خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست من و معرفی خودم

سلاااااااااااااااام و هزاااااااااااران درود به شما دوستان نازنین و هم محله ای های گلم!
امیدوارم حالتون خوب باشه! دوستان عزیزم همون طور که توی شناسنامم ذکر کردم حقیر فرشته نرگسی هستم متولد 31/6/68,ساکن شهرستان قوچان واقع در استان خراسان رضوی,دارای لیسانس مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد و هم اکنون در اداره برق شهرستان مذکور مشغول به شغل اپراتوری هستم! این اولین پست حقیر هست و از اینکه در خدمت شما دوستان خوبم هستم بی نهایت سپاسگزارم! موفق و پیروز باشید

۶۰ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست من و معرفی خودم»

بسی باعث خرسندی بنده و سایر دوستان است که چنین انسانی نبکو صفتی به جمع ما امده است.البته اینجا همه خوب هستن الا خودم. بعد باید عرض کنم دشمنتون شرمنده باشه. و امیدوارم خنده و شادی هرگز چهره شما رو ترک نکنه.آمین

مرسی . تمنا دارم. من نیز در مسرت و شادی هستم.از هم صحبتی و آشنا با شما دوست خوبو بزرگوار. بی نهایت از دعای زیباتون ممنونم.و منم براتون بهترین لحظات و اتفاق رو از خدا آرزو دارم.
پاینده و سبز باشید

سلااااام, سلااااام, بسیااااااربسیااااار خیلی بسیااارتر از بسیاااار خوش اومدین یعنی واقعاً خوش اومدینااا! خوب دیگه چی بگم از بس که هیجان زده ام من امیدوارم بتونم مطالب خیلی خوبی از شما بیاموزم thank you very much ببخشید دیگه ما زبانمون در حد منفی بینهایته خوب پسر جان تو که زبان نمیدونی مجبوری بنویسیthank you very much؟? خوب خیلی راحت بنویس خیلی بسیااار متشکرم عقده زبان داری تو؟

نه آبجی اختیار دارین چوبکاری میفرمایین استاد چیه! من اگه استاد بودم که بعد از ده سال فارغ التحصیلی اونم تو رشته حقوق که بیکار و بیعار ول نمیگشتم, راستی من یه چیزی یادم رفت بگم من با اینکه مشهدی هستم و قوچانی نیستم اما قوچانیا رو بسیاار بسیاار دوست میدارم میدونید چرا؟ خوب معلومه, چون همسرم قوچانیه, اونم از نوع ترکش, خخخ به هر حال باز هم خوشحالم که خواهر و دوست خوب و با محبتی چون شما پیدا کردم

سلام همشهری
از کرمانجم . . . توژی کرمانجی یا در گزی همشهری .
اگه در گز بوعی ترک هعی اگه نا کرمانج بوعی کرد هعی . فام کری چه
گوتم از
شکلک دوبله کردن
دیدم داداشمون خارجکی نوشته ما هم زبون کردی یا همون قوچانی نوشتیم واسه فرشته خانم . خوشحالم که یه همشهری و یه همزبون اینجا هستش . التبه قوچان هم کرد داره هم ترک . که ما کرد هستیم .
شما ترک هستین یا کرد یا همون کرمانج . خلاصه بقول شاعر همه جای ایران سرای محله هست . موفق باشید یا حق

درود! خوب اینجا پست معارفه است و من برای اینکه از فضولی نترکم چندتا فضولی میکنم، بجای گفتن: با اجازه، میگم: با اراده: خوب علت نابیناییت چی بوده؟ چقدر میبینی؟ چی شد که به این محله اومدی؟ تصمیم داری تا کی در این محله بمونی؟! خوب من برم و بقیه فضولی ها را بگذارم برای بچه های دیگه از قبیل پریسا و …! فلفل نبین چه ریزه: بشکن ببین چه تیزه!

