خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود قسمت دوم مبانی برنامه نویسی به صورت صوتی و قسمت سوم به صورت متنی

سلام دوستان. نگید: خوب نیستیم که من باورم نمیشه.

یه آموزش آب دوغی میذارم براتون. شاید به کارتون بیاد.گوش بدید تا حالتون گرفته بشه خخخ

دانلود قسمت دوم به صورت صوتی و با حجم 21 مگابایت و خورده ای از

از

ازز
اینجا
و دانلود قسمت سوم به صورت متنی از

از

از

همونجا

خوش باشید. نظر هم بذارید. تا شاید به درد بخوره خخخ

حتماً به درد میخوره. بای

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «دانلود قسمت دوم مبانی برنامه نویسی به صورت صوتی و قسمت سوم به صورت متنی»

خب علی درود. گوش کردم. اول اینکه میتشکرم از صبر و حوصله ای که به خرج میدی و قصد و نیتت خیر است.
دوم اینکه کیفیت صدای خودت خیلی پایین است. سوم اینکه بیتریت را خیلی بالا میگیری یعنی ۱۴۴ خیلی زیاده ولی در عین حال کیفیت صدایت خوب نیست و در ضمن حجم آموزش هم بیجهت بالا میره. ظاهرا نحوه ی ذخیره کردن فایل رو درست انجام نمیدی چون یه بار برام توضیح دادی که با روشی که ما انجام میدیم فرق میکنه. میتونستی بجای بیتریت ۱۴۴ با بیتریت ۶۴ انجام بدی و کیفیت صدایت هم بهتر باشه.
چهارم اینکه یک ساعت خیلی زیاده و کمتر کسی فرصت میکنه که یک ساعت تمام بنشیند و به حرفای تو گوش بده. بخصوص که چندین موضوع و الگوریتم را با هم توضیح میدی خب اگه یکی مثلا یه بار تا آخر گوش کرد بعد خواست دوباره الگوریتم سوم را گوش بده پیدا کردنش سخته بهتر اینه که زمان آموزش را پایین بیاری و مثلا هر موضوع و الگوریتم را در یک جلسه بگی.
پنجم اینکه قرار نیست برای طبیعی بودن آموزشت هر کاری مثل خمیازه را انجام بدی اگه اینطور باشه که خب کارهای دیگه هم هست که با این حساب ممکنه به خودت حق بدی که انجام بدهی.
ششم اینکه معمولا مثال را برای بهتر فهمیدن اصل مطلب بیان میکنند و نه اینکه تمام فرصت یک کلاس و آموزش به بیان مثال سپری بشه.
هفتم اینکه مثلا اگه قرار باشه که در بین هزار عدد بزرگترین آنها را تعیین کنیم با روشی که تو میگویی که وحشتناک زمانبر و وقتگیر است آیا روش بهتری وجود ندارد که مثلا جدولی ترسیم شود و اعداد از کوچک به بزرگ نوشته شود و در نهایت عدد بزرگ پیدا شود اینکه مرتب از مرحله ای به مرحله ای برویم و عددی را پاک کنیم و عدد جدیدی را بنویسیم که منطقی نیست.
نهم اینکه مرتب از مرحله ای به مرحله ای میپری بدون اینکه در ابتدا گفته باشی که این الگوریتم چند مرحله دارد. اگر متناسب با صورت مسئله است خب ما چه جور باید تشخیص دهیم که فلان مسئله چند مرحله باید داشته باشد؟ در تمرینها از شش مرحله فراتر نرفتی ولی در آموزش صوتی از مرحله ی ۱۲ و ۱۳ هم گفتی بدون اینکه در ابتدای طرح مسئله گفته باشی که این مسئله به این دلایل دارای بیش از ده مرحله هست و چرا؟
دهم اینکه آهنگهای شادی را انتخاب میکنی که خوبه و من بخصوص از آهنگهای بانو و دوست دختر و آبادان خوشم اومد حالا که میدونی من از چه تیپ آهنگهایی خوشم میاد پس اگه از این دست بیشتر داری در یک مجموعه هم برای من و هم برای دیگر دوستان بفرست تا هر وقت مثل احسان دلمون گرفت گوش بدیم و شادان شادان بشیم.
فعلا همینها به ذهنم رسید موفق باشی. پس توصیه میکنم که در آموزش بعدی هم زمان را کم کن هم کیفیت صدایت را بهتر کن هم بیتریت را پایین بیار. و دیگه به بقیه نکات هم توجه کن.

