خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش اندروید جلسه هفتم

سلام بر دوستان گل محله، امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام تعطیلات رو به خوشی سپری کرده باشید. در این پست با بحث اندروید هستم در خدمتتون یعنی جلسه هفتم و بحث راجع پیامرسانی و چند نکته در باره پیامرسانی و نوشتن پیام و ارسال هست. البته ادامه پیامرسانی هنوز مونده و در جلسات بعد خدمتتون ارائه خواهم کرد. میتونید این آموزش رو با حجم حدود 9 مگابایت از

اینجا

دانلود کنید. خوش باشید.

۳۹ دیدگاه دربارهٔ «آموزش اندروید جلسه هفتم»

سلام. خسته نباشید ممنون از زحمتی که می کشید. من متأسفانه همچنان مشکل نوشتن حروف انگلیسی رو دارم. یعنی بعضی از حروف رو Espeak کلا نمی خونه. نه زمانی که می نویسم و نه زمانی که متن رو ویرایش می کنم. اما در مورد فارسی این مشکل نیست. شما راه حلی برای این مسئله سراغ دارین؟ از آخرین نسخه Talkback و android روی S5 استفاده می کنم.

سلام، خواهش میکنم. به نظرم شما از سامسونگ کیبورد استفاده کنید و تو خود اندروید ۵ چنین مشکلی هست که ممکنه بعضی از حرفا رو نخونه البته نه همه. من خودم با اس۵ چنین مشکلی رو ندارم. احتمالا از کیبورد دیگه استفاده میکنید.

برای کسانی که احتمالا با این مشکل مواجه میشن عرض کنم که طی تماسی که با آقای علیوردیلو برقرار کردم، ایشون گفتن که با تغییر سرعت صدای Espeak مشکل برطرف میشه که همینطور هم شد. مقدار پیش فرض ۱۷۵ wpm هست که برای من با مقدار ۱۶۴ wpm مشکل برطرف شد.

سلام آقا امید عزیز و ارجمند .
خسته نباشید . بنده همیشه از آموزشهای شما استفاده می کنم. واقعا از صمیم قلب به شما و سایر دست اندرکارانی که همراه با شما زحمت این آموزش ها را متحمل می شوند ، تشکر و قدردانی می کنم.
امیدوارم که همیشه دلتان شاد باشد و لبتان خندان

سلام آقای علیوردیلو.
گرچه من به اندروید مسلط هستم, ولی اومدم از زحماتی که برای دوستان نابینا میکشید تشکر و قدردانی کنم. به پاس قدردانی از زحماتتون قسمتهای قبلی رو هم دانلود کرده بودیم. واقعا جز خسته نباشید چیز دیگه ای نمیتونم بگم.
من مدیون شما هستم چون خیلی حق به گردن من دارید. خیلی وقتها که مشکل اندرویدی داشتم همیشه پاسخگو بودید و هیچوقت از کمک کردن به نه تنها من, بلکه به سایر دوستان دریغ نکردید.
واقعا ممنون از شما.
منتظر قسمتهای بعدی هستیم.

لیلیلی لی لی لی لیلیلیلیلی،شلالالااامی که خوبی ناااجی،میگم نااااجی زدم واسه دانلود،میگوشم اگه مشکلی داشتم میام میگم ناجیییی،میسی میسی میسی زیادتر ترترترترترترا هولالالاااااالااالللللاااااآااااایییی،خدافسی

دستت طلا امید جون.‏ اس۵‏ نهایی شد.‏ فقط میگم قبلا رفته بودم موبایل فروشی سه نوع اس ‏۵‏ داشت مدل ‏h و ‏f و ی مدل دیگه که یادم نی کدومو بخرم بهتره؟ و اینکه از کجا متوجه بشیم همون مدلی که خواستیم موبایلفروشی بهمون داده؟

خواهش میکنم. به نظرم اس ۵ سری f بخری بهتره، دو سیمکارت هستش و ۴g رو هم ساپورت میکنه. برای دیدن مدل گوشی باید تو تنظیمات بری در باره دستگاه about device رو بخونی، مدلش و اطلاعات دیگه از قبیل نسخه اندروید … رو نشون میده.

سلام
منم فقط میتونم ازتون تشکر بکنم و بهتون خسته نباشید بگم
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید
ببخشید یه سوال هم همین الآن به ذهنم رسید
گوشی من بعضی از حروف و اعداد رو نمیخونه از خیلیها پرسیدم ولی راه حلی براش پیدا نشده هنوز
شما فکر میکنید مشکل از کجاست؟
گوشیم s5 هستش اندرویدمم ۵ نیست از گوگل کیبورد هم استفاده نمیکنم
اگه چیزی به نظرتون رسید ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام خواهش میکنم. شما همیشه لطف دارید بهم. سپاسگزارم. برنامه ایسپیک رو از برنامه های کاربردی باز کنید، تنظیمات ایسپیک رو بزنید و یه قسمتی داره سرعت، عددشو بذارید رو ۲۰۰ به احتمال خیلی بالا حل بشه پاینده باشید

دیدگاهتان را بنویسید