خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

به دلیل خاموش بودن اتاق کنفرانس، این جلسه با یک شب تأخیر برگزار خواهد شد. دانلود کنفرانس هشتم دور دوم. ازدواج نابینا با بینا. کنفرانس نُهُم، سه شنبه هشتم اردیبهشت ماه، ساعت بیست و یک. بررسی دیدگاههای مختلف در مورد رایگان بودن یا نبودن نرم افزارهای نابینایان در ایران.

درود به همه.

بیست و پنجم اسفند سال گذشته، در مورد این که آیا یک بینا میتواند با یک نابینا ازدواج کند و اگر ازدواج کند چه میشود بحث کردیم.
میتوانید کنفرانس هشتم ما را از انتهای همین پست دانلود کنید.

توجه داشته باشید که کنفرانس نُهُم دوره ی دوم، در تاریخ دوشنبه هفتم اردیبهشت، در ساعت ده دقیقه به نُه، با موضوع بررسی دیدگاههای مختلف در مورد رایگان بودن یا نبودن نرم افزارهای کامپیوتری برای نابینایان در ایران برگزار خواهد شد.
آیا با کسی که قصد ارائه ی محصولی به همنوعان را دارد باید وارد تعامل بشویم و نکات مورد نظرمان را به او منتقل کنیم یا باید بکوبیمش و تخریبش کنیم و اصلا کدام درستتر، منطقیتر و عملیتر است. قفل شکستن و کپی کردن تا کجا خوب است و تا کجا بد است؟ اصلا خوب است یا بد است؟ بحث ما در کنفرانس مذکور، راجع به دات واکر نخواهد بود و کلیتر بحث می کنیم.

برگزاری این کنفرانسها در آینده، به میزان حضور شماها بستگی مستقیم دارد.
کسانی که برنامه ی Skype را استفاده نمیکنید برای شرکت در کنفرانس از این راه حل استفاده کنید.
برای شرکت در کنفرانس با اسکایپ، کافیست شناسه ی زیر را به مخاطبین خود اضافه کنید و با آن تماس بگیرید.

freeconferencecallhd.5308811400

پس از برقراری تماس، گزینه ی ShowDialPad را از منوی Call انتخاب کنید و کد زیر را وارد کنید.

بیست و چهار، هشتاد، نود و هفت. مربع.

اکنون که در اتاق کنفرانس هستید، با شماره گیری ستاره، شصت و یک. خود را در نوبت صحبت قرار دهید تا نوبت به شما برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به نحوه ی کارکرد اتاق های کنفرانس، می توانید از
بخش اول
و
بخش دوم
آموزش متنی آقای سعید درفشیان استفاده کنید.

ضمنا آموزش گام به گام شرکت در کنفرانس ها به صورت صوتی از
اینجا
قابل دریافت است.

هشتمین کنفرانس گوشکن، از دوره ی دوم کنفرانسها دوشنبه بیست و پنج اسفند سال گذشته  برگزار شد.

دانلود کنفرانس هشتم از سری دوم. ازدواج نابینا با افراد بینا. حجم، چهل و چهار مگابایت.

یادتون نره. ساعت 9 دوشنبه‌شب، منتظر شما در کنفرانس این هفته هستیم.

به دوستاتون اطلاع رسانی کنید!

۸ دیدگاه دربارهٔ «به دلیل خاموش بودن اتاق کنفرانس، این جلسه با یک شب تأخیر برگزار خواهد شد. دانلود کنفرانس هشتم دور دوم. ازدواج نابینا با بینا. کنفرانس نُهُم، سه شنبه هشتم اردیبهشت ماه، ساعت بیست و یک. بررسی دیدگاههای مختلف در مورد رایگان بودن یا نبودن نرم افزارهای نابینایان در ایران.»

سلام بعد از آرزوی خسته نباشیدِ بلند بالا به شما و شهروز و دیگر دست اندر کارانِ برگزاری اردو که میدانم تلاشِ خستگی ناپذیری در انجامِ هر چه بهتر و پر بار ترِ آن دارید و آرزوی قدر دان بودن این زحمات اول از طرف خودم تا سایر دوستان و این که کاری نکنیم که خستگی به تنتان باقی بماند امیدوارم این کنفرانسها و گردهماییها حد اقل هر سال یک بار برگزار شود تا بعضی از ما توقع نابجا برای رایگان دریافت کردن دست رنجِ هم نوعمان را نداشته باشیم اگر انسان فراموش کار نبود یک بارش هم برای تمامِ عمرش کافی بود ولی چه کنیم که آدمیزاد فراموش کار است یا میخواهد که باشد از شما ممنونم و به امیدِ دیدار

دیدگاهتان را بنویسید