خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود نوار قصه ی رامین و رامش در جنگل

سلاااام به همه ی شما دوستان عزیز.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
این بار هم براتون نوار قصه آوردم که اسمش هست رامین و رامش در جنگل.
استاد تورج نصر در این نوار قصه حضور دارن.
این نوار قصه رو با حجم بیست و پنج مگابایت از
اینجا
دانلود کنید.
تا پست بعد، مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۴۱ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نوار قصه ی رامین و رامش در جنگل»

سلااام شبو شور .
رامین نگو ، مین بگو خخخ مین منفجری بگو ، مین مرگ بیار ،بوگو
شبو شور ؛ حیفه این رامشا نیست که با این مین ها بمیرن ؟؟
رععععد بزرگ دوس داره هر مینی که مرگ بیاااااره ؛ خودبه خودی خنثی بشه یا سر از خاااااک بیرون نیاره هههه
البااااقی . انجمن حمایت از ونوسیای محله خخخ
البته رعععد بزرگ ، حساب پسر وسطیشو از حساب مین های منفجری جدا میدونه .هاهاهاها

سلام بر شهروز عزیزم آقا من یاد گرفتم چجوری میشه هم تعداد باز دید رو زیاد کرد و هم لایک رو یعنی تقلب کردن توی لایک رو آخیش عجب تقلب با حالی این تقلب بهم چسبید لا اقل سهتا از بازدیدها مال منِ و دوبار هم لایک کردم دفعه ی بعدی با مرورگرهای بیشتری توی پست هات میام موفق باشی

سلام
چند وقت پیش مطلبی رو از سایت تبیان خوندم که به نظرم بی ارتباط با پست های نوار قصه نیست، که به شما و سایر دوستان تقدیم میکنم.
* * *
قصه و قصه گویی از دیرباز سرشار از پند و اندرزهای تربیتی و نکات زندگی ساز برای انسان بوده است. مادربزرگ‌ها برای نوه‌های خود قصه می‌گفتند و بدین وسیله راه و رسم رفتار با مردمان و روش زندگی را به آن‌ها می‌آموختند. اولیای خانه و مدرسه باید قصه گویی را در برنامه تربیتی خود قرار دهند.
آثار تربیتی قصه گویی از این قرار است:
• سرگرمی: چگونگی گذراندن اوقات فراغت شاگردان، یکی از مسائل اساسی تعلیم و تربیت می‌باشد؛ برای همین می‌توان اوقات بیکاری بچه‌ها را در کلاس با قصه گویی و قصه خوانی به شکل مطلوب پر کرد تا ضمن لذت بردن و سرگرمی، نتایج مناسبی از این فعالیت‌ها عاید بچه‌ها شود.
• گسترش قدرت تفکر، تخیل و توانایی ذهنی: قصه باعث به کارگیری نیروی تفکر، تخیل و سایر توانایی‌های ذهنی دانش آموز برای درک و فهم، پیش بینی حوادث و رویدادهای قصه می‌شود. بدین ترتیب کودک درباره اتفاق‌های قصه تمرکز کرده و چنین امری موجب تقویت توانایی‌های ذهنی مثل تفکر، تخیل و دقت می‌شود.
• آشنایی با مسائل زندگی: وقتی قصه از وقایع زندگی روزمره کودک انتخاب شود؛ دانش آموز را با وقایع و مسائل واقعی آشنا می‌سازد و راه حل‌های مناسب را به وی یاد می‌دهد.
• آشنایی با ارزش‌های اخلاقی و مذهبی: از طریق گفتن قصه‌های مذهبی، بچه‌ها با ارزش‌ها، اصول اخلاقی و مفاهیم دینی مانند صداقت، امانتداری، شجاعت، ایمان و توکل به خدا آشنا می‌شوند و به ارزش و اهمیت آن‌ها در زندگی پی می‌برند.
• گسترش تجربه‌ها و آگاهی‌های علمی: بیان داستان‌های علمی موجب بالا بردن آگاهی علمی شده و به تحریک حس کنجکاوی دانش آموزان کمک می‌کند.
• توسعه توانایی گفتار: یکی از نتایج تعلیم و تربیت در گذشته این بود که مردم به سهولت و روانی تکلم می‌کردند؛ در حالی که امروزه از آن روانی کلام خبری نیست.
چنین مسائلی به این دلیل است که امروزه تا حد زیادی برای کسب اطلاعات از وسایل بصری استفاده می‌کنیم. ضمن این که فرهیختگان عصر حاضر فرصت اندکی برای نقل شفاهی ادبیات پیدا می‌کنند. بلند خواندن قصه‌های عامیانه، افسانه‌ها و آثار بزرگ ادبی باعث می‌شود گنجینه لغات افزایش یافته و قدرت تشبیه سازی و اطلاعات ما در دستور زبان بیشتر گردد.
• گسترش مهارت گوش دادن: زمانی که مربی قصه می گوید، چون قصه برای دانش آموز جالب و جذاب است، با تمرکز و دقت بیشتری به قصه توجه می‌کند و این امر می‌تواند به گسترش مهارت گوش دادن کمک کند.
• پرورش حس زیبا شناسی و ذوق هنری: معلمی که هنگام قصه گویی به توصیف زیبایی‌های پدیده‌ها می‌پردازد و از نقاشی‌ها و تصاویر کمک می‌گیرد، می‌تواند زمینه‌ی رشد
توانایی‌های هنری و زیباشناسی را در شاگردان فراهم سازد.
• استفاده از قصه به عنوان یک روش تدریس: در کنار سایر روش‌های تدریس فعال، مربی می‌تواند برای توضیح مطلب از ضرب المثل‌ها و قصه‌ها استفاده کند. قصه گویی یکی از روش‌های آموزش می‌باشد که در قرآن مجید نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

