خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کارگاه مهارت های صدا، بیان و گفتار، برگزار شده در انجمن موج نور:

 

کارگاه مهارت های صدا، بیان و گفتار با حضور حدود 35 نفر از نابینایان و کم بینایان علاقه مند در خانه ی ریاضیات اصفهان، به میزبانی انجمن موج نور اصفهان از ساعت 9 تا 12:30 دقیقه ی روز پنجشنبه 11 تیر ماه 1394 با تدریس آقای آرش آبسالان در دو پارت برگزار شد.

در این کارگاه در مورد اموری که برای حنجره مشکلاتی ایجاد می کند بحث شده و راه حل هایی ارائه گردید

در ادامه افراد با تمرینات ساده ی کلامی و ورزش های حنجره آشنا شده و تمرین هایی انجام دادند.

در پایان اعلام شد این دوره می تواند به صورت گسترده تر در 40 تا 50 ساعت برگزار شود و قرار شد کسانی که مایلند دوره را به صورت کامل بگذرانند اعلام نمایند تا پس از تکمیل اسامی برنامه ریزی برای تشکیل دوره انجام شود.

شایان ذکر است شرکت در دوره کامل مستلزم پرداخت هزینه می باشد.

علاقه مندان به منظور ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند روز های زوج از ساعت 16 تا 18 و روز های فرد از ساعت 12 تا 14 به جز روز های تعطیل با تلفن 03136687033 تماس بگیرند.

جهت دانلود پارت اول کارگاه با حجمی در حدود 45 مگا بایت اینتر بزنید

جهت دانلود پارت دوم کارگاه با حجمی در حدود 60 مگا بایت اینتر بزنید.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «دانلود کارگاه مهارت های صدا، بیان و گفتار، برگزار شده در انجمن موج نور:»

یا خدا. این چقدر هوا داره! اگه با ضبط صوت ژاپنی چهل سال پیشی که بابام از کویت آورده بود ضبط میکردید کیفیتش چند برابر این خوبتر میبود!
توی ضبط کارگاه، دقت بیشتری به خرج بدید و ضبط رو نزدیک فرد سخنگو بگذارید.
انجمن موج نور، باید ی میکروفون بیسیم کوچکولوی یقه ای واسه اینجور مواقع داشته باشه.
من یکی دو بار خرید یک سری تجهیزاتی رو واسه انجمن پیشنهاد کردم که رد شدند ولی ی آدم عادی ی کارگاه اینطوری تحویل بده طوری نیست. واسه موج نور خوبیت نداره. زشته خداییش.
در آخر، بگم که دمتون گرم که برعکس اکثر انجمنها بالاخره ی کار مفیدی انجام میدید گاهی وقت ها و اون کار مفید رو هم در اختیار بچه ها قرار میدید.
ایول!

سلام بر مدیر محله، حرف هایت را تأیید می کنیم و از پیشنهادت استقبال می نماییم. اما توجه به چند نکته را لازم می دانیم: ۱. برای اولین بار بود که کاری به این صورت ضبط می شد و این اولین تجربه ی ما بود. ۲. ابتدا قرار نبود این کارگاه به این سبک ضبط و در اختیار دیگران قرار بگیرد اما در حین برگزاری با پیشنهاد دوستان تصمیم به این کار گرفتیم، برای همین قسمت اول را از دوستانی که برای خودشان ضبط کرده بودند گرفتیم و خوب معلوم است که آنها برای خودشان ضبط کرده اند و فاصله شون هم با استاد زیاد بوده، البته همین جا از آنها به خاطر لطفی که کردند تشکر می کنیم. ۳. در آخر هم تشکر می کنیم از توجهی که داشتید و پوزش می خواهیم به خاطر مشکلاتی که هست.

سلام به خانم مظاهری، تا جایی که می شده ادیت شده، به جای اسم ها هم بوق گذاشتیم، همانطور که به آقای مدیر هم گفتیم از اول هم قرار نبود به این صورت عمل کنیم اما به خاطر اصرار دوستان این کار را کردیم. با این همه اگر اشکالی بوده بر ما ببخشید.

سلام… ممنونم ازتون… باخبر شده بودم از برگذاریِ این کارگاه اما به این خاطر که تهران هستم موفق نشده بودم حضور داشته باشم… و از این بابت افسوس خوردم… امروز که آمدم و دیدم فایلِ شنیداریشُ برای دریافت گذاشتین بسیار خوشحال شدم… گرفتم… شنیدم و استفاده کردم… سپاس از شما و جنابِ خادمی که بستری فراهم کردن تا نابینایانِ فارسی زبان در سراسرِ دنیا از آموزشها و مطالبِ مفید بهره مند بشن…

دیدگاهتان را بنویسید