۱. سلام عمو. نظر لطف شماست. من کاری نکردم
۲. چشم سعی میکنم تو آموزشای بعدی رعایت کنم.
۳. من با همون روشی که برات گفتم: ذخیره میکنم. که البته حجمش هم بد نیست. ولی چشم حتماً عمو جون. شما جون طلب کن.
۴. ببین عمو. من چهار مسئله رو توضیح دادم. این مسائل به خودی خود کم هستند. ولی من برای اینکه موضوع جا بیفته توضیحات اضافه میدم. خوب معلومه کسی که بخواد یاد بگیره. قطعاً باید حوصله به خرج بده.
۵. نه عمو. من حد و حدود رو میدونم. ولی میخوام آموزش طبیعی باشه. تا کسی حوصلش سر نره. با این همه سعی میکنم بهتر در خدمت باشم و مفید واقع بشم.
۶. ببین عمو یکی از بهترین راههای ورود به دنیای برنامه نویسی. درک الگوریتم هست. مثالهایی که آورده میشه. دقیقاً برای همینه. هر چه ما این مثالا رو بهتر درک کنیم. در آینده موفقتر خواهیم بود.
۷. نه. عمو این حرفی که میگی: به معنی اینه که الگوریتمو درک نکردی. البته شرمنده عمو. شما وقتی تو یه مرحله ای هستی و از طرفی میدونی. اون مرحله تکرار میشه. خوب از اون مرحله نمونه برداری میکنی. دقیقاً یکی از اصول ثابت الگوریتم همین میتونه باشه.
۸. نه. عمو. من برای اینکه اشتباه نکنم سعی دارم از روی همون نوشته توضیح بدم. تا بهتر جا بیفته و کامل باشه. الگوریتمها میتوانند به روشهای متنوع و متعددی نوشته شوند. و لزوماً یک روش واحدی برای یک الگوریتم خاصی وجود ندارد.
دقیقاً مثل طراحان که هر یک با ذوق و سلیقه ی خود طراحی میکنند. ولی آنچه مهم هست. دقت بالا در طراحیست.
تو قسمتهای بعدی بهتر و بیشتر با این موضوع آشنا میشویم.
به هر حال عمو. اگه درست توضیح ندادم. تو اسکایپ در خدمت هر کس که متوجه نشده هستم.
۹. در مورد آهنگها نظر لطفت هست عمو. سعی میکنم تو آموزشای بعدی هم از آهنگهای شاد استفاده کنم.
۱۰. خوشحالم که بر من. منت گذاشتی و نظر دادی. چشم که نداریم. روی گوشام. حتماً با جونو دل در خدمت هستم عمو.
باز هم مثل همیشه منو شرمنده ی الطافت کردی عمو. همین نظرات درست و دقیق هست. که میتونه ما رو در پیشبرد اهدافمون موفق کنه.
تشکر از اینکه هستی. فعلاً بای.

سلام بر امید دل ها ,
ببینم چی کاشتی , میزنم دانلود . راستی شهر ایزه با پدرم رفتیم . ایزه شهر خاص.
اگه اشتباه نکنم , از ساری میز و صندلی و تجهیزات مدارس برای اون شهر آوردیم . در عرض چند روز در دو دریای بزرگ ایران شنا کردم که بسیار خاطره انگیز بود . عجب گرمایی . الان باید تو این هوا و گرمای تهران , کاپشن بپوشی , اگر بخوای مقایسه کنی .
به هر حال ممنون , گوش میدم .

دیدگاهتان را بنویسید