سلام.من دانلود نکردم آخه این رو دارمش.
میگم که شهروز چرا فقط زورت به من می رسه؟ این طاها رو ببینش من۱چیزی رو وحشتناک دلم می خواد که بشه میگم کاش بشه و خیلی زیاد امیدوارم که بشه این طاها همش میگه اصلا ابدا نمیشه و گریه در اومده من بیچاره رو بیشتر در میاره. بهش بگو توپ امیدم رو سوزن کاری نکنه دیگه گناه دارم یعنی چی؟
راستی میشه۱چیز جدی و خارج از موضوع پست بگم؟ به خدا جای دیگه پیدا نمی کنم بگم بذار بگمش دیگه!
امروز به توصیه یکی از آشنا های عزیز رفتم به صندلی داغ بانو و کامنت امیر رو پیدا کردم و روی اون لینک اینتر زدم. شهروز و بچه ها! اگر کسی باز هم از این ها داره بیاره بذاره وسط با هم سیرشون کنیم. به خدا بچه ها دلم پر می زنه واسه تکرار۱لحظهش. عجب گیری کردم چرا تا میام حرفش رو بزنم گریهم می گیره آخه؟
ممنونم از امیر و ممنونم از اون آشنای عزیز که آدرس داد و من رفتم و دیدم و گرفتم.
همگی شاد باشید تا همیشه.

سلام پریسا.
نگران نباش یه برنامه ی درست و حسابی برای طاها دارم.
مجبورش میکنم بره همه ی پستها رو بخونه یکی یکی بگه هر کدوم چندتا لایک خورده خخخ.
اون فایل رو هم امیر ضبط کرده بود.
بذار ببینم اگه تونست بهش میگم بازم بذاره.

پخ!
ببخشید فقط به خاطر آریا!
چیکار کنم دیگه! من خراب معرفتم.
شکلک شکلک درآوردن یواشکی و۱وری۱وری رفتن در حال چشم چرخوندن برای خاطر جمعی که شهروز این طرف ها نباشه و بعد از خروج از منطقه ممنوعه، شکلک فراااار با تمام سرعت غیر مجاااازززز.

دیدگاهتان را بنویسید