خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اولین پست و معرفی.

خب, سلام و درود و از این چیزا که بلد نیستم خدمت همه ی دوستان گوش کن
این اولین پست من تو این محلست. در حقیقت خیلی وقته به طور ناشناس و اینا مییام اما تصمیم گرفتم که دیگه ناشناس نباشم و خودم رو یه کم یه نمه بیشتر با دنیای دوستان همنوعم چیز بدم از اینا بدم. آهان یادم اومد تطبیق.
امیدوارم که بتونیم یعنی بتونم دوست خوبی برای همه دوستا و رفقا و عزیزان و گلا و اینا باشم.
فعلا با اجازه که هیچی فلسفه نخوندم و خیلی شیک باید تا صبح بععععله.

۲۰ دیدگاه دربارهٔ «اولین پست و معرفی.»

سلام. نمیدونم بهت بگم محمد یا قاسم!
خیلی خوش اومدی. ولی هرچی گفتی مبهم بود. از احوالپرسی تا معرفی خودت. خخخخخخ
به هر حال خوشحالم که هستی و خوشحالم که به داستاننویسی علاقه داری.
راستی چنتا سؤال:
تا حالا چیزی نوشتی؟
اگه نوشتی، منتشر هم کردی
موضوع نوشتههات چیه؟ یا دوست داری چی بنویسی؟
اگه نوشتی حتما برامون بفرست. اگه ننوشتی هم بنویس و بفرست تا ببینیم دست به قلمت چجوره. ممنون بای

سلام خدمت جناب آقای عباس عزیز که فامیلیتون فراموشم شده. چیز از اونا آهان والا من چیزی ننوشتم قبلا یعنی یه چند باری نوشتم ولی همون چند بار هم خودم خوشم نیومد و سرنوشت ۲۰ ۳۰ تا کاغذ بریل رو با معدوم شدن رقم زدم. اما اگه بنویسم حتما براتون میفرستم. ممنون از نظرتون و خوشآمدگوییتون. راستی من کلا آدم چیزی ام. همون. مبهم.

دوباره سلام! عباس یگانه. راستش منم دو سه تا داستان کوتاه نوشتم طرحهای زیادی تو ذهنم دارم ولی حوصله نکردم بنویسم. آدمهای مبهم آدمای جالب انگیزوارناکن. راستی، داستاناتو تایپم کنی بد نیست، شایدم بهتر باشه.

اتفاقا یه بار اومدم تایپ کنم خیلی شیک و مجلسی زدم آفیسم رو ترکوندم الان دیگه نمیشه ازش بهره جویی کرد. اما خب, به هر حال چیزیه که هست. حس نوشتن دیگه نمییاد. اما بنویسم با هم راجع بهش به شور مینشینیم.
ارادتمند.

سلام به عمو چشمه گرامی. والله حقیقتش شما هرچی میخواین بگین دوستان شهید محبیم قاسم صدام میزنن خانوادم محمدقاسم دوستان اینترنتیم محمد و دوستان مدرسه عادیم هم کفیلی. حالا خودتون انتخاب کنید. ارادتمند

آقای محمد قاسم وکیلی در روز جوان به محله ما خوش آمدی من این روز عید را به همه خوانندگان و روز جوان را به جوانان عزیز تبریک و شاد باش میگویم و شادیم که یکی یکی به جوانان محله اضافه میشود با تشکر از همه شما عزیزان

سلام جناب محمدی. متشکرم از خوشآمدگوییتون. اینجا عرض کنم که فامیلی من کفیلی هست. البته خیلیا هم وکیلی میگن و ما در اصلاح این اشتباه بسیار کوشیده ایم و هنوزم که هنوزه یه سریا رو همون حرفشون هستن.

سلام
خوش حالم که یه دانش آموز دیگه به ما اضافه شد
امیدوارم که در این محله و در کنار هم دوستان و دانش دانش آموزا هم یاد بدید و هم یاد بگیرید
و همچنین ورودتون رو تبریک فراوان میگم
فقط اگه مایل بودید بنویسید اهل کجایید

خب. با عرض سلام و درود و از همون چیز میزا که قبلا حرفشو زدیم اتفاقا داشتم دیشب فکر میکردم که کاشکی مینوشتم اهل کجام و اینا خب اهل تهرانم روزگارم بد نیست. نه این که شد سهراب سپهری. من متولد بزرگ شده و ساکن تهرانم و احتمالا همین تهران هم بمونم تا ته ته تهش. اینو برای همه نوشتم چون تقریبا همه پرسیدن ارادتمند همگی.

سلاام به محمد
خوبی؟
ورودت رو به این محله تبریییییییک میگم
خییلیییی خوش اومدی
داداش عجب امتحانی بودا این فلسفه منطق
خخخخ
تو اسکایپ داری؟
توی مدرسه شهید محبی درس میخونی در حال حاضر؟
آقا هرچی دست قشنگه به افتخاره دانشآموزا که دارن گل میکارن که خدا کنه کنده نشه,چی گفتم,خخخخخخخ

سلام به عباس خان جان آقا اینا همش با هم.
والله حقیقتشو بخوای من الآن توی مدرسه عادی درس میخونم اما شهید محبی امتحانام رو میدم و تا سوم راهنمایی رو هم اونجا خوندم. امتحان بسیار چیزی بود. سخت و مزخرف. بله اسکایپ که سهله فیسبوک هم داریم قربون شما.
ارادتمند.

دیدگاهتان را بنویسید