درود بر عدسی مهربون و عزیز! علت نابیناییم ژنتیک هست,درک نور دارم! حقیقتا دوستام محله رو تبلیغ میکردن من هم وقتی به این محله با صفا سر زدم دیگه دل کندن ازش برام سخت بود! از جمع صمیمی بچه ها خیلی خوشم اومد و همین باعث شد که به محله علاقمند بشم! تا زمانی که منو نندازین بیرون اینجا میمونم! فقط خدا میدونه چقدر خوشحالم در خدمتتون هستم! ممنون از کامنتتون! موفق باشید!

سلاااااااااااااااااااام بر رعد عزیزم بابا بزرگ دوست داشتنی محله! خداااااااااااااا نکنه بخوری زمین الهی من فدات بشم! از راه دور روی ماهتو میبوسم! دوستت دارم قربون محبتت برم الهی!

درود بر فرشته ی مهربون. خب دیگه محله مون بانو که داره پری هم که داره فرشته کم داشتیم که اونم رسییییید. البته فرشته خانم که چند ماهی میشه که زینتبخش محله ما هستند ولی منظورم بعنوان نویسنده بود که علاوه بر گل بانو و پری دریایی و پری زمینی فرشته هم بهمون اضافه شده حالا فقط منتظر حوری باید بمونیم که دیگه هیچی کم نداشته بااااشیم. خخخخخ.
بازم از حضور گرم و سبزت خوشحالم و خوشامد میگویم فرشته ی مهربووون.

سلااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به عموی نازنین محله! خوبی آیا؟ عمو میدونی چیه؟ بخدا امروز یکی از خاطره انگیز ترین روز های زندگی منه که تونستم با دوستای نازنینم ارتباط برقرار کنم! این روز قشنگ همیشه توی ذهنم باقی میمونه! مرسی از محبتت عموی نازنینم!

سلام به فرشته عزیزم
چند ماهی هست که کامنتاتو میدیدم و خوش حال میشدم
حالا هم که پستت رو دیدم و دیگه خیییییییییلی خیییییییییلی و خییییییلیتر از خیییییییلی خوش حال شدم
امیدوارم به هم دیگه و از هم دیگه نکات عالی بیاموزیم
منتظر پستهای عالیِ تو دوست نازنینم هستم

سلاااااااااااام بر زینب دوست داشتنی خودم! منم خییییییییییییلی مشتاق بودم باهات آشنا شم! مرسی که اومدی قربونت برم! چشم حتما اینقدر پست بذارم که ازم خسته شی! مواظب خودت باش فدات شم!

سلاام فرشته جونم خییلی خییلی اولین پستت رو تبریک می گم و به شدت منتظر پست هات و البته کامنت هات توی محله هستم….
من صدات رو توی جشنواره نوروزی شنیدم و خب یه تصور خیلی قشنگ دختر خوب نازنین خانم ازت تو ذهنم دارم …
اتفاقا اواخر فروردین که اومده بودم مشهد می خواستم باهات هماهنگ کنم یه جایی ببینمت که نشد و بعدی هم زهرا خانمی قاسمی گفتند شما قوچانی هستی نه مشهدی و راهت تا مشهد دور هست شکلک من همه خراسانی ها رو مشهدی تصور می کنم خخخ ….
در کل که دست دوستی اونم خییلی محکم و برات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم

سلااااااااااااااااام بر بانوی گل خودمون,الهی قربونت برم! بخدا نمیدونستم اومدی مشهد وگرنه نمیذاشتم تا ندیدمت از اینجا بری! عزیز دلم این رو بدون که خیلی خانم و دوست داشتنی هستی! امیدوارم یه بار دیگه بیای مشهد و من در خدمتت باشم! روی ماهتو میبوسم فدات شم! مواظب خودت باش! به امید دیدار!

واای راست می گی یعنی اگه می زنگیدم می تونستی بیای شکلک حتمی باید دوباره طلبیده بشم بازم حتمی و حتمی اومدم یعنی خواستم بیام باهات هماهنگی می کنم خیییلی خانمی زیاادتا و زنده باشی عزیزم ….
راستی آدرس ایمیل من هست ghasemi3000@gmail.com می شه یه ایمیل بهم بزنی آدرس ایمیلت رو داشته باشم …. مرسی زیاادتا خییلی

سلاااااااااااااااااااااااام فرشته عزیزم! نمیدونی چقدر خوشحالم شما هم پست گذاشتی. تبریک میگم بهت. منتظر یه همچین روزی بودم. برای منم یه روز مهمه که فهمیدم شما هم پست گذاشتی و به دنیای پست گذاشتن خوش اومدی!

سلااام بر فرشته، اونم از نوع نرگسیش خخخ.
من شرمنده و خجالت زده هستم که بعد از این همه کامنت اومدم و خیلی دیر شد، آخه روزای تعطیل من کمتر به سایتها سر میزنم.
با این حال ورودت رو به جمع نویسندگان بشدت تبریک عرض میکنم و از حضور تو دوست بسیار ارزشمندم به قول بانی محله بسی بسیاااار خوشحال شدم.
همیشه موفق و سربلند باشی.

سلاااااااااااااااااااااام و هزاران درود به عمو چشمه عزیز و بزرگوار! دشمنتون شرمنده عموی خوبم! من از شما و آقای حسینی بزرگوار متشکرم که من رو در این محله با صفا ثبت نام کردید! عمو جان من نویسنده نیستم,هرچی به ذهنم برسه همون رو مینویسم خخخ!
خیلی بزرگوارید و از اینکه قابل دونستید و کامنت دادید متشکرم!
موفق و پیروز باشید!

با سلام خدمت سرکار خانم نرگسی از قبل که کم و بیش توی کامنتها شما رو زیارت کرده بودم و تا حدودی میشناختم حالا هم پست اولتون رو و هم ورود تون رو به جمع نویسنده های سایت رو صمیمانه تبریک عرض میکنم و امیدوارم لیاقت داشتن دوستی خوب و خواهری مهربان رو داشته باشم به عمو حسین هم میگم داداش حواست کجاست حوری به این درشتی رو ندیدی پس این رعد چیه از این حوری تر میخوای راستی خانم نرگسی از این که دیر برای عرض ارادت و تبریک خدمت رسیدم عذر میخوام آخه این اینترنت حولی همیشه آدم رو شرمنده میکنِ همیشه شاد و موفق و پیروز باشید

شکلک رعععد بزرگ به علیخانی میگه : اععععهههه من حوری نیستم خخخ من ی پدربزرگ بیل به دست عصا شکسته ام. خخخ
خوش نداااارم تو جمع به من بگید حوری قوری هههه
در ضمن از مدتها پیش منو فرشته جون با هم دوست شده بودیم و با هم مراوده ی گفتاری داشتیم.
فررررشته ی من خووووووب میدونه که رعععععععد اساطیری ؛عجب پدربزرگیه هاهاهاها

درود بر جناب سعدالله خانی عزیز! اختیار دارید! از این که قابل دونستید کامنت دادید بی نهایت سپاسگزارم! از آشناییتون بسیار خوشبختم و باعث افتخار بنده هست که دوست و برادر خوبی چون شما داشته باشم! شاد و سر زنده باشید!
بدرود!

سلاااااااااااااااااااااام ملیسای نانازی و دوست داشتنی که الهی فری فدات بشه,
مرسی طلا جونم! ایشالا همیشه شاد باشی,دوستت دارم قربونت برم!
باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای! بوس بوس!

سلام به فرشته و سلام به گل نرگس
فرشته خانم به میدان محله خوش آمدی ما در کوچه و خیابان محله در حال گشت زنی هستیم شنیدیم که به بعضیها سفارش میکنی که مواظب خودتان باشید شما اصلً نگران نباشید امنیت محله کاملً برقرار است با تشکر

سلام به فرشته خانم عزیز
به جمع نویسندگان این محله ی با صفا خوش اومدین خوشحالم که چند همشهری و هم استانی خوب پیدا کردم و میتونم شما دوستان رو ببینم و از تجربیات شما برای تربیت بهتر بزرگمهر جان استفاده کنم.پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید