خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

روشنای من ! سکوتت را بشکن.

بهاری ترین و ناب ترین درود من تقدیم تک تک شما دوستای عزیز و مهربون هم محله ای . حالتون که خوبه. امیدوارم جواب سؤالم ” عالیه ” باشه.

دوستای گلم این اولین پست من در سایت خوب گوش کن هست. می دونم خیلی خیلی ممکنه ایراد داشته باشه اما من مطمئنم شما چشمای مهربونتونو به روی اونا خواهید بست. اینجا نوشته ها با قلب خونده میشه و من اینو خوب می دونم. راستش من دستام تو این سایت واسه آموزش و کمک به همه شما خوبا خالیه اما… دلم پر از حرفاییه که هیچ وقت به زبون نیاوردم. می خوام بنویسم. می خوام از ته دلم بنویسم… چون باورش برای تو دوست مهربونم چندان سخت نیست.

روشنا بیا! اینجا می توانی سکوتت را بشکنی. دیگر … به ماه خیره نشو تا شاید جواب رؤیاهایت را بدهد. ماه نمی تواند حرف بزند.

روشنا بیا! آن تک ستاره پرنوری که از میان آن همه ستاره می توانستی ببینی و می گفتی مال توست, حالا خوابش برده است.

آن گوشه از حیاط مدرسه را که همیشه تنها می نشستی و غرق خیال می شدی … و با هر فریاد کودکانه و شادی بخش همراهشان می شدی , با آنها می دویدی و لبخند یک فاتح 10 ساله را به خود می گرفتی ….یادت هست؟؟؟

هنوز هم می توانی صدای سکوت آنهایی که هرگز از تو نپرسیدند به چه فکر می کنی را بشنوی؟

هنوز هم آن غرور بغض آلود را به خاطر داری که هرگز خواستن را طلب نکرد؟

روشنا! صدای مهربان تمام آنهایی که دوستت داشتند اما … برای تو اشک می ریختند را می شنوی ؟

ای کاش ماه به تو می گفت که روزی تمام رؤیاهایت را زندگی خواهی کرد. ای کاش … همان ستاره در گوشت “نور” را نجوا می کرد. ای کاش !تمام آن دعاهای بلند , آرام و بی صدا بود!

باز هم پرنده خیال را به پرواز در بیاور! من تمام رؤیاهایت را خواهم زیست! من صدای گفتگوی تو و ماه را خواهم شنید! من نیز همچون تو , بار دیگر آن ستاره را خواهم نگریست و شاید روزی آن را برایت بچینم!

آن دیوار همیشه در سایه را رها کن و دویدن در روشنایی را آغاز کن!

روشنا !گاهی سکوتت را بشکن. گاهی سکوت می تواند پایان یک رؤیای ناب باشد.

۵۵ دیدگاه دربارهٔ «روشنای من ! سکوتت را بشکن.»

درود بر شما لنا خانم
خوبید؟
به محله خودتون خوش آمدید
خوشحالم که بالاخره ثبتنام کردید و از اون بهتر دست به کیبورد شدید اولین پست خودتون رو هم در محله گذاشتید
امیدوارم از بودن در محله لذت ببرید
و تجربیاتتون رو هم برای استفاده هم محلی ها به اشتراک بذاری
منتظر پستهای بعدیتون هستیم
شاد باشی همیشه
و به قول مجتبی لذت ببر از زندگیت

سلام لنا! واقعا از ته دلت گفته بودی. و از ته دل خیلیها، از جمله من. خیلی تأثیرگذار بود. کپیش میکنم و بارها و بارها میخوانمش تا روزی که روشنای منهم سکوت را بشکند و از تاریکی بیرون بیاید تا من ستاره اش را بیاورم و تمام آرزوهایش را براورده کنم. تا دیگر حسرت کودکی را نخورد.
عالی بود. ممنون. هزار بار لایکش میکنم. ممنوووون!

لنا خانم عزیز. خوش آمدید. نوشته اید به کتاب خواندن علاقه دارید، برای دانلود کتاب های گویا می توانید به سایت http://www.gooyaketab.ir و نیز با گرفتن حساب کاربری به پایگاه اطلاعات علمی نابینایان در سایت دانشگاه تهران به نشانی http://www.blind.ut.ac.ir مراجعه بفرمایید.
محض اطلاع آنهایی که مثل خودم گیر می دهند به معنای کلمه هایی که تازه می شنوند عرض می کنم “لنا” که احتمالا به کسر لام تلفظ می شود، نام رودخانه ای است بسیار بزرگ در مملکت روسیه که به اقیانوس اطلس می ریزد. بنده فقط نقل قول کردم، راست و ناراستش به عهده فرهنگ لغت تعبیه شده در نوید ۵.

سلام بر سعید بزرگوار. مرسی که این سایتا رو معرفی کردید. من عضوم تو سایت نابینایان دانشگاه تهران . کتاباش فوق العاده است و من ازشون استفاده می کنم. معنی لنا “دختری که رو به سوی پروردگار دارد” راست و دروغش به عهده چشمام که اینطوری خوندن خخخخ . عبری باشه فکنم. مرسی مرسی بینهایتا

یه دنیا ممنون از شما که احساسی بودن رو خوب می دونید. اما وقتی خیلی از احساس و شعر و حرفای عاشقانه استفاده میشه دیگران فک میکنن داری نقش بازی میکنی.من سختمه خودم نباشم . اومدم اینجا تا خود واقعیم باشم. مرسی که هستید. مرسی بینهایت

میدانم روزی خواهی آمد.
روزی از جنس همین روزها
روزی که انتظار مرا پایان خواهد داد
گر چه نمیدانم چه روزیست
ولی همین بس که انتظارم پایان خواهد یافت
چه خوشایندست آن روز

ورود شما رو به این محله خوش آمد میگم
امیدوارم بتونم دوست خوبی براتون باشم موفق باشید

سلام بر خانم کاظمیان عزیزم. احساساتم تلخ بودن تو گذشته راستش خیلی نمی تونم اسمشو شکست بذارم. مرسی که امید میدین .همیشه به خدا امیدوارم. ببخشید راستی من دوستان رو اینجا خوب نمی شناسم. ولی فکر می کنم خانم کاظمیان باشید دیگه.

سلام بر لنا خانمی عزیز …..
اولش که ورودت و اولین پستت رو بسی بسیاااار تبریکات عرض می کنم و بعدشم دست دوستی اونم خعلی محکم و سپس بسیاااار متن قشنگی بود خیییلی ….

روشنا !گاهی سکوتت را بشکن. گاهی سکوت می تواند پایان یک رؤیای ناب باشد.

سلام بر لنای دوست داشتنی
من و بزرگمهر هم ورود شما رو به جمع نویسندگان محله خوشامد میگیم نوشته ی شما زیباست و عنوانش زیباتر . داشتن دوست نیک اندیشی مثل شما مایه ی سربلندی و افتخار من هست. در پناه ایزد مهربان همیشه پیروز باشید منتظر نوشته های زیبا شما هستیم

سلام و هزاران سلام به شما مادر مهربون و دوست داشتنی . یه جمله تقدیم به شما و مادرای فداکار تمام روشنا های دنیا:” روشنای من! هیچ کس نمی تواند تو را محکوم به زیستن در تاریکی ها کند ،چشمان پرفروغ مهربان ترین فرشته ی پروردگارت تا ابد همراه تو خواهد بود”. خوشحالم که با دوستای خوبی مثل شما و بزرگمهر عزیز آشنا شدم.

دیدگاهتان را بنویسید