خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اردو عالی، جای شما خالی!

با سلام خدمت دوستان عزیز.
امیدوارم خوب و خوش و سلامت باشید و ایام به کامتون باشه و به قول دوست گلم آقا مجتبی لذت ببرید از زندگی.
جاتون خالی، اردو واقعا خوش گذشت.
کاش همه ی اعضای گوش کن جمع بودن تا باهاشون آشنا میشدیم.
باز هم دیر نیست.
انشا الله دفعه ی بعد.
من همین الان رسیدم شیراز گفتم یه پست بدم و از مدیرای محله آقا مجتبی و آقا شهروز گل تشکر کنم و بگم اراااادت.
اول که خبر خوبی که توی این اردو شنیدم ازدواج آقای سرمدی بود که کلی خوشحالم کرد و امیدوارم زندگیشون همیشه سرشار از موفقیت و آرامش باشه.
توی این اردو با دوستای جدیدی مثل آقای عادل پرویزی، استاد علی اکبر حاتمی، آقای چشمه ی عزیز، آقای ویسی پور و… بیشتر آشنا شدم و امیدوارم دوستیمون پابرجا بمونه و واسه هم دوستای خوبی باشیم.
راستی یکی از دوستای قدیمیم به نام سروش طقیزاده رو مجددا بعد از حدود 2 سال ملاقات کردم و متوجه شدم که ای دل غافل که دوستمون با خانوم عظیمی بدون خبر و شیرینی ازدواج کردن! و قراره که شیرینیش رو شخصا واسه من ارسال کنن. البته از نوع اینترنتیش. بگذریم.
باز هم همینجا از دوست خوبم آقای سروش طقیزاده و خانوم کاظمی که توی این اردو دلسوزتر از مادر بودن و من و دوستان رو راهنمایی میکردن تشکر میکنم.
و مخصوصا تشکر ویژه از آقای عدسی، عزیزالله پژوهنده و خونواده ی محترمشون که این مدت مزاحمشون شدیم و اذیتشون کردیم و خیلی زحمت کشیدن.
راستی باز هم جاتون خالی کلی چغاله بادوم توی باغ آقای پژوهنده چیدیم و خوردیم.
هندونه هم خیلی چسبید.
خلاصه ی مطلب و لپ کلام، اردو عالی، جای شما خالی.
باز هم از مدیرهای محله تشکر ویژه میکنم همچنین از آقای پژوهنده و راهنماهایی که نام بردم هم تشکر میکنم.
خوب دوستان دیگه وقتشه که برم چون هیچ کاری نکردم فقط رسیدم و پست زدم پس برم به کارام برسم.
راستی راستی راستی. منتظر محصول رایگان و جدید Talkingsoft باشید!
www.talkingsoft.ir

۳۹ دیدگاه دربارهٔ «اردو عالی، جای شما خالی!»

سلام به محمود عزیز و سایر هم محلی های دوست داشتنی
از لطف محمود جان ممنونم و خدمت همراهان محله نابینایان باید بگم نهایتا تا امشب یعنی یکشنبه شب، یه گزارش کامل و مفصل از اولین اردوی گوش کنی ها توسط شهروز حسینی و بنده تهیه و منتشر خواهد شد.
البته این به این معنا نیست که سایر کسانی که در این اردو شرکت داشتند، نتونن در خصوص این اردو پست بذارن.
هر کدوم از هم محلی ها که دوست داشت می تونه تجربه ها و خاطرات شخصی خودشو که در این اردو به دست آورده رو در قالب یک پست منتشر کنه. اما ریز جزئیات این اردو شرح اونچه که در این سه روز گذشت، تا امشب طی یک گزارش کامل منتشر خواهد شد.
جا داره منم از عزیز الله پژوهنده و خانواده محترمشون که واقعا تو این مدت زحمت کشیدن تشکر کنم.

سلام بر محمودِ هژبری دوست عزیزی که بعد از مدتها آمدن به گوش کن از نزدیک باهاش آشنا شدم و دوستانِ دیگری که با آنها هم در این اردوی با حال و ارزشمند و خالی از تکلف و قوانین و مقرراتِ خشک و دست و پا گیر جایی که هر کس خودِ واقعیش بود آقای پژوهنده که مثلِ عدسی گوش کن که همون طور شیطون و با مزه است و همسرشون و خواهرهای آقای پژوهنده و پدرِ مهربانِشون و دیگر اعضای خانواده و فامیلِ پژوهنده که با تمام وجود و خالصانه به همه ی ما لطف کردند و من خاضعانه دستِ همه ی آنها را میبوسم و بهشون میگم عمرتون طولانی و اتحادِتون پاینده باد و هرگز محبت و لطفی که به همه ی ما داشتند را فراموش نمیکنم و امیدوارم بتونیم در شادیهای شان به خوبی و شایستگی جبران کنیم و مجتبی و شهروزِ عزیز و دوست داشتنیم که در دنیای واقعی هم همون طور بی تکلف و دوست داشتنی هستند و رو و دستِ هر دو عزیزم را میبوسم و بهشون میگم که ازتون ممنونم که بعد از سی سال برایم خاطره ی دورِ هم بودنِ گروهی از هم نوعانمان را زنده کردند و آقا محمود که من به شخصه فکر میکردم ی آدمِ خشک و دور از دسترس باشند و دیدم که بر عکس بسیار هم خودمونی و خاکی و زود جوش هستند و سایر دوستان که تصورِ قبلی من ازشون با دیدنِ شون از نزدیک زمین تا آسمان فرق کرد میخوام به همه ی دوستانی که از نزدیک دیدمِ شون بگم از صمیمِ قلب دوستشون دارم و امیدوارم عمری باشد باقی دوستانی را که در این جمع نبودند را هم از نزدیک ب بینم و از همه ی دوستانِ حاضر در این جمعِ صمیمی و دوست داشتنی بخواهم اگر اشتباه و غلط و خطایی از منِ حقیر دیدند به بزرگواری ی خودشون بر من ب بخشند و حلالم کنند از خدا برای همه ی عزیزانم طولِ عمر سلامتی شادی سعادت و خوش بختی همیشگی درخواست میکنم و آرزو میکنم جمعمون همیشه جمع و اتحادِ مون همیشه محکم و پاینده باشد و باز هم از همه ی کسانی که این اردو را تدارک دیدند و این کارِ بزرگ و پر ارزش و زحمت را انجام دادند تشکر میکنم و بهشون خسته نباشید عرض میکنم و باز هم از دوستان حلالیت میطلبم به امید اردوهای بعدی فدای همه علی

ضمن درود فراوان و عرض ادب!چقدر جالب میشه که حدود چهل یا بیشتر پست خاطره ی اردو با قلم مختلف داشته باشیم، چقدر عالی میشه که افراد از شادی های خود بیشتر بنویسند و از… بپرهیزند، من هم از تک تک دوستان تشکر میکنم که با صبر بسیار در این اردو باعث شدند که اردو به همه خوش بگذره، باز هم تشکر میکنم از آقای بهرامیان که مانند یک برادر در این اردو ما را یاری کردند، به امید برپایی اردو های بهتر و پربار تر برای دوستان هم محلی!

من حرفی ندارم غیر از اینکه از همه باید تشکر کنم. به من در حد مرگ شایدم ی کمی از مرگ بیشتر خوش گذشت! از بس این اردو عالی بود، از بس بچه ها همکاری کردید، از بس خانواده ی آقای پژوهنده زحمت کشیدند، از بس راننده ی اتوبوس، همکاری می کرد و زحمت می کشید، از بس همه چی عالی بود هیچی نمیتونم بگم. فقط اینکه دست همگی درد نکنه که آمدید، ماندید، زحمت کشیدید و کاری کردید که خوش باشیم. مرسی محمود بابت پست، مرسی عدسی بابت همکاریت و زحمت های این چند روزت. حتما از طرف من و تمام بچه های اردو، از خانواده ی محترم و صبورت تشکر ویژه بکن. لذت ببرید از زندگی!

سلام به همه ی شرکت کنندگان اردو و بقیه ی کسانی که مثل خودم شرکت نکردند.
خوشحالم که بهتون خوش گذشته! انشا الله اردو های بعدی من هم بتونم شرکت کنم.
از شنیدن خبر ازدواج آقای سرمدی بینهایت خوشحال شدم.
آرزوی من خوشبختی همه ی زوجهای محله به خصوص آقای سرمدی که ظاهرا تازه داماد هستند…خییییییلییی خوشحال شدم.
انشا الله همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه و حسابی جای ما رو هم خالی کرده باشید.
“یا حق”

سلام خدمت همگی! خوشحالم که اردو به شما خوش گذشته. از شنیدن خبر ازدواج آقای سرمدی هم خیلی خوشحال شدم، و برای ایشون و همسر محترمشون صمیمانه آرزوی خوشبختی می نمایم. موفق و سربلند باشید و لذت ببرید از زندگی. در پناه حق.

من که در حق خانم ها اجحافی نکردم چون نمیدونستم همسر آقای سرمدی دقیقا کی هستند آخه توی این پست هیچ اشاره ای نکرده بودند
تبسم عزیز، صمیمانه ترین تبریکات نثار شما دوست هم محله ای و مهربان و عرض شادباش فراوان و آرزوی خوشبختی از صمیم قلب برای هر دوی شما

سلااام محمود
خیییییلییی خوش حال شدم که توی اردو از نزدیک باهات آشنا شدم
انشااله اردوهای بعدی هم بیای
راستی محمود مامانم از شما تشکر میکنه و میگه مواظب باش داداشتو ندزدن,البته اگه دخترا دزدیدنش اشکالی نداره,خخخخخخخ

سلام آقای هژبری من هم خیلی خوشحالم اول از برگزاری اردو دوم از اینکه خوش گذشته سوم از اینکه نمیدونستم تبسم خانم ازدواج کرده، به آقای سرمدی که قبلا تبریک گفتم ولی تبریک فراووون به تبسم عزیز و تشکر بیشتر از آقا مجتبی که بنیان گذار اردو بودن واز شما دوست گرامی و بزرگوار که پیام تشکر رو گذاشتین چون من هم منتظر بودم ببینم اردو چطور بوده . خوشحالم که در کنار هم ساعات خوبی رو گذروندین.امیدوارم اردوهای بعدی بتونم با بزرگمهر شرکت کنم و اونهم با شما عزیزان و بزرگواران بیشتر آشنا بشه . پیروز باشید

سلاااااااام.
منم به نوبه ی خودم اول از مدیران و دست اندر کاران این اردو, آقای پژوهنده خانواده ی بسیاااااااااار محترم و زحمت کش ایشون که واقعا سنگ تموم گذاشتن, از همه ی دوستان خوب و صمیمی و با صفای محله که از راه های دور اومدن و دور همی خوبی رو رقم زدن, آقای راننده که خیلی به ما لطف داشتن و همچنین مامان عباس که خیییییلی زحمت کشیدن و همه و همه و همه تشکر ویژه میکنم. جای دوستانی هم که به هر علتی نتونستن بیان واقعا خالی بود. ان شاالله در سفرهای بعدی بتونیم ببینیمشون.
واقعا تجربه خوب و عالی ای بود. من همش دعا میکردم که دوستانی که میان کوچیکترین اتفاق و ناراحتی براشون پیش نیاد و همه به سلامت به خونه هاشون برگردن. خدارو شاکرم که همین طورم بود.
از همه ی دوستانی که چه اونجا از نزدیک و چه با کامنت هاشون به ما لطف داشتن و تبریک گفتن هم تشکر میکنم. امیدوارم که به قول معروف پای ما سبک باشه و از این دست خبر ها از هم محلی ها و دوستانمون بشنویم و خوشحال بشیم. برای ماهم دعا کنید که نتیجه آزمایش ژنتیکمون خوب باشه و با خیال راحت بریم سر خونه و زندگیمون.
برای همتون آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت میکنم.
هم محلی های عزیز دوستون دارم.

با درود
محمود جان، ممنونم بابت این پست بجا و سپاس از ابراز لطف و محبت شما نسبت به این جانب

راستش نمیدانم چه بنویسم،
بر خودم فرض میدانم از زحمات بی دریغ عدسی عزیز و دوست داشتنی و خانواده محترمشان تشکر نمایم، از مجتبی و شهروز عزیز و همه دوستانی که در این اردو حضور داشتند نیز تقدیر نموده و برای همگان آرزوی روزهایی شاد و شیرین، به شیرینی پیوند امیر عزیز و خانم تبسم گرامی را دارم
باز هم پیوندتان مبارک، سعادت و خوشبختی را از درگاه خداوند برایتان خواستارم.

مهرتان مانا.

سلام مجدد خدمت همگی! راستشو بخوایید من حدس می زدم که شاید همسر جناب سرمدی تبسم خانمی گل گلاب خودمون باشه، ولی مطمئن نبودم، ولی الآن که مطمئن شدم صمیمانه به تبسم عزیزم هم تبریک میگم و امیدوارم خوشبخت بشید. واقعا برات از صمیم قلب خوشحالم و بازم میگم خوشبخت بشی عزیزم.

سلام و عرض ادب خدمت همگی دوستان عزیز
من که دلم خیلی می خواست بیام اردو و نشد ولی از شنیدن خبر پیوند امیر عزیزم و تبسم خانم بسیار خوشحال شدم
شاید این بهترین خبری بوده که از این اردو بیرون زده
به هر حال امید که بهترین ها برایتان اتفاق بیفتد

سلام محمود.
یکی از دست آوردهای این اردو آشنایی از نزدیک دوستان باهم بود که اصلا قابل وصف نیست.
در جریان این اردو من شاهد ابراز احساسات دوستان نادیده ای بودم که هنگام اولین دیدار مستقیم همانند فیلمهای هندی شور و شوق و حتی در مواردی اشک شوق چطور دوستان رو شاد میکرد و صحنه های به یاد موندنی پدیدار میکرد.
من در این سفر چیزهایی رو تجربه کردم که در تمامی عمرم تا کنون حسشون نکرده بودم که در پست امشب شهروز حتما میام و در حد امکان مینویسم.
از آشنایی رو در رو با محمود عزیز هم که خیلی حال کردم و حظ وافر بردم.
امیدوارم که باز هم شرایط دیدار مهیا بشه.

سلام خدمت همه ی دوستان عزیز و گل و گلاب
ممنون از نظرات همگی و دوستان عزیز.
ممنون از آقای چشمه ی عزیز که نظر دادی.
و…
امیدوارم نظر دوستانی که من رو خشک میدونستن تغییر کرده باشه.
و باز هم از خانوم کاظمی تشکر میکنم

سلام دوستان.
خب خدا رو شکر بهتون خوش گذشته
ببخشید که نتونستم در جمعتون حضور پیدا کنم ولی قول میدم تو اردوی بعدی حتما باشم
امییـیـیـیـیـیـیـیـیـیـیـیـیـیر بهت تبریک میگم شوک عجیبی بهم وارد شد! خیلی خوشحال شدم به تبسم خانم هم تبریک میگم امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره
امیر منتظر شیرینی میمونم
امیدوارم همیشه همینطور شاد باشید.

سلام به به خدا رو شکر که به اونایی که رفتن توی اردو خوش گذشته انشا الله بیشتر از این اتفاق ها بیفته همین طور که روز به روز و سال به سال پیشرفت ها و موفقیت های بیشتری نصیب همه ما میشه
تبسم خانم عزیزم برات خوشحالم و با یه تبریک حسابی برات آرزوی خوشبختی و موفقیت در مراحل زندگی جدیدت میکنم

سلااااااااام خیلییییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییییییییییی خوش گذشت من بازم میخواااااااااام خیلی جای دوستانی که حضور نداشتند خالی بود کاش همیشه از این اردو های قشنگ داشته باشیم این اردو جزء بهترین خاطراتم بود واقعا از آقای عدسی عزیز کمال تشکر رو مینمایم خیلی زحمت کشیدند هم خودش و هم خونواده عزیز و گرامیشون از مجتبی جون و شهروز جون هم تشکر میکنم بابت زحمتهایی که کشیدند از خانم کاظمی هم واقعا ممنونم که بسیار زحمت کشیدند در این اردو من خیلی خوش حال شدم از آشنایی نزدیک با محمود عزیز و امید فلاحتی و سایر دوستان دیگر بازم ممنونم از همتون اگر بدی دیدید به بزرگی خودتون ببخشید

سلااام به هم محلی های عزیز.
عذرخواهی از این که به علت مشغله های کاری، از صبح تا به حال نتونستم پاسخگوی لطف و محبت بی دریغ دوستان باشم. من همین الان رسیدم خونه و حقیقتا از تبریک های شما عزیزان خوشحال شدم.
فقط در پاسخ به امین بگم که هر وقت رسما ازدواج کردیم، تا حد امکان مواردی که بهش اشاره کردی رو توضیح خواهم داد.
فعلا ما فقط نامزد هستیم و منتظریم جواب آزمایش ژنتیکمون که گفتن اوایل تیر ماه حاضر میشه بیاد. تا ایشالا بعد از جواب آزمایش و بعد از ماه مبارک رمضان عقد کنیم.
مجدداً از تمامی هم محلی های عزیزم تشکر می کنم و امیدوارم بتونیم لطف شما رو جبران کنیم.

سلام بر آقای هژبری گرامی ….
می‌گم من توی باغ فکر کردم برادرتون فقط اومدند و فکر کنم اون آخریهای اردو بود متوجه حضور شما شدم در هر حال که خوشحالم به همگی “شما و ما” خوش گذشته و ان شا الله باز هم از این اردو ها و دور همی ها و خوشیهاb باشه و پیش بیاد …..
راستی فکر کنم جناب مدیر یه کامنت رو بجای کوچه کناری توی این کوچه نوشتند خخخخ البته گمان بر آن دارم ها ….
همیشه شاد و سربلند باشید….

دیدگاهتان را بنویسید