آموزش کار با خودپرداز های گویای بانک مسکن ویژه ی نابینایان و کمبینایان

آموزش کار با خودپرداز های بانک مسکن:
دوستانِ ارجمند، سلام، امیدوارم هر کجا که هستید، خوب، خوش و سلامت باشید و از این روزهای خوب بهاری لذت ببرید. همانگونه که مستحضر هستید، در حال حاضر بخش قابل توجهی از فعالیت های بانکی با استفاده از دستگاه های خودپرداز صورت میگیرد. با توجه به این نکته و نظر به این مساله که در حال حاضر خودپردازهای بانک مسکن به لحاظ دسترس پذیری برای کاربران نابینا و کمبینا از وضعیت بهتری نسبت به
خودپرداز های بانک های دیگر برخوردار است، توجه شما را به آموزش کار با آنها جلب میکنم و امیدوارم این فایل آموزشی مورد توجه و پسند شما دوستان گرامی قرار گیرد. قبل از ارائه ی این فایل، این نکته را نیز ذکر میکنم که انجمن جوانان روشن بین، طرحی را بر مبنای استاندارد های موجود در ada جهت مناسب سازی خودپرداز های بانک های مختلف، آماده نموده و برای بانک مرکزی و دیگر بانکهای کشور ارسال نموده است بدیهیست در صورت اجرای این طرح، افراد نابینا میتوانند، به راحتی از تمامی خدمات خودپردازها استفاده نمایند.
با این امید که مسئولین ذیربط هر چه سریعتر در راستای مناسب سازی خدمات بانکداری الکترونیک در راستای دسترسی و استفاده ی معلولین بینایی اقدام نمایند.
جهت رفتن به سایت انجمن جوانان روشن بین برای  دریافت فایل آموزشی بر روی
این لینک اینتر بزنید
علیرضا حیدری
دبیر انجمن جوانان روشن بین اصفهان
تلفن تماس: ۰۹۱۳۸۰۹۹۳۶۹
ایمیل:
Roshanbin.esf@gmail.com

درباره انجمن روشنبین اصفهان

انجمن روشنبین اصفهان با استعانت از درگاه ایزد یکتا، و با تمسک به قوانین جمهوری اسلامی ایران، و به کارگیری جوانان روشن زمیر این مرز و بوم، در راستای احقاق حقوق معلولین به خصوص نابینایان تلاش می نماید. این انجمن دارای مجوز رسمی از وزارت کشور (فرمانداری اصفهان) بوده و به مدت دو سال با اعضای هیئت مدیره به کار خود ادامه خواهد داد. لیست اعضای هیئت مدیره به شرح زیل است: محمد جواد خادمی، رئیس هیئت مدیره علی رضا حیدری مدیر عامل علی فارسی مدان نایب رئیس نرگس غلامی خزانه دار و حمید رضا رحمانی منشی کمیته های فعال، کمیته علمی، ورزشی، اشتغال و مناسب سازی، و فرهنگی تفریحی
این نوشته در آموزش, آموزش های رایگان, معرفی ابزار ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

21 پاسخ به آموزش کار با خودپرداز های گویای بانک مسکن ویژه ی نابینایان و کمبینایان

  1. 1
    مظاهری says:

    سلااام عالیه البته هنوز دان نکردم, ولی دو دنیا ممنونم, راستی کاش حجمشو نوشته بودییین! البته که هر چقدر هم باشه ارزششو داره, بازم سپاس بی نهایت

  2. 2
    مظاهری says:

    بسیار پر انرژی و عالی بود, راستی فکر کنم دکمه ی انصراف رو بشه اینجوری هم توضیحش داد مثل دو علامت بزرگتر در ریاضی به بریل که بر عکس کنار هم قرار گرفته باشن, البته با توجه به چیزی که من متوجه شدم, بازم ممنونم, امیدوارم بانک ملت بانک بعدی باشه که مناسب سازی میشه,

  3. 3
    انجمن جوانان روشن‌بين says:

    با سلام از شما ممنونم. با توجه به این نکته که تعدادی از دوستان نابینا و کمبینا خط بریل را بلد نیستند، این احتمال را دادم که ممکن است این توضیح برایشان گمراه کننده باشد. در ارتباط با بانک ملت هم باید بگویم جناب آقای شمیرانی رئیس بخش خدمات نوین آن بانک در گفت و گو با اعضای این انجمن اعلام نمودند طرح مناسب سازی خودپرداز های بانک ملت جهت دسترسی و استفاده ی نابینایان در دستور کار قرار گرفته است.

