خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

سمانه جان ؛ تولدت مبارک

سلااااام. مدیرا ، پدیرا کجا مجایید ؟؟؟ تولد داریم . تولد نوه ی ونوسی و ریزه بیزه ی رععععد بزرگ . خواستم باهاتون مشورت کنم ولی خب قسمت نبووود . رعععد هم که طاقت نداره و خودش دس به کار شد خخخخ.آخه اگه منتظر شما میشدم که تولد سمانه ای گذشته بود . پس شرمنده .
خب بریم سراغ سمانه جون
سمانه ای که شاید هرزگاهی خیلی بی سرو صدا دیدم ی گوشه ای آرررروووم نشسته و خیلی محجوب و لیدی گونه صحبت میکنه .
سمانه جون بی علت نیست که من و توجذب هم شدیم . دو تا مون اهل آسمونیم هاهاها
سمانه یعنی به سان آسمان . و در فارسی قدیم می گفتن آسمانه . بعد کم کم آرو بر داشتن و شد سمانه . به همین راحتی ههه دخملم گویا فهمیدن مثل رعععد بی سرو زبونی و مثل آب خوردن آ رو از اسمت گرفتن و آسمانه شد سمانه . خب تو آسمان . منم که رعععدمو خونه ام آسمون .
خب زیاد صوبت نکنم . بچه ها خوش ندارم ترررریپه با کلاسارو بر دارید … همه نوع خوردنی با دستای خودم آماده کردم .
منوی غذا : کشک بادمجون ؛؛ دلمه ، پیتزا ، لازانیا ؛ قارچ شکم گنده نه باردار خدا ورتون نداره اسم اون غذا چی بود که تو دهن غار گونه ی من گم شد ههه آهان قارچ شکم پر .
اینا پیش غذا بود و کلی غذاهای مکزیکی و ایتالیایی که اسم آدمیزادی نداشتن خخخ
غذای اصلی : هر چی فکرشو بکنید . بیشتر پلو و کبابیه . اینجارو به فکر مریخیای محل بودم که از حق نگذریم همشون ی پاررررچه آبدوغن خخخخ نه آآآآآقا هستن. و الا که لوسیا و ونوسیا اهل خوردن پلو مولو نیستن . رجیم دارن . در ضمن انواع کباب و مرغای بریون شده . توی شکم مرغا هم پر گردو و سبزیجات و رب اناره .
نکته مهم
بچه ها برقارو خاموش کردم که دو سه تا ببین ندید بدید که خودم سر دسته شونم شمارو چپ مپ نگاه نکنن. حمممممملللله . بخورید تا جون دارید .
در ضمن همه ی غذاهارو خودم با دست خودم درست کردم . رعععد چشمو دل سیر و در آخر به همتون ی گونی میده که با خودتون غذا ببرید خونه . حرف از رژیم مژیم هم نباشه ها .
خب سمانه ای!!!!! با شرمندگی می خوام ی خاطره ازت بگم . ی بار اومدی تو پستم و با نجابتو آرومی حرف زدی ؛ منم گفتم دخملم من تو رو اولین بار که دیدم ،سمانه ای هم در جوابم گفت : نه من همیشه میام ولی چون ریزه بیزه ام شما منو نمیبینی .

بعد رفتم به پستای قبلیم ی نیگا میگااایی انداختم و دیدم ای دل غافل و ای چشم زاهد ، راست میگه آسمانه . من ندید بدید بودم و از بس نجیبو سر به زیرو محجوبو آرووم بوده ، من تو خاطرم نمونده بوده .
آسمااانه عزیزکم !!!!
دختر باس جیغ بزنه ؛ پوسته کله بکنه . چشو چااار در بیاره هاهاها . کمی حرف بزن . کمی دااااد بزن ؛ من باهاتم نترس. این همه ساکتی که خوب نیست.

خب بچه های محل بیایید تولد سمانه یا همون آسمانه رو خودتون بهش تبریک بگید . در ضمن اگه خاطره ای هم دارید ازش مثل من بگید .
در ضمن خوش ندارم اینقدر همتون مؤدبانه غذا بخورید . دوست دارم دو لپی که چه عرض کنم ، مشت لپی نوووش کنید و منو خوشحال کنید .

در ضمن فقط سمااااانه ی آسمونی جواب کامنتاتونو میده . من خودم باید پذیرایی کنم و طی بکشم. ظرفا هم خودم میشورم . چشمم کور تولد گرفتم باید همه ی کارارو خودم انجام بدم . اگه من نبودم شایدم بودم ، گله نکنید تا بگم چرا .

راستی سمان جون چه فصل بدی به دنیا اومدی خخخ واللله به خدا . گرم که هست . فصل امتحانا که هست . خردادی جون ولی خوبیش اینه که گوجه سبز هست . آلبالو و آب آلبالو و آب زرشک هم مزه میده .

راستی فاااال می گیرووم . آی فال میگیروم . هیچ کی مثل رععععد بلت نیس فال بگیره .
آسمان و سمانه ی ساکتم، بیا کف دستتو بده ببینم . گفتی خردادی دخمل ساده و محجوبم
زن متولد خرداد، نماد : جوزا

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.

مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جست و جوی یک مرد کامل است و به همین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف است. آیا هرگز فکر کرده اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد؟

آیا از این که قانون به شما اجازه نمی دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید، دلخورید؟ خوب اگر این طور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید و حتم داشته باشید که با این کار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه، چهار، پنچ و یا حتی بیشتر زن شده اید. البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایی هم هست، برای مثال او را مثل یک عضو حرم نمی توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند. فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها می رود.

با وجود این اگر او را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در میان این چند زن (یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی) موجود رومانتیکی جلب توجه می کند که اگر بتوانید احساسات فکری، روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده ای نیست. به هر صورت من می توانم به شما اطمینان بدهم که او به تنهایی مجموعه ای است از چند زن و متاسفم از این که باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زن ها، که به کلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بررسی های زیاد و کوشش فراوان می باشد.

سن و سال در رفتار و کردار زنی که در این ماه متولد شده باشد، تاثیر به سزایی دارد زیرا تا زمانی که دوران شباب را پشت سر نگذاشته است، رویاهای عاشقانه تنها اندیشه هایی هستند که در سرش وجود دارد. در این دوره او به میزان فوق العاده زیادی دم دمی مزاج و بی ثبات است. او یک روز به خاطر نحوه تبسم، تن صدا و یا حتی طرز راه رفتنتان به دنبالتان می آید و بعد در عرض بیست و چهار ساعت آنچنان از شما روگردان می شود که از موهای سرتان تا جوراب پایتان را مورد انتقاد قرار می دهد و این کار را آن چنان تند و کنایه آمیز انجام می دهد که شما احتمالا برای التیام جراحات قلبتان مجبور می شوید دست به دامان روانکاو شوید، اما یادتان باشد که تا این جا لااقل صاحب دو دوست دختر هستید و احتمالا تعداد دیگری هم هستند که هنوز از آن ها خبری ندارید.

زن متولد شده در این ماه آن قدر ها هم که گاهی اوقات به نظر می رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های گوناگونی می گردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن آن است و یک متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های دیگر به این کار نیازمند است.‌ یک مرد متولد خرداد می تواند در آن واحد یک خواننده، یک کارخانه دار، یک هنرپیشه، یک فروشنده و رئیس یک هیات مدیره باشد و تمام این کارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یک زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته می شود. فکر نکنید که یک زن متولد این برج نمی تواند این چنین باشد، اما اجتماع ما یک چنین موقعیتی را کمتر در اختیار یک زن می گذارد. در حالی که در دنیای عشق و احساسات او می تواند هوس های هزار گانه خود را به موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر که می خواهد ارضا کند.

زن متولد خرداد مانند توفان و رگبارهای بهاری می ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.

دختر برج خرداد خیلی بیشتر از آن که طالب عصبانیت شما باشد، به شفقت شما نیاز دارد و برای او جداً مشکل است که هر بار خود را واقعا تسلیم یک نفر بکند. او در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است، از جانب دیگر وجودش به سوی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است. او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند. او درست در همان لحظانی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است از این که سرانجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنردوست، مرد زندگی هم هست؟ من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است.

