خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سخنی با دانشآموزان

سلام میکنم به همه دوستان خوب گوشکنی من امروز اومدم تا حالی از دوستای محصل خودم توی محله بپرسم. حالتون خوبه؟ امتحانها خوب بودند آیا؟
دوستای من یادم میاد در پستی از آقای خادمی گفتم که قصد دارم دروسی رو که بچهها لازم دارند براشون آپ کنم تا بتونن بهتر و با مشکلات کمتری درس بخونند.
الوعده وفا امروز اون روزه. شما بگید به کدوم درسها نیاز دارید تا من براتون در صورت امکان قرار بدم. البته تنها دروس دبیرستان و پیش فعلً مَد نظره. منتظر نظرات شما عزیزان در کامنتها هستم.
موفق باشید.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «سخنی با دانشآموزان»

سلام خانم هاشمی
واقعا خیلی ممنونم از شما که این پست رو انتشار دادین
میشه یه کتابی پیدا کنید برام که بتونم زبانم رو تقویت کنم از پایه؟
از دوم دبیرستان تا پیش
همینطور تستهای روانشناسی سال سوم
فعلا همینا هست،یعنی بازم شاید باشه

سلام. بر فاطمه جون که تو این شلوغی محله با قلب مهربونش کوچولوهای دانش آموز رو از یاد نبردند. و به فکر این گل گل های دوست داشتنی معصوم هستند. تشکر و سپاس بیکران از لطفتون. راستی گلم خودت دانش آموزی یا ؟؟؟؟ راستی اگه زحمتت نیست زبان اول دوم و سوم و پیش رو برامون بیاری که کلی میسپاسیم.
شاید سیتا به سرش زذ به جای قبولی دکترا بره ۲باره دانش آموز بشه خخخخ راستش برای یکی آشنا میخوام . در نهایت هم بازم میگم که کارت خییییلی ستودنی هستش. موفق و پاینده باشی.

سلام فاطمه جان
این که میخوای این کارو شروع کنی عالیه
فقط میخوام بدونم که آموزشهات صوتی هستن یا نوشتاری؟
آموزش میدی یا تست میذاری؟
من تصمیم دارم زبان انگلیسی و اگه بشه عربی رو از پایه از اول مهرماه شروع کنم و تدریس کنم حالا میخوام بدونم که روش تو چیه که دوباره کاری نشه
اگه خبرم کنی ممنون میشم

سلام به همه دوستانی که لطف کردند و به این پست سر زدند. ببخشید که تک تک نمیتونم جواب بدم حالم خوش نیست. دارم سعی میکنم هر چه زودتر فایلها رو آماده کنم و با همکاری یکی از دوستان آپ کنم. از پریسیمای عزیز هم درخواست میکنم که عزیزم لطف کن و به من یه ایمیل بزن تا نحوه ی تدریس زبان رو برات مشخص کنم و توضیح بدم. ممنونت میشم پریسیما جان. ایمیل من fatemehhashemi317@gmail.com هست. مرسی اینجا نمیتونم بگمش

دیدگاهتان را بنویسید