خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ورود به جمع گوشکنیها

سلام،

من خیلی خوشحالم که به جمع گوشکنیها اضافه شدم، مدتی بود که قصد داشتم در سایت ثبتنام کنم ولی با شیوه جدید ثبتنام در سایت آشنا نبودم که بلاخره یکی از دوستان عزیز من را با این شیوه جدید آشنا کرد. از این خانم محترم که اسمش پریسیما است تشکر میکنم. من از شما میخوام که به من پیشنهاد بدید چه مطالبی را در سایت بذارم من خودم در رشته زبان و ادبیات فارسی تحصیل کردم و علاقه زیادی به این رشته دارم البته شاید ذوق ادبی والایی نداشته باشم ولی این رشته را چه ذوق ادبی داشته باشم و چه نداشته باشم دوست دارم. من در زمینه زبان انگلیسی تجربه هایی به دست آوردم در حال حاضر در حال یادگیری این زبان هستم، این زبان چون یک زبان بین المللی است بسیار برای ما نابینایان کارایی دارد و این انتظار میره که دوستان نابینای ما بتونن در این مسیر حرکت ویژه ای داشته باشند. خوب دیگه سرتون رو درد نیارم، سعی میکنم با مطالبی که شما میپسندید در خدمت شما باشم. نظر یادتون نره، با تشکر از همه هم محله ایهای گوشکنی.

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «ورود به جمع گوشکنیها»

سلام آقای ضیایی فر
خوش اومد ید
وظیفه بود کاری نکردم راهنمایی دوستان جدید وظیفه ی ما قدیمیهاست
هر چیزی که به ذهنتون میرسه و فکر میکنید به درد دوستان نابیناتون میخوره خوبه این بستگی به خودتون داره که چی میپسندید و دوست دارید چه فعالیتی بکنید
موفق باشید

سلاام سلاام هادی
خوبی داداش؟
خییییلی خوش اومدی به اینجا
انشاالله بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
واقعا رشته ی خوبی رو خوندی,,کاش زودتر باهات آشنا میشدم که در زمینه ی زبان و ادبیات ازت کمک میگرفتم,بازم دیر نشده
انشاالله در اولین فرصت باهات تماس میگیرم
موفق باشی عزیزم

سلااااااااااام
دست گل محمدی به شهر ما خوش آمدی….صل علی محمد……
البته من کاره ای نیستم وایسادم اینجا هوار هوار می کنم….داشتم رد می شدم، دیدم بر و بچ دارن بت خوش آمد می گن، گفتم منم یه دادی زده باشم…
و صد البته که من زیاد رد میشم از این ورا….

سلام بر آقای ضیایی فر گرامی خییلی خییلی به محله گوشکن خوش اومدید و از خانم پریسیما هم کمال تشکر رو داریم … شکلک هندونه زیر بغل پری سیما گذاشتن ….
من که فکر کنم اگه شما دست نوشته های خودتون رو بذارید محله بسی بسیار عالی باشه … خاطرات تجربیات و هر چه دل تنگتون می خواهد بگید فقط کپی پیست نکنید ها شکلک خطر داره خوب نیست تکراریه ….
بازم براتون پارزوی موفقیت و سربلندی دارم و شاد باشید تا همیشه

دیدگاهتان را بنویسید