او را به حال خودش بگذارید، زیرا معمولا می تواند مسائل ناشی از دوگانگی های وجود خویش را درون خویش نگاه دارد و شما را با آن ها درگیر نسازد. او یک دوست شاد و دل زنده است. در ایامی که ماه در آسمان نورانی است، او موجودی سرشار از شادی و نشاط است که با ارائه هوش و ذکاوت و همدلی و مهربانی موجبات رضایت خاطرتان را فراهم می سازد. در طی این روزها او ممکن است حرکات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد. در این گونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد که در صورت لزوم می تواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت کند.

زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به راحتی می تواند یک مهمانی زنانه سوت کور را به شور و نشاط بیاورد و یا فکر گرفتاری های بزرگ یک مرد را از سرش خارج سازد. در حالی که به زحمت می توان او را در قالب یک زن خانه دار منحصراً خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می کنند. مثلا شما ممکن است روزی او را در قالب یک بانوی فکور و سخنور که عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و به شیوه ای تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می گوید، ببینید و بلافاصله روز بعد مشاهده کنید که دستخوش احساسات می شود و اشکش از فرط رقت احساسات جاری می گردد و خود را تنها و بی پناه نشان می دهد و لحظه ای بعد دوباره سرشار از تحرک و نشاط می گردد. بله، او هر چه باشد، یکنواخت و خسته کننده نیست.

اگر خیال می کنید که این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید «مارلین مونرو» را به خاطر بیاورید. تمام مردهایی که با وی آشنا بوده اند، از «کارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری که موهایش را درست می کرد، او را به صورتی می شناختند که با دیگران تفاوت فراوان داشت.

دختری که در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است که کسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خود را کتمان می کند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد. او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی می یابد، اما پیوسته در جستجوی کسی است که واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت کردن یک زن باشد، او به دنبال یک مرد کامل است.

شما او را یار و همدم بسیار خوبی می یابید. دختری که طبیعت، برج دو پیکر را برای تولدش انتخاب کرده باشد، حاضر است با شما از میدان ورزش تا سالن سینما و کتابخانه بیاید. او در میدان ورزش به همان اندازه از خود هیجان و علاقه مندی نشان می دهد که در یک مهمانی رقص. قوه تفکر باشکوهش وقتی کاملا آشکار می شود که موضوعی حس کنجکاوی او را تحریک کند. این خصیصه موجب می گردد که با زیرکی و قدرت تمام به جست و جوی آنچه که در مغز شما می گذرد، بپردازد و برای حصول به این هدف برخی از افکار خویش را برایتان بازگو می کند. تا زمانی که شما از او ثبات قدم نخواهید، زن بی نظیری است.

شاید گوشزد کردن این نکته هم لازم باشد که او ممکن است خود را صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص دیگری را به مراتب مناسب تر از شما بیاید. او زودتر از هر زن دیگری می تواند شما را فراموش کند، مگر این که دائما در جوارتان باشد. گناهی هم ندارد. طبیعتش طوری است که تغییر و تحول را دوست دارد و حتی می توان گفت به آن عمیقا نیازمند است. تا زمانی که گذشت ایام به وی نیاموخته باشد که زندگی پرماجرایی را می گذراند و این حالت را باالطبع شامل حال مردی که عاشقش است نیز می کند.

وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول کرد و همسرتان شد، آن وقت به مردان دیگری که نتوانسته اند با گرفتن یک زن صاحب یک حرمسرا شده باشند، دهان کجی خواهید کرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید که با یک زن ازدواج کنید ولی یک حرمسرا را به خانه خود بیاورید.

زن شماره یک این حرمسرا قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می تواند این چنین باشد ولی به شرط این که نیازهای قلبی اش را ارضا کنید. این زن از اینکه با شما هزاران فرسنگ مسافرت کند و هر سال در یک شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره ای دلتنگ نخواهد شد.

همان طور که گفتیم، او عاشق تغییر و تحول است و در نتیجه هیچ دلیلی نمی بینید که با ماجرهای زندگی شما مخالفت کند حتی اگر این ماجرا نوعی قمار بازی باشد. او پیوسته از تغییر وضع به هیجان نمی آید.

زن متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارد و اگر شما به کار تجارت مشغول می باشید، بهتر است مسائل و مشکلات خود را با او مطرح سازید. زیرا نه تنها می تواند نظریات جالبی ارائه بدهد، بلکه در این گونه امور مشوقی بهتر از او نمی توانید پیدا کنید. شما می توانید در صورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمد بیشتری را که به آن نیاز پیدا کردید، بدست بیاورید. (البته اگر این اضافه درآمد بیشتر از آنی بود که شما در نظر داشتید، هیچ کسی هم بهتر از او نمی داند که چه طور باید خرجش کند.) حالا اجازه بدهید شخصیت های گوناگون زن شما را یک به یک تجزیه و تحلیل کنیم.

زن متولد خرداد گاهی خیلی کمتر از آنچه که ظاهر به نظر می رسد، سر به هوا است. او در این حالت بسیار فهیم، باهوش، کم حرف و اندکی آب زیر کار است.

اما زن شماره دو حرمسرای شما گاهی هم دمدمی مزاج است و هیچ بعید نیست که شما هم از نمونه آن مردانی باشید که گاه گاهی هوس داشتن یک چنین زنی را بکنند. او لحظه ای غرغر و لحظه ای بعد بدگمان و چند دقیقه بعد چرب زبان می شود و جالب آن که در تمام این دقایق و لحظات با شما مخالفت می کند. مگر این نیست که مردها گاهی مایلند کسی با ایشان به جدل بنشیند؟ بی محلی نکنید و دامنه گفت و گو را به یک بحث منطی بکشانید (زیرا این همان چیزی است که او در نهان می خواهد.) زن شماره دو حرمسرا شما کسی نیست که در مقابل ناملایمات زندگی جابرانه و یک طرفه به قضاوت بنشیند. او ممکن است جداً با شما از در مخالفت برخیزد و یا به منزل خواهرش برود و تا نصف شب بر نگردد. در یک چنین حالتی به نفع شما است که وقتی برگشت، سئوال نکنید و مرتب نپرسید که کجا بودی؟ چه کار می کردی؟ اگر شما مرد خانه هستید، او هم زن خانه است. او خود را همسر شما می داند نه زنتان، و خیلی بیش از آنچه که تصور می کنید،‌ خود مختار و استقلال طلب است.

زن شماره سه حرم موجودی است متنفر از خانه داری و انجام کارهای روزمره آن، رختخواب پهن و ظرف ها نشسته می ماند، در حالی که او روی صندلی راحتی نشسته و غرق در رویاهای طلایی خود است و یا این که کتاب می خواند. او ممکن است شب که شما به منزل برگشتید، یک قوطی نخود فرنگی به عنوان شام جلویتان بگذارد بدون این که حتی درش را باز کرده و یا پنج دقیقه آن را توی آب جوش گذاشته باشد. لابد خیال می کنید که عصبانی می شوید. ابدا! او درست در همان لحظه ای که از تعجب دهانتان باز می شود، چنان گفت و گوی مناسب و شیرینی را شروع می کند که عمیقا از آن لذت می بردید و آرامش روحی ناشی از این کار موجب می شود که اصلا از یاد ببرید شام چه چیز جلویتان گذاشته است.

او ابتدا با زیرکی تمام در می یابد که آن روز برای شما موفقیت آمیز بوده یا یک روز توام با شکست و ناکامی، و اگر حالت اخیر بوده است، چنان با شما همدردی می کند و چنان خاطرتان را تسکین می دهد که به کلی گرفتاری خود را فراموش می کنید. او خیلی به راحتی می تواند موجبات رضامندی شما را چه از نظر احساسی و چه از نظر عقلانی فراهم بیاورد.

