خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش برنامه VidCon برای کاهش حجم فیلم.برای اندروید

سلاااااااام دوستهای خوبم.
امیدوارم هرجا هستید حالتون توپ باشه.

نمیدونم چرا وقتی ما دانش آموز ها پست می زنیم، هرچی هم خوب باشه، آخرش چون دانش آموز هستیم یا چون توی این محله کسی رو نمیشناسیم، پست ها مون کم کامنت میگیره. بگذریم.
امروز براتون یه برنامه آوردم که با موبایل اندرویدیتون بتونید حجم فایل های ویدیویتونو کم کنید.
این برنامه و آموزشش رو میتونید از

اینجا با حجم 29  مگ

دانلود کنید و حالشو ببرید.
منتظر کامنتهاتون هستم.
تا پست بعدی بای بای.

۳۶ دیدگاه دربارهٔ «آموزش برنامه VidCon برای کاهش حجم فیلم.برای اندروید»

سلام بر آقا مهدیِ عزیز و دوست داشتنی… مطالبِ شما خیلی خوبه… انرژی و زمانی که برای جستجو، تهیه و تولیدشون صرف می کنین واقعا ارزشمنده برام… شما عزیزِ ما هستین… این آموزش رو هم دریافت کردم… در فرصتی مناسب یاد می گیرم و استفاده می کنم ازش… لطفا با انرژی و انگیزه ادامه بدین دوستِ خوبِ من… شک نکنین کسانی که در پیِ مطالبی از این دست هستند بهره می برند از آنچه منتشر می کنین و تا سالها بعد افرادی که به مواردی مشابه نیاز دارند با جستجو در جستجوگرها به مطالبِ خوبتون می رسن و براشون راهگشا خواهد بود…

سلام و عرض ادب و ارادت. اولا برنز من یادت نره. ثانیا من یکی که تازه یاد گرفتم چطوری کامنت بذارم. حالا باید برگردم هرچی خوندم و نظری داشتم یا دانلود کردم رو پیدا کنم و کامنت های گهربارم رو ارسال بفرمایم. ثالثا مرسی شما درد نکنه که زحمت میکشی و بدون هیچ چشمداشتی زحمت ارسال یه نرم افزار به همراه آموزشش رو به جون میخری . ثالثا یادت باشه کوچکترین محبت ها از ضعیفترین حافظه ها پاک نمیشه. این آخری رو از پروفایل واتساپ خانمم کش رفتم. خداییش یه کمی ربط داشت. شاد باشی.

سلام بر مهدی پسر خوب و نازنین و با تشکر از آموزشهای بسیار خوبت پسرم از کمی کامنتها ناراحت نباش دلیل این امر این نیست که شما دانش آموز هستید دوستانی که از آموزشهای شما استفاده میکنند همگی قلباً از شما متشکر هستند چه کامنت بدهند یا ندهند اگر لازم باشه خودم برای هریک از آموزشهای شما صدتا کامنت میگذارم خخخخ موفق باشی عزیزم …

سلام مهدی. ایول! این آموزشت با این برنامه ای که گذاشتی دقیقا جواب سوال یکی از کاربران بود که ازم پرسیده بود چطوری فایل های ویدیویی رو تغییر بدم. مطمئنم الان دیگه با این پستت اون کاربر رو هم به جواب سوالش رسوندی. اگه من بیست تا نیرو. نه. ده تا نیروی دانش آموز مث تو داشتم، اینجا منفجر میشد! حیف که همسن های تو یا اینجا نیستند یا کمند!

سلام مهدی عزیز ,
بابا ایول داری , زدم برای دانلود و میدونم که خیلی خوب هم آموزشش دادی . میدونی پسرم , یاد گرفتن و یاد دادن به سن و سال نیست . یک پسر خوب مثل خودت دارم که هم سن و سال هم هستید و به خصوص مثل خودت اندروید باز . این آموزش رو بهش میدم که ازش استفاده کنه و اینقدر دنبال کلش اند کلنز و بازی های گوشی نباشه و از تو یاد بگیره که نرم افزار ها رو بررسی کنه و چیز جدید یاد بگیره و یاد بده اگه صفحه رو بخونی میگم آموزش رو گوش بده بعد نظرش رو با همین نام کاربری .
خیلی خوشحال شدم که تو محله دیدمت و منتظر آموزش های دیگر هم هستم . مخلص همه دانش آموز ها هم هستیم .

سلام پسر خوبم .
من رعععد بزرگم . عاشق دانش آموزا و نوجوونها و جوونا هستم .
من دبیر هستم . و دانش آموزا رو خیلی میدوستم .
۱ پیشنهاد :
میگم بیا توی پستهای آموزشیت کمی حرفای خودمونی یا خاطره هم بذار . در واقع پستت بشه هم فالو و هم تماشا و هم سیاحتو زیارت خخخ
اینجوری ما پیر پاتال ها هم حرفی برای گفتن در پستت داریم .
در ضمن لااالااایک داری قهرمون

درود مهدی جان، ممنون بابت این آموزش، خیلی خیلی بهش احتیاج داشتم.
خیلی با حال صحبت می کنی، هم صدای نازی داری و هم بیان قوی و شیوایی. امیدوارم مسیر موفقیتت هموار باشه همیشه.
خیلی نازنینی، ببین تو بزرگ بشی مطمئنم به بهترین جایگاه ها میرسی، اگه مثل من درگیر و غرق حواشی نشی. یادمه هم سن و سال تو که بودم، دقیقاً تو تکلم مثل تو بودم، مسلط و با هوش.
اما حالا…
بگذریم.
ممنون پسر بابت این همه لطفی که به ما هم محله ای ها می کنی و وقت می ذاری و آموزش می ضبطی.
پیروز باشی

دیدگاهتان را بنویسید