خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزشی متفاوت و ساده برای تایپ در گوشی اندرویدی توسط کیبورد کامپیوتر

سلام و درود خدمت دوستان عزیز
همونطور که میدونید توسط نرم افزار Remote Web Desktop میشه اتصالی بین کامپیوتر و گوشی اندرویدی برقرار کرد و اطلاعات رو بین گوشی و کامپیوتر به اشتراک گذاشت.اما شاید مهمترین قابلیتی که این نرم افزار خصوصا برای نابینایان و کم بینایان دارد این است که توسط این نرم افزار می تونند کیبورد کامپیوتر خودشون رو هم از طریق وایفای با گوشی اندرویدیشون به اشتراک گذاشته و به راحتی در گوشی خودشون توسط کیبورد کامپیوترشان به تایپ بپردازند,که طریقه این کار قبلا آموزش داده شده و همگان هم میدانند.اما دو ضعف بزرگ وجود داشت که باعث شده بود خیلی ها از این امکان استفاده نکنند.1 اولین ضعف این بود که حتما باید کامپیوتر مجهز به کارت شبکه وایرلس باشه که خب کامپیوترهای خانگی اکثرا فاقد این کارت هستند و فقط با استفاده از لپ تاپ این امر امکان پذیر بود 2 ضعف دوم این بود که باید گزینه wi-fi hotspot را در گوشی روشن کنیم که این عمل باعث این میشد که دیگر نمیتوانستیم از وایفای گوشی برای اتصال به اینترنت استفاده کنیم در واقع یا باید وایفای روشن باشد یا wi-fi hotspot و نمی شد این دو با همدیگر روشن باشد که همین امر باعث صرف نظر از استفاده از این قابلیت خوب میشد.چون اکثرا کیبورد را برای نرم افزارهای پیام رسان مانند واتساپ,وایبر و لاین می خواستن که این برنامه ها هم از اینترنت استفاده میکنند که با روشن کردن wi-fi hotspot دیگر امکان استفاده از اینترنت پر سرعت وایفای نبودند.
همین دو ضعف چند روزی فکرم رو مشغول کرده بود که چطوری میشه این مشکلات رو حل کرد؟ که بعد کلی تلاش و فکر تونستم هر دو ضعف رو کامل حل کنم.که کار رو بسیااار راحت میکنه.دیگه نه نیازی به کارت شبکه وایرلس بر روی کامپیوتر هست نه اینکه از اینترنت وایفای محروم میشیم.
و اما اصل کار که آموزش این روش هست که خودم کشفش کردم.
اول از همه نرم افزار Remote Web desktop رو دانلود و بر روی گوشی خودتون نصب کنید,که لینک دانلودش رو در پایین گذاشتم.
بعد وایفای گوشیتون رو روشن کنید و وصل بشید به مودم وایفای خودتون,این نکته رو هم بگم که حتما باید مودمتون یا از طریق کابل یا بدون کابل به کامپیوترتان وصل باشه. بعد نرم افزار Remote Web desktop رو در گوشی اجرا کرده و اون پایین گوشه سمت چپ صفحه روی گزینه استارت دو بار ضربه بزنید تا یه آی پی بهتون بده بعد بالای همین دکمه استارت دنبال نوشته ای شبیه http://192.168.1.101:8999/ بگردید و اون رو توی نوار آدرس مرورگر کامپیوترتان تایپ کنید و اینتر رو بزنید.اگه همه مراحل رو درست طی کرده باشید وارد صفحه ای میشید که میتونید روی گوشیتون مدیریت کنید از جمله اینکه وایفای کیبورد رو بزنید و توش تایپ کنید تا توی گوشیتون نوشته بشه و از اون نوشته در گوشی استفاده کنید.
فقط دوتا نکته رو خدمت کسایی که دفعه اولشون هست با این نرم افزار کار میکنند در میان بذارم و اونم اینه که واسه اینکه بتونید از طریق وایفای در گوشی تایپ کنید باید از قسمت زبان و ورودی گوشیشون قسمت کیبوردها برن تیک وایفای کیبورد رو بزنن و هنگام تایپ از طریق وایفای کیبورد حالت کیبورد خودشون رو روی وایفای کیبورد تنظیم کنند.نکته دوم اینه که تو قسمت وایفای کیبورد در مرورگر وقتی کلید میکنید و میخواید تایپ کنید زیر تکست باکسی که مینویسید یه گزینه هست به نام Real time mode که باید چک باکسش رو تیک بزنید و بعد توی تکست باکس تایپ کنید تا در گوشی نوشته بشه وگرنه اگه تیکش گذاشته نشه تو گوشی تایپ نمیشه.
امیدوارم که به خوبی توضیح داده باشم و این آموزش به دردتون بخوره.
اگه سوالی هم داشتید تو کامنت ها بپرسید تا جواب بدم.
اینم لینک دانلود آخرین ورژن نرم افزار Remote web Desktop:

 

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «آموزشی متفاوت و ساده برای تایپ در گوشی اندرویدی توسط کیبورد کامپیوتر»

من چاکرم محمد جان.
شما اگه بخش gooshkon.ir/faq رو مطالعه کنی، شاید مشکلت برطرف بشه.
به هر حال، بازم اگه مشکلی هست من معذرت میخوام.
شاید بهتر باشه مثلا توی بخش پیشخوان، همون‌جا که میگه چه چیزی در ذهن شماست، مطلبت رو بنویسی و بفرستی تا پیشنویس بشه و منتشر بکنیم.
یا زمانی که نوشته ارسال میکنی، از بخش نوشته ی جدید، “دیداری” رو انتخاب کنی تا درست بشه.
یا با کامپیوتر دیگه ای امتحان کن و نتیجه رو به من اطلاع بده.
gooshkon2020@gmail.com آدرس ایمیل بنده هستش.
من در خدمتم و خوشحالم که شما هستی و همه ی هم‌محلی ها کلا همه باهم هستیم.
لذت ببر از زندگی!

آقا اجازه ما یه چی بگیم, گلایه رو برین ساختمان نقش جهان اول خیابون گل دسته خیابون بهشتی نژاد بخش بازرسی مخابرات انجام بدین, ۹۹ درصد امکانش هست از مخابرات باشه نه سایت, منم همین مشکل رو دارم, شما هم برین که بفهمن همه مشتریهاشون ناراضین, فکر کنید حجم من یه روزه تموم شد یک گیییگگ, حالا شکایت نوشتم ببینم چی میشه
سرعتم هم که خوب نشده ولی هرزگاهی کامنتهام ثبت میشن فکر که نمیکنم ربطی به شکایت من داشته باشه ولی خب …
یه آقایی هست اینقدر بد اخلاقه ولی بازرسه ها میگه مشکلتون ربطی به من نداره .. یه آقای دیگه اتااق کناریش گفت شکایت بنویس, شما هم برین حتما

درود بر شما گوشی من s3 new هسف رفتم ولی مثل این که صفحه کلید اون طوری توی زبان و ورودی نیست اگر اطلاعی دارید لطفا راهنمایی کنید ضمنا آیا این گوشی قابلیت این را داره که بهش صفحه کلید وصل کرد یا نه. مدل گوشی اس۳ بزرگ با سپاس فراوون

دیدگاهتان را بنویسید