در مورد عقیده ای که فلان روز نسبت به بودا و بودایی ها ابراز کرده بودید، کنجکاوی نشان می دهد و نسبت به کوششی که برای سرودن چند خط شعر به خرج می دهید، از خود هیجان ظاهر می سازد. خلاصه او دوست همراه بسیار مهربان است. به خصوص آن شب خیلی هم مهربان تر و خوش مشرب تر می شود زیرا شما از این که منزل را گردگیری نکرده، شام را نپخته و به کارهای منزل نرسیده اوقات تلخی راه نیانداخته اید.

اگر شما یک روز به منزل بیایید و به وی پیشنهاد کنید که با هم به کنار دریا بروید، ناگهان از شدت شادی از جایش می جهد و بدون کوچک ترین اعتراض و یا حتی بدون این که سوال بکند آیا پول کافی برای آن دارید یا نه، آیا هتل رزرو کرده اید یا خیر؟ به طرف قفسه لباس هایش می رود تا هر چه زودتر راه بیافتید.

زن شماره چهار حرمسرای شما مادری است شاد و خندان. او اجازه نمی دهد که بچه ها مانع کارهای جورواجورش بشوند و علتش این است که همیشه سرگرمی های زیادی برایشان فراهم می کند ولی در عین حال بیشتر از سایرین مراقب آنها است.

بچه های این زن مثل خودش خود مختار بار می آیند و از زمره کسانی می شوند که روی پای خود می ایستند. اگر کسی از زن شماره چهار حرمسرا بپرسد که چه قدر از وقت خودش را صرف بچه داری می کند، احتمالا جواب می دهد:«در خانواده چه قدر وقت مطرح نیست، بلکه چه قدر عشق مطرح است»، و این ادعا حقیقت دارد. زیرا یک روز خیلی جدی و سخت گیر و روز دیگر خیلی بی توجه و بی تفاوت است، ولی به هر صورت این بچه ها مخصوصا وقتی که هنوز خیلی بزرگ نشده اند، صمیمانه به او عشق می ورزند و از داستانهای شیرینی که برایشان تعریف می کند، لذت می برند.

قوه تخیل قوی مادر متولد خرداد درست همان چیزی است که هر بچه ای خواهانش می باشد، قصه های او همیشه شیرین، پرماجرا و شنیدنی است. مادر متولد خرداد در مورد کار تحصیلی فرزندان خود سختگیر است و از آنها می خواهد که شاگردان خوب و ساعی باشند.

بچه ها هرگز نمی توانند قبل از انجام تکالیف مدرسه خود به بازی مشغول بشوند در حالی که می توانید هر شخصیتی را از رئیستان گرفته تا نخست وزیر برای شام به منزل دعوت کنید و او آنچنان از ایشان پذیرایی می کند که حاضر به دل کندن از خانه شما نمی شوند. او بسیار صاحب سلیقه و بسیار با ذوق است. مانند یک مانکن لباس می پوشد و مانند یک میهماندار به اضافه یک دوست دیرینه و قدیمی از میهمانان شما پذیرایی می کند و در تمام طول مدتی که مهمان در منزل شما است، یک لحظه لبخند شیرینش از لبانش محو نمی شود.

این زن عاشق تئاتر است. شما می توانید او را به نمایشگاه های نقاشی و یا گالری های هنری ببرید و او در هر محفلی راحت و آرام و خودمانی جلوه می کند. و دوستانتان به خود می گویند شما چه مرد خوشوقتی هستید که یک چنین همسر دوست داشتنی و گرم و ساده دارید. او بسیار رومانتیک و خیلی بیش از حد معمول برخوردار از ظرافت های زنانه است.

احساسات لطیفش گاهی چنان است که خودتان و دیگران را متعجب می سازد. او ممکن است در سالروز تولد شما، یک قطعه شعر عاشقانه زیبا برایتان بسراید. رفتارش در قالب یک چنین زنی چنان است که شما همیشه با کمال میل و رغبت گران ترین عطرها و زیباترین لباس ها را برایش می خرید. اگر پیشنهاد مسافرت به نقاطی را بکنید که از نظر طبیعت شاعرانه و زیبا باشد و یا از لحاظ هنری و قدمت مشهور باشد، چشمانش از شادی برق خواهد زد. این را هم بدانید که این زن شماره پنج ممکن است تا حدودی از بحث و جدل و مناظره خوشش بیاید.

بله زندگی شما پس از ازدواج با یک دختر برج جوزا این چنین خواهد بود و شاید تعجب کنید اگر بگویم که در توصیف و شمارش اعضای حرمسرایتان چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری که از نظر خصوصیات، نسبت به آنهایی که شرح داده شده اند، در درجه اهمیت کمتری قرار دارند. مگر نه این است که در هر حرمسرایی تعدادی هم زن صیغه وجود دارد که نسبت به زن عقدی در سطح پایین تری قرار دارند؟ طبیعی است دوستانتان از این که شما را هر روز با یک زن می بینند به حال شما غبطه می خورند و اگر چیزی در این مورد پرسیدند،‌ موضوع صحبت را عوض کنید، مگر نه این است که تعدد زوجات ممنوع است؟

زن متولد خرداد وقتی که می تواند سوار هواپیما شود، با ترن مسافرت نمی کند و به همین ترتیب وقتی می تواند حرف بزند، ساکت نمی ماند، و وقتی می تواند بدود، هرگز راه نمی رود و وقتی که می تواند کمک کند، از تعاون رو نمی گرداند. سرش همیشه چنان مملو از ایده های مختلف و قلبش پیوسته چنان مملو از امیدهای گوناگون است که انسان خیال می کند برای تنظیم آن ها باید دست به دامان یک کامپیوتر شد. با وجود این ها، زن متولد خرداد، به علت طبیعت ونهاد خاص خودش گاه خیلی تندرو و در زندگی بی باک و بی ملاحظه است. باید شما دائما مواظب او باشید که با تندروی و مبالغه جویی، خود را گرفتار بلا نکند. لازم است در تمام زندگی مواظب او باشید که سرعت چرخشش از 150 کیلومتر در ساعت تجاوز نکند. او در تمام عمر محتاج توجه و محافظه کاری شماست که نلغزد و از جاده سلامت خارج نشود.

رنگ‌ انتخابی‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ «سبز» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ «عقیق‌» است‌. این‌ سنگ‌ برای‌ کمک‌ به‌رفع‌ مشکلات‌ مربوط به‌ گردش‌ یا جریان‌ خون‌ و تنظیم‌ شدت‌ احساسات‌ درونی‌ شمابسیار مؤثر است‌. همچنین‌ برای‌ رهایی‌ از افسردگی‌ نیز خیلی‌ مفید محسوب‌ می‌شود.سنگ‌ قیمتی‌ دیگری‌ نیز برای‌ کمک‌ به‌ متولدین‌ خرداد ماه‌ وجود دارد، «زمرد» ولی‌ ازآنجایی‌ که‌ عقیق‌ در رابطه‌ با عطارد بهتر مرتعش‌ می‌شود، خیلی‌ خیلی‌ سودمند به‌شمار می‌آید.

نام‌ چند تن‌ از افراد مشهوری‌ که‌ در ماه‌ خرداد‌ متولد شده‌اند:
باب‌ هوپ‌
جان‌ اف‌ کندی‌
والت‌ ویتمن‌
آل‌ جولسون‌
باب‌ دیلان‌
توماس‌ هاردی‌

متولدین‌ خرداد ماه‌ می‌توانند در بسیاری‌ از زمینه‌ها موفق‌ باشند. آنها می‌توانندسخنران‌ یا نویسنده‌ شوند. به‌ عنوان‌ مناظره‌ کننده‌، دیپلمات‌ با سیاست‌ ]اگرچه‌ در امرسیاست‌ آنها بیشتر به‌ تئوری‌ها علاقمند هستند تا عمل‌[، دبیر، شاعر، روزنامه‌نگار یاوکیل‌ دعاوی‌ می‌توانند به‌ اوج‌ شکوفایی‌ خود برسند. در امر تجارت‌ هر کاری‌ که‌مستلزم‌ حاضر جوابی‌ و چابکی‌ باشد، مناسب‌ حال‌ آنهاست‌: مثل‌ نماینده‌ و بازاریاب‌مسافرتی‌، حق‌ العمل‌ کاری‌ و خلاصه‌ تمام‌ مشاغلی‌ که‌ در ارتباط با عموم‌ و صحبت‌کردن‌ است‌. از آنجایی‌ که‌ آنها منصف‌، بی‌طرف‌، منطقی‌، اهل‌ استدلال‌ و تحلیل‌ گرهستند، می‌توانند دانشمندانی‌ موفق‌ شوند، به‌ خصوص‌ در زمینه‌های‌ پزشکی‌ وستاره‌شناسی‌ (نجوم‌). همچنین‌ می‌توانند در نیروهای‌ مسلح‌ به‌ مقامات‌ بالا برسندچون‌ خطر را جدی‌ نمی‌گیرند و می‌توانند به‌ راحتی‌ یک‌ سابقه‌ در زمینه‌ ایثار و ازخودگذشتگی‌ نسبت‌ به‌ وظایف‌ و اعمال‌ حماسی‌ و قهرمانانه‌ کسب‌ کنند. در زمینه‌ هنرنیز در رشته‌های‌ موسیقی‌، نقاشی‌ و مجسمه‌سازی‌ می‌توانند دست‌ همه‌ را از پشت‌ببندند. آنها می‌توانند محققان‌ و پژوهشگرانی‌ قوی‌ باشند. متأسفانه‌ گهگاهی‌ نیز ازجنبه‌ منفی‌ ممکن‌ است‌ دست‌ به‌ کلاهبرداری‌، سرقت‌ و حتی‌ جادو و جنبل‌ بزنند و به‌انحطاط کشیده‌ شوند.
متولدین خرداد، نماد: جوزا

ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ خرداد ماه‌:
انعطاف‌پذیر و همه‌ فن‌ حریف‌
خوش‌ مشرب‌، خوش‌ صحبت‌، بذله‌گو
شاداب‌، با طراوت‌، پرتحرک‌، سرزنده‌ و خلاق‌

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ خرداد ماه‌:
عصبی‌ و نگران‌
ظاهربین‌، بی‌ثابت‌ و دمدمی‌
ناقلا، کنجکاو و فضول‌
ههههه فضووول هاهاها عاشق دخترای فضولم . خخخخ.سماااانه عاااااشقتم .

۱۱۱ دیدگاه دربارهٔ «سمانه جان ؛ تولدت مبارک»

درود بر مولود عزیز و گرامی امروز یعنی سمانه ی عزیز. سمانه ی گرامی تولدت مبارک. برایت آرزوی سعادت و بهروزی و بهکامی و خوشبختی دارم. امیدوارم همیشه شاد و شادان باشی با غم بیگانه باشی دنیا بر وفق مرادت گردد و بر همه ی مشکلات فائق و پیروز گردی. تولد تولد تولدت مبارک سمانه ی نازنین.

سلام سمانه خانم من هم به نوبه ی خودم تولد تون را تبریک عرض میکنم. و بهترین ها را برای شما آرزو دارم و امیدوارم هر چند سالی که از خداوند بزرگ عمر میگیرید با حرمت ذات و عزت نفس زندگی کنید موفق باشید.ت

شکلک رععععد بزرگ ی کیک بزرگ دستشه و داره داخل سالن میشه . بررررید کنار . خخخخ
سلااااام دخترای گل و سلوووم پسرای خل خخخخ نه خاک به خوک . پسرای عججججییییججججم.هههههه
از همین جا دارم اعلام می کنم که من تا ساعت ۵ بعد از ظهر به اینترنت دسترسی ندارم. هر کی با آآآآآسماااانه در تماسه بهش بگه که بیاد تو جشن . من که همش می بینم اسکایپش پوفیده یعنی فوتیده و خاموشه . هههه
ولی این کیک اینجا علی الحساب باشه . مخصوص افرادیه که اهل ناخونک زدن هستن . کیک اصلی بعد از ناهار میرسه .
چش سفیدا می دونم برای خودم چیزی نمی ذارید ، ولی ووووولی حداقل برای سماااانه جون کنار بذارید .
خب خب بخورییید و شااااد باشید . هر کی هم به آآآآسماااانه دسترسی داشت ؛ جدی جدی خبرش کنه . به خدا راست میگم . چون اصلا منتظر جشن نیست .
مررررسی که هستید . خععععلی ماهید به خداااااا.

سلااام رعد واقعا ممنونم من که هنوز تو شوکم حسابی غافلگیرم کردی اصلا نمیدونم چی باید بگم چکار باید بکنم فقط خیلی خوشحالم از اینکه دوستای خوبی مثل شما دارم واقعا بابت همه چیز ممنون هم تبریک هم پست هم فال بسیار طولانی هم کیک خوشمزه که نمیدونم شبیه چیه هم غذاهای خوب که نمیدونم چطوری درست شدن و خیلی دوست دارم یاد بگیرم طرز درست کردنشون رو هههههه بازم ممنون فکر کنم این اولین جشن تولد منه خخخخخ راستی رعد یکی دیگه از معانی اسم من بلدرچین هم هست ههه

تولدت مبارک سمانه جون…ایشالله صدو بیس ساله شی خانومم… راستی یم، خدا وکیلی عجب ماهی بدنیا اومدی!!!! اد وسط امتحانا!!!!!!!!دوس داشتم یه کادو بهت میدادم!!!اما تو این فضای مجازی، دستم بسته است… آهان… آبجی جونم، من تا هفته ی دیگه یه داستان کوتاه با حال می تونم بهت برسونم… چی دوس داری؟ ایرونی؟ یا خارجی؟طنز یا جدی؟ هر چی دوس داشتی بگو تا کادو پیچ تا چند روز آینده تقدیمت کنم!!!تعارف مارف نکنیا…راحت باش…فقط بگو چی ژانری دوس داری…تا ظهربگو، که دارم میرم خونه کتابشا از کتابخونه بگیرم و برم… که اگه رفتم خونه دیگه بیرون اومدنم سخته!!! طاقت گرما ندارم…
رعد عزیز دست شومام درد نکوند…ایشالله سمانه جبران می کوند برادون….

سلام رهگذر جانم آخجون کادو اونم یه داستان با صدای گرم شما من که واقعا خوشحال شدم ولی خب فکر کنم یکمی دیر این پست و کامنتاشو دیدم یکمی از ظهر گذشته ولی خب هرچی با صدای شما باشه رو دوست دارم بشنوم البته اگر نظر خودمو بخوای که موافق داستان هستم حالا یا خارجی یا ایرانی داستانهای تاریخی هم خوشم میاد ولی خب از طرفی هم خوب شد من دیر دیدم کامنتت رو چون خیلی مرسوم نیست کادو تولد رو خود فرد انتخاب کنه خخخخخ اینجوری باحال تره من بیشتر دوست دارم ببینم چیه کادوم غافلگیری رو بیشتر میپسندم بازم ممنون از لطفت از اینکه اومدی و کادو هم اوردی هههه

سمانه عزیزم سلام
بیا و تبریک دست خالی من رو با سخاوت بی حدت بپذیر
من فقط یه دارایی دارم که یه قلبِ که توی سینم برای تو میتپه بهار امروز اون رو به تو تقدیم میکنم
تولدت مبااااااااااااااااااارک عزییییییییییییییییییییییزَم

سلااام زهره دست سوت و هوراااااااا خخخخخ ممنون دوست خوبم انشاالله تا قبل از سال دیگه تو لباس سفید عروسی ببینمت مادر خخخخخخ خوشحالم کردی زهره جان هرچند که تبریکات سرکار خانم سریع تر از نسیم بهاری به بنده رسیده بود ههههه

با سلام بر خانم سمانه گرامی و رعد ارجمند.
من بار دیگر تولد شما را بارها به خودتان،خانواده گرامیتان و دوستان ارجمندتان صمیمانه تبریک می گویم.
امیدوارم گامهای شما در مسیر نیل به موفقیت استوار باشد و تؤامان خوشبختی با موفقیت شما همراهی کند.

سلام به سمانه خانم مهربان و عزیز
تولدتون مبارک خانمی… جناب رعد عجب تولدی براتون گرفته نیم ساعته دارم ویژگیهای ماه تولدتو میخونم …منم خردادیم فال هم توی اعتقاداتم نیست بقول استادم کلی گویی هست ولی خیلی قشنگ بود … امیدوارم برای بهترینها در زندگیت برنامه ریزی کنی و خداوند بهتر و بیشتر از آنچه می خواسته ای ، در زندگی به تو شادی آرامش موفقیت و سربلندی عطا نماید
بزرگمهر رفته سراغ کیک منم میرم چند تا دلمه بردارم بشینم کنار هم محله ایهای خوب خودم و با آرامش بخورم… ببینم جناب رعد برامون نوشیدنی چیا گذاشته …زندگی سرشار از شادمانی برای شما و جناب رعد آرزومندم

سلام بر مادر گرامی بزرگمهر واقعا تشکر خیلی خیلی خوشحالم کردید تشریف اوردید از خودتون و بزرگمهر هم حسابی پذیرایی کنید فعلا خرج این تولد با رعده هیچی هم انصافا کم نذاشته تا ببینیم چقدر کادو جمع میشه نصف نصفشون کنیم خخخخخ تو زمینه فال هم حتی کم نذاشتند این قدر کامل و دقیق بود که نمیدونم چی بگم راستی تولد شما هم مبارک من که عاشق خردادم ههههه

سلام ممنون از پیام تبریکتون بله فعلا که دو تا سمانه هستیم اگر بیشتر نشیم خوبه ههههه من یکی دو تا پست تو همین سایت دارم شناسنامم هست میتونید برید ببینید من کیم خخخخخخ خودم هم بسیار دوست دارم با اون یکی سمانه خانم هم آشنا بشم ولی اگر سوالی دارید بپرسید همینجا جواب میدم که رفع ابهامات بشود

شکلک رععععد کیک به دست دااااره میاد . بیایید کمک . اون کیک علی الحساب بود .
کیک اصلی شبیه ی کتابه .
دو تا سمانه داریم ؟؟؟؟؟ اون یکی سمانه زود ؛ تند، سریع بیا خودتو به رعععععد معرفی کن خخخخ
ننه بزرگ، اوا یاد ننه خودم افتادم خخخببخشید زیاد ، مادر بزرگمهر ، باور کنید دلمه هاشو خودم درست کردم . البته دلمه های رعععععدی ترررررش مزس ، چون برگ های مو رو با آبو سرکه می جوشونم ؛
آهان ، در ضمن وقتی میذارم دم بکشه کمی آبو سرکه و گوجه سبز روشون میریزم هاهاها
تررررررش ترررررش .
اگه ترش دوست ندارید از اون یکیاش بردارید که ترش نیست .
راستی مادر بزرگ مهر من برقارو خاموش کردم ؛ که حسو حال نبین هارو داشته باشم ؛
اگه اذیت میشی ، نمیدونم چکار باید کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
. من که تازه حالم بهتره . هههههه
++++++
بچه ها من الکی ولی نه راستکی ؛ به آسمانه گفتم که دیگه کسی نمی تونه سرخود پست تولد منتشر کنه خخخ بعد با ناراحتی براش فیلم بازی کردم و گفتم ای کاش میشد برات تولد گرفت ههه چه بد شد که نشد …..
شکلک رعععد نکته گیر و دماسنج
چون میدونست شبو شور و مجتبی سرو کلشون گم شده و نیستک شدن ؛ سریع پست تولدو چسبوند توی تنور .
سمانی جون اگه جالب نشد و خام یا سوختس به بزرگی خودت ببخش ؛ هول هولی شد . هم تیلیفون حرف میزدم هم تایپ می کردم خخخ
++++
برم کف سالونو طی بکشم . برم که کلی کار دارم خخخ شکلک رععععد ۵۰۰ گیگا گالونی از خوشحالی داره اسکیت کنان کفو طی یا تی میکشه و میخونه با خودش :
امشب شب مهتابه
حبیبم رو میخوام خخخ

رعد وااای خدای من یه کیک بزرگ اونم شبیه یه کتاب از کجا میدونستید من به کتاب و مطالعه علاقه زیادی دارم که کیک تولدم هم شبیهش اوردید خخخخخخ واقعا ممنونم امروز یه روز خیلی خوب و به یاد موندنی برای من خواهد موند راستی اینقدر از این دلمه ها تعریف کردید که دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد خخخخخخخخ در مورد نقشتون هم واقعا نمیدونم چی بگم یعنی همش نقشه بود خخخخ وقتی پیاماتون رو تو اسکایپ خوندم کلا مثل یه مجسمه خشک شدم خخخخخخ نمیدونستم باید چکار کنم چند دقیقه ای طول کشید که به حالت عادی خودم برگشتم ولی در مجموع غافلگیری باحالی بود بازم ممنون راستی نصفه کارا رو بگید خودم انجام بدم منم بلدم کار کنما فقط شما امر بفرمایید هههههه آخه اصلا راضی به زحمت شما نیستم خخخخ

سلام بر سمانه خانم گرامی این موعود قشنگ و زیبا را به سرکار خانم وخانواده محترمتان تبریک می گویم
ان شاالله که تمام صحنه های زندگی شما سرشار از خاطره و خوشحالی و شادابی باشه
از رعد یه سوأل داشتم
این همه غذا مختلف ما بخوریم که اضافه وزن میاریم
و تو استخر که بابامون میاد جلو چشمامون
آقا مرااااااااااااااااااعات کنید لطفأ.

سلاااام میلاد جون . شما همون آقا مریخی کانفیوتر دونی ؛ شایدم همونی که اهل اندرویده .
خلاصه میدونم ی چیزایی بلدی که رععععد اساطیری ازونا خوشش نمیاد . و الا باهات هم کلووووم میشدم خخخ یعنی تو پستات سرو کله میشکوندم .
آآآآره جانم ، بخور ؛ ی شب هزار شب که نمیشه و هههه در ضمن غذاهای رعععد آآآسمونی و جادویی هستن و چاقو ماق نمی کنه . فقط کمی عضله به مریخیا میده خخخخ
در هر حال خوش اومدی پسر گلم . الان سمانه ای خودش هم میاد . رفته پیش لوسی ونوسیا . اونا هم به حرفش گرفتن هههههه

سلام
یکی بیاد به داد من برسه هاهاها
وارد حساب کاربریم هستم ولی انگار خارج شدم
وای نمیدونم چه طور باید توضیحش بدم
نوشته درود زینب عبدلی
ولی کامنت که میخوام بفرستم ازم نامو ایمیلو کد امنیتی میخواد
کُممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممک

سلام سمانه خانم …تولدتون مبارک.
گوشاتونو بیگیرین چن لحظه ..میخوام با بابام درد دل کنم ..
هعی پدر …سلام/اگر از حالّ این پسر کوچیک نابینات بپرسی !باس بگم زیاد خوب نییییست ..
روزی که بات خدافظی کرد و رفت …فکر میکرد خععععععععععلی کار راحتی در پیش داره …اما ..اشتباه میکرد …
پسرت پیکر لاغر و کوچیکش زیرِ بار مشکلات له شده …
هعی کمرش شکسته …
دیگه اون شادی و روحیه سابق رو نداره ..
اگه ببینی چقد صورتش شکسته شده …
آه پدر !!!!
پسر کوچولوت ..آوای محبوبت ..تا چن وخ دیگه شاید نیست و نابود بشه …
هعییییییی
..پدر رعععععععععععد …
کاش به حرفت گوش کرده بودم …کااااش نرفته بودم از خونه …
پدرررررررر
!!!!!!!به دادم برس.
امضا .پرواز!
به تاریخ ۱۶ خرداد سنه ۱۳۹۴ خورشیدی ..شبِ امتحان ….هععععععععععععی
خداحافظ تا ابد پدر ..

سلااام بر پرواز محله که ناگهان از بین ما پر کشید و رفت خخخخخخ ممنون از پیام تبریکتون انشاالله جشن فارغ تحصیلی مقطع دکترای شما رو اینجا براتون بگیریم گوشام رو هم گرفتم مطمئن باشید اصلا نفهمیدم که با پدرتون دردودل کردید آخی پرواز حیف بود ای کاش که از بین ما پر نمیکشید بره تنهایی زندگی کنه خخخخخخخ

سلاااااااام پرواز .
چند بار بهت گوووفتم نرو به بلاد اجنبیا ؟؟؟ تهرووون پر از دوده .
واااای چه بر سرت اومده ؟؟؟
تازه اول دکتریو این همه ناله ؟؟؟
ببینم ، پسررررر رععععد بزرگ که لاغرو مردنی نبود؟؟؟؟ خخخخ
رععععد بزرگ ۵۵۰ گیگاگالنه ؛ خوش نداره پسرش ؛ هیچی نخوره و نحیف باشه .
بیا بستنی با طعم دلخواه برات آوردم که توش گردو و موز خورد کردم .
کمی هم پسته و بادوم ریز ریز داخلشه . بخور که قوت داره .

سلام.
تولدتون مبارک.
امیدوارم به بهترین ها برسید.
بهترین هایی که شایسته به دست آوردنشون هستید.
چه قدر زیاد نوشته بودید رعد؟
کلی طول کشید همه اش رو خوندم.
این جای متن خیلی جالب بود به خصوص که اسم رعد هم داخلش وجود داشت.
زن متولد خرداد مانند توفان و رگبارهای بهاری می ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.
……….
ولی خودمونیم ها زن متولد خرداد ماه چه قدر عجیبه با توجه به این مطالب؟

سلام بر آقای آگاهی گرامی ممنون از شما بابت بازدید و پیام تبریکتون من هم برای شما موفقیت های روز افزون آرزو میکنم . مطلب رعد هم خیلی برای من جالب بود من اصلا خودم هم اینا رو نمیدونستم هههه یعنی واقعا من اینجوریم باید برم تفکر کنم روش خخخخ

سلااااااام بر حسین آگاه به علوم غریبه خخخ
حسین خااان رعععد بزرگ تا ی نبینیو میبینه چندتا سوال ازش میپرسه
۱- کم ببینی یا اصلاً نبین ؟؟؟
۲- چند سالته ؟؟؟
آگاه بر علوم چه جالب که همشو خوندید خخخ
البته تعجب کردم که مادر بزرگمهر هم با اینکه بیناس ، همه رو خونده ههه البته چون خودشون خردادی بودن ههههه

سلام رعد.
من از نظر پزشکان نابینای مطلق هستم چون هیچ کدوم از عقربه های بینایی سنجی رو نمی بینم؛ اما از اون جایی که هر کس بر احوالات خودش بیش از دیگران آگاهی داره و من هم از این قاعده مستثنی نیستم درک نور دارم و از نزدیک رنگ ها رو هم می بینم.
تقریباً بیست و چهار ساله البته تا آبان ماه هنوز وقت باقی مونده و فعلاً اواخر بیست و سه سالگی رو سپری می کنم.
راستی مرد متولد آبان ماه چه طور آدمیه؟
چه سؤالی پرسیدم خب مشخصه یکی مثل من. خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.

د متولد آبان را می توان تیز هوش، بااراده، خواستار هدفهای بزرگ و پدری دلسوز و مهربان ذکر کرد. اگر عاشق مردی هستید که در آبان ماه به دنیا آمده است و شما از کلمه هیجان می ترسید، بهتر است که نامزدی خود را با او فورا لغو کنید، زیرا مرد متولد آبان چه در زندگی و چه در کار و حرفه خود مردی با اراده، قوی و نیرومند و مملو از هیجان و بلند پروازی است و روحیات او با آرامش و سکون و بی حالی سازگاری ندارد و مدام در جست و جوی هدف های تازه و ترقی و تعالی دادن کار خود و بالا بردن سطح درآمد و زندگی خود و خانواده است. اگر نامزد متولد آبان ماه شما، ظاهری آرام، ساکت و کم حرف دارد، این دلیل بر آرامش روح و باطن او نیست و در زیر این چهره خونسرد و آرام باطنی گرم و سوزان و اراده ای قوی و پولادین و افکاری بلند و ترقی خواهانه و حسود دارد که چون دیگ می جوشد و نیرو و حرارت تولید می کند. عقل و دانایی و احساس و هیجان هر دو بر رفتار او حکومت دارد و در

ارائه هر دوی آنها مهارت و استادی و زیرکی خاص دارد. او بیش از حد باهوش است و به فلسفه و تفکر درباره راز و رمز زندگی و اسرار حیات علاقمند می باشد و بسیاری از اوقات این توانایی و فراست که جواب سئوالات مشکل و دست نیافتنی را پیشاپیش بدهد و با کمک حس ششم درباره نیامدها و ندیده ها پیشگویی نماید.

بعضی از مردان متولد آبان ماه دارای این قدرت و استعداد هستند که زندگی مرتاضانه پیشه کنند و با حداقل معیشتی بسازند، در روی حصیر و مقداری غذای کم به زندگی ادامه بدهند و به دلایل روحانی و معنوی دست از مال دنیا بشویند ولی این عده تعدادشان در اقلیت است زیرا اکثر متولدین آبان ماه از لحاظ صورت فلکی خواهان رفاه و آسایش عادی هستند و از اینکه زندگیشان توأم با تجمل باشد احساس امنیت و رضایت خاطر می کنند.

سلام بر سمانه خانوم گرامی و بزرگوار
سال روز بهاره زندگیتون رو تبریک میگم و امیدوارم در این روز زیبا و گران قدر به همه یه خواسته های قلبیتون
برسید و از ایزد منان خواهان عمری با عزت و موفقیت براتون هستم
شاد و در پناه حق باشید
بدرود

سلاااام بر رعععد عزیز بر رعععد این بلای آسمونی خخخ
ممنونم از زدن این پست با ارزش مرسی فرااووون
هععععیییی دییدییی پدررم چه رنجییی میکشههه هعییی
سلااام پدرر ووواییی چرا اینقدر شکسته شدی بگووو از درسه یا شکست خوردییی بگووو با من راحت باش
واای پدر رعدی برات بمیرهه خخخخ
نههههه رعععدی پدرر بزرررگ
ال فرااااااااار

آریا چه نشسته ای که حال آوای محبوبم بسی خراب و رو به ویراانیست .
جامه بر تن کن که سفری در پیش است. سفری از من به سوی آوای محزون یاررررر.
شمارا چه میشود فرزندانم ؟؟؟در سنه ۹۴ یا تو غرق در مشکلات بودی یا پسرک در بندم ناله ی خستگی سر دادی

رععدی قایقی خواهم سااخت خخخ
منم میرم جای پدر پروازم خخخ

قایقی خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب.
دور خواهم شد از این خاک غریب
که در آن هیچ کسی نیست که در بیشه عشق
قهرمانان را بیدار کند.

قایق از تور تهی
و دل از آروزی مروارید،
همچنان خواهم راند
نه به آبیها دل خواهم بست
نه به دریا ـ پریانی که سر از آب بدر می آرند
و در آن تابش تنهایی ماهی گیران
می فشانند فسون از سر گیسوهاشان

همچنان خواهم راند
همچنان خواهم خواند
«دور باید شد، دور.
مرد آن شهر، اساطیر نداشت
زن آن شهر به سرشاری یک خوشه انگور نبود
هیچ آئینه تالاری، سرخوشیها را تکرار نکرد
چاله آبی حتی، مشعلی را ننمود
دور باید شد، دور
شب سرودش را خواند،
نوبت پنجره هاست.»
همچنان خواهم راند
همچنان خواهم خواند

پشت دریاها شهری ست
که در آن پنجره ها رو به تجلی باز است
بامها جای کبوترهایی است، که به فواره هوش بشری می نگرند
دست هر کودک ده ساله شهر، شاخه معرفتی است
مردم شهر به یک چینه چنان می نگرند
که به یک شعله، به یک خواب لطیف

خاک موسیقی احساس تو را می شنود
و صدای پر مرغان اساططیر می آید در باد

پشت دریا شهری ست
که درآن وسعت خورشید به اندازه چشمان سحرخیزان است
شاعران وارث آب و خرد و روشنی اند.

پشت دریاها شهری ست!
قایقی باید ساخت .