  4. 4
    مظاهری says:

    راستی یه نکته ی دیگه یادم اومد, دفعه ی بعد اگه مقدور بود لطف کنید عملیشو ضبط کنید, و اینکه اون دکمه ی انصرافو هم اینجوری اصلاحش میکنم, یه علامت بزرگتر ریاضی با یه علامت کوچکتر کنار هم,!! .. گیر دادمااا!! بازم ممنون آقای هیدری بزرگوار, در ضمن اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک

  5. 5
    مظاهری says:

    ممنون از جوابتون, بله در خصوص دکمه توضیح شما صحیحه,…
    میدونین خیلی وقته در دستور کاره!! به هرحال زحمات و پیگیری های شما بر هیچ کس پوشیده نیست, امیدوارم همکاری لازم رو داشته باشن و عملیش کنن, پاینده باشید

  6. 6
    انجمن جوانان روشن‌بين says:

    دوست عزیز با توجه به سر و صدا های فراوانی که در محیط بود امکان این کار فراهم نشد به همین دلیل من پیامها را ثبت نموده و عینا در فایل آموزشی عنوان کردم به همین دلیل این آموزش تفاوت چندانی با وضعیت عملی نخواهد داشت.

  7. 7

    انجمن جوانان روشن‌بین، شب پیش دستگاه برو، نصف شب!

  8. 8

    با سلام،
    از تلاش های بی دریغ شما کمال تشکر را داریم.
    فقط ada مخفف کلمه های American disablility act می باشد که شما در فایل فرمودید American disabled act
    امیدوارم که از این تذکر من ناراحت نشده باشید

  9. 9
    زینب عبدلی says:

    سلام
    با سپاس فراواااااان از این آموزش
    و از تلاشهای شما آرزوی موفقیت روز افزون را برای شما دارم

  10. 10
    علیرضا حیدری دبیر انجمن جوانان روشن بین اصفهان says:

    جناب آقای داوود چوبینی سلام، از تذکر به موقع شما سپاسگزارم به یاری خدا در موارد بعدی این نکته در نظر گرفته خواهد شد.

  11. 11
    cheshmak says:

    علی رضا حیدری دمت گرم که بی ادعا کار می کنی و زحمت می کشی
    تلاش های خودت تنهایی را برای گویا کردن خود پرداز های بانکهای مختلف می ستایم
    مرسی به شدت تمام

  12. 12
    بانو says:

    سلام
    بسیار ممنون از تلاش هاتون
    خدا قوت
    همیشه سربلند باشید و سر افراز

  13. 13
    ملیسا says:

    سلااااام خوبید،خسته نباشید،این عالیه عااالی،فقط امیدواریم که کار با خود پردازهای بانک ملت هم آموزششو برامون اینجا بذارید،واقعا نیازه شدید شدیییید،میسی،خدافسی

  14. 14

    سلام
    ممنون اميدوارم موفق باشيد

  15. 15
    پریسیما says:

    سلام هنوز دانلود نکردم ولی برای تشکر از این کار ارزشمند خدمت رسیدم

  16. 16
    قنبر says:

    درود
    ضمن عرض ادب و احترام خدمت و نثار شما معلم واقعی اخلاق ، امیدوار هستم در تمامی تلاش هایتان در امور خدمت رسانی به نابینایان موفق و ثابت قدم باشید ، در خصوص آموزش نیز تشکر واقعی خودم را حضور شما معلم فرهیخته عرض نموده و دخواستار موفقیت روز فزون شما را در این عرصه ها دارم و دانلود میکنم تا بدانم که تصور من از گویا نشدن همانی است که داشتم یا متفاوت از ین قضایا است ؟
    یادآوری من به دوستان در خصوص آموزش کار با خودپرداز های سایر بانک ها این است که با هر کارت از هر بانکی باشد و عضو شبکه شتاب باشد می توان از خودپرداز بانک مسکن وجه دریافت نمود بدون هزینه و اگر بخواهیم مانده کارت را بگیریم مبلغی را بابت ارائه خدمت و اینکه کارت بانک خودش نیست کسر می کند ! پس نابینایان می توانند با کارت بانک ملت هم از خودپرداز های بانک مسکن وجه دریافت کنند و بخشی از مشکل ما نابینایان حل شده و فقط باید کل شهر را به دنبال دستگاه عابر بانک مسکن طی کنیم به امید گسترش این نوع خدمات توسط سایر بانک ها .

  17. 17
    علیرضا حیدری دبیر انجمن جوانان روشن بین اصفَهان says:

    دوست گرامی سلام: از لطف شما سپاسگزارم به این امید که بتوانیم، با همکاری یکدیگر در جهت کاهش موانع پیش رو گامهایی پرثمر برداریم.

  18. 18
    قنبر says:

    درودی دیگر بار
    آقای حیدری عزیز توضیحات و آموزش شما بسیار کامل و گویا بودند و دقیقا مراحل را مطابق عملیات دستگاه بیان نمودید و صرفا صدای خود خودپرداز فقط نبود که مانعی ایجاد نمی کند و بسیار سپاسگزار هستیم از شما .
    ۱- در دستگاه جدید که من روز سه شنبه با آن مواجه شدم این بود که پیام بسیار مس مسخره ای را دارد مبنی بر اینکه نوع وجه خودتان را مشخص کنید یعنی چه نوع وجهی مثلا چک بپول یم خواهید یا اسکناس را انتخاب کنید که بهترین گزینه همان پیش فرض است که جدیدا گویا اضافه شده است و لازم است که کلید آن به نابینایان معرفی شود و من هنوز خودم به کنار خودپرداز با این آموزش شما نرفتم که امیدوارم بروم و این مشکل را هم حل کنیم با یکدیگر .
    ۲- آموزش مشما را برای دانلود رفتم و با کمال تاسف بدون اینکه دانلود کرده باشد شروع به پخش مستقیم نمود که از کنترل آن عاجزم اگر دوستان می توانند مرا راهنمائی کنند .
    ۳- دوباره تاکید می کنم که برای دریافت وجه با هر کارتی که عضو شبکه شتاب باشد می توان از خودپرداز مسکن استفاده کرد و صرفا نیازی نیست که کارت بانک خود مسکن باشد !
    ۴- به نظرم کلید های عملیاتی در خودپرداز های بانک های دیگر تفاوت داشته باشد ولی به هر حال برجسته های روی کلید ها و می تواند راهنمای خوبی باشد ولی گویا گلکلید های عملیاتی دستگاه مسکن همه اشان مطابق آموزش باشند .نکته دیگر خروجی رسید در دستگاه خودپرداز شهر ما در زیر و یا بالای ورودی کارت به دستگاه است و در سمت چپ دستگاه مانیتور تمام صفحه را اشغال نموده است .با عرض ض پوزش از آقای حیدری عزیز بخاطر توضیح اخیر .

  19. 19
    reza1356 says:

    سلام تشکر از پیگیریهای شما
    دوستان عزیز همت کنید و با تماس با تلفن ۱۵۵۶ بانک ملت خواستار مناسب سازی خود پردازهای این بانک و همراه بانک شوید .
    از انجمن ها نیز درخواست میکنم :با مکاتبه با مجلس و ریاست جمهوری خواستار مناسب سازی سایتها و نرم افزارها در برنامه ششم توسعه شوید .

  20. 20
    سمانه says:

    سلام خدمت یکی دیگر از انجمن های بسیار فعال و خلاق شهر خودم واقعا تشکر میکنم هم به خاطر آموزش کاملتون و هم به خاطر پیگیری های مستمرتون فقط از دیگر انجمن های نابینایی سراسر کشور خواهش میکنم که پیگیر این چنین طرح هایی باشند تا زودتر و سریعتر به نتیجه برسه مسلما با پیگیری های بیشتر از طرف انجمن های بیشتر این طرح ها زودتر به نتیجه خواهد رسید چون نیاز و اصرار نابینایان بیشتر درک خواهد شد دوستان نیاز ما فقط پرداختن به گویا سازی کتاب ها نیست ما موانع زیادی داریم که خودمون باید بخواهیم و پیگیری کنیم

  21. 21
    فرشته حسینی says:

    سلام بر شما واقعا خبر مسرت بخشی بود و جا دارد که از تلاش شما برای گویا سازی دستگاه های خودپرداز تشکر کنم آموزش هم بسیار عالی بود امیدوارم روز به روز شاهد چنین گام های مثبتی به سوی توسعه یافتگی کشورمان ایران باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *