شکلک منم نشمردم ولش کن راحت باش صندلی رفیقتونه دیگه …. بفرمایید شربت آبلیمو ….

سلام بر بانوی نازنین محله
و هم چنین سلام سپاس خدمت ترانه به خاطر صندلیهای داااااااغ
میگم بانو
دوست داری اگه ازدواج کردی و بچه دار شدی بچت پسر باشه یا دختر؟
بانو از اینکه وکیل هستی راضی هستی؟
توی بچگیت دوست داشتی چه کاره بشی؟
الان به جز شغل خودت چه شغلی رو دوست داری؟
به نظرت من چه طور آدمیم و کلا نظر درباره من چیه؟
دو تا آیا توی من ایرادی میبینی اگه میبینی لطفا بگو
از اینکه تو مهمان صندلی داغ هستی خوش حالی؟
خب بسه دیگه برم خخخخخخخخ

سلااام بر زینب خانمی عزیزم…..
دختر باشه بسی بسیااار بهتره ولی قبلش صالح و سالم باشه دختر پسر نداره.
شکر خدا ولی خب نه اون قدری که از خودم انتظار دارم اما توکلم به خداست و البته خودم هم تاهی با مواد شیمیایی و یه طورایی حد توان سعی می کنم در راستاش تلاش کنم….
توی بچگیم دوست داشتم پزشک بشم البته گاهی هم معلم و مهندس و شاعر و نویسنده گاهی هم کار های آزمایشگاهی شکلک مخترع و مکتشف … به صورت کلی تصمیم قاطعی هیچ وقت نگرفتم.
الآن هم همه اون شغل هایی رو که گفتم دوست دارم به اضافه کاراگاهی و پلیسی که اون بالا هم یادم رفت بنویسمش … البته متصدی کتاب خونه بودن رو هم دوست دارم در صورتی که خودم هم توی کتاب خونه فرصت کتاب خوندن پیدا کنم ..
به نظر من شما یه دختر احساساتی هستی که یه کم هم بشین سر درس و زندگیت خانمی اینترنت سر جلسه امتحان کمک نمی ده ها خخخ شکلک فکر کنم آروم باشی ولی دلت می خواد که یه کم شلوغ تر بودی و برون گرا تر دوست داری بتونی نظر دیگران رو به خودت جلب کنی و یه کم هم فکر کنم زود رنج باشی شکلک خب نمی دونم بیشتر ولی خیییلی دوست دارم زیاادتا …
ایراد که نه ولی پیشنهادم اینه که سعی کنی کمتر احساساتی و زودرنج باشی یعنی یه کم پوستتو کلفت کن تا روزگار کمتر بهت سخت بگیره و اذیت بشی….
خوشحال نمی شه اسم حسم رو از صندلی نشینی گذاشت ولی برام جالب بود نشستن روی این صندلی ولی خب با توجه به این که دقیقاً یه روز قبل از صندلی لپتاپ خودمو بردم برای تءمیرات و تعویض ویندوز کلا شک بر انگیز و ناگهانی هم بودش برام …
بودیم خدمتتون زینب خانمی ….

سلام بانو خوبی؟
میگما بانو چرا من و تو هم دوره ای بودیم اما نه من و نه تو با هم بودنمون رو یادمون نمیاد ولی دوستان مشترک و خاطرات مشترک از اون دوران زیاد داریم؟
نظرت راجع به ابابصیر و بچه های اون دوره چیه؟
من یه چیز دیگه هم میخوام بگم اما این دیگه سؤال نیست یه درخواسته ممنون میشم که اینو اگه تونستی عملی جواب بدی درخواستم هم اینه که: اگه آدرسی شماره ای از معلم کلاس دوم خانم کچویی گیر آوردی منو هم با خبر کنی آخه خیلی خیلی دوستشون میداشتم و فکر میکنم هنوزم میدارم. دلم میخواد از حالشون با خبر بشم.
بانو مواظب خودت باش صندلیت داره کم کم حرارتش بالا میره نیست هوا هم گرمه دیگه اینم داغتر میشه.

سلاام بر ر جون خانمی عزیزم شفیعی گرااامی ….
خب به خاطر این که من یه کلاس از شوما پایینتر بودم یعنی من از هفت سالگی اومدم مدرسه و تازه همون هفت سالگی هم به جای این که برم کلاس اول فرستادنم آمادگی …. شما خوابگاهی بودی و من روزانه و شاید علتش این هستش …
ابابصیر رو که من عاشقم بسی بسیااار زیااد بهترین سال های زندگیم رو اونجا گذروندم کلاً شدیید خوش می گذشت بهمون البته تنها انتقادم از ابابصیر اینه که چرا مهارت های عصا زدن و جهت یابی رو بهمون یاد نداد …
شماره تلفن خانم کچویی رو هم سعی می کنم برات گیر بیارم …. معلم کلاس آمادگی من بودند که بسیاار هم معلم عالی با حال شاد شارژی بودند …..
هوا که خییلی گرمه ولی صندلیم نه چندان شکلک ولی یه ساعته دارم می تایپم … مرسی اومدی زیاادتا …

سلام بانوی محله و سلام ترانه.
اول سوالاتما میپرسم:‏ ۱- آیا وکالتا دوست داشتی? ۲-‏ آیا پرونده ای بوده که نتونستی به انجام برسونی?‏
۳-‏ اینکه میگن وکلا افراد پولدارین درسته?‏
دوم ترانه کی نوبت من برای نشستن روی صندلی داغ فرا میرسه?‏
اگه موافقی صندلی داغ خودتا (ترانه) رو سایت بزنم.

سلام بر آقا امین گرامی
۱ قبل از پیشدانشگاهی بهش فکر نمی کردم ولی توی دوران دانشگاه و بعد از ورود به رشته حقوق بله دوست داشتمش …
۲ تقریبا می شه گفت نه ولی یه پرونده داشتم به دلیل دلایلی که مربوط به موکل می شد مجبور شدم دعوام رو مسترد کنم و قرار رد دعوی گرفتم در صورتی که تو اون پرونده می شد یه حکم عالی توووپ گرفت…
۳ خب این طوری بهتر توضیح بدم که بله بعضی از وکلا پول دارند ولی بعضی هاشون نه فکر کنم بشه عموم و خصوص من وجه شکلک برای من هم دعا کنید از دسته وکلای پول دار بشم …
راستی آقا امین من خودم همون اوایل برای ترانه خانم به دست زهره خانم مظاهری صندلی داغ زدم خخخخ ….
ان شا الله شتر صندلی داغ هم در خونه شما می خوابه منتظر باشید شما در صف انتظار قرار دارید …

بازم سلاام بر آقای جنتلمن گرامی
خب تکرارش فکر کنم بی مزه می شه یعنی دیگه سوالی نیست که بچه ها بخواند بپرسند که ولی جالب می شه گاهی بعد قرنی صندلی داغت رو بیارند سردر محله سنجاق کنند تجدید خاطرات بشه …
فکر کنم سوسک رو به موش ترجیح بدم شکلک خخخخ
خب بهترین عادتم فکر کنم سحر خیزیم باشه که البته جدیدا یه کم دارم خلاف عادت رفتار می کنم بدترین عادتم فکر کنم خب نمی دونم واقعیت بعدی بیشتر فکر می کنم میام می گم …

بانوووووو بانووووو گیرت اوردم. صندلی داغ منو که خوب یادتههههه الان من دارم ذوق مرگ میشم که میخوام و میخوااااااایییم حسااااااابی داغت کنیم بسوزونیمت. اهااااااااای آقایونی که توی اردو بودین, بدووووووییییین…. حملههههههه خخخخخخخ

سلااام بر تبسم خانمی گل گلابتون خودمون شکلک منظورت از خودمون خودت و آقای خخخحححجججچچچچخخخ هستید دیگه شکلک خخخخ من در خدمتم شکلک ببین نازنین برام آب خنک اورده اگه اذیتم کنی می گم با یخش بزنه تو سرت بشکنه ها شکلک یخ رو گفتمااا خخخ ….

سلام به ترانه و بانو.
ببخشید من کمی عصبانی هستم.
این که میگم از داخل حساب کاربریتون کامنت بدید برای همین هست که براتون میگم.
دوستی که خودت میدونی که منظورم شمایی، لطفاً دیگه این کارتون رو تکرار نکنید.
کی به شما اجازه داده با اسم اشکان از طرفش کامنت بدید؟
من کامنتش رو دیدم که توی زباله دونی بچه ها گذاشته بودن.
یه کم بهتره حد خودتون رو توی شوخی کردنهاتون نگه دارید.
قبلاً هم با اسم من چندتا کامنت گذاشتید که ما به شوخی گرفتیم.
اگر به این کارتون ادامه بدید دیگه کامنتهای خودتون رو هم منتشر نمیکنیم.
یه کم در حد یه تحصیل کرده رفتار کنید لطفاً.
از یه خانم بعیده.
مرسی.

ترانه خانم این مهمان شما کجاست
تو ترافیکه یا کار واسش پیش اومده؟
خخخخخ

میگم ترانه خانم در یک فرصت کاملا غافل گیر کننده من رو هم روی این صندلی البته بعد از امتحاناتم بنشونید
یه مدتیه غافل گیر نشدم درستو حسابی روزو شبم نمیگذره خخخخخ

سلام بر بانوی گرامی .
یه سوال پیش اومده واسم : این صندلی ها واسه میز نهار خوری هستن یا نه واسه میز کامپیوتر .
بعدش هر چی سوال داشتم پریسیما خانم پرسیید قبول نیست از مغز من تقلب کردن .
خدایی تک تک سوال ایشون توی ذهن من بود که ایشون پرسیدن . عیب ینداره شما هم با یه نشون دو تا تیر میزنین .
نظرتون درباره محمد ابن زکریای رازی چیه .
موفق باشید یا حق

سلام بر آقای خسروی گرامی
می
این صندلی ها برا ایستگاه اتبوس هست البته می تونی وقتی اتبوس اومد و دیدی شلوغ هست دنبالت ببری داخل اتبوس اگه جا بود بذاری یه خانم یا آقای پیر محترم روش بشینند ….
بعدش من از جانب ذهن پریسیما از ذهن شما پوزش می طلبم به خاطر سرقت ادبیشون ان شا الله دیگه جبران نمی شه خخخخ
محمد ابن زکریای راضی هم خدا رحمتشون کنه که کتاب هاشون تو دانشگاه به ما تدریس نمی شد بسیار آدم فرهیخته مکتشفی بوده …
شما هم سربلند باشید ….. در پناه حق …

سلام سلام
ببخشید هم اکنون دوستانمون از اتاق فرمان خبر دادند که خانم وکیل کارشون تو دادگستری کمی طول کشیده دیر میاند . امممما نگران نباشین در راهند.
شکلک شربت خنک با یخهای شناور وشکلک بستنی و شکلک دلستر خنک و شکلک یخ در بهشت خخخ اینهمه خنکی برای خانم وکیل که خسته از سر کار دادگستری و کار دفتری تشریف میآورند روی صندلی داااااااغ نسوزن و خستگی در کنن شکلک دریاب که نخود بانو که بین هیزم آوران محله یکی هم مث سیتای مهربون هم هست که به فکرت باشه .خخخ حالا برم که حسابی برشکسته شدم کلی خرج گذاشتم دست ترانه جون و مدیر خان محله الان مدیر میان میگن بابا سیتا چه میکنی بیا برو ما برای هر صندلی این همه خرج کنیم که کل مریخی های محله که سهله ونوسی ها هم از برشکستگی در امان نخواهند بود

التبه ببخشید بانو . یه جاهاییش خروسی چی خصوصی بود که نه ولی بیشتر درباره کارتون که وکالت هست آیا زندان رو دیدین از نزدیک بخاطر موقعیت شغلی بعد آیا پرونده هایی بوده که با قتل و از این حرفا یا داستان های جناحی روبرو شده باشین بیشتر حرفام این بود
بعدش یه سوال حقوقی درباره بیمه داشتم اگه مربوط نمیشه جواب ندین ببخشید التپه
من که سال هشتاد و چهار تفادث کردم تا سال نود دنبال کارهای بیمه از کار افتادگی بودم که سال نود مستمری بگیر شدم حالا این شیش سال که من دوندگی داشتم رو یکبار تایید کردن برای گرفتن معوقه یکبار هم نه یعنی کمیسیون پزشکی با دکتر معالجم تاکید و تایید کردن که از همون لحظه تفادث از کار افتاده شدم ولی بیمه با دیوان عدالت هم که شکایت کردم گفتن که نه از تاریخ کمیسیون پزشکی شما مستمری بگیر هستین ولی فرم دکتر معالج با کمیسیون تاریخ تفادث رو میگه که حالا این شیش سال حق ما رو خوردن آیا میشه کاری کرد یا نه الان یه دوسالی هست که دیگه بی خیالی طی میکنم چشمم آب نمیخوره با اینکه نمیبینه .
ممنون از راهنماییتون . یا حق

آقای خسروی :
البته برا پریسیما هم توضیح دادم فقط قسمت اداری زندان رو رفتم یه بار هم کانون می برد بازدید زندان که چون دوستان و همکاران نیومدند من هم نرفتم …
پرونده قتل و جنایت خودم نداشتم ولی دوره کارآموزی یه چندتایی از این پرونده ها رو توی جلسه دادرسیش شرکت کردم و پرونده شون رو خوندم …
سوال بیمه ای تون رو بذارید بعدی درست دقیق می خونم جواب می دم ….. ولی در کل به نظرم میشه که بشه زنده ش کرد با این که گذشته ….

با سلام بر بانوی گرامی و بانو ترانه ارجمند.
من فعلا سؤال خاصی ذهنم را درگیر نکرده و فقط آمدم تا برایتان در ادامه زندگی آرزوی موفقیت تؤام با خوشبختی کنم اینها کمترین کاری است که از دست من به عنوان برادر برمی آید البته اگر لیاقتش را داشته باشم.
بانو ترانه از بازگشت مجدد شما به محله خوشحالم در عیبت نه چندان طولانی شما شهروز خان بجای شما یکی دو صندلی داغ گذاشت که من تصور کردم شما برگشتید و از برگشتنتان ذوق زده شدم که بعدا متوجه شدم بد سر کار رفتم
زیادتر از سوبسیدم سخن پراکنی کردم فعلا با اجازه شما دو بانوی گرامی زحمتم را کم میکنم خدا نگهدار.

سلاام بر آقا هادی عباسی معلم کلاس ریاضی بسیااار ناپیدا در محله ….
ممنونم آقای عباسی شما بسیاار به من لطف دارید و من هم برای شما بهترین ها رو همراه با خوشبختی و شادمانی آرزو دارم…. البته یه چهارتا سوال هم بپرسید دیگه ولی ریاضی نباشه خخخ شکلک اتفاقا تازگی ها رفته بودم توی فکر شما و می خواستم برای یه سری کار های بورسی باهاتون صحبت کنم و مشورت بگیرم که برام جالب بود اینجا دیدمتون….
بازم موفق باشید اونم بسیاار زیااد….

سلااام سلااام به همه
سلاام به ترانه خانم گرامی
و یه سلاااآآآاام به مهمان عزیز در صندلی دااااااغ

منم یه ۱۵ تا سؤال میپرسم
۱,, متولد چه ماهی و چه روزی هستی؟منظورم چندم اون ماه هستی
۲,, بدترین دعوایی که توی عمرت کردی چی بود؟ چطور شروع شد؟ با کی بود؟ چطور تموم شد؟
۳,, بدترین تقلبی که کردی چی بود و چه مقطعی؟
۴,, چطور با گوشکن آشنا شدی؟
۵,, سختترین پروندهیی که مسئولیتش رو قبول کردی چی بود؟
۶,, یکی از شیرینترین خاطره و تلخترین خاطره ی زندگیتو بگو
۷,, چند خواهر و برادر هستین؟فرزند چندمی شما؟
۸,, با هر کودوم از این کلماتی که میدم یک جمله بساز,برای هر کودوم جدا جدا
عشق,,,,,دریا,,,,,سرزمین,,,,,گوشکن,,,,,دوست,,,,,
۹,, به چه نوع موسیقی علاقه داری؟
الف سنتی
ب پاپ
ج کلاسیک
د همه نوع موسیقی رو گوش میدی
۱۰,, ۱۰ ویژگی خوب و ۱۰ ویژگی بد از خودت رو بگو
۱۱,, کدام یک از موارد زیر رو برای تفریح یا گردشو سفر دوست داری؟
الف کوه
ب دریا
ج جنگل
۱۲,, زندگی رو چطور میبینی؟
۱۳,, آیا تا به حال شده که توی خیابون کسی بهت پول بده؟چند تومنی بود؟ خخخخخ
۱۴,, کجای اصفهان رو از همه بیشتر دوست داری؟ منظور جاهای دیدنی
۱۵,, نظرت در مورد من چیه؟
اینم بود سؤال من
در ضمن از ترانه خانم میخوام که اگه خاست برای من صندلی داغ بذاره بعد از ۲۸ خرداد بذاره که بر میگردم اینجا,آخه این یک ماهی درگیر امتحانات هستم,
مرسییییییییییییی

سلام بر آقا عباس گرامی
مامان گلتون خوبند آیا شکلک بهشون بگید ننه عباس یه کم گاهی روزگاری بیاید محله به ما سر بزنید دلمون براتون تنگ شده زیاااد …
۱ ۱۵ بهمن ماه.
۲ هر دعوایی که کردم اولش خودش بزرگترین دعوایی بوده که دواش کردم ولی الآنی همه شون خاطره شدند و یه طورایی خنده دار شکلک زیاد دعوایی نیستم اما … ولی یه بار با دوستان رفته بودیم مشهد بعد با یکی از دوستان حرفمون شد من گذاشتم تنهایی رفتم بعد اون وقت هم شب بود و من نمی دیدم و شب تنها موندم حرم که خییلی خوش گذشت و عالی بود ولی کلی بچه ها نگرانم شده بودند خخخ
۳ من اصولا اهل تقلب نبودم شکلک درسخون فقط یه بار تقلب کردم یعنی اونم ناخواسته شد … امتحان ادبیات داشتیم و باید شعر حفظی رو کامل آخر امتحانمون می نوشتیم وقتی دبیرمون ختم امتحان رو اعلام کردند من تازه رسیده بودم به اون شعر حفظی و بهم هم فرصت اضاف ندادند من هم کاغذی رو که روش شعر رو نوشته بودم تا راحت دستم بگیرم و حفظ کنم گذاشتم روی پاسخ هام و تحویل دادم راستی دبیرستانی بودم …
۴ یکی از دوستام که بنفشه خانمی بودش توی محله و الآنی دیگه محله نمیاد یا اگه هم بیاد ساکت میاد می ره اینجا رو بهم معرفی کرد …
۵ پرونده سخت نداشتم تا حالا …
۶ شیرین ترین خاطره خییلی دارم ولی زمانی که بر اساس رتبه آزمون وکالت و اختبارم که ۱۵ شده بود تونستم خمینی شهر که شهرستان محل اقامت خودمون هم هست رو بیارم خییلی خوشحال شدم …. یه حس خیلی خاص عالیی بود ….
بدترین خاطره هم باز زیاد دارم که هر کدوم در زمان خودشون بد بودند ولی شاید بشه گفت رفتن بعضی دوستانم برام خییلی سخت بوده مثل منا لیلا لیلا زینب و مخصوصا منا …. البته اونها الآنی جاشون خییلی خییلی خوب و عالی هست ولی خب سخت بود برام این از دست دادن ها …
۷ ما چهار تا دختریم و من دختر اولی شکلک سه تا خواهر دارم و برادر ندارم.
۸ عشق شاید یه سراب باشه که نباید گولشو خورد.
دریا رو دوست دارم بشینم روبه روش نگاهش کنم و صداش رو گوش بدم و کلاً عاشق دریام.
گوشکن محله ای که جز مواد مخدر می باشد و بنده خود به دست خویشتن خودمو و یه عالم از دوستام رو معتاد کردم رفت ..
سرزمین من ایران دوستت دارم و می خواهم همیشه سربلند باشی با پرچمی که احتزازش حس افتخار را در وجودم به غلیان در می آورد.
دوست داری با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشی خخخ شکلک برای دوست و دوستی ارزش و احترام زیادی قائلم …
۹ زیاد اهل موسیقی نیستم ولی از رپ خوشم نمیاد و به نظرم آهنگ و موسیقی و شعر باید مفهومی باشه نه الکی و چرتی پرتی …. شکلک فکر کنم شد هیچ کدام یا نمی دونم کدام یک ….
۱۰ ویزگیهای خوبم: صداقت مهربونی اعتماد به نفس استقلال نسبی مغرور نیستم از دیگران انتظار بی جا ندارم یا انتظار ندارم مثبت نگری همیشه توکلم به خداست و سعی می کنننم رد پاش رو تو زندگیم ببینم و حس کنم به خودم سخت نمی گیرم و تلاش می کنم شاد زندگی کنم و از زندگی لذت ببرم …. دیگه نمی دونم بقیه ش رو باید بقیه بگند البته اگه باشه ….
ویزگی های بدم: به صورت نسبی مستقلم که باید کامل می بود این استقلال. دیر عصبانی می شم ولی اگه عصبانی بشم خب خخخ. کمی در ارتباطات اجتماعی دوچار مشکلم. وقتی می خوام یه کاری رو انجام بدم خییلی دست دست می کنم و می ذارم برا دقیقه نود. روی یه کار صرف جدی نمی تونم درست تمرکز بگیرم ذهنم یه کم شیطونی می کنه. یه کم زیاد تند تند صحبت می کنم. به آدمها گاهی زیادی رو می دم که باعث میشه گاهی ازم انتظار بیجا داشته باشند. یه کم رک هستم. فکر کنم زیادی هم می شینم پای اینترنت خخخ شکلک بقیه ش رو نمی دونم که شما ها بهم بگید ان شا الله اصلاحشون کنم…
۱۱ هر سه تاش رو اگه کنار هم باشه که خییلی بهتره ولی اگه نهایت بخوام تصمیم بگیرم یکیشون رو … دریا …
۱۲ زندگی لحظه لحظه نو شدن است
و شاخه و درو شدن است..
باید تو در مسیر زندگی حرکت کنی نه این که بایستی و بذاری زندگی بگذره ….
۱۳ بله. اگر در خاطرات ما در محله بگردید گمانم بیابید ماجراهایشان را ….
یه بارش رو نمی دونم چون طرف یه خانم مقیم انگلستان بود و تو صلیب سرخ کار می کرد و می خواست بهمون برای خرید کمک کنه که آخرش انکار ما بر اصرار او غلبه کرد پول رو نگرفتیم شکلک پشیمانی خخخ
یه بار هم خود طرف گفت پنج تومن که اون بار هم نگرفتیم خوخوخ همین دو بار …..
۱۵ طرفای نازوون شکلک ز سه نقطه بریلش یعنی سه چهار شش این لپتاپ ز یعنی همونی که خودتون می دونید نداره خخخ البته پل خاجو سی و سه پل و میدون امام رو هم دوست دارم …
۱۶ شما خب اولش که یه کم تنبل تشریف دارید سوالاتون همون سوال قبلیهاتون توی صندلی داغ بوده که کپی پیستش زدید. باید سعی کنید یه کم بیشتر مستقل باشید و از همون توانایی هایی که دارید درست و به صورت احسن استفاده کنید …ولی در کل فکر کنم پسر خوبی باشید زیاد نمی شناسمتون…
همیشه سربلند باشید و موفق.

سلاام بر پریسیما خانمی جون عزیزم
مرسی که همیشه کلی زحمت بهت می دم و می دیم و ممنون خیییلی ….
خب بذار ببینم تو یه کم که قدت کوتاه هست خخخ شکلک دستت بهم نمی رسه که حرص نخور الکی ….
خییلی مهربون و خانمی فهمیده ای و درک درستی از مسائل داری قابل اعتماد هستی خوب با بقیه ارتباط می گیری و اجتماعی هستی …. بعدش بذار ببینم یه کم زیادی به بقیه رو می دی. قلیون هم می کشی که برای سلامتی خوب نیست عسیسم بعدی نگی نگفتی دیگه گاهی هم زود ناراحت می شی که بی خیال دنیا و روزگار و شکلک پوست کلفتی ….
در کل که ما مخلصییم شدددییییددددتر از شدددددییییدددد خانمی ….

سلاااام شب بخیر خخخخ
آخه الان شب هست که من کامنت می دهم
۵ سوال دارم
۱.اگر یکی شب به شما بگه روز بخیر چی می گین
۲.اگر یکی به شما روز بگه شب بخیر چی می گین
۳.اگر روز عادی یکی به شما بگه عید مبارک چی می گین
۴.اگر یکی وسط ناراحتی شما بگه بخنده چی می گین
۵.اگه یکی وسط شادی شما گریه کنه چی می گین
خخخ یکی برا ما هم صندلی داغ بزاره خخخخ منم میخام می خام خامخاخاخام

سلام بر آقای شکااری گرامی …
۱. بستگی داره کی باشه اون فرد. اگه یه خانم باشه که هیچی کلی هم تحویلش می گیرم و با هم می ریم ناهار می خوریم ولی اگه یه آقا باشه فکر کنم غیر از بابام که خب شب و روز رو تا حالا اشتباه نکرده جرأت نکنه به من شب روز به خیر بگه یعنی خب من اخلاقم یه کم اینجا سخت گیرانه منطقیی هستش … البته توی سایت و دنیای مجازی هم قضیه ش فرق می کنه….
۲ چی بگم خب خخخ یه کم جواب شماره یک رو عقب جلو کنید شاید یه چی گفتم که شما هم فهمیدید ….
۳ خب ازش می پرسم چه عیدیه آیا من در جریان تقویم نیستم … بعدش اگه بگه عید نیست و مثلا هر روزمون باید مثل عید باشه باهاش توافق می کنم که حق با اونه و ازش عیدی می گیرم …. خخخ خود کرده را تدبیر نیست … نه آیا
۴ نمی دونم ولی زیاد خوشم نمیاد حس می کنم فرد غیر مدرکی هستش البته بستگی داره که از کی و چی کجا ناراحت باشم … شاید خودم هم اون زمان ناراحتیم رو رها کنم و برم با اون طرف بگم و بخندم .
۵ بسیاار ناراحت می شم و سعی می کنم شادیم رو زیاد بروز ندم یا اصلا بروز ندم و با طرف هم فکری و هم دردی می کنم تا بشه ناراحتیش رو رفع کرد و اگه بتونم شادیم رو باهاش تقسیم می کنم…
ان شا الله شما هم به زودی صندلی نشین خواهید شد شکلک آشیه که همه می خورند دیر و زود داره ولی فکر کنم سوخت و سوز نداشته باشه ….

هههه سلام بانوی عزیز خوبین؟حالا شما نیستین و ما همش داریم زیر هیزما رو فوت می کنیم!و اما سوالات ترانه :
۱-تعریفتون از زیبایی؟زیباترین برای شما؟
۲-سفر به کجا؟با کی؟با چی ؟
۳-خواننده و آهنگ مورد علاقه؟بلدین ساز بزنین؟رابطه تون با موسیقی؟
۴-به چه زبان هایی تسلط دارین و در چه حد؟
۵-بانو قبل و بعد ازمحله هر کدومو تو یه جمله توصیف کنین.
۶-بانو و انتقادات ؟
۷-بانو و لبخند؟
۸-بانو و عشق ؟
۹-بانو از خدا چه می خواهد؟
۱۰- بزرگترین یا بهترین کاری که تا حالا انجام دادید چه بوده؟

سلاام بر ترانه خانمی عزیزم
بابا الآنی چهاار نمی دونم شایدم بیشتر ساعته دارم جواب سوالام رو می نویسم شکلک بیچاره شهنشاه در صندلی تاریخیشون …..
۱ به نظر من زیبایی در وجود آدم ها هست …. تو باید به خوای که زیبا ببینی اون وقت همه چی زیبا هست و میشه …
زیباترین مناظر زیبای طبیعی مثل کوه دریا گل یه ابر که از پشتش خورشید مشخصه صدای پرنده ها شرشر آب خنکی نسیم و کلا هر چیزی که طبیعی باشه و آدم ها توش دست کاری نکرده باشند…
۲ سفر به هر جایی که گرم نباشه با دوستان و خانواده هر دو بیشتر با قطار رو ترجیح می دم ….
ولی عاشق مشهدم و کربلا رو هم که عید رفتم عالی بود خییلی …
۳ خب رابطه چندانی با موسیقی ندارم تا حدی که آهنگ و خواننده مورد علاقه هم ندارم ساز هم بلد نیستم ولی یه بار سعی کردم ساز دهنی یاد بگیرم که نشد یعنی نفس کم میاوردم و از طرف دیگه هم حوصله حفظ نت های موسیقی رو نداشتم یه بار هم رفتم کلاس دف که از بس تاپ تاپ و می کردند سر درد گرفتم پشیمون شدم شکلک هر کدوم رو در حد یه جلسه امتحان کردم نه فکر کنم ساز دهنی رو در حد دو جلسه ….
ولی دوست دارم بلد بودم ساز بزنم از گیتار و پیانو خوشم میاد ولی کلا ازشون سر در نمیارم…
۴ به زبان شیرین فارسی در حد این که گاهی وقت ها هم کلمه و جمله کم میارم و تازه توی املاش هم می لنگم.
کلاً زبان های خارجه رو توشون استعداد ندارم البته در حد شب امتحان و روز امتحان و گرفتن نمره خوب بودما ولی بعدش یادم می ره و دیگه خیلی وقت هست که کار هم نکردم و تو فکر یاد گرفتن هم نیستم.
۵ چندان تفاوتی ندارند … بانوی قبل از محله یه سری دوستان خوبی رو که الآن داشت البته نداشت که اونها رو مدیون اینو گوشکن هستش ….
خیلی چیز ها هم از محله یاد گرفتم ولی بیشتر دوستی هاش برام پر رنگ و مهم هست چون شاید اون نکات رو می شد از جاهای دیگه هم یادشون بگیرم یا از طرق دیگه …..
۶ انتقاد اگه از محله باشه مثلا در مورد مسائل مذهبی کمی سخت گیریشون رو کمتر کنند البته حساسیت مساله رو هم درک می کنم. پست های کپی پیستی کم وکم و کم تر بشه. دست نوشته های بچه ها بسی بسیار بیشتر باشه. اسامی نویسنده ها و تعداد پست هاشون تو صفحه اول قابل مشاهده باشه. بعضی از کامنت های حاشیه ساز یا پست های حاشیه ای اصلا منتشر نشه که کامنت ها و پست های حاشیه ساز بعدش رو بخوایم پاک کنیم یا منتشر نکنیم. بچه ها بیشتر سعی کنند حریم هم دیگه رو رعایت کنند و البته این خییلی اندک و خییلی کم پیش اومده همین طوری گفتم بگمش باشد که رستگار شویم. و راستی منتشر کنندگان پست ها به کامنت هاشون جواب بدند که گاهی خلافش مشاهده شده و راستی همه هم یه کم آستانه تحملمون رو ببریم بالا و اگه چیزی ناراحتمون کرد از راه صحیحش قضیه رو حل کنیم و سعی کنیم آرامش محله و دوستیی هامون رو محکم نگه داریم تا باد های بی خود از جا حرکتش نده ..
۷ بانو کلا لبخند رو همیشه همراه داره و اگه بخواد کنترلش کنه که نخنده صحنه خنده داری میشه خخخ بانو سعی می کنه لبخند رو به همه هدیه بده مثلا با مدل نوشته هاش یا هر چیز مجاز دیگه ای که البته حریم و خط قرمز های خودش رو هم نشکنه .
۸ خب عشق رو خیلی راجع بهش حرفیدم بیشتر معتقد به دوستی هستم ….
۹ بانو هر چی که می خواد فقط از خدا می خواد … خدا خودش گفته از من بخواید و من بزرگم پس چیزهای بزرگ هم بخواید … بانو هم که حرف گوش کن خخخ …. جدی خییلی چیز ها از خدا می خوام که خودش می دونه ….
۱۰ نمی دونم خودم فکر نمی کنم تا حالا کار خیلی بزرگ قابل گفتنی انجام داده باشم.

سلام بر آقای عدسی گرامی
خب همون اولش من مونده بودم با چه اسمی توی محله کامنت بذارم بعد نوشتم فعلا نخودی تا بعدی یه اسم انتخاب کنم که بچه ها گفتند نخودی خوب هست و خودمم هم دوستش داشتم و نهایتا شدیم نخودی محله ….
در مورد تغییر نخودی به بانو هم توضیح دادم همین جا و باز اضافه می کنم که همیشه نمیشه درجا زد … باید بزرگ شد … شاید من هم یه کم بزرگتر شده باشم ….
مرسی از حضورتون اینجا ….

سلام,
*از در آمدت راضی هستی آیا میتونی یه میانگین از در آمد ماهیانت رو بنویسی؟
*یه وقتایی که خسته میشی شده بگی کاشکی این رشته رو انتخاب نکرده بودم؟؟
*گرماییی یا سرمایی؟
*تو کدوم کار یا رفتار حس میکنی ضعیفی؟
* یه صفت بد از من؟
*از چه آدمایی بدت میاد؟
*یه نصیحت به من .. با توجه به شناختت از من .. یعنی یه نصیحتی که فکر میکنی واقعا نیازه و ممکنه روت نشده باشه بهم بگی ..

سلام بر زهره خانمی عزیزم….
از درآمدم و راضی بودن چی بگم ولی بهش امیدوارم البته با توکل به خدا تلاش خودم و هزارتا عامل پیشبینی شده و نشده دیگه …
آره شده … گاهی می گم کاش روانشناسی خونده بودم ولی من وقتی می خواستم انتخاب رشته کنم به تنها رشته ای که حتی فکر هم نمی کردم روان شناسی بود زیاد دوستش نداشتم و حتی برای کنکور هم کتاب روانشناسی سوم دبیرستان رو نصفه خوندم …
بیشتر فکر کنم گرمایی تابستون ها از گرما کلاً بی تاب و طاقت می شم … البته زمستون ها هم زیاد سردم می شه ولی می شه برا سرما یه فکری کرد ولی گرما رو نه …
فکر کنم در شروع کردن یه کار …. البته خییلی ضعف ها دارما ولی اولش اون به ذهنم رسید …
تو کلا دختر خییلی خوبی هستی خییلی صفات مثبت قابل توجه داری. فکر کنم یه کم زیادی حساسی ….
از آدمهای دروغ گو و دو رو اونم شدیید و افرادی که می خواند از دیگران سو استفاده کنند و فکر می کنند که زرنگند. ولی در کل این یه بیان کلی هست و شخصا از هیچ کسی بدم نمیاد ….
خب من مشکلم اینه که همه حرفامو رک می زنم و خب اصولا چیزی نیست که بخوام بگم ولی نگفته باشم ولی یه نصیحت این که فکر می کنم به دردت بخوره در کسب استقلال تا جایی جلو برو که به سلامتیت ضرر نرسه یعنی یه کم یواشتر باش خخخ شکلک ولی عالی هستی خعلی زیاادتا ….

سلام سلام بانو جونمی تا بیایی بجوابی من دیگه نت ندارم امممما
۱ ده ویژگی خوب خودتو برامون دوست داشتی بگو و چند تا هم ویژگی بد البته اگه داری اگه نداری از یکی امانت بگیر خخخخ البته بگما که پریسیما باید بیاد تایید کنه خخخ
۲ چرا حقوق خوندی آیا. علاغه به رشتت داری گلمی. اگه ۲باره انتخاب رشته کنی چه رشته ای در دانشگاه و چراااااااا
۳ نگاه بانو به جهان هستی ۱ به عنوان وکیل ۲ به عنوان یک دختر ۳ به عنوان یک کم بینا؟؟؟؟؟
هر چی به ذهنت رسید بگو
۱ آمنه قاسمی
۲مجتبی خادمی
ترانه
۴ سیتا
۴ بزرگترین آرزوی بانو
این جمله رو هم کامل کن
خدایا بانو آیا …..
فعلا کافی هستش آخه عجله دارم منتظرم هستند

دوباره سلاام خاانمی دوباره سلام سیتا گیلاسی خانمی محله
خب خصوصیات خوب و بدم رو همین جا در جواب یکی از دوستان قبلی گفتم بدان جا مراجعه شود.
خب هم درسم خوب بود هم رتبه کنکورم خوب شده بود پس باید یه رشته ای رو انتخاب می کردم که روی آینده شغلیش هم می تونستم حساب کنم و حقوق تنها گزینه بود با توجه به این که اون زمان روانشناسی دوست نداشتم ….
به رشته م بله علاقه دارم خییلی زیااد البته در دوره کارشناسی ارشد این علاقه یه کم رنگ باخته بودئ که الآنی که مدرکم یه کم خاک خورده علاقه م هم داره رنگش رو پس می گیره …
اگه مجدد بخوام یه رشته انتخاب کنم دو حالت داره اگه برگردم به عقب احتمالا باز حقوق رو انتخاب می کنم ولی الآن روانشناسی رو هم دوست دارم ولی استعداد حفظیاتیم ضعیف هست و فکر نمی کنم بتونم از پس نظریات روانشناسان بر بیام و تازه اسامیشون رو هم حفظ کنم ….
ولی تصمیم دارم یه مقدار که اوضاع کاریم سر و سامون گرفت کنکور بدم ادبیات قبول بشم اونم دوره کارشناسی یه دانشگاه روزانه ….. شکلک عاشق ادبیاتم بسی بسیار زیادتا ….
۳ نگاه بانو به جهان هستی در هر سه حالتش یه شکله البته بانو اگه وکیل بود ولی کم بینا نبود احتمالا خییلی راحت ترش بود و الآنی وضعیت و شرایط یه طورای دیگه ای بود ولی نگاهم به جهان روشنه و امیدوارانه ….
هر چی به ذهنم رسید می گم چشم:
۱ آمنه قاسمی خودمم دیگه … ارادت مندیم به خودمون دیگه …
۲ مجتبی خادمی اگه خودشون اومدند گفتند بگو می گم این طوری غیبت می شه ….
ترانه خانمی و صندلی داغ هاشون و یه مدت که نبودند جدی جاشون خییلی خالی بود شدیید ولی برای من مبهم هستند…
سیتا که بیشتر کنار گیلاس می ذارمش به یاد و خاطره یلدا و خیلی فکر کردم که کجا دیدمش که به نتیجه نرسیدم و برام هنوز یه دوست مجازی شاد و شنگول هست که یه روز هست یه روز نیست …. شکلک می ره و بر می گرده ….
۴ بانو آرزوی بزرگ خییلی داره که هیچ وقت نتونسته بینشون اولویت بندی کنه ولی این که از نظر معرفتی و درک بتونم خیییلی خییلی برم بالا. یه روز بتونه کامل جامع مانع ببینه. بتونه فرد موفقی باشه و در مقابل به دیگران هم کمک برسونه و مفید باشه. و خییلی آرزو و خواسته و هدف قابل گفتن که حال نوشتن دیگه ندارم و یه مقدارش هم که ننوشتنی هستش …
جمله رو هم به چشم:
خدا بانو آیا برای تو دوست داشتنی هست آیا هواشو داری یادت نره منو ها و خیییلی دوست دارم خدا خییلی شدییدتا ….

برو خانمی بهت خوش بگذره فعلا بای بای ….

سلااااااااام مجدد بانوی عزیزم! این جمله که درباره عشق نوشتی خیلی قشنگ بود! ۸ عشق شاید یه سراب باشه که نباید گولشو خورد. بانویی خیلی میخوامت,از اینکه با حوصله نشستی و تمام کامنتهامون رو پاسخ دادی بی نهایت تشکر میکنم! خیلی گلی! دوستت دارم! مواظب خودت باش! باباااااااااااااااااااااااااااااااای!

درود! خوب من میخواهم درجه حرارت صندلیتو ببرم بالا و تا حدی که تسلیم بشی و از کاری که بهت واگذار میکنم فرار کنی! حالا به صندلی داغ عدسی برو و تمام سؤالات دوستان را کپی کن و به اینجا بیاور و به نام بنده کامنت کن، سپس پاسخ همه ی سؤالات را با دقت بگو تا حسابی بسوزی!

سلاام بانو
مرسییی از این که به سؤلام جواب دادی
مامان هم سلام میرسونه,راستش این یکی دو هفتهیی درگیر نامههای من برای امتحان نهایی هست,ولی حتما بعد از امتحانات میاد
چند تا دیگه سؤال دارم
شما کنکور با چه رتبهیی قبول شدی,کارشناسی رو چی خوندین؟
به چه ورزشایی علاقه داری؟
آیا دوست داری به به شهر ما هم سفر کنی؟
اگه دوست داری هم دریا رو بری هم جنگلو بری هم کوه رو و هم هرجای دیگه رو بری پیشنهاد میکنم تشریف بیارین ,ما خودمون در خدمت شما هستیم
بهترین خاطرهیی که از دانشگاه داری چی بوده؟
فعلا همینا بود

سلام مجدد بر آقا عباس گرامی ….
ممنون که سلام من رو به مامان عزیزتون رسوندید مرسی براشون آرزوی موفقیت دارم و منتظرشون هستیم شکلک شما هم درس بخونید و ان شا الله موفق بشید تا بتونید به بهترین نحو زحماتشون رو جبران کنید ….
رتبه کنکور کارشناسی ۱۳۴ و کارشناسی ارشد ۵۱
هم کارشناسی و هم ارشد رو دانشگاه اصفهان خوندم. کارشناسی حقوق و ارشد حقوق خصوصی.
خاطرات دانشگاه هم که خب زیادند ولی یه دون با نمکش و البته جالبش این هست که یه بار یه کلاسی داشتیم که استاد دیر کرده بودند و ما جلوی کلاس منتظر استاد ایستاده بودیم … یکی از اساتید دیگه مون کلاس روبه رو کلاس داشتند و چون اون کلاس ظرفیتش به تعداد دانشجوها نبود بچه ها می رفتند صندلی میاوردند من دیدم استاد هم یه صندلی دستشون بود اوردند توی کلاس و اومدند به من گفتند خانم قاسمی بیا داخل برات صندلی اوردم که خب حس خییلی خوبی بود یه جوری که نمی شه توصیفش کرد و من گفتم که با ایشون کلاس ندارم و ای کااش که داشتم چون جدی عالی هم تدریس می کردند ….
من واقعا عاشق مسافرت هستم و استان شما رو هم به همچنین ان شا الله فرصت پیش بیاد مزاحم میشم خخخ شکلک گرفتن تعارف ….

سلااااام بانو.
خب در ۱۰ روز گذشته من درگیر مسابقات جهانی بودم و دوتا صندلی داغ یعنی واسه یاسر و زهره رو از دست دادم.
اما الان حسااابی فرصت هست برای سوزوندن بانو. خخخ
البته شاید تجدید نظر کنم.
سؤالات من به صورت موضوع بندی هستش و امیدوارم به همش پاسخ بدی. البته اگر به سؤالی نخوای جواب بدی ناراحت نمیشم.
۱. میزان دید بانو
بیناییت دقیقا چقدره و مثلا تا چند متری رو میتونی واضح ببینی. آیا از ابتدای تولد بیناییت همین قدر بوده یا به مرور کمتر شده. در فامیل آیا فردی که مشکل بینایی داشته باشه دارین یا نه.
۲. معدل بانو
معدل دیپلمت چقدر شد، معدل لیسانس چقدر؟ معدل فوق لیسانس چقدر؟
بالاترین معدل در طول ۱۲ سال تحصیلت برای چه کلاسی بود و چقدر؟
کمترین میزان معدلت در دوران مدرسه چقدر بود.
با ریز جزئیات. مثلا ۱۸/۲۳ صدم.
کمترین نمره ای که در مدرسه گرفتی چقدر و برای چه درسی بوده؟ برای دانشگاه هم همین سؤال رو جواب بده.
۳. خانواده ی بانو.
بقیه خواهرات چند سالشونه و رابطه تو با کدوم خواهرت بهتره؟ آیا اونا ازدواج کردن یا مجردن؟ اگه دوست داشتی اسم خواهرات رو هم بگو.
شغل پدر محترم چیه؟ آیا بازنشسته شده یا نه. وضعیت مادر چطور. سطح مالی خانوادت چطوره. عالی، معمولی یا پایینتر از حد متوسط.
۴. ازدواج بانو.
آیا تا به حال خواستگار داشتی؟ اگه آره چند تا؟ و چرا بهشون جواب مثبت ندادی. ملاکهای بانو برای همسر آینده چیه. دوست داری همسر آیندت بینا باشه یا نیمه بینا یا نابینای مطلق. تا چقدر ظاهر همسر آیندت واست مهمه. دوست داری چند تا بچه داشته باشی؟
۵. قرائن و امارات..
واقعا تو چطور چندین ماه قبل از این که اصلا منو تبسم بخوایم با هم آشنا بشیم و چند ماه قبل از این که من واقعا تو ذهن خودم بخوام پیشنهادی به تبسم بدم بهش پیام دادی که امیر تو رو میخواد؟ واقعا رو چه حسااابی. هااااان. خخخ. چون اون موقع که تو بهش پیام دادی واقعا اصلا خبری نبود.
اولین بار چطوری این قرائن و امارات رو کشف کردی. با توجه به شناخت نسبی که از ما داری تا چقدر برای زندگی مشترک هم کُف هم هستیم به نظرت
۶. ذکر زمان و مکان ناشناخته بماند
این آهنگ رو گوش بده بگو از شنیدنش چه حسی بهت دست میده. حجمشم کمه. ۲ میگ.
https://gooshkon.ir/amir/ahang.mp3
7. پوشش و ظاهر.
بلا اتفاق در تمامی پست های صندلی داغ که ماله دخترا بوده پرسیدی کفش پاشنه بلند میپوشن یا معمولی. چرا این مسئله انقدر واست مهمه. حالا خودت کدومشو میپوشی؟ قد و وزنت چقدره؟ معمولا برای خرید عطر یا لباس چقدر هزینه میکنی. تیپ و ظاهر افراد چقدر واست مهمه؟
۸. دوستان بانو.
چند تا دوست صمیمی داری؟ اسماشون رو بگو؟ از دوران مدرسه کدوم دوست صمیمی واست باقی مونده. از دوران دانشگاه چطور. تا چقدر به دوستانت اعتماد میکنی و رازهای زندگیت رو بهشون میگی؟ صمیمیترین دوستان مجازیت در محله گوشکن کیا هستن؟
۹. شغل بانو
وکالت برای یک نابینا. چه موانع و مشکلاتی رو به همراه داره؟ تا به حال با این مشکل رو به رو شدی که یک موکل به خاطر مسئله نابیناییت پرونده وکالتش رو به تو نده؟ اگر آره چه حسی بهت دست داده. بیشترین پولی که تا به حال از تموم کردن یک پرونده گرفتی چقدر بوده؟ روال گرفتن پول در پرونده های وکالت چی جوریه؟ آیا اول پول رو میگیرین یا پس از پایان اون پرونده پول پرداخت میشه؟ آیا موفقیت یا عدم موفقیت در به نتیجه رسوندن یک پرونده، در میزان حق الزحمه اون پرونده تأثیری داره یا نه.
۱۰. محله گوشکن
در ماجرای به حاشیه کشیدن پست شب قدر مجتبی. چرا تصمیم گرفتی دیگه کلا از محله بری؟ چی شد که دوباره برگشتی؟ بهترین پست خودت در این محله کدومه به نظرت؟ کدوم پست من در محله بیشتر تو خاطرت مونده و دوسش داشتی.
موفقترین پسر محله از دید بانو
موفقترین دختر محله از دید بانو.
نظرت در خصوص کسانی که از محلمون رفتن و تا به حال برنگشتن چیه. پیشنهادی برای بازگشت همشون داری یا نه.
مثل فروغ، فریبا علیزاده، اصغر خیر اندیش و…
نظرت در خصوص این بچه های محله چیه؟
در خصوص دو نفر اول، ۵ ویژگی مثبت و منفیشون رو از دید خودت بگو.
امیر سرمدی
تبسم چلوی
شهروز حسینی
ملیسا
نازنین
عمو حسین
پریسا
پریسیما
طاها
عمو چشمه.
الان بانو میگه ای خداااا. ای کاش مسابقات جهانی نابینایان چند روز دیگه تموم میشد.
پست های صندلی داغ، بیشتر به منظور شناخت از روحیات، سلایق و کلا آشنایی بیشتر با هم محلی ها صورت میگیره و سؤالات مطرح شده هم در همین جهت هستش ولا غیر
همیشه پیروز موفق و سربلند باشی آمنه قاسمی

سلاام بر آقای سرمدی گرامی شکلک اگه می دونستم سفارش می دادم مسابقات جهانی یکی دو هفته دیگه هم به طول بینجامد خخخ شکلک ولی من هیچ هراسی از صندلی داغ ندارم شما هم شدید خوش اومدید.
بریم سر سوالات :
۱ کمی تا اندکی. روزها تقریبا در حد رفت و آمد هستم ولی ترجیح می دم عصا هم داشته باشم و شب ها و جاهای تاریک نمی بینم.
فکر کنم مقدارش به متر نرسه البته در مورد واضحاتش وگرنه یه کم دور تر رو کلیاتش رو می بینم.
از بدو تولد به همچنین بودم یعنی مشکل بینایی داشتم و با توجه به قیاس می شه گفت دیدم نسبت به اوایل کاهش پیدا کرده ….
پسر عمو م هم مشکل بینایی داره ….
۲ معدل دیپلمم ۱۹ و اندی ولی به نیم نرسیده بود.
معدل لیسانسم ۱۷ و فکر کنم شصت هفتاد.
معدل ارشدم هم ۱۷ و هفتاد هشتاد.
خب یادم نمیاد ….
این رو هم یادم نمیاد ولی هیچ وقت معدلم از ۱۷ پایینتر نرفت.
املای کلاس اول راهنمایی رو یازده و نیم شدم خخخ البته ثلث اول ….
دانشگاه هم دو تا چهارده و نیم دارم … یکی کارشناسی یکی ارشد …
۳ سه تا خواهر دارم به ترتیب متولد ۶۴ ۶۹ و ۷۰ راضیه مرضیه ریحانه.
با همه شون خوبم کلا دوستیم با هم … هر کدوم به یه شکل نمی شه یکی رو بگم …..
راضیه مون ازدواج کرده و الآنی یه نینی ناااز گوگولی “ترنم” داره …
پدرم بازنشسته شدند و مادرم خانه دار هستند.
وضعیت اقتصادیمون هم در حد متوسط هست.
۴ بله خب نشمردم وقتی شمردم میام می نویسم خخخ
با هم تناسب نداشتیم ….. البته قسمت نبوده …
از نظر اخلاقی و مسائل اعتقادی و ارزشی فرد قابل قبولی باشه البته نسبیتش بر حسب عقاید و ارزش های خودم هست. به بلوغ ازدواج رسیده باشه که خب خییلی طول می کشه بخوام توضیح بدم. مسولیت پذیری. استقلال و تمکن مالی تا حدودی. و خییلی ملاک دیگه که در این مجال نمی گنجد.
باید مصداقی بررسی کرد … ولی شاید نیمه بینا بهتر باشه البته اون طوری مشکلات ژنتیکی و این حرفا پیش میاد که شکلک همون مصداقی بررسی می کنیم.
تا حدی که در اجتماع فرد موجهی باشه…. خودم خجالت نکشم که به عنوان همسرم معرفیش کنم …
نمی دونم ولی شاید یکی یا دو تا …
۴ اینو حس هفتم هشتمم کشف کرد که الآنی دم دست نیست ازش بپرسم حافظه م هم یاری نمی ده ولی خب یه طورایی معلوم بود دیگه شکلک باهوشی شکلک خخخی….
به نظر من به جز تفاوت در استان هاتون که یه مقدار تفاوت فرهنگی به همراه داره خییلی به هم میاید خیییلی زیااد ….
براتون صمیمانه آرزوی خوشبختی دارم و شاااادمانی….
۶ رو بعد جواب می دم.
۷ همین طوری می پرسم خخخ شکلک کفش پاشنه بلند یه کم خانمانه تر هست و کفش اسپرت یه کم شیطونتر…
من اسپرت می پوشم.
برای عطر که تقریبا هیچی یکی دو تا از قبل دارم گاهی هرزگاهی استفاده می کنم و نهایت سالی پنج هزار تومن… به بوی عطر های گرم و اسپری و عطکلان حساسیت دارم …. سر درد می گیرم….
قدم ۱۶۲ و وزنم ۴۷.
بیشتر شخصیت افراد برام مهم هست و هرکی رو به عنوان یه انسان بهش احترام می ذارم ولی بعضی ظواهر نامتعارف رو درک نمی کنم و در مورد ظاهر نامرتب اگر دختر باشه و از هم نوعان با طرف صحبت می کنم …
خرید لباس رو یادم رفت زیاد گرون هاش رو نمی خرم … مارک هم برام مهم نیست … باید حس راحتی باهاش داشته باشم و از نظرم قشنگ باشه و ….
۸ من دوست زیاد دارم …. با همه هم یه طورایی صمیمی هستم ولی خیییلی خیییلی صمیمی که اگه نیاز شد باهاشون صحبت کنم شاید دو سه نفر که خب این ها کاملا قابل اعتماد هستند….
برای همه دوستهام ارزش قایلم و قابل اعتماد می دونمشون مگر این که خلافش ثابت بشه ….
دوستهای مدرسه “ابابصیر دبستان و راهنمایی” که هنوز هم با هم خیلی دوستیم فرزانه عظیمه مژگان سمیه مهرنوش که یه گروهیم برا خودمون البته زیور خدیجه فرانگیس و نازنین هم هستند که دوریم و رفت و آمد هامون هم کمتره ولی با هم در ارتباطیم شکلک نازنین محله منظورم هست …
دبیرستان زهرا و دانشگاه زهرا اکرم مرجان …
تو محله نازنین که خب قبلی هم دوست بودیم … پریسیما تبسم که البته الآنی مجازی نیستند و البته ثنا خانمی…
۹ مشکلات و موانع نابینایان برای وکالت بسی بسیار هست که خارج از مشکلاتی که ناشی از ندیدن هست مثل رفت و آمد و خوندن و نوشتن که البته قابل رفع و حل هست دید اجتماع و عدم اعتمادش به یه وکیل نابینا و کم بیناست … که طول می کشه تا بخوایم این مسایل رو برای اونها فرهنگ سازی کنیم که بگذریم….
بله یه بار یه آقایی اومدند دفتر من جهت مشاوره و احتمالا شاید بعدش تصمیم داشتند یا نمی دونم دادن وکالت که وقتی من گفتم مشکل بینایی دارم و برای خوندم مدارکشون منشی رو صدا زدم به بهانه این که یه سری مدارک رو همراه نیاوردند رفتند و گفتند که بر می گردند و بر نگشتند که من خودم همون ابتدا متوجه ماجرا شدم ….
هیچ حس خاصی ندارم یعنی وقتی من به عنوان یه نابینا وارد این شغل شدم باید این مسایل رو هم پیش بینی می کردم و اگر بخوام در این موارد هم ناراحت و دل سرد بشم که دیگه هوووچ ….
در مورد گرفتن حق الوکاله خب رویه ها مختلف هست ولی بهتر هست اول حق الوکاله رو از موکل بگیری که بعدش دیگه گرفتنش کار خب کار من که نیست خخخ …
و کار وکیل و وکالت به وسیله هست یعنی وکیل هیچ وقت تضمین نمی کنه که پرونده به نتیجه می رسه یا نه و بنابر این این قضیه در میزان حق الوکاله تاثیری نداره ولی خب این اصل و کلیت امر هست و عالم واقع و حقیقت و زندگی انسانها یه طور های دیگه ای هست شکلک من هیچ وقت صد در صد نتیجه کار رو برای موکل تضمین نمی کنم …
۱۰ چون جدی به اعتقادات و ارزش هام توهین شده بود البته توی کامنت دونی از طرف یکی از هم محله ای ها و در مقابل اون هم مدیران هیچ عکس العملی نشون ندادند در صورتی که کامنت های اون طرفی رو سریع حضف می کردند یا عکس العمل نشون می دادند
به نظر من اگر نباید از مسائل مذهبی صحبت کنیم یا پست و کامنت بذاریم در مقابل نباید هم اجازه بدیم به مذهب و اعتقادات دیگران صریحا …
هر دو گروه رو باید یک سان باهاشون رفتار بشه …
الآن دقیق یادم نیست ولی بعد انگار اون کامنت حضف شد یا جواب مقتضی بهش داده شد … شکلک تصمیمم جدی قطعی بود.
من یه کم خود شیفته ام خخخ شکلک همه پست ها و کامنت های خودمو دوست دارم ولی شاید پست کربلام رو که می خواستم برم و کامنت دونیش رو بیشتر و هم پست خاطرات کربلام رو با اون که مختصر بود تو محله …
از پست های شما خب همه پست هایی تون که شعر آخرش نوشته بودید جالب بودند خارج از موضوعش خخخ پست هایی رو هم که در مورد مسابقات گلبال می ذاشتید عالی بودند …
به نظر من موفقیت یه چیز نسبی هست و هر کی باید خودش حس کنه که فرد موفقی هست ولی در کل من بیشتر بچه های این محله رو افراد موفقی می بینم… یه سری ها هم هستند که هنوز اول راهند و مشخص هست که آینده روشنی در انتظارشونه و این هم خودش موفقیت هست….
به نظرم اگر همه یه مقدار درک متقابل پیدا می کردیم و می تونستیم متوجه دلیل اصلی اقدامات و گفته های طرفینمون باشیم هیچ وقت سو تفاهم پیش نمیومد و کسی نمی رفت ولی خب هر کس صلاح مملکت خودشو می دونه دیگه …..
البته باز ممکنه بعضی از بچه ها به دلایل شخصی نتونند محله بیاند و فرصت کافی نداشته باشند و علایقشون متفاوت شده که اون قضیه اش جداست …
شکلک مثال ها رو الآنی دیدم …
به نظرم باید یه کم حساسیت ها رو کم تر کرد و همچنین درک متقابل رو …
و باز این که دنیای مجازی رو نباید زیاد جدی گرفت و حقیقی باهاش برخورد کرد …
امیر سرمدی : هدف مند با برنامه قاطع فعال با اعتماد به نفس … یه مقدار احساساتی …
تبسم با اعتماد به نفس خانم و موقر مهربون و با محبت … زیاد اس ام اس بازی می کنه خخخ
شهروز حسینی واقعاً عالی می نویسه خییلی زیااد.
ملیسا بسیار حساس ولی مهربون و پر محبت.
نازنین دوست خودمه کلی به دوستی باهاش افتخار می کنم شکلک خییلی مخه ولی متواضع.
عمو حسین خب نمی دونم چی بگم براشون آرزوی سعادت مندی دارم.
پریسا بسیار مبهم بسیار احساساتی شیطون و آروم در عین حال و یه نویسنده درجه اول که ان شا الله خودم وضع مالیم خوب شد اسپانسر میشم یکی دوتا شایدم همه داستان هاش رو منتشر می کنیم بعد دو تایی تلیریاردر می شیم….
پریسیما رو توی کامنت دونی برای خودش نوشتم شکلک ارادت مندی.
طه تعداد لایک های پست ها رو می شمارند.
عمو چشمه بسیاار بسیاار گرامی و محترم.
شکلک همون اول اینو گفتم خخخ الآن چند هفته رو تبدیل به چند ماه می نمایم ….
ممنون از حضورتون با لایک جمله آخر البته.

سلام به بانوی خوب محله .
من سؤالی از شما ندارم . فقط اومدم به هواشناس بگم که والا اون موقعی که من توی وبلاگ صمیمی و مرحوم تهران ودر بودم ، فهمیدم که شما لبخندیو دوس داری . به محض اینکه فهمیدم که هر دوی شما نبین هستید که دیگه مطمئن شدم.
ی جورایی به تبسم هم در لفافه اشاره کردم که امیر تورو دوس داره .
فک کن همه ی اینارو فقط در فضای وبلاگ هواشناسی حس کردم . ی حس هایی خانوما دارن که درکش برای خودشونم عجیبه . هاهاها
تازه میدونم که دیگه کی ،کیو می خواد . و بازم به ی بنده خدایی گفتم که فلونی تورو دوست داره ههههه بگذریم
انشالله که بتونی لبخندیو خوش بخت کنی .
با عرض معذرت ، بانو جان امیدوارم به تمام آرزوهای خوبت برسی .

سلام رعد. حالا چرا وبلاگ مرحوم. سایت ما همچنان سر جاشه. البته قبول دارم مدتیه به خاطر مشغله های من و البته به خاطر پایداری جو که از این به بعد کاملا طبیعیه، یکم دیر بروز میشیم و به شدت افت بازدید کننده داشتیم. به طوری که از روزی ۸ ۹ هزار بازدید کننده در روز، اومدیم زیر هزار تا.
البته مطمئن باش از مهر ماه دوباره همون کیفیت و همون حجم کار و مخاطب بر میگرده به سایت
اما در خصوص چیزی که گفتی، باید بگم تو در آذر و دی ماه اینو متوجه شدی که خب اون موقع کاملا طبیعی بود
اما نکته ای که من در باره ی بانو گفتم، بر میگرده به خرداد و تیر ماه سال گذشته که اصلا همچین داستانی نبود

حتی اگه بازدید کنندگان سایت به یک ملیون هم برسه ، در نظر من هیچی مثل اون وبلاگ ساده و صمیمی نمیشه .
بعدش کی میگه من توی آذر و دی فهمیدم . من در مهر ماه فهمیدم . اون موقع من هنوز با لبخند حرف هم نزده بودم .
نشون به اون نشون که از خخخخخ نوشتنش در وبلاگ خیلی حرصم می گرفت . نمی دونستم خودم ی روز حتی در دنیای مجازی ببین ها ( مثل واتس آپ و وایبر و غیره ) خخخخ رو به جای شکلک استفاده می کنم خخخخ
آرزوی من خوشبختی شماست .

سلاام بر رعد خانمی عزیز و گرامی
دستت درد نکنه سوال نپرسیدی مرسی خییلی خخخ
شکلک بابا تو وبلاگ هواشناسی من بعدی رفتم همه کامنت های شما و تبسم و البته کامنت های آقای سرمدی به تبسم رو خوندم دیگه اون جا تابلو بود خییلی زیاادتا …. شکلک ولی بدون پیش سابقه بودید شما پس نمره حس هفتم هشتم شما هم بالاست ….

سلام به بانو.
خب من اومدم درجه ی صندلی رو ببرم رو هزار و برم.
ببین من هیچ سؤالی ازت نمیکنم.
فقط یه کار کوچولو ازت میخوام که باید انجامش بدی.
باید بری متن
این پست
رو در حالی که صدای پارسآوا داره ضبط میشه کامل بخونی، صدای ضبط شده رو آپلود کنی لینکشو بذاری اینجا.
یعنی متن کامل پست رو با صدای پارسآوا گویا کن لینک دانلودشو بذار اینجا.
در ضمن توی فایل باید طوری رفتار کنی که نشون بده خودت هم پای سیستم هستی و حد اقل یه دقیقه یه بار یه صحبتی یا کاری انجام بدی که ما بفهمیم پای سیستم هستی.
خخخ.
باید این رو هم بگم که عدم انجام این کار به معنی سوختن روی صندلی داغ هست و باید اعلام شکست کنی.
ما منتظریییییم.

سلام بر آقای حسینی شهنشاه گرامی
خب اولش که من نه بلدم با پارسآوا ضبط کنم نه فایل آپلود کنم و تازه اینترنتم هم که نفتی زغالی چوبی هستش و راستی فعلا که لپتاپ خودم رفته بیمارستان و با یه لپتاپ دیگه و espeak هستم و پارسآوا نشد روی این لپتاپ نصب کنم … تازه اگه این شرایط هم حاکم نبود و من مخ بودم تو آپلودینگ بازم عمراً این کارو می کردم اصلاااا …. شکلک من که شهروز حسینی نیستم … من آمنه قاسمیم … خخخ و اوکی …
راستی یه راهی هم هست که فقط همین طوری می نویسمش میشه با یه برنامه ای هستش متن رو با پارسآوا صوتی کرد بعد ببینی چند دقیقه شده و همین طوری از فضا یه فایل همون ساعتی هم ضبط می کردم یا یه طوری میشه سریعتر هم جورش کرد و نهایت یه میکس و بعدش آپلود شکلک البته خب این راه رو هم نمی رم چون چرا الکی خودمو خسته کنم خخخخوووووخخخ …..

سلام بااانو خوبی دوست خوبم تو فکر کنم یکی از اولین نابینا هایی هستی که من در دنیای حقیق باهات آشنا شدم یادته اولین بار منو کجا دید نظرت در مورد سمانه و شخصیتش چیه چرا هیچ کس تو این محله و اون محله از من یاد نمیکنه بنظرت به من چه کاری میاد آیا میتونم یه شغل مناسب پیدا کنم چرا خودت کم از من سراغ میگیری خخخخخ خب دوستان اینقدر سوالای سخت سخت پرسیدن که من دلم نیومد بپرسم دیگه فقط یه چیزی بگم و برم این جا صندلی داغه و هرکسی که روی صندلی میشینه وظیفه داره که فقط به سوالای دوستان جواب بده و نه اینکه مثلا بره کامنت فلان پست رو کپی کنه یا فلان پست رو کامل بخونه آخه اینا که سوال نیستند البته نمیدونم شاید تو شهر سایر دوستان به اینا هم میگن سوال خخخخخ خب بانو امیدوارم موفق و سربلند از این صندلی بلند بشی

سلاام سمانه خانمی جونم
خوبی یا چطوری آیا؟ شکلک خب هم من از شما سراغ نمی گیرم هم شما از من گمانم باید بگم شکلک گرفتاری ولی خب چند باری که سراغتو از زهره خانمی گرفتم و توی اردو هم که جاتو خالی کردیم شکلک یه اندکی غیبت خخخ …..
به نظرم شما دختر خییلی خانم و موقری هستی فرد با هوش و با اراده ای که اگه یه اندکی اعتماد به نفس هم چاشنیش کنی و اراده می تونی به خییلی از جایگاه های بالا برسی فقط نترس و توکل به خدا کن و برو جلو …
راستی چون خودت گاهی یه کوچولو میای میری و اصولا آروم هستی بچه ها به این مدلی بودنت عادت کردند و غیبتت رو حضوری برات می زنند … البته یادم هست خودت گفته بودی درگیر پایان نامه هستی و فرصت اینجا اومدن زیاد نداری و یه چیز دیگه این که بابا ماهیت ما انسان ها هست که از هم سراغ نگیریم می خوای من یه ده ماهی نیام برات ثابتش کنم خخخ ….
و ممنون خانمی شکلک وکیل خوبی هم می شدی خانم مدیر مهندس ریاضی دان ها …
شکلک نترس و نلرز که من در چاه این طور سوالات نمی افتم که….
بازم ممنون از حضورت و مرسی زیاادتا ….
شاد و موفق باشی و همیشه سربلند.

باشه با این که جرزنی کردی ولی اشکال نداره:
۱: تا حالا با قاضی دعوات شده؟
۲: تا حالا شده وکیل طرف دعوات بهت پیشنهاد رشوه و این حرفا بده؟
۳: تا حالا شده از کسی دفاع کنی که بدونی حق با اون نیست ولی به خاطر این که وکیلشی مجبوری ازش دفاع کنی؟
۴: دفترت چند متره؟ اجاره کردی یا خریدی. راستی در سه سؤال اول از هر کدوم یه خاطره بگو.
۵: حاضری برای موکل نابینات مجانی وکالت کنی؟
۶: سختترین پرونده ای که تونستی توش موفق بشی چی بوده؟
۷: اگه یکی از گوشکن شکایت کنه وکالت محله رو مجانی قبول میکنی؟
۸: تلخترین شکستت توی پرونده ها مربوط به چه پرونده ای بود؟
۹: تا حالا شده توی دادگاهی اتفاق خنده داری بیفته که جو دادگاه رو تحت تأثیر قرار بده؟ برامون تعریفش کن.
۱۰: واکنش قاضیها وقتی میبینن تو نابینا هستی چه طوریه تو دادگاهها؟
۱۱: اولین پرونده ای که قبول کردی موضوعش چی بود نتیجش چی شد.
اینم سؤاااال.
موفق باشی.

سلاام مجدد بر آقای دلیل خاص خخخ
خب می گم بابا من تازه وکیل شدم کلی راه هست تا برم بعد این مسایل مطرح بشه و بتونم برای همه سوالاتون جواب جور کنم بدم ….
ولی:
۱. نه البته خدا رو شکر.
۲. نه نشده.
۳. تو پرونده های تسخیری این قضیه رو داشتم ولی در پرونده های تعیینی یعنی اون پرونده هایی که خودم وکالت طرف رو قبول کردم نه. البته معتقدم حتی مجرمین هم حق داشتن وکیل دارند و در جاهایی هم قابل دفاع که خب بگذریم این توضیحش خییلی مجال می طلبه که در حوصله این مختصر نیست.
۴. فکر کنم حدود پنجاه شصت متر ولی دقیق نمی دونم. اجاره کردم.
۵. مجانی که قبلا انجام دادم ولی خب چه عرض کنیم این طوری برداشت شد که وظیفه هست و بگذریم … بستگی به طرف داره و موقعیت مالی و اقتصادیش و پرونده اش و این که چه کاری از دستم بر بیاد ….
۶. پرونده سخت نداشتم به اون نحو…. البته یه بار بر اساس لایحه عفوی که نوشتم طرف عفو رهبری خورد که حس خوبی بود.
۷. اگه از دستم بر بیاد حتمی و بله البته اگر هزینه خاصی غیر از حق الوکاله من باشه دیگه اونو خودم ندارم که فولوس لا موجود….
۸. شکست محسوب نمیشه اینی که می گم چون تو یه پرونده عالی با موضوع اثبات نسب طرف نتونست هزینه پزشکی قانونی رو بده من مجبور به استرداد دعوی شدم و یه رای خوب قطعی عالی رو از دست دادم …. شکلک ولی خب باز می شه در یه فرصت مناسب دوباره اون پرونده رو مطرح کرد و نتیجه گرفت ..
۹. خب تا حالا که حتمی شده ولی من در اون زمان ها دادگاه نبودم خخخ …
۱۰. خدا رو شکر برخورد قشر قاضی بسیاار عالی و مدرکانه بوده و بسیاری موارد هم تحسینم کردند و خوشون اومده و گاهی هم شده یکی دو تا سوال راجع به بیناییم و این که چی کار می کنم با این وضعیت بپرسند ….
۱۱. مطالبه و رأی گرفتیم.
ممنون و سربلند باااشید.

درود به بانوی گرامی درباره سووال بنده اینکه به چه شکل میشه پیگر موضوع بشم . آیا ایمیل بدم . ولی در کل بعد از اون قضیه من به دیوان عدالت سه چهار بار شکایت کردم و هر بار هم به نحوی یا به شکل دیگه ای که حتی از طرف انجمن معلولین دو بار وکیل رایگان گرفتم ولی دیدم هیچ تمایلی برای پیگیری این کارو داشته باشن نداشتن حتی با علی صابری هم در میون گذاشتم که گفت دیگه رای دیوان صادر شده نمیشه کاری کرد ولی تابلو هست که داشتن از سر ما رو باز میکردن چون اولین مدرک که دکتر معالجم بود تاریخ تفادص زده از کار افتادگی رو و بعدی کمیسیون پزشکی بود که تاریخ تفادصث رو زده ولی دیوان میگه بیمه درست میگه بیمه هم میگه از تارخ آخرین کمیسیون که سال هشتاد و نه یا نود بود که شده یعنی پنج شیش سال خوردن یه آبی هم روش . بنظرم حق با من بوده که اینا بازی در اوردن ولی خوب علم حقوقی اونقدر ندارم که جلو برم ولی در کل تمامی مدارک رو روی پرونده گذاشتم که اونا هم اعتنایی نمیکنن . حالا اگه شما یا دوست عزیز دیگه ای مثل آقا یاسر امکان شدن این داستان رو میدین ممنون اگه ایمیل بزنین .
faramarz.khosravi66@gmail.com
ممنون بانو . راستی جواب سوال منم اون نمیشد که زکریای رازی رو پرسیدم دوست داشتم بگی زکریا کاشف الکل بود که خدا پدرشو بیامرزه

سلام آقای خسروی
شرمنده دیگه یادم رفته بود روی قضیه بیمه شما فکر کنم ….
به نظرم در کل بشه کاری کرد البته باید مدارک رو ببینم و یه نکته رو هم باید در نظر گرفت که امر مختومه و قضاوت شده هست … یعنی اگه حتی حق با شما هم باشه ولی رای نگرفته باشید حالا به دلایلی و مدارک جدید یا ….. نداشته باشید مجدد نمیشه اون موضوع رو مطرح و رای گرفت ….
من این چند وقت سیستم و اینترنت درستی ندارم ولی بهم ایمیل بزنید اونجا بیشتر صحبت می کنیم شکلک همین دور و بر ها آدر ایمیلم رو نوشتم توی شناس نامه م هم هست …
سربلند و موفق باشید.

خانم قاسمی سلام، من چند تا سؤال داشتم البته دیشب سؤالاتم را نوشتم ولی هر چه قدر کامنتها را نگاه میکنم اثری از اسم خودم نمیبینم.
حالا اگر حوصله تون کشید به سؤالات من جواب بدید.
۱. آیا شما در زندگی مشترک با همسر آینده تون دوست دارید در خانه پدر شوهر زندگی کنید و یا در خانه ای مستقل؟
۲. آیا دوست دارید همسرتان بزرگتر از خودتان باشد یا فرقی برایتان نمیکند؟
آیا شما دوست دارید با همنوع خودتان ازدواج کنید و یا با یک فرد بینا؟
۳. چه ملاکهایی دوست دارید همسر آینده تان داشته باشد؟
۴. آیا دوست دارید با همشهری خودتان ازدواج کنید و یا برایتان فرقی نمیکند که از کجا باشد؟
اگر دوست داشتید به این سؤالات من جواب بدید.
صمیمانه از شما تشکر میکنم.

سلام بر آقای ضیایی فر….
در مورد اون کامنتتون که نمی دونم در جریان نیستم ….
یه قسمت هایی از سوالاتتون رو قبلا در پاسخ به بچه ها جواب دادم ولی شکلک این طوری اصولا توی صندلی داغ ها سوال نمی پرسند ها….
اما من معتقد به استقلال هستم و عدم وابستگی و در کنارش روابط سازنده و متقابل که برای هر دو طرف یا سه طرف مفید باشه … گمانم منزل مستقل بیشتر بتونه در این خصوص موثر باشه ….
فاصله سنی به صورت عکس خب نباید زیاد زیاد باشه ولی معتقدم سن دختر و پسر از یه مرزی که بگذره این ملاک در درجات پایینتر قرار می گیره مهم رسیدن به بلوغ ازدواج هست….
کفویت فرهنگی یکی از ملاک های مهم من هست که گاهی هم استان نبودن باعث می شه این ملاک محقق نشه ولی باز موردی باید دید….
سربلند باشید.

سلام به بانو
اگه یک هفته بزرگمهر خونه ی شما باشه و شما هم در تعطیلات باشین ، برای این ۷ روز،ساعت ۱ تا ۵ ظهر چه برنامه هایی انجام میدین؟ (بزرگمهر یک آقا پسر۶ ساله و کنجکاو و پرجنب و جوشه و بازیهایی که بخواین انجام بدین نباید در اون ساعت از روز مزاحم استراحت بقیه ی خانواده یا همسایه ها بشه !) در حالی که از دست آقای بزرگمهر با یک دستمال سرمو بستم ، با لبخند نشستم تا شما یک پاسخ عالی در این صندلی داغ بدین

سلاام بر مادر خانمی بزرگ مهر عزیز….
خب فکر کنم بشه با یه سری بازی فکری با هم سر گرم بشیم مثل خونه سازی یا یه سری اثباب بازی تو این مایه ها… منچ و شطرنج رو هم که قبلی باید بهش یاد داده باشم می شه بازی کرد یا این که شروع کنم بهش یاد بدم و تشویقش کنم که دوستشون داشته باشه اون بازی ها رو و بشینه با من بازی کنه …. شاید هم با هم بیست سوالی و تو ذهن من چی می گذره و من یه جمله و کلمه می گم تو یه کی در ارتباطش بگو و نمی دونم از این بازی ها و سرگرمی ها انجام دادیم …. نهایت اگه انرژی بزرگ مهر بر من غالب آمد تسلیم میشم و با هم میریم با قاشق چنگال می کوبیم رو قابلمه خخخخ شکلک قایم باشک و گرگم به هوا رو هم میشه امتحان کرد ….. راستی اگه بتونم در ابتدا یه طوری راضیش کنم بره بخوابه که بسیااار عالی میشه ولی گمانم این از گزینه های روی میز خارجه …..

ممنون از حضورتون و همیشه خودتون و بزرگمهر و خانواده گرامیتون موفق و سربلند و البته شاد باشید.

سلااااام بانو خوب هستید
من هم چنتا چیزی بپرسم

۱ دریا یا کوه
۲ ماهی سفید آش رشته کباب ترش فسنجون
۳ ساعت ۱ شب در پارک خوردن بستنی فالوده
۴ نماز میخونید زیارت آشورا دعا کمیل دعای توسل دعای ندبه کدوم از این دعا به شما آرامش میده
۵ شیطان کوه لاهیجان

شغل قضا که ضامن اصل عدالت است
تضمین آن بشغل اصیل وکالت است

شغل قضاء و شغل وکالت دو شغل نیست
کاین هر دو یک وظیفه ولی در دو حالت است

میزان عدل را بمثل قاضی و وکیل
بهر تراز حق دو برازنده آلت است

شاهین بدست قاضی و از هر دو سو وکیل
دو کفه اند و در کف میزان عدالت است

قاضی میان ظالم و مظلوم جاهلی است
کش علم در اصول قضا بیدخالت است

آنجا دلیل باید و گویائی دلیل آنجا
وکیل چشم و زبان عدالت است

دیدم به ( لوور ) پرده ای از صورت قضا
کان نقش صورت از پی معنی وسیلت است

نقشی به خون طپیده بد هلیز مظلمی وآنجا
دوتن نظاره که این خود چه حیلت است

یکتن چراغ در کف و یکتن بجستجوی
وآن هر دو را نظر پی تحقق علت است

یعنی برهنمائی قاضی وکیل خوب
شمع هدایت است و چراغ دلالت است

نعم الوکیل گفت خداوند حق گذار
یعنی قضا و حق بوکالت حوالت است

یعنی وکیل ضامن حق است و شغل او
در پیشگاه حق بحقیقت رسالت است

ای آنکه در لباس وکالت شدی بدان
این شغل پاسداری حق و فضیلت است

سربازی عدالت وحریت ست و نیست
این شغل شغل آنکه پی کسب دولت است

بر تر کدام دولت از دولت وکیل
کاو حافظ و امین حق و عرض ملت است

فخر است اگر وظیفه سربازی وطن
این فخر نه بکشتن قوم و قبیلت است

این فخر در اشاعه حق ست و بسط عدل
این فخر در ازاله ظلم است و ذلت است

سرباز معدلت که وکیل است نام او
فتحش نه در غنیمت حق جعالت است

مزد وکیل مبلغ حق الوکاله نیست
کاین خود نه مزد اینهمه رنج و ملالت است

مزد وکیل دفع ستم از ستم کش است
ور زحمتش بکثرت و مزدش بقلت است

هر کس عمل بشغل وکالت جز این کند
در شاهراه علم هدی در ضلالت است

پروانه وکالت اگر خوانده ای درست
فرمان حمله بر سر ظلم و مذلت است

سربازی وکیل و سرافرازی وکیل
در پیشرفت فضل و شکست رذیلت است

امروز مستقل شد سرباز معدلت وین جشن
از ان سبب بشکوه و جلالت است

سلام بر آقا طه گرامی….
۱. اگه مجبور باشم انتخاب کنم دریا ولی کوه رو هم دوست دارم مخصوصا اگه کوهش توی استان های شمالی باشه و سرسبز.
۲. قطعا آش رشته.
۳. خوشمزه بود ولی بیشترشو تو راه بودیم …..
۴. بله. دعای کمیل خییلی زیاد دوست دارم.
۵. هزار و اندی پله, و تجربه ای که خییلی جالب بود البته اگه دوستان رو معتل خودمون نمی کردیم بیشتر بهتر میشد شکلک عالی بود اما خارج از خستگیهاش…
ممنون از حضورتون و همیشه شاد و سربلند باشید.

سلام بانو جون
بانو تو این ویژگیهای منو چه طور متوجه شدی ها؟ ها؟ ها؟
دقیقا و دقیقا همگی در من حضور ثابت دارن خخخخخخ
ولی یه چیزی بگم
م دقیقا به خاطر اینکه دوست صمیمی ندارم
و مدام مورد بی توجهی قرار میگیرم سعی میکنم جلب توجه کنم
میدونم ویژگی خوبی نیست اما باید یه طور خودم رو نشون بدم که حضور دارم
زود رنجیمم واقعا دست خودم نیست
در مورد اینکه اینترنتم کم بیام که کلا هر موقع انسان رفت کره ماه توجه کنید ماه نه مریخ منم میتونم اینترنت رفتنم رو کم کنم خخخخخ
ولی فقط یه کار کردم
اول سال تحصیلی با دیدن کارنامه ماهانه که نمراتم اصلا خوب نبود سعی کردم که
خودم رو تنبیه کنم
اینطور که تا درسمو نخوندم نرم اینترنت و بعدش دیگه میتونم بیام اینترنت
به هوش بالات افتخار کن بانو خیلی ضریبش واقعا بالاست

سلااام و سلاام بر زینب خانمی جونم
عزیزم ببین خودم دوستت ولی خب صمیمیت رو مرور زمان به دوستی می ده و هزااار و یک عاامل دیگه ولی تو اولین قدم که شناخت خودت هست رو برداشتیا شکلک حالا دست ها بالا به سمت اصلاحات …. این طوری به خیلی از چیز هایی که می خوای هم میرسی …. شکلک اینجا نمی تونم یعنی جاش نیست که خیلی توضیحات بدم ….
ولی خخخ ماییم دیگه شکلک حس هفتم هشتم شکلک همیشه همیشه همیشه شاد و سربلند باشی …..

دیدگاهتان را بنویسید