آآریا مرسی . واقعا شعر سهراب آدمو به رؤیا میبره .
وای از آن لحظه که کارَت به نگاهی بکشد
کار و بارت به غمِ چشم سیاهی بکشد

قصه ام قصه ی سرباز غریبی شده که
کار عشقَش به درِ خانه ی شاهی بکشد

این خودش حس غریبیست، نمیدانم چیست؟
اینکه هر روز مرا جانب راهی بکشد

عشق آن است که رودی سرِ عاشق شدنَش
جای دریا تنِ خود را ته چاهی بکشد

روزهاییست که در آتش خود میسوزم
آدمی خلق شده بار گناهی بکشد

گفته بودند که سیگار مضر است ولی
هر که عاشق شده رسم است که گاهی بکشد

در خودم غرق…، گدایی سرِ کوچه میگفت

وای از آن لحظه که کارَت به نگاهی بکشد

سلااااام پسر خوبم .
سمانه خانوم اون ور داره با دوستاش کیک می خوره ؛ شایدم دارن غیبت رععععدو میکنن . شما فعلا از خودت پذیرایی کن .تا بیاد .
راستی رعععد بزرگ شما رو تا حالا تو این محله ندیده . کم ببینی یا اصلا نبین ؟؟ چند سالته ؟؟

سلام بر رعد گرامی و بارانی و بزرگ میگم رعد بزرگ چرا من از خانواده محترم شما یعنی از رعد و برق نمیترسم یعنی از بچگی هم نمیترسیدم بلکه عاشق شما و ابرای تیره که پیام آور شما بودن کلی خوشحال میشدم.
امممما سمانه جونمی با اینکه نمیشناسمت اما گلم تولدت مبارک. راستی بچه ها خرداد ماهیا واقعا ماهند من که چند تا دوست خردادی داشتم که هیچوقت نتونستم خوب بشناسمشون اینقدر که متحول و متعدد بودند اما دوست داشتنی. اکثرا فلسفه میخونن یادم هست که یک سال تو دانشکده ما گروه فلسفه برای متولدین این ماه جشن گرفت.

می توان گفت زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن و بی نظم و انضباط، راست گو اما بدزبان و درشت گو است.

اگر حسود و بدکینه هستنید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید.

شاید بهترین توصیف زن متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر می شوید و در مقابل هر چند گاه یکبار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می شود که شما با شنیدن این جملات، روزگار را به خوشی طی خواهید کرد. زبان زن متولد آذر نیشدار و پرکنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا است.

زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست می بیند و در دیدگاه زندگی اهل واقعیت و منطق است. به ندرت اتفاق می افتد که زنی مانند یک متولد ماه آذر وقایع و رویدادهای زندگی را چنان دقیق و مستدل و منطقی توجیه کند و از خوبیها برای خوشبین شدن به آینده بهره گیری نماید
زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها است. از آنجا که بین خود و پسرها کوچکترین تفاوتی احساس نمی کند، و مثل آنها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود می آید که آیا پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه؟ برای او دنیا به این صورت است که اگر پسری می تواند یک هفته به ییلاق برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا یک چنین اعمالی دلیل بر انحراف اخلاقی او محسوب نمیگردد و نباید پشت سر او غیبت و پچ پچ راه انداخت که مثلا هوسباز است. طبیعی است یک چنین طرز تفکری از جانب یک دختر با آنچه جامعه قبول دارد، مغایر می باشد، اما او کسی نیست که طرز قضاوت جامعه برایش خیلی اهمیت داشته باشد. او تحت تأثیر ستاره مشتری از استقلال و آزادی های خود حداکثر استفاده را می کند و به حرف مردم چندان توجهی ندارد.
زن متولد آذر،عجب زن مهربانی است ! با ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله ای که دارد هیچ وقت عقب نمی ماند.

زن متولد آذر دختر متجددی است و می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید . او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار کند و برود. به خاطر بسپارید که نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج کنید .
او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت کنید. شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏کند.

برای تحریک ذهنش باید تمرکز داشته باشد ، در غیر اینصورت دمغ و پکر می شود محدودیت برای کلیه متولدین برج آذر مضر است ،
در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تأتر، درصد متولدین آذر از همه بیشتر است زیرا برای بسیاری از زنان کاماندار نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای است، پس تعجب نکنید اگر او کار هنری خود را حتی به زندگی زناشوئی ترجیح دهد.
و زنی نیست که به درد آدمهای خیالاتی و یا کینه توز و حسود بخورد. اگر کینه ای و بداخلاق و خیالاتی هستید، هرگز با زن متولد آذر ازدواج نکنید.

سلام خوبین منو ببخش سمانه جون یه مشکل قلبی کوچیک داشتم برطرف شد واسه همین دیر رسیدم تولدتو تبریک می گم دختر مهربون محله برات آرزوی دلی شاد و عمری زیبا دارم کلی هم گل زیبا بهت هدیه می دم از جنس دوستی که باهات احساسش می کنم و از رعد عزیز خیلی ممنونم و بهش می گم قربونت برم که انقده مهربون و با ملاحظه ای

ترانه منیش کرِدِم . گیانگم من کردی زیاد نازانم . خخخ
آره منم کردم . ولی کردی بلد نیستم . چون توی خونه ننه رعععدی باهامون حرف نزده که یاد بگیرم خخخ
البته ما کرد کرمانشاهیم خخخ
میگم بیا بریم سایت کردهای نبینو بزنیم . هاهاهاها
روجیار هم که کاربر اینجاس و کم پیدا شده ، کرد سنندج .

له آشناییتان زور خوشبختم من اصالتا سنندجی نیستم بوکانی هستم ولی سالهاست سنندجم پسر و دخترم هر دو کرمانشاه به دنیا آوردمشون … . و شدن همشهری شما ! اینجا چند نفری کردن هر چند کرد و فارس و .. نداره و همه هم محله ای های خوبمون هستن من عاشق کرمونشاه و مردم خوب و خونگرمشم

سلام سمانه جون تولدت مبارک وای ببخشید کادو یادم رفت بیارم اول برم یک کم کشک و بادمجون بخورم تا یک کم شارژ بشم خخخخ من شکمو هستم هرکس همچین فکری کرد بهش میگم آفرین جایزه داری بریم سر اصل مطلب رعد بزرگ واقعا توصیفاتی که نوشته بودی در وصف خردادیهای عزیز درست و به جا بود من دوستام همیشه بهم میگن تو چند شخصیتی هستی امیدوارم سمانه خانم همیشه بخندی مثل من بزنید دست قشنگه رو به افتخار خردادیها هاهاهاهاها شاد باشید فعلا بای بایی

مهدیه جون سلااام.
بخور تا میتونی بخور . خوش اومدی . امووون از ونوسیای خردادی خخخ
خوب میشناسمشون . هر لحظه ی جور هستن . آدمو بلا تکلیف میذارن هههه
نمیدونی ولشون کنی بری ، یا عاشقانه با هاشون بمونی هههه

سلااام بر سمانه خانمی بسی بسیااار گرامی خود خود خودمون ..
اومدم که باری دیگر تولدت رو پساپس تبریک بگم و برات آرزوی بهترین بهترین ها رو دارم ….
منتظر موفقیت هات هستم فقط شیرینی یادت نره هاااا …..
می گم برا من بازم کیک خامه ای نارنجکی مونده آیااا شکلک من دلم کیک خامه می خواد اونم زیاااد …..
شاد شاد باشی و سربلند

بااااانو جون بیا کمکم ، ظرفا مونده هههه کف سالنم که پر از کیکه ، باید تی بکشی . بیا خوب میدونم که تو تند و تند کار میکنی هههه
کیک چیه ! ضرر رو ضورور داره ههه کار خوبه ، جوهره ی انسانه هاهاهاها

سلام بر نخودی بانوی محله ی مجتبی و دوستان راستی خوبه مجتبی عنوان سایت رو عوض کرد من هر وقت میخوندمش یاد برنامه کودک یوگی و دوستان میفتادم هههههههه بانو جونم ممنونم امیدوارم شما هم همواره در مسیر انتخابی زندگیت به بهترین ها برسی به هر آنچه که دوست داری و میخوای به دوستای گلت هم سلام منو برسون خخخخخ

سلام بر سمانه خانم تولدتون هزاران بار مبارک امیدوارم تولد صدمین سالتون رو جشن بگیرید زیاد که نه اصلا به این فال رععععد هم فکر نکنید یعنی اصلا جدیش نگیرین اینا بیشتر حالگیری ی تا فالگیری حالا بریم سر وقت رععععد میگم رععععد مگر تولد تو بوده که اون طبقه بزرگ بزرگه ی کیک رو بردی غایم کردی واسه خودت مگر من اینجا هویج بودم من کیک میخواآآآآآآآام اونم زیاآآآآآآآاد و اونم از اونی که غایم کردی منتظررررررررمهاآآآآآآآ

سلام علیخانی . یواش تر پسرم . دیر اومدی میخوای زود هم بری هههه
نخییییر ازین خبرا نیست . بچه ها روی فرشا کلی فسنجون و خورشت ریختن .
منو بانو هم که عادت به انجام این کارا نداریم . من که پیرمو بانو لوسیای ونوسی هههه
فرشو مرشو همه رو بشور که به موقع اومدی مرد خدا ههههه

سلاااام شبو شور .
خدا رو شکر که پسرم راضیه . مرضیه . خخخ
میگم ایشالله خودت هم ی شغل خوب گیرت بیاد .
بیا کمی فسنجون ملس بخور . خیلی خوش مزس . خودم که هر چی می خورم سیر نمیشم. البته ظرفا رو قبلش بشور و الا از غذا مذا خبری نیست خخخ

سلام بر شاهنشاه شهروز کبیر خخخخ ما هم حدس میزدیم مدیران محله مسافرت باشند حالا خوش گذشت سوقاتی های ما کجا هستند تنهایی نخوریدشون خخخخخخ منم تشکر میکنم از شما بابت تبریک با تاخیر تون امیدوارم همگی با هم یه شغل خوب مناسب و پر درآمد پیدا کنیم

بازم که جناب رعععععد بی برق منو با دلمه اشتباه گرفتی میدونی بابام از روز اول بهم چی گفته گفته بابا جون کار زور دار اصلا نکن پدر زنم هم ی تز داره میگه کار خونه با زنه داشتی توجیهو حالا اون سهم کیک منو از اون طبقه گندهه همون که اون عقب مقبا غایم کردی رو میدی یا خودم برم سراغش بهتر خودت سهم منو بدی وگر نه زرر میکنی یعنی چیزی گیر خودت نمیاد هر کی جشن تولد میگیره خودش هم پای لرزش میشینه یعنی هر کی توی جشن تولدی که تو میگیری بیاد بدهکار میشه اونم اساسی الان هیچ قولی نمیدم اول سهم کیکمو بدین اگر خوردم و خوشم اومد اون وقت شاید شلنگ آب رو براتون بگیرم تا راحت فرشها رو بشورید بعد هم چک کنم ببینم تمیز شستید یا نه نظارت رو دارین

حالا که این قدر بلبل زبونی میکنی و به حرف بی پایه ی پدر ونوسی گوش میکنی ، من کیک بهت نمیدممممم . اگه هم بدم کیک مویی بهت میدم . ببینم میخوای چکااار کنی .
تو این جشن مریخیا حق ندارن کلمه ای به جز چشم ؛ چیزی بگن .
فرشارو بشور و الا با پدر زنت به جزیره ی آدم خوارا تبعید می شید خخخخخ
اعععععهههههههه.
رععععععد بزرگ خوش نداره ، مریخی اینقدر بلبل زبون و زیر کار در رو باشه .هاهاهاها

درود! اول تولد مبارکه و همیشه شاد باشی، آهای رعد شولوغکار اگه راست میگوی این متن را میخواندی و خلاصه اش را اینجا میگذاشتی، آخه هر ننه قمری میتونه در گوگل سرچ بزنه و مطلب به این بزرگی را کپی کنه و تحویل دهد، چهار کتاب طالع بینی از اینترنت کپی کردن هنر نیست، چند جمله خلاصه نویسی کردن بهتر است! حالا این تیکه را داشته باش تا برم بفکرم و دوباره بیام جواب کپی کاریتو بدهم! راستی این را از طالع بینی هندی یا خورشیدی کپی کردی؟!

هاهاها
تو کوچکتر از آنی هستی که به رعععد بزرگ دستور بدهی که کپی کن یا نکن .
فک کردی انگشتمو و چشامو از سر راه آوردم که بنشینم و خلاصه کنم ؛ بعد عقرب بیاد ایراد بگیره هاهاها
رعععد بزرگ طالع بینی تاروتی میگیره . مخصوص اجنه و ارواح خبیثه . مواظب خودت باش که فال نحستو نگیرم ههههه

سلام سمانه خانوم من هم به شما تبریک میگم

شمع ها را که فوت کنی از شب های دلتنگی ات می گذرد… شب هایی که با نگاه های خیره به قاب زندگی زاده شدند و چشم ها و کلمات که بودنت را تثبیت کردند و تو بزرگ شدی. کنار خانواده ای به وسعت سرزمین مادری ات و روزها هم بهانه ای شد برای گفتنها ، دیدنها و از همه مهم تر”آشنا شدنهاو بودن ها و تکرار شدن ها…” واژه هایی که سُر خوردند و به گوش رسیدند. و آب شدند در ذهن ها و داستان هایی شدند برای لالایی شبانه ات. امشب شب برآورده شدن آرزوی توست، شب تولدت. بخواه از ته دل ، ماندنت را ، در دل آنها که می خواهند بودنت را…

نویسنده :هم نامتاریخ: جمعه ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
گلان فصل بهاران هفته‌ای بی

زمان وصل یاران هفته‌ای بی

غنیمت دان وصال لاله رویان

که گل در لاله زاران هفته‌ای بی

الاله کوهساران هفته ای بی

بنفشه جو کناران هفته‌ای بی

منادی میکره شهرو به شهرو

وفای گلعذاران هفته‌ای بی

درود! خخخخخهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها، خنداندی ماررا، حالا بگو اسفند و فروردین که من مشترک هستم چیکاره میشه؟! تو ساده تر از آنی که از پس من برایی، خوب سمانه خانم باز هم تولدت مبارکه، امیدواریم سالهای سال به سلامتی و خوشی زندگی کنی و به زودی به شغل مقدس بزرگ کردن فرزندانت استخدام شوی و در کنار فرزندانت خوش باشی سپس فرزندانت برایت جشن تولد بگیرند!

سلام رععععععد مثل این که با زبون خوش نمیشه از تو چیزی گرفت حالا که این طور شد من چون آدم منطقی و قانعی هستم نصف کیک رو زدم تو گوشش و باقیشم پر از مو کردم خودت گفتی خیلی خاصیت داره حالا اون نصفه کیک اندازه ی شس تا کیک خاصیت پیدا کرد نوش جونت گوشت بشه به چسبه بتنت تا تو باشی که دیگه زور نگی مگه خودت نگفتی جشن تولد گرفتی کاراشم خودت میکنی حالا تحویل بگیر رفتم که رفتم رفتم که رفتم رفتم که رفتم ال فراآآآآآآآآآآآآار

سلام رععععد من با جن جماعت انقدر که راحت هستم با آدمیزاد نیستم بده بیاد که منتظرم فقط قرارمون یادت نره شما بزرگتر ما هستید از ی خانواده ی خوب و اصل و نسب دار باشه ریش و قیچی هم دست خودتون راستی میگم رععععد کتاب کنزل حسینی رو خوندی من با پسر عموم قرار گذاشتیم ی وقتی بریم توی بیابون و با خودمون آب و غذا هم ببریم و چهل پنجاه روزی رو در اونجا زندگی کنیم و به دستورات این کتاب عمل کنیم تا ببینیم آیا میشه یه جوری باهاشون ارتباط بر قرار کنیم اگر بشه چی میشه ی وقتی اگر فرصت شد برات دوتا ماجرا که یکی سالهای دور قبل از بدنیا اومدن من و یکی بعد از بدنیا اومدنم توی فامیل ما اتفاق افتاده در این رابطه رو برات تعریف میکنم البته نه اینجا

دیدگاهتان را بنویسید