خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
یک ترفند برای حرفه ای ها

با درود خدمت دوستان عزیز یک خبر بد و یک خبر خوب اولی که هارد لبتاپم سوخت و نصف اطلاعاتم با ریکاوری نجات یافت و بقیشم بکاپ داشتم و دومی که با یک آموزش خوب در خدمتتون هستم
اگه دوست دارید در هر ویندوزی به همه ی تنظیمات اساسی دسترسی داشته باشید اول برید روی دسکتاپ و یک فولدر با اسم
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
بسازید و روی آن اینتر بزنید
و حالا برید حالش ببرید.
دوستتون دارم

۸ دیدگاه دربارهٔ «یک ترفند برای حرفه ای ها»

درود بر شاهرخ. من هم از آموزشت تشکر میکنم. ولی کاش کمی بیشتر توضیح میدادی. یعنی اگه اون فولدری را که گفتی بریم بسازیم و بعد روش اینتر کنیم همه ی تنظیمات ویندوز ظاهر میشه. اگه بیشتر بگی ما هم بیشتر ممنون و سپاسگزار میشیم. باز تشکر میکنم پسر خوب.

درود. ببینید بچه ها, وقتی این پوشه رو میسازید, در واقع, تنظیمات به صورت ریزتر در اختیار شما قرار میگیره. دیگه لازم نیست تو چند تا گزینه, دنبال گزینه ی مورد نظر بگردیم. ولی خوب, شاید هر کسی نتونه استفاده کنه. به هر حال آموزش جالبی بود. فقط چون من میدونستم, جالبتر شد. چون میخواستم بذارمش اینجا, گفتم شاید بچه ها بلد باشند.

سلام شاهرخ ,
معمای کوچک و قلقک آوری رو جلومون گذاشتی . بسیار ممنون . من هم افتخار آشنایی با شما رو نداشتم , پس خوشحالم که آشنا شدم . راستی نام یکی از خانندگان خوب رو انتخاب کردی که تبریک میگم , ادامه بده بازم ممنون .

درود به همه ی دوستان یک توضیح دیگه که بدم اینه که اول میتونید جای god mode هر اسمی که خواستید بذارید دوم اون اضافش یک دستور هستش که به ویندوز میگه شرتکات تنظیمات خودت را درون این فلدر قرار بده.

دیدگاهتان